poniedziałek, 6 grudnia 2010

11.04.06 // uuu, złocistość bazi na odreagowanie!

Nie no, już nie mogę, na dłuższą metę różowy wywołuje u mnie jednak odruch wymiotny.

Chylę nisko czoła Rudowłosej, bo dzięki niej uświadomiłam sobie skąd u mnie się wzięła ta nieodparta chęć poparadowania w czymś co totalnie nie jest w moim stylu. Tak, złociutkie , to po prostu babska próżność.
Nic innego.
Babą jestem i babska próżność nie jest mi obca.
No, cóż to nie boli...może szkoda.

Dla równowagi psychicznej prezentuję się wam w męskich buciorach...uf...już mi lepiej!

A tak swoją drogą spodziewałam się totalnego linczu i krytyki, a tu proszę, praktycznie same pochwały i zachwyty.
Wniosek jest okrutny: w każdej z nas drzemie taka mała lala Barbie, hi!

* * *
A święta tuż, tuż :)


komentarzy [67] Komentuj z głową »
13.04.06 21:05, SpaceMan
// skasuj komentarz
Cóz jak sie lubi dobre ciacho wsuwac, to trzeba je sobioe zrobic nie?;) Zyje, zyje...ale co to za zycie;D)?
13.04.06 21:00, SpaceMan
// skasuj komentarz
Ufffffff... mazurek cygański zrobiony, pomaranczowy praktycznie tez-wiec znowu spokój;) Buźka;)
zadowolona
13.04.06 20:46, Iv
// skasuj komentarz
to ze do fachowca pójdę to nie ulega wątpliowści :) hehe ceny jeszcze nie znam :) ale jutro mam zamiar poznać :P bo ide do salonu ptac sie ile to kosztuje i zapisac do kolejki :) a Ty jaki masz tatoo i gdzie ?
zakochana
13.04.06 20:46, Monisi@
// skasuj komentarz
o! mam identyczne bazie - takie zażółcone - u siebie w pokoiku :)
13.04.06 20:37, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ta mysia sie meczy nad misiem :D Chyba nazwe go paszkwil :D
13.04.06 20:30, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Eeeeh:( Mama mówi że kocha króliczki, ale co z tego? No ciąghle męcze ... napewno króliczek w tym roku bęczie. Ale kiedy?:(
zakochana
13.04.06 20:22, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
hmm to raczej byl monolog...kogos kto mowil do malej dziewczynki,ktora stala sie wlasnie tą osobą:) taaak potrafimy:) ;*
13.04.06 20:20, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Już... Proszę... Oto dowód mojej zbrodni. ;P
zadowolona
13.04.06 20:14, Iv
// skasuj komentarz
a no wiem ze najtrudniejsze ale pomysł na wzór i miejsce juz mam :) we wczesniejszym wpisie napisałam o co mi chodzi :)
13.04.06 19:56, Narazie papa
// skasuj komentarz
No, dobrze dobrze to juz nie bede krzyczeć :) <przytul> i wspolczuje :*
spokojna
13.04.06 19:28, lovelka
// skasuj komentarz
Kurczę oglądam teraz Dom Woskowych ciał i niby nic strasznego, a jednak poczekam az ktos przyjdzie do domu:P.
spokojna
13.04.06 19:27, lovelka
// skasuj komentarz
A już myślałam, że jest nowa notka.
13.04.06 19:10, curly999999999
// skasuj komentarz
Wciąż się relaksujesz w obuwiu męża.....ale ci dobrze...ja padam z nóg dziś stałam przez 6 godzin....przy operacji. Nie dali mi asystować.....szkoda.
spokojna
13.04.06 17:22, without_wings
// skasuj komentarz
mozna odzyskac rownowage psychiczna zakladajac buty meza? serio?!:) ja jeszcze nie posiadam ale jesli to dziala to sprobuje pochodzic w tatusiowych lub mojego boya;p buziak:*********
zajęta
13.04.06 17:03, just_me
// skasuj komentarz
Nie wiem czemu ale do tej Barbi to przypomniał mi się cytat jaki mi kiedys kolega powiedział "kazda kobieta ma w sobie cos z dziwki tak jak kazdy mężczyzna ma w sobie coś z kobiety". Czyli ze ani kobieta sie nie przyzna ze ma cos w sobie z "takiej" kobiety ani też facet nigdy się nie przyzna, ze ma coś w sobie z kobiety (łooo boszzze ale wstyd nie?:/) A z tą barbi to też racja...
