poniedziałek, 6 grudnia 2010

13.03.06 // "Kowalskiemu niech też zdechnie..."- stereotyp?

Chyba się nie pomylę, jak do schematu zaliczę nasz narodowy pesymizm.
Jak to właściwie jest, że wielu spośród nas żyje pod hasłem : "a po co? I tak się nie uda!",
ze świadomością, że: " biednemu to zawsze wiatr w oczy",
z rozżaleniem, że : "ta szklanka zawsze do połowy pusta",
z zawiścią: "ja nie mam krowy, to niech Kowalskiemu też zdechnie!".
Na zwyczajowe "Co słychać?"- Odpowiadamy smętnie "Stara bieda". A dobrą zabawę zaliczamy tylko przy suto zakropionym stole. Zazdrościmy innym sukcesów, ale sami na swój sukces zapracować nie potrafimy, albo zwyczajnie się nam nie chce, bo lepiej pojęczęć przed telewizorem.

Wiem, też uogólniam, krzywdząc ludzi ambitnych, pełnych optymizmu, dążących do czegoś w swoim życiu.

Ale to co napisałam powyżej, pokutuje niestety w naszym narodzie i tak szybko wyplenić się tego na pewno nie da, bo wszystko co paskudne ma solidne korzenie, wiem, bo od trzech lat usiłuję pozbyć się utrapionego chrzanu z mej działki i bez skutku.

Ja bynajmniej na "Co słychać?" szczerzę gębę w promienistym uśmiechu i odpowiadam, zgodnie z prawdą zresztą, "Wszystko jak zwykle w najlepszym porządku" , umiejętność cieszenia się najmniejszymi drobiazgami mam opanowaną do perfekcji, potrafię świetnie się bawić bez grama alkoholu ( no, może kieliszeczek, a niech tam!), nie hoduję w sobie zazdrości, a szklanki mam zawsze do połowy pełne, gorzej z portfelem.
No i dobrze mi z tym, czego i Wam z całego serca życzę :)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A działkowa wiosna specjalnie dla Ciebie Jolu, co prawda zeszłoroczna, przeterminowana, ale popatrzeć miło. A jeszcze trochę i świeżynkę Wam wyeksponuję, jeszcze troszeczkę.



komentarzy [71] Komentuj z głową »
15.03.06 22:01, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Aaaa Foty jak zawse piękne:):) Ah ta demi...
15.03.06 22:00, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Zaprasam do mnie Demi moja ty kochana=]=] Sa sa sa
15.03.06 21:15, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ja chce wiosny!!!! buzi ;*
15.03.06 20:58, SpaceMan
// skasuj komentarz
Przelot.
15.03.06 18:32, daYtonka
// skasuj komentarz
O Bozeee... Na poczatku napisalas to co mój profesor ostatnio mówił na polskim :O
zajęta
15.03.06 13:43, **Kirke**
// skasuj komentarz
ŁAMIEMY STEREOTYPY: CZY BYCIE DZIEWICĄ MAJĄC 20 I WIECEJ LAT TO W DZISIEJSZYCH CZASACH OBCIACH I ZACOFANIE?
spokojna
15.03.06 13:08, lovelka
// skasuj komentarz
Tyle tylko, że Ty potrafisz o tym wszystkim pisać, a one widać nie potrafią:). Chciałam je obronić, żeby nie było, że gluptaki z nich. A chłodem Ci wieje, bo zima! A nową notkę już napisałam:P.
zakochana
15.03.06 12:57, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Uwieeeeeeeeelbiam elfice:D zwłaszcza Arvene z Władcy Pierścieniów:P:P:P hm a kto ma zobaczyc pierwszy ten tatoo ??:>:>
zakochana
15.03.06 12:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Masz szczescie kobitko :D a na fotkach nie wygladam na chora bo ja niezła aktorka jestem i dobrze udawać potrafię:P dobra mina do złej gry to moja specjalność:P
sexy
15.03.06 12:52, Angelaaa
// skasuj komentarz
NO WŁASNIE DZIEWCZYNKA I CHŁOPCZYK!!!!! :)
15.03.06 12:48, princessca
// skasuj komentarz
Hej:)Zapraszam na nowy wpisik: książka czy film????
