poniedziałek, 6 grudnia 2010

13.04.06 // Jajkowy kolor na święta, czyli krzywym okiem czarnego zająca

Późno, bo późno, ale biorę się wreszcie do roboty, ciężki tydzień za mną, ciężkie chwile przede mną, ale i ja zasiądę w końcu brzuchem do góry przy świątecznym stole i złapię oddech.
Przeżyłam z Wami już jedne święta, teraz pora na drugie, to jednak łączy, dlatego też składam Wam życzenia jak swoim najbliższym.

Życzę Wam zdrówka, którego nigdy wiele,
życzę pogody ducha,
jasnego spojrzenia w przyszłość,
błękitnego nieba nad głową,
życzę rodzinnych klimatów przy świątecznym stole,
miłości,
szacunku,
poczucia bezpieczeństwa,
życzę dużej dawki humoru i odwagi,
...a tak w ogóle to smacznego jaja.

I nie obżerać się, bo potem będziecie piszczeć, że się spodnie nie dopinają, chociaż na pocieszkę powiem, ze żyje się tylko raz więc co sobie żałować.
Proszę więc wybrać taką interpretację, która komu bardziej pasuje.

To odpoczywajcie kochani, odpoczywajcie :)


komentarzy [84] Komentuj z głową »
smutna
16.04.06 19:49, hari
// skasuj komentarz
:] tytuł to akurat nie moje słowa. - to z piosenki ,,bóg to jeden wie,, strachy na lachy :)
zmęczona
16.04.06 19:36, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
własnie. niczego nie da sie przewidzieć. niczego nie da sie powtórzyc i niczego nie da się wymarzyć na siłę. człowiek zaskakuje a świat tym bardziej.
nieszczęśliwa
16.04.06 19:35, ..........
// skasuj komentarz
no te rozowe to z wilanowa :) a u mnie byl ten z pod mosteczka :) bidylek mial potargany ogonek tez ....
zakochana
16.04.06 19:35, Maduixa // ten kosciol jest katalonski ale polski ksiadz
// skasuj komentarz
moze razw tygodniu w niedziele zrobic polska msze, a swiecenie pokarmow bylo 3 x w sobote i w sumie sporo Polakow bylo, tylko glownie pelne rodziny polskie lub robotnicy pracujacy w Barcelonie, malo bylo par mieszanych tak jak ja i Roger, ale fajnie tak zobaczyc co i jak:)
zmęczona
16.04.06 19:28, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
nie powinny być a są. ja dochodzę do wniosku ze sama nie poradze sobie. dzisiaj kazdy mężczyzna ktory z daleka przechodzil przypominal mi jego. boje sie samej siebie. boje sie wszytskiego. i łzy już nie leca w osamotnieniu.
spokojna
16.04.06 19:28, venila moderator
// skasuj komentarz
tęsknota pokarmem miłosci.
zakochana
16.04.06 19:24, Maduixa // jasne ze sie chce polskich obyczajow
// skasuj komentarz
nie masz pojecia jak sie ciesze ze moglam poswiecic jajeczka w kosciele z polskim ksiedzem:)
zmęczona
16.04.06 19:20, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
bo milość nieodwzajemniona boli. boli to ze czas nie leczy ran, a moje miasto wciaz przypomina mi o nim. ze zapomniec nie moge, ze nie warta byłam jego, ze wszytsko n ie jest tak jak powinno byc.
nieszczęśliwa
16.04.06 19:01, ..........
// skasuj komentarz
oddam ci wszysko co nazywa sie jedzeniem heheeh blee mam dosc co do zajaca to moze jak mikolaj zaczym dojedzie to czas mija :) u mnie byl ale ten z biednej dzielnicy heheh buziole ..
