niedziela, 5 grudnia 2010

04.02.08 // słońcaaaaaaaa !!!!!!

...zimno, szaro, ciemno...luty....
Mniej mnie tutaj, to pewnie przegapiam ogólnosunsilkowe jęczenie "byyyyle do wiosny".
Mam wrażenie, że jak jest tak ponuro, to i nic się kolorowego w moim życiu nie dzieje. Praca, zmęczenie, praca.
Pozostają wspomnienia z wakacji i przenoszenie sie w marzeniach na moją cudną, zieloną działeczkę.

Chociaż, jak się tak zastanowię, to i ta zimowa hibernacja ma swoje dobre strony.
Mam więcej czasu na drobne przyjemności. Mogę w sobotę powylegiwać się dłużej w łóżku, zamiast wyskakiwać z niego, jak z procy, bo słońce łaskocze w nos i przyroda wzywa.
Mogę we wspomnianym łożu poczytać sobie jakąś dobrą książkę, mam czas dla siebie, dla rodzinki, dla sunsilka (dobra, dobra, słyszę ten chóralny okrzyk protestu), nawet ostatnio się teatruję, częściej niż zwykle, bo mam karnet teatromana uprawniający do 50% zniżki, a co.

Oczywiście wszystkie te frajdy dotyczą wolnych dni, bo w tygodniu to tylko praca, zmęczenie , praca, bleeeeee

Tak więc nie narzekam więcej, czego i wam moi drodzy życzę.
Mamy tu jakichś panów wogóle?

Ech, gdzież nasz Takitamek, gdzież??? :(

komentarzy [10] Komentuj z głową »
zajęta
10.02.08 15:21, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)
// skasuj komentarz
To drugie zdjęcie najbardziej mi się podoba :) Zadecydowałam - program zostawiam :)) Buzionki :))))
spokojna
10.02.08 14:15, venila moderator
// skasuj komentarz
tez tam chce !kochanie , jak z taka osobowoscia jaka niewatpiliwie posiadasz, moze byc ponuro ? no, jak kurwa ?! ;)
zakochana
08.02.08 20:16, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
takitamek stwierdził, że to babski blog i sie wyniosł. Juz go zmuszałam by powrocił- ale Ten uparciuch nie chce! /// ja już wróciłam! :) było pięknie. A w samolocie czuje sie jak ryba w wodzie ;D i wkurzam ludzi pstrykaniem fotek ^^ dzis znowu miejscowa przy oknie to szalałam ;P widoki były przepiękneeeeeeeeeeeeeeee! Ale jak wleciałam na tereny Polski... to mi się odechciało. Ja nie chcę wiosny! bo wiosnę mam w sercu! :) chcę do Wielkiej Brytani i lata chcę, a nie jakiejś tam wiosny!:P buziaki :*:*:*
szczęśliwa
08.02.08 00:40, Beacia i jej trójeczka // :)
// skasuj komentarz
No kochana to teraz tylko zabrać Dotę i iść :D
leń
07.02.08 20:39, rudowłosa
// skasuj komentarz
i ja przegapiam ogólnosunsilkowe marudzenie i wcale mi z tym źle nie jest!
sexy
07.02.08 13:12, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja już czuje wiosne zwłaszcza jak słońce zagląda w moje okna i poraża mnie swoim blaskiem :)
szczęśliwa
07.02.08 01:39, Beacia i jej trójeczka // :)))
// skasuj komentarz
No tak punkt widzenia facetów może być mało zabawny dla istoty w 100% kobiecej jak Ty. Ja potrafię wczuć się :P też w ich rolę może, dlatego "Testosteron" mi się podobał. Lejdis natomiast to skrawek naszego myślenia i bardziej trafia do tych, które testosteronowi mówią ble. Teksty szokujące widać, że to dzieło faceta brakuje tam jakiejś głębi, ale pośmiać się można oj można. Pozdrawiam :))
spokojna
06.02.08 20:19, lovelka
// skasuj komentarz
Ja przez testoteron teź nie przebrnęłam! Siedzieli przy tym stole i gadali i gadali... Nic śmiesznego. A Lejdis mi się podobał:) Dużo się dzieje, pełno jest jakiś śmiesznych, chociaż dość prymitywnych tekstów:). W piątek idę jeszcze raz tym razem z mamą:).
spokojna
06.02.08 17:47, lovelka
// skasuj komentarz
Zbieram się do odpisania, ale coś mi nie idzie. Może w piątek, albo w sobotę coś naskrobie:). Takitamek? Szaleje, odezwie się raz na jakiś czas na gg i leci jak po ogień cmokając w czułko:P. Nie mam czasu na nic nawet w soboty! Więc korzystaj:P. U nas tylko dziś pochmurno i deszczowo, na ogół jest ciepło i słonecznie i czuć wiosną. Wiesz o czym marzę? O półbutach i wiosennej kurtałce:). I o tym, żeby już było po maturze:D.
spokojna
04.02.08 22:14, KiniaM
// skasuj komentarz
Dla mnie każde wyjście z domu jest wspaniałe [ bo jest tylko raz w tygodniu teraz :/]..... Co tam zimno, co tam deszcz .... dla mnie to wolność :) hy hy ... Panów to juz u nas nie uświadczysz ... razem z jesiennymi liśćmi i niedźwiedziami śpią w swoich gawrach :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)