zakochana
15.03.06 12:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
A bardzo boli?:P ja marzyłam o tatoo na kostce:P ale sie boje bólu :P
zakochana
15.03.06 12:34, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wooow faktycznie!:D a jaki motyw masz na tym tatoo ??:P ps. moja mama tez tempi pomidory :P
zakochana
15.03.06 12:31, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no więc tak. Chwale się moimi postanowienie - dosyc lez, plakania i myslenia o nim. Teraz tylko ja :)
spokojna
15.03.06 12:23, lovelka
// skasuj komentarz
Ja tam mam plusiki:) Więc daje:P.
spokojna
15.03.06 12:23, lovelka
// skasuj komentarz
Co u mnie? Miła rutyna:). Wróciłam właśnie ze szkoły i muszę zacząć, a raczej skończyć robić projekt z wiedzy o kulturze o kierunkach w sztuce XX w. tylko tusz mi się skończył i nie mam skąd wziąć obrazków. Muszę też się co nieco pouczyć, i idę z Melą do weterynarza na kolejne szczepienie- mam nadzieje, że nie będzie mi znów przez dwa dni nic nie jeść i ledwo się ruszać. Ciekawie, prawda? A co do Twojego komentarza u mnie to doskonale rozumiem o czym mówisz, wychodzę jedynie z założenia, że owe kobietki nie mają większych problemów, bo wiodą zycie pełne szczęścia, miłości i zdrowia, więc piszą o bzdurach. A szkoda, bo ja chętnie poczytałabym o zdrowiu szczęściu i miłości.
zakochana
15.03.06 12:18, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Jak tam zdrowko?:D
zakochana
15.03.06 12:18, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
A działeczke masz piękną :D moja mama też to kocha:) kiedys smiala sie z babci, ze dzialka to zajecie dla starych bab... a teraz? Tylko wyjdzie słonko zaaaraz leci na nasza działeczke:P
zakochana
15.03.06 12:17, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Hmmm a ta ost. fotka... ze znakiem ??? Co to jest?:P
sexy
15.03.06 11:34, Angelaaa
// skasuj komentarz
nasi to bardzo między sobą rywalizują o względy...oj czasami to aż mi głupio bo tak potrafią na siebie warczeć !!!! takie miny do siebie strzelają :P
sexy
15.03.06 11:22, Angelaaa
// skasuj komentarz
NIE ODDAM :) NIE ODDAM ;d
szczęśliwa
15.03.06 11:18, Żabka moderator
// skasuj komentarz
jak ja juz marze otakich kwiatkach wogrodzie...
zakochana
15.03.06 11:10, Monisi@
// skasuj komentarz
masz rację z tymi odleżynami ;]]
sexy
15.03.06 11:09, Angelaaa
// skasuj komentarz
moja mama jest psia mama , na mnie też tak mówią a najbardziej to ma mój mężczyzna "przekichane" bo jego mama jak jego chłopców woła na am to mówi " gdzie są moje synki..." albo " moi chłopcy , chodźcie do mamy " :))) takiego mamy totalnego świra a już nie powiem co się z nami dzieje jak widizmi jakiegoś psiaka na ulicy.......
sexy
15.03.06 11:06, Angelaaa
// skasuj komentarz
" byle pająk by mnie za obraz zaciągnął " hehehhehe ;D
sexy
15.03.06 10:06, Angelaaa
// skasuj komentarz
plusik psia mamo ;))
sexy
15.03.06 10:05, Angelaaa
// skasuj komentarz
no on to lubi tak po kuperku :) fajnie to brzmi..... hehehhee jakbyśmy jakieś zboczki były :)))) !