zakochana
16.04.06 18:40, laczuszka for...ever... // :)
// skasuj komentarz
No niesety sama ale tylko do jutra:)chetnie bym Ci pokazala moje zdjecia ale niesety niemam wielu na kompie bo zepsul mi sie skaner i dopiero po swietach bedzie nowy dlatego troszke cierpliwosc a napewno cos jeszcze pokaze:)
zakochana
16.04.06 18:30, laczuszka for...ever... // :)
// skasuj komentarz
3maj sie ja tez tesknie bo mala jest u babci:)
16.04.06 18:25, Narazie papa
// skasuj komentarz
Mam mazurka czekoladowego, jakies tam serowniki, makowca i inne takie ;) Wybieraj, bo moj brzuch juz powoli odmawia wszystkiego :P A do wieczorka niedługo wytrzymas wytrzymasz ;) ... ;*
zakochana
16.04.06 18:22, laczuszka for...ever... // :)
// skasuj komentarz
Sliczny ten króliczek:)Moja księżniczka zrobiła doniczke z kurczaczkiem i kwiatuszkami:)to pocieszne:)
16.04.06 18:16, Narazie papa
// skasuj komentarz
No i plusik na pocieszenie króliczek wielkanocny kazał przekazać więc przekazuje + :*
16.04.06 18:15, Narazie papa
// skasuj komentarz
Czterołapka smutna?? eee?? nie mozna tak ;* Uśmiech poprosze!! i koniec nie przyjmuje odmowy :) Do twarzy Ci z uśmiechem :) A mąż wroci, czasem trzeba pozwolić zatesknić wtedy jest przyjemniej a jak mąż wroci to zobaczysz jak bedzie wesoło :) Czasami i w świeta trzeba gdzieś wyjechać ale sie nie martw nic sie nie dzieje bez przyczyny i wszystko ma swoje dobre strony :) Jak potesknisz troche to pozniej milej bedzie jak wroci ;) Zobaczysz :) Głowka do gory trzeba sie weselić bo swieta są :) AA i mąz na dlugo nie wyjechał na wieki wroci wroci :) No i prosze mi jesc duzo zapraszam tu do mnie na ciasteczko bo taka chudzinka z Ciebie :) Buziaczki i uśmieszki ;*;*
nieszczęśliwa
16.04.06 18:02, ..........
// skasuj komentarz
chcesz moje ciacha i jaja bo zaraz padne z przejedzenia hehehe..
nieszczęśliwa
16.04.06 17:29, .......... // ,
// skasuj komentarz
czesc i jak dzionek mija :) co ci zajac podarowal??:)pozdrawiam..
szczęśliwa
16.04.06 17:06, Adrianna
// skasuj komentarz
dokładnie! :)))))) Tobie tez spełnienia marzeń! :))))
zajęta
16.04.06 16:29, just_me
// skasuj komentarz
W imieniu dayton mowie "nie ma za co" :D
szczęśliwa
16.04.06 15:35, Adrianna
// skasuj komentarz
Zajączka bogatego, Mazurka cudownego, Pisanek kolorowych, Świąt wesołych i zdrowych.
spokojna
16.04.06 14:33, Yoanna
// skasuj komentarz
witam:) Jak tam nieziela przebiega?? Pod znakiem obzarsta czy mimo wszytsko zoladek jakos nie został dotkliwie rozciagniety? ja mam narazie dosyc;) pozdrawiam cieplutko:*
leń
16.04.06 14:11, green_eyes
// skasuj komentarz
proszę, masz i zdjęcie w rózowym :). Ah, nie mogę sie dopytać nikogo czy dzisiaj czynna jest biedronka, moze Ty wiesz? :)
16.04.06 12:38, stokrotk@
// skasuj komentarz
Wesołego królika, co po stole bryka, spokoju świętego i czasu wolnego, życia zabawnego w jaja bogatego i w ogóle -wszystkiego kurde najlepszego!
zadowolona
16.04.06 10:22, Iv
// skasuj komentarz
tatoo na pewno pokażę :) Wesołych świąt :*
zajęta
16.04.06 00:35, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))))
// skasuj komentarz
Dziękuję i lecę spać.... siły już na nic nie mam no i.... Misio czeka.... lepiej iść do niego zanim sam po mnie zejdzie :DDDD Buziaki :)))))P.S. Doszedł MMS do Sylwii ?