zadowolona
13.04.06 15:11, iwonne
// skasuj komentarz
babo, byłam na Kiedy dzwoni nieznajomy i tylko raz krzyknęłam :) jesteś ze mnie dumna? ;) nie no ten moment jak policeman jej powiedział, że te telefony są wykonywane z tego domu i ona upuściła słuchawkę a na podłodze leżały zwłoki jej kumpeli... nie no po prostu to mnie przerosło ;D hahaha
13.04.06 13:42, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ktoś tu o mnie zapomniał grrr! Zaraz chyab ide szyć misia - Myszora :P
zakochana
13.04.06 12:52, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ale potęzne buciory!!! Jaki numer buta ma mąż??:PP
zadowolona
12.04.06 23:17, Iv
// skasuj komentarz
te bazie to faktycznie cudaczne :) ale kozaczki z poprzedniego wpisu kapitalne :)
smutna
12.04.06 22:53, hari
// skasuj komentarz
z chęcią bym pokazała ale nie mam baterii w aparacieXD jak się dorobię to pstryknę - tylko najlepiej mi przypomnieć:P pozdrawiam:)
zakochana
12.04.06 21:58, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
świeta bardzo tuz tuz :DDDDDD
szczęśliwa
12.04.06 21:55, Lady M.
// skasuj komentarz
a ile roboty ;/
szczęśliwa
12.04.06 21:55, Lady M.
// skasuj komentarz
racja tuż tuż :>
spokojna
12.04.06 20:15, Yoanna
// skasuj komentarz
no tym razem sie udało:) nio i pozwól ze dodam Cie do Ulubienców:) Pozdrawiam Cieplutko:*
spokojna
12.04.06 20:15, Yoanna
// skasuj komentarz
dobra, zostawiam cos dla Ciebie ekstra:)
spokojna
12.04.06 20:14, Yoanna
// skasuj komentarz
naprawde nie ma za cxo:) widocznie mas ztam jakas lunete i podgladaz moje miasto, dlatego wszystko widzisz i wiesz|:) hehehe:)
12.04.06 19:51, WerkaZ
// skasuj komentarz
Demi wcale nie odpada! Demi+Paint=kolorowy zwierzak, o to chodzi w tym konkursie.Namawiam do udziału
spokojna
12.04.06 19:49, lovelka
// skasuj komentarz
Nic. Mama jak zwykle mnie wystawiła. A potem krzyczy, że ja na nią krzyczę:]. A na święta znów będę musiała założyć tradycyjny zestaw. Jakoś mi tak smutno, no ale trudno.
12.04.06 19:42, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
A ty myśliż że co? Że niby ty lepsza? Ja ne jestem gorsza!!!! /..... Też mam bazie;P
zakochana
12.04.06 19:12, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
taki mlody, a juz rogi hehehe:D
zajęta
12.04.06 19:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
no i jeszcze ten obcas..wole na mniejszym slupku
12.04.06 18:59, Nikt konto do usunięcia
// skasuj komentarz
Demi wcale nie odpada! Demi+Paint=kolorowy zwierzak, o to chodzi w tym konkursie.Namawiam do udziału
zajęta
12.04.06 18:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
zauwazylam ze cos fiksuje ostatnio Sunsilk dzis rano np nie moglam wejsc do kilku blogow bo wyskakiwał jakis bład..pozdrawiam
zajęta
12.04.06 18:43, **Kirke**
// skasuj komentarz
a jaki nosisz rozmiar obuwia bo moj jest 36...
spokojna
12.04.06 18:34, Cava3
// skasuj komentarz
MAsz racje , każda kobitka ma coś z barbie ... W mojej szafie też znajdzie sie coś różowego .. Tylko 2 bluzi ,ale zawsze coś :P ;)
zakochana
12.04.06 18:27, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
haah lepiej z samej siebie zrobic rogacza niz ktos ze mnie:P powaznie to musialam zrobic tę czapke do stroju wikinga pare lat temu musielismy brac udzial w paradzie europejskiej i musielismy sie przeebrac za charakterystyczne postacie szwedzkie;p
zakochana
12.04.06 18:02, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