zakochana
15.03.06 08:00, Monisi@
// skasuj komentarz
bardzo ładny masz ogródeczek no i te cudne żonkile mmmmmmmm tylko usiąść i pomarzyć :) Pozdrawiam Czterołapko :*
15.03.06 07:17, Dieselka
// skasuj komentarz
zapraszam na moja niezbyt przyjemna przygode :] pozdro
zakochana
15.03.06 00:28, Frage
// skasuj komentarz
oki wiec czekam w piatek jade do domku ale jak wroce w pon to mam nadzieje ze juz bedzie cos:D
14.03.06 23:24, martooosia...new // l)
// skasuj komentarz
dziękuje za wpisik;]
smutna
14.03.06 23:13, Dredziara
// skasuj komentarz
no wiec tak.. foty moje z dredami beda jutro obiecuje :)) narazie jest wiersz :))) co do dredow.. tak mozna rozplatac to jest tak samo bolesne i czasochlonne jak samo zrobienie dredow, kosztuje tez troszke:)) fakt po rozczeseniu tak naprawde na glowie jest siano no ale zawsze te wlosy mozna jakos zregenerowac i wiadomo ze calkowicie ju znie rozplacze ale tak do ramion chociaz :))
smutna
14.03.06 23:13, Dredziara
// skasuj komentarz
no wiec tak.. foty moje z dredami beda jutro obiecuje :)) narazie jest wiersz :))) co do dredow.. tak mozna rozplatac to jest tak samo bolesne i czasochlonne jak samo zrobienie dredow, kosztuje tez troszke:)) fakt po rozczeseniu tak naprawde na glowie jest siano no ale zawsze te wlosy mozna jakos zregenerowac i wiadomo ze calkowicie ju znie rozplacze ale tak do ramion chociaz :))
smutna
14.03.06 22:49, Dredziara
// skasuj komentarz
to nie tak ze temat oklepany, pisze to co czuje bo wiersze to taki pamietnik, wiec pisze o sobie .. i nieprawda nie bede sie golic pozniej :)) rozplacze tak mozna rozplatac :)))
smutna
14.03.06 22:16, Dredziara
// skasuj komentarz
fakt Polacy sa pesymistami ale moze tylko po to by bardziej sie cieszyc z wygranej hehe jacy my jestesmy podstepni :))
szczęśliwa
14.03.06 18:16, **.n.** // ;)
// skasuj komentarz
u mnie nowa notka... serdecznie zapraszam buziaki :** mam do sprzedania phonik: sonny ericsson j210i.. nówka, na gwarancji, nie używany, folia na wyświetlaczu, kolorowy wyświetlacz, irda GRATIS starter plusa z 15zł na połączenia i eski... może jestes zainteresowana... więcej info u mnie...
szczęśliwa
14.03.06 18:15, **.n.** // ...
// skasuj komentarz
nie niestety... ale czesto z taką pesymistyczną postawa sie spotykamy... hmmmm
14.03.06 18:06, curly999999999
// skasuj komentarz
chciałabym wnieść poprawkę do mojego ostatniego komentarza.....to że wujkowie nie mają wyższego wykształcenia to ich sprawa. Bez tego też można żyć i własciwie to nie sprawia że człowiek staje się lepszym to tylko papeirek. Mnie wnerwia fakt że pasożytnictwo to oni mają w jednym paluszku. no to by było tyle.
spokojna
14.03.06 17:26, lovelka
// skasuj komentarz
I za to Cię tak kochamy:).