16.04.06 00:13, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
tak naczynie do fondu i na pewno bedzie wiadomo o co chodzi ;)) wiesz co fajna jest z tym zabawa ;)) zaprosic pare osób i tak ze wspolnego gara wcinac ;)) we franci przybiera to postac gry...temu komu kawałek chlebka (badz czeko innego) zsunie sie ze szpikulca i wpadnie do garnka musi napic sie kieliszek wina ;))
spokojna
15.04.06 23:55, alexisas
// skasuj komentarz
dzieki;* :)
rozczarowana
15.04.06 23:41, Weronika
// skasuj komentarz
nie, nie, ale wrzucilam kilka fotek, ktore zaraz wykasuje:-)
rozczarowana
15.04.06 23:38, Weronika
// skasuj komentarz
czterołapko, wpadnij do mnie na chwilke:-)
15.04.06 23:28, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
juz mówi...kupujesz takie specjalne naczynie (metalowe,żeliwne badz ceramiczne -metalowe jest ze tak powiem do d*** ;)) ja mam zeliwne i jest ok) na dole jest takie pojemniczek do którego wlewasz denaturat i podpalasz na to kładziesz żeliwny garnek. do niego wsypujesz potarta czekolade (pojedyncze kawałki tez mozna ale sie duzej topi)troche masła,mleka i smietana (mi sie smietana dzisiaj skonczyła i uzyłam smietanki do kawy i było ok ;)) owoce kroisz na kwadraciki i układasz na miseczki ktore zazwyczaj sa połaczone z całym naczyniem do fondue na obracanej tacce. specjalnymi szpikulcami nabierasz owocka i maczasz w czekoladzie!! niebo w gebie!! mozna takze zrobic fondue miesne, serowe (pyszne) i pare innych przepisów ale na razie próbowałam tylko te!! mam nadziej ze napisłam w miare jasno no ale spiaca juz jestem... ;* ;*
szczęśliwa
15.04.06 23:26, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ja jestem obiektywna i mi sie podobają.. a jak komuś nie to niehc sie nie patrzy:)
rozczarowana
15.04.06 23:20, Weronika
// skasuj komentarz
Nawet niech Ci do glowy nie przyjdzie wierzyc w to co gada Spacek:-) Twoje zajace sa piekne:-) a on sie nie zna na sztuce!
15.04.06 23:17, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
zrobiłam sobie dzisiaj fondue czekoladowe z owockami z jabłuszkiem,banankiem,brzoskwinia,kiwi i winogronkiem...pychota!!
15.04.06 23:16, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
własnie pisałam pomidoresss ;) ze czekolada jest najlepsza na smutki ;))
15.04.06 22:56, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
spaceman ignorant jeden!! jak zwykle nie docenia...nie zna sie chłopina poprostu ;))
15.04.06 22:54, Pomidoresssss
dziekuju dziekuju :* naucz dzieciaczki kochana :D:D:D fajny ten wierszyk teeeeeeeez mi się podoba ;D i nawet nie pamietam skąd go mam:P
15.04.06 22:50, SpaceMan
// skasuj komentarz
A co to za uszaste pokraki?;)
nieszczęśliwa
15.04.06 21:46, .......... // :)
// skasuj komentarz
czesc jak dzionek??:D
szczęśliwa
15.04.06 21:33, Ania
// skasuj komentarz
Wesolego Alleluja :-)
szczęśliwa
15.04.06 20:59, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ale cudeńka na fotkach:) pozdrawiam
leń
15.04.06 19:30, green_eyes
// skasuj komentarz
ah beatko, specjalnie dla ciebei wpis zrobilam :) moj ty proosiaczku :)) jak sprzatanko?ja osiadlam na laurach. mam wyjechala tata, ale rano mialam sajgon, mam nadzieje, ze nie wydzirasz sie tak na swoją córkę jak moja mam na mnie :)
zajęta
15.04.06 17:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
gdzie kupiłas te kroliki?
