niedziela, 5 grudnia 2010

14.02.08 // *I LOVE YOU*

I chłopaki i dziewczynki,
wszyscy lubią walentynki.

Chociaż Jarek w nosie dłubie,
ja i tak go bardzo lubię,
więc pomyślę odrobinkę
i mu wyślę Walentynkę.

Kaśka ma zielone oczy,
rude piegi iwarkoczyk;
dziś mi dała mandarynkę,
więc jej wyślę Walentynkę.

Jasiek, Marcin, Magda, Gocha,
każdy człowiek kogoś kocha.
Walentynek pełne skrzynki,
niech nam żyją Walentynki.

I to by było tyle na temat miłości na poziomie przedszkolnym.

A Walentynki są jednym z moich ulubionych dni, takim szczególnym dniem do kochania i lubienia, pomimo, że kocham i lubię przez cały okrągły rok :)

komentarzy [6] Komentuj z głową »
spokojna
17.02.08 13:05, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
oj tak Czterołapko :) do prawdziwej, najprawdziwszej Rumunii... o ile mnie tam wpuszczą bez paszportu, albo paszport przyspieszy swoje stworzenie :) jadę na plener ze szkoły :) BuziakI!
spokojna
16.02.08 23:30, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
te walentynki byly najgorszymi chyba jakie przezylam, bez zadnej pamieci w upojeniu alkoholowym, podobnie jak sylwester, mowia ze wtedy taki caly rok... to ja podziekowal... lov :*
spokojna
16.02.08 16:24, venila moderator
// skasuj komentarz
ja uwielbiam wyraz "wstrętny" =)
sexy
15.02.08 19:39, clymenia // ,
// skasuj komentarz
niewszyscy lubią ten komercyjny szał ;]
szczęśliwa
15.02.08 19:08, Żabka moderator
// skasuj komentarz
kochamy i lubimy cały rok, ale walentynki są dniem kiedy szczególnie to okazujemy :)
zadowolona
15.02.08 18:24, pani_zuczek
// skasuj komentarz
fajny wierszyk :) a wlasnie na zdjeciu jest 'Happy Valentines Day' w Polsce chyba nie zyczy sie innym szczesliwych walentynek. pzdr :) i milego weekendu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)