szczęśliwa
14.03.06 16:40, kunomiśka
// skasuj komentarz
zapraszam na nowy wpis o tym że trzeba pomagac innym :)
zajęta
14.03.06 16:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
zazdrosc to okropne uczucie...Sorki ze sie ostatnio nie odzywalam ale na nic czasu nie mam, pozdrawiam
14.03.06 15:17, curly999999999
// skasuj komentarz
Ha z tym stereotypem to trafiłaś w dziesiątkę.....moja rodzinka ze strony ojca to super przykład. Tylko mu narzekają przez telefon jak im źle. Mogli by ruszyć dupę i pojechać na przykład do Włoch na zarobek albo gdzie indziej. Ojciec zaczynał od wyjeżdżania do Czech pracowąc przy robotach drogowych, potem trochę w Austri na budowie. Zawsze wyjeżdżał latem bo jeszcze wtedy studiował. W kanadzie też nie miał łatwo ale udało mu się porównać dyplom. Jego bracia no cóż oni nie kwapili się pokończyć żadnych szkół, robić też im się nie chciało. Jak tato załatwił im pracę za granicą to nie dość że wszystko co zarobili przepili to jeszcze pracodawce oszukali. Wstyd normalnie. Ale gdzie tam. Oni do taty tylko daj i daj.
sexy
14.03.06 14:54, Angelaaa
// skasuj komentarz
no chodź ... mój czterołapek zaprasza ;))
sexy
14.03.06 14:48, Szysia
// skasuj komentarz
Czy lubimy mini?? Zapraszam!
zakochana
14.03.06 14:43, Frage
// skasuj komentarz
no to teraz prosze o pochwalenie sie nim na forum i o fotke twojego cuda:) ja tez mysle o takim malym:]
zakochana
14.03.06 14:43, Frage
// skasuj komentarz
no to sie ciesze ze ja pierwsza wylapalam:) ale to dlatego ze moja kolezanka robi i te zaczerwienienie przemyanie i se tak skojazylam:]
sexy
14.03.06 13:35, Angelaaa
// skasuj komentarz
jaka ja jestem mądra!!!!aaaaa!! :) zamiast u Ciebie to wpisałam u siebie komentarz!!! :)))))) "mi się marzył bernardyn ... śmieszna historia pochodzenia jest moich kundelków ale chyba zrobie w końcu o nich wpis.... a teraz labradory mi się podobają :))) ja to powinnam mieć swoje schronisko ... ;p "
sexy
14.03.06 13:17, Angelaaa
// skasuj komentarz
już Ci chyba kiedyś ich fotki obiecywałam :))) najładniejsze a przynajmniej to które mi sie najbardziej podoba jest jeszcze z analogowego i nie wiem czy wyjdzie ze skanera kompatybilne.... a żeby było śmiesznie to moje się mnie boją jak im cyfrówką chcę fotkę zdrobić!!!! coli ucieka do swojego domku i wyjść nie chce do póki aparatu nie schowam !!! taki jest odważny... a starego aparatu się nie bał :)
zakochana
14.03.06 13:13, Frage
// skasuj komentarz
czy mi sie wydaje czy ty masz tatulaz na pleckach:)
zakochana
14.03.06 13:12, Frage
// skasuj komentarz
tez tak mysle ze brakuje im odwagi:]
sexy
14.03.06 12:46, Angelaaa
// skasuj komentarz
i w trawniku ciągle jeszcze doły kopią ..... eh! ale i tak ichg kocham ;p
sexy
14.03.06 12:45, Angelaaa
// skasuj komentarz
no ja mam dwoje takich pomocników.... oj! co ja z nimi miałam jak troszkę młodsi byli....szok !!! co nie było wsadzone to zaraz wyrwane!!! a w skalniku wszystko teraz jest wygniecione , bo sklaniaczki sąmięciutkie.... :))))))))))))
14.03.06 12:17, Kasia24 // właśnie
// skasuj komentarz
nasz narodowy pesymizm podkreślają moi znajomi obcokrajowcy... wszyscy bez wyjątku jako pierwszy minus życia w Polsce powiedzieli, że tacy jacyś bez życia jesteśmy, że i im się odechciewa wszystkiego ;) dużo w tym prawdy niestety :( wielu osobom wciąż się nie chce... bo po co? ;)
zadowolona