spokojna
15.04.06 16:54, without_wings
// skasuj komentarz
KOCHANA!!:* zdrowych pogodnych kolorowych:P slonecznych , spedzonych w milej atmosferze swiat wielkanonych Ci zycze!! smacznego jajeczka mokrego dyngusa i spelnienia wszystkich marzen :)) dla CIEBIE i dla rodzinki! caluje:*
15.04.06 16:03, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ale tu Świątecznie hihih :) A ja krotko: Wesołych Świąt poporostu :) Buziaczki ;*;*
15.04.06 15:56, Pentelka5
Wesołego jajka, kurczaków i baranka, ciasta z rodzynkami, ostrego chrzanu, tęczowych mazurków, mokrego Dyngusa i ode mnie całusa....Anecik
zadowolona
15.04.06 14:52, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Śliczne króliczki :) za zyczonka dziekuje i również życze wesołych świat, więcej życzeń u mnie, po co się powtarzać :) cmokaski
15.04.06 09:26, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
WESOŁYCH SWIĄT!! prawdziwie rodzinnych, smacznego kolorowego jajeczka, mniej życia w biegu i dużo dużo miłosci!! ;* ;* ;*
15.04.06 09:25, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
bardszo...-jasne bardzo ** ;))
15.04.06 09:25, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
bardszo bardzo ładny króliczek!!
spokojna
14.04.06 23:12, alexisas
// skasuj komentarz
jjeden krolik ze mna do klasy chodzi:P dziewczyna - krolik:D
spokojna
14.04.06 23:12, alexisas
// skasuj komentarz
o kroliki;P dzieki;******
zakochana
14.04.06 22:33, Monisi@ // :)
// skasuj komentarz
Życzę Ci wiosny w sercu, wielkanocnego koszyka pełnego radości, marzeń i nadziei, a po Wielkiej Nocy - Wielkich Dni! :)
zadowolona
14.04.06 21:32, iwonne
// skasuj komentarz
Kochana dziękuję za Twojego głosa ;) bardzo mi miło :) piękne życzenia, Tobie życzę wszystkiego, co mieści się w jednym słowie "szczęście" :* plusika zostawiam
zakochana
14.04.06 20:20, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
:*:*:*:*:*:*
zakochana
14.04.06 18:14, Maduixa // Gratuluje kosmetykow, kochana
// skasuj komentarz
Niech zające i barany pospełniają twoje plany! Porzuc wszystkie Twe rozterki, bo to czas wielkiej wyżerki! Niech to będzie czas uroczy -Jajecznej Wielkanocy! Najlepszego i widzimy sie po swietach:)
14.04.06 18:06, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Dziś wchodzę do sklepu... i co widzę? Truskawki;P I z gadnij o kim od razu pomyślalam! Oczywiście że o Tobie;P Śliczny zajączek=D
szczęśliwa
14.04.06 17:30, **.n.**
// skasuj komentarz
:***
szczęśliwa
14.04.06 17:30, **.n.**
// skasuj komentarz
:***
szczęśliwa
14.04.06 17:30, **.n.**
// skasuj komentarz
:***
szczęśliwa
14.04.06 17:30, **.n.**
// skasuj komentarz
Wesołego zająca, co śmieje się bez końca, szczerbatego barana, co beczy od rana, pisanek w koszyku oraz mokrego ubrania w dzień polewania Najpiękniejsze, świąteczne, wielkanocne życzenia składamy od serca, życząc ich spełnienia. Smacznego jajka! Nikki :**
szczęśliwa
14.04.06 17:30, **.n.**
// skasuj komentarz
niom i bierzemy nagle sie za siebie :D
szczęśliwa
14.04.06 17:29, **.n.**
// skasuj komentarz
a potem jeczymy i stękamy...
szczęśliwa
14.04.06 17:29, **.n.**
// skasuj komentarz
ale świeta jush sa takie z natury, ze podczas nich sie obzeramy...
nieszczęśliwa
14.04.06 16:47, ..........
