wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 17.11.05 // Komentarz z chwili obecnej, na gorąco...

Myślałam, że nie lubię zimy, ale śnieg ma w sobie jednak coś magicznego, tylko spójrzcie na to... na żywo zapiera dech w piersiach, biała magia. Zapachniało świętami. W sklepach juz pełno ozdób, widziałam też dekorację, sklepu ogrodniczego zresztą: wielki dmuchany bałwan i Mikołaj spleceni w objęciach. Natrafiłam również na sztuczną choinkę w pełnej krasie przy jednym ze sklepików odzieżowych w TESCO, zresztą na głównej hali też kolorowo od bombek, łańcuchów, światełek... Czyżby w tym roku święta przesunięto na 1 grudnia??? (żeby się nikt nie przyczepił, sprostowanie- Demi przekazała mi, czyli swojej pani, przyciski klawiatury i wreszcie mogę wtrącić swoje trzy grosze). No to wesołych Świąt :))

komentarzy [31] Komentuj z głową »

spokojna
18.11.05 17:37, venila moderator
// skasuj komentarz
no ja w tych butach mam jakies 179cm :D

leń
18.11.05 17:24, green_eyes
// skasuj komentarz
bycie "matką teresą" w tych czasach etz nie popłaca =). ale dziekuje Droga !!

spokojna
18.11.05 16:46, venila moderator
// skasuj komentarz
ja raczej jestem przekonana ze nie lubie zimy =)

spokojna
18.11.05 16:11, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no od paru osobników (znajomych) słyszałam to,że faceci wolą ciche,spokojne,zrównoważone dziołchy.a ja bywam różna. =) . to cholery są.wyjątków nie widze.wymagania za duże. =)

leń
18.11.05 15:55, green_eyes
// skasuj komentarz
jesli sie odbrazi to powie cs,widocznie nie ma ochoty na mnie patrzec;D coz. nie martw sie -nieraz probowalam;)

spokojna
18.11.05 15:37, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
a ja nie mam mężczyzny.i bede stara panna.ale mojego Przemusia czy Davidka musze mieć.a co.a kobitki to w ogole fajne sa i nie trzeba im sto razy czegos tlumaczyc a faceci to... to to... nie rozumie nic =).dotychczasowych fajnych facetów ),każdy okazał się świnią przez duże Ś.więc jak tu ich kochać? =).znajde sobie laske...hehe....

spokojna
18.11.05 14:57, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
chciałam drugi raz zagłosować.i co?chcieli mi łepek odciąć za to,widzisz jak Cie ja j`adore ?=).

spokojna
18.11.05 14:56, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
łomatko.balsamie mych uszu.;D ja taka szybka jestem,juz tam doszlam? myslala ja,że sie skupiłam na innych partiach ciała hehe =). baaa,że zadowolona,nie dość,że zdjęcia w negliżu to jeszcze ze szczerym uśmiechem=). ;*

spokojna
18.11.05 14:32, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
nie no dwie piękności.cudo normalnie =).zawsze się tak pięknie uśmiechacie? cholera, a ja tak nie umieć.ocho. ale masz plusika i buziaka za te for me spacial foty mryyy=*

szczęśliwa
18.11.05 11:20, Agusia:)
// skasuj komentarz
Lubie Święta i ten cały nastrój przedświąteczny! U mnie wczoraj wieczorem padał śnieg ale dziś rano już nic po nim nie zostało:( Pozdrawiam i +

18.11.05 11:16, stokrotk@
// skasuj komentarz
strasznie cie przepraszam za tą pomyłke ale myślałam że tak sie nazywa sorki:) ok! to Demi jest taka bielutka jak śnieżek :))))

zakochana
17.11.05 23:52, Dżustina
// skasuj komentarz
nowe osiedle, bo stare na pewno nie :d jak moje, tzn. moje takie w polowie :D

17.11.05 23:42, Man
// skasuj komentarz
Nie przesadzaj:) Nie ma nic lepszego na natchnienie, niż sen;) Buźka! Jarek;))

17.11.05 23:26, Man
// skasuj komentarz
Szalec-to szalec:) Kłaniam sie-nie jest oschłe, a raczej nalezy do zachowań "dystyngowanych", natomiast pozdrawiam, itd.... to wiesz-bo ja od razu tak to nie zawsze moge-bo ja taki niesmiały jestem;)))) Pisz, pisz-krytykowac nie zamierzam....zbyt;D) Jarek

17.11.05 19:27, Kasia24 // szkoda
// skasuj komentarz
że nie jestem tak bialutka, bo bym mogła poczuć się przez chwilę jak niewidzialna istotka ;)

17.11.05 19:27, Kasia24 // dziś
// skasuj komentarz
kilka płatków spadło na mnie z góry, i choć była to niewielka ilość, zapragnęłam zimy - i tego śniegu skrzypiącego pod nogami, i kuligu, i nart, i już czekam z utęsknieniem na prawdziwie polską zimę!

17.11.05 19:17, Man // P.S. Dopiero doczytałem, że
// skasuj komentarz
dałas i nastepny komentarz:))) Upierdliwy bede dopiero w nastepnej notce;D)))

17.11.05 19:14, Man
// skasuj komentarz
U mnie tez dziś snieg z rana była, ale potem sie zmył:) Co do wpisu u mnie Różnica jest zasadnicza:) Możesz sobie odmieniac-jak tylko uwazasz;) Pozdrawiam ! J.

leń
17.11.05 18:58, green_eyes
// skasuj komentarz
widzisz u na jest całkiem inaczej - moja mama nigdy mnie nie przeprosila za nic, nigdy nie przyszla i nie przytulila i kazda kłotnia jakaby pomiedzy nami nie byla - zawsze wina lezy po jednej stronie - jakiej? MOJEJ. Widzisz, tak to jest jak się ma troje dzieci i tylko jedno jest wspaniałe :) my z bratem musimy radzic sobie sami =).

leń
17.11.05 18:47, green_eyes
// skasuj komentarz
w sumie nadal jest jakosc nostaligcznie i brzydko, szaro i fu, ale widze pozytywy. Nie, w domu chora atmosfera nadal. Nie zapowiada się na nic lepszego. To juz trwa tydzien. Nic nie szkodzi, kiedys trwało miesiac. Zero słowa, ani Ona ani ja. U nas to normalne =). Pozdrawiam serdecznie!!

zajęta
17.11.05 18:01, *patka*
// skasuj komentarz
ehh u mnie tez pada snieg ale dopiero od jakiejś godziny i jeszcze jest bardyo malo snigu jużnawet przestaje padać :))

spokojna
17.11.05 17:57, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
eee,za młodziak jesteś dla mnie.

spokojna
17.11.05 17:33, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
i plusa masz,no nawet nie m,ze nie =).

spokojna
17.11.05 17:33, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
o bosh.wydrukuje se i powiesze nad łóżkiem.ba,nawet do łóżka wezme.i jakiego natretnego cholero.ale masz w dziub =D mry jesteś.ocho.

17.11.05 17:09, stokrotk@
// skasuj komentarz
TOLA TO SIĘ CHYBA ZGUBI W TYM ŚNIEGU ;))) JEST TESZ TAKA PUSZYSTA I BIELUTKA ;)

leń
17.11.05 17:08, green_eyes
// skasuj komentarz
a ja nie lubię śniegu, chyba, ze jest bialy i nie topnieje :d to jest wspaniale :D. Hm. A te przyspieszanie świąt mnie denerwuje! pozdrawiam!!!

spokojna
17.11.05 16:56, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
nie ma fot.

zmęczona
17.11.05 16:56, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
uwielbiam jak pada snieg - pod warunkiem, że siedze w domu, albo jestem bardzo cieplo ubrana ;) z dekoracjami światecznymi to moim skromnym zdaniem lekka przesada . Mogli by poczekać do 1 grudnia chociaż;)

spokojna
17.11.05 16:56, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
załamałam sie.

spokojna
17.11.05 16:44, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Ja bardzo lubie snieg, stwarza przyjemna atmosferę i cudnie skrzypi. U nas nie jest jeszcze tak bialo ale podejrzewam ze i niebawem u nas snieg zagosci. P.S. Piekne osiedle domkow. Sliczne ogrodki prze domkami :)

17.11.05 16:38, KICIA624
// skasuj komentarz
DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINKI U MNIE I TAK ZGADŁAŚ Z TYM KOTKIEM ;))) POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)