taa rogi;p robione wlasnorecznie i przyszywane heheh
12.04.06 17:44, curly999999999
// skasuj komentarz
Ja nie jestem sadystką!!! :( Tak naprawde to ta Episiotomia to dla dobra i matki i dziecka...dzidziuś szybko się rodzi a mamie w wieku 80 lat nie wypada odbyt....tak tak dobrze przeczytałaś, cisnienie podczas parcia jest tak niesamowicie wielkie że powoduje osłabienie wszystkich mięsni ulokowanych przy odbycie i kanale rodnym co w późniejszym wieku wiąże się z okropnymi powikłaniami. Ja chyba chirurgiem nie zostane a co do studentów medycyny....no cóż przyłapałaś mnie na gorącym uczynku bo powinnam się uczyć na jutro. :)
leń
12.04.06 17:06, green_eyes
// skasuj komentarz
okej nastepna notka różu i oczywiscie ja w nim :D
zmęczona
12.04.06 17:06, Oliwcia
// skasuj komentarz
hehe ale dałas fotee z tymi butami..czaderska jest :) a tamte buciki wcale nie były taki złe :)
spokojna
12.04.06 16:54, venila moderator
// skasuj komentarz
ja ci dam chuck norris. juz wole pita. ;] ,mmhm. czy mutujesz chyba nie.
spokojna
12.04.06 16:51, alexisas
// skasuj komentarz
ja jestem niebieskie nieebo ;)
szczęśliwa
12.04.06 16:51, pussy
// skasuj komentarz
notka porzegnalna- odchodze:(
leń
12.04.06 16:14, green_eyes
// skasuj komentarz
aj tam ja duzo rzeczy mam rozowych i wcale, a wcale nie cuzje sie barbie i tez mam odruch wymiotny jak widze jakąs panienkę, ktora jest przesłodzona. aczkolwiek, aczkolwiek, aczkolwiek uwielbiam ten kolor. na swoj sposob oczywiscie.
spokojna
12.04.06 16:00, alexisas
// skasuj komentarz
aj em a liytl barbi;P nieeee! ;D qrczaki tuz tuuuuz ;)
spokojna
12.04.06 15:51, venila moderator
// skasuj komentarz
dla równowagi psychicznej nie chodze w stringach. ps. ktory facet, moj paweł czy borys ?;]
spokojna
12.04.06 15:39, Yoanna
// skasuj komentarz
a co do Gliwic, nio to tak pomyslalam, bo w sumie ludzie z okolic śląska kojarzą Gliwice m.in dzieki palmiarnii nio i owej radiostacji(wieza Eifla) hehehe:) ma ona taka swoja Historie, bo nie wiem czy kojarzysz hasło Prowokacja Gliwicka.. Ale kiedyś było to niemieckie misato i niemiecka była to radiostacja.. tak więc owi faszczysci przebrani w polskie mundury, zaatakowali pracujacych w radiostacji niemców i pozabijali rzecz jasna.. Poźniej "zbrodniarzy polskich" aresztowano i roztrzelano.. A owa prowokacja jest jednym z wielu powodów by rozpocząć 1.09.1939r atak na Polskę..
spokojna
12.04.06 15:34, Yoanna
// skasuj komentarz
Nie nio, ja szczerze mowiac akurat rózu nie cierpię, ale nie będę z tego powodu krytykować innych, którzy za nim przepadaja.. szczerze to złe te buciki nie są, jesli o krój chodzi... kolor mi sie nie podoba..nio po prostu..ale jakby były nie wiem, czarne czy bezowe to czemu nie;)
zakochana
12.04.06 15:05, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
oj tak testowanie obowiazkowe;) zazwyczaj konczy sie negatywnie,ale racja w koncu trafie na tą drugą polowke;)
12.04.06 14:43, curly999999999
// skasuj komentarz
chyba się na mnie pogniewałaś....za te różowe kozaczki :(
smutna
12.04.06 14:23, hari
// skasuj komentarz
też mam takie jedne kozaczki które na nogach miałam 3 razy w życiu:P bo bardzo bardzo nie są w moim stylu:P no i jeszcze na obcasie! a ja całe życie w trampkach i glanach biegam;P pozdrawiam:)
zakochana
12.04.06 14:19, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
nie ma to czasem jak męskie trepy...mocno sie stapa po ziemi;p
zakochana
12.04.06 13:40, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no to WESOLYCH SWIAT od jednej z Barbie :P mykam do chatki
spokojna
12.04.06 12:34, lovelka
// skasuj komentarz
No własnie mogła to być babska próżność. A z tą lalką B. to tez pewnie prawda, tylko czemu w niektórych dziewczynach ta lalka się obudziła i zaczyna dominować nad ich osobowościami? No dobra idę sprzątać, bo liczę dziś na zakupy.
12.04.06 12:34, juz nie tu.
// skasuj komentarz
meski but:) niezla nozka;P
spokojna
12.04.06 12:33, lovelka
// skasuj komentarz
No pięta mnie jeszcze wczoraj bolała, ale już dziś sobie spokój dała:P. Moze dlatego, ze ją zignorowałam? Z moją mamą coraz gorzej! Dziś w ogóle zapomniała o obiedzie. Kazała kupić frytki i jajka. Ale bedzie wyżerka;P. No a co do tych filmów, to jakoś mi ostatnio szajba z nimi odbija. Lubie się bać, ale się nie boję. Trochę szkoda. Kiedy dzwoni...- postara mi się załatwić chłopak siostry, trochę nie legalnie, ale skoro się chce przypodobać przyszłej szwagierce. Obiecał też przynieść "Hostel", zobaczymy co z tego wyjdzie;). Ale dziś się już poprawiłam i obejrzałam Madagaskar:P. No i Klucz do koszmaru, ale o tym miałaś nie wiedzieć:P. Chciałabym obejrzeć Pasję, nawet mama mi kupiła, ale się boję. Pewnie nic strasznego, ale i tak się boję. Nie chcę zobaczyć ukrzyżowania.
zajęta
12.04.06 12:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja tez mam takie duze bazki sa superowe
sexy
12.04.06 11:38, Angelaaa
// skasuj komentarz
ja nie mam z kim iść po bazie więc bazi nie będzie.... ;(( cmok ;**
spokojna
12.04.06 10:10, szczęściara1976 // a te buty
// skasuj komentarz
czemu takie zniszczone???
spokojna
12.04.06 10:10, szczęściara1976 // oj nie
// skasuj komentarz
lubie przekwitnietych bazi a moze kwitnacych;)
spokojna
12.04.06 10:09, szczęściara1976 // co do butow
// skasuj komentarz
kocham je! i na serio dzuo wiem-jaka skora najlepsza,jaka podeszwa itd:0 ale to u nas chyba rodzinne! wlasnie jak spzratamy to widac ile mamy butow! a mam nie che satrszych wyzrucic bo mowize je kiedys zalozy:0 fakt ze ma sliczne ale niestety stopa zwiekiem sie zmienia i a buty dlugo nie noszone tez sie"zsychaja",nawet rozciagniete u szewca po kilku latach nie noszenia znow wracaja" do swojej normy" i znow trzeba rozciagac:)
szczęśliwa
12.04.06 07:33, Lady M.
// skasuj komentarz
Tobie to we wszystkim ladnie :)ladnej osobie przeciez we wszystkim ladnie :D
zajęta
11.04.06 23:18, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))))))
// skasuj komentarz
Ojejjkuuu kotinki :) Ja bym je zjadła.... takie są kochane.... :DDD Buziaki :))))))))))
sexy
11.04.06 22:32, Szysia
// skasuj komentarz
no no , ehtra butki :D w sam raz na damska stópke :D:D:D:D
11.04.06 22:30, Plapla // No super butki.....a mąz załozył różowe dla odmiany??:)))
// skasuj komentarz
Ja tez dzis chwale sie butami:))Niestety,męża obecnie nie posiadam,więc nie pochwale sie męskimi traperami....Chyba,że sobie sama takie kupie,żeby nakierowac przeznaczenie:))
11.04.06 21:24, curly999999999
// skasuj komentarz
ha ha ha...sorki ode mnie pochwał za buty ala barbie nie dostaniesz...Różowe, białe, jasno fioletowe czy zielone kozaczki wzbudzają u mnie współczucie dla istoty która je nosi....sorki ale dla mnie to tandeta...JEDNAK nie komentuje takich pań, jesli im to pasuje to super, świetnie, siesze się....ja takich w życiu nie kupie.
11.04.06 21:19, Krzynio
// skasuj komentarz
widac cząstkę meskości ehehhe pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)