// skasuj komentarz
Najpięknieszje, świąteczne, wielkanocne życzenia składam od serca. Tęczowych pisanek, na stole pyszności, mokrego dyngusa i wspaniałych gości. Życzenia Radosnych Świąt Wielkanocnych wypełnionych nadzieją budzącej się do życia wiosny i wiarą w sens życia. Pogody w sercu i radości płynącej z faktu Zmartwychwstania Pańskiego oraz smacznego Swięconego w gronie najbliższych osób
spokojna
14.04.06 16:46, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no ja sie pewnie obeżrem i mowy o szpilce nie będzie.abuuuu.buźka mamunia i wiesz czego Ci życze mam nadzieje ;*
leń
14.04.06 16:05, green_eyes
// skasuj komentarz
u mnie t jest wyzsza szkola jazdy bo odchudzam sie uz drugi tydzien a tu swieta, potem wyjazd i co?i co? i niby mam odmowic? Żarty ! :D
spokojna
14.04.06 13:33, lovelka // Wesołych świąt!
// skasuj komentarz
E ten Dom woskowych ciał wcale nie taki straszny, ale zawsze raźniej jak się z kimś ogląda, a nie samemu:P. Obrzydliwy film. No dobra kończę, bo i tak już wszyscy na mnie krzyczą, za to, ze przy komputerku siedzę. Trzymaj się!
zmęczona
14.04.06 12:10, Oliwcia
// skasuj komentarz
a zajce sa super heh najlepsze te z czekolady :)
zmęczona
14.04.06 12:09, Oliwcia
// skasuj komentarz
dziekuje za zyczonka..Tobie tego samego i jeszcze wiecej :)
zajęta
14.04.06 11:40, **Kirke**
// skasuj komentarz
uwielbiam kroliki... Na stole święcone, a obok baranek, Koszyczek pełny barwnych pisanek I tak znamienne w polskim krajobrazie W bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie. Zielony barwinek, fiołki i żonkile - Barwami stroją uroczyste chwile. W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie, Gdy wielkanocne na stole śniadanie. Sunsi
nieszczęśliwa
14.04.06 11:00, ..........
// skasuj komentarz
milego dnia
spokojna
14.04.06 10:42, venila moderator
// skasuj komentarz
nawzajem kochana. ps.a wlasnie ze bede sie obzerac =)
zakochana
14.04.06 10:36, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Wesołych kochana!!!!!!!!!!! :D:D:D
14.04.06 09:17, WerkaZ
// skasuj komentarz
Ten blog pchełka to sobie założyła moja młodsza kuzynka u mnie i nie wylogowała się.Ja gapa nie spojrzałam i wszystkie komentarze zamiast ode mnie to były od blogu pchełka więc potem poprawiałam żeby było jako WerkaZ Przepraszam za zamieszanie
spokojna
14.04.06 09:16, Yoanna
// skasuj komentarz
a króliczki rewelacja;) hehe:)
spokojna
14.04.06 09:15, Yoanna
// skasuj komentarz
Tęczowych Pisanek Na stole pyszności Mokrego Dyngusa I wspaniałych gości Niech to będzie czas uroczy Życzę miłej Wielkiej Nocy!Juz Dzis wysyłam życzenia swiateczne Kochana, bo nie wiem kiedy znów w tym swiatecznym chaosie i krzatanie zajrze do domku Sunsilk:)
smutna
13.04.06 22:49, hari
// skasuj komentarz
chyba wolę tą wersię żeby sobie nie żałować;) a poza tym to nawzajem;]
spokojna
13.04.06 22:47, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
solennie obiecuje nie obzerac sie :) zamierzam zdrowiec i odpoczywac :)
spokojna
13.04.06 22:26, szczęściara1976 // nie wolno za duzo jesc bo potem sie wylazuje na izbie pzryjec zbolem brzucha a okaze sie ze ma sie..kamienie:) heh ja tak mialamw boze narodzenie-wiec chOC to swieta jajcowe nie moge duzo jajek;)
// skasuj komentarz
;)
zakochana
13.04.06 22:03, Andzia i Karolek
// skasuj komentarz
dziekuje
zakochana
13.04.06 21:57, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
heeheh i tak będzie lament:P:P nawzajem:*
13.04.06 21:39, SpaceMan
// skasuj komentarz
Wktórym miejscu to robie malenka? Nawzajem!:)
zadowolona
13.04.06 21:38, Iv
// skasuj komentarz
piekna jest :) no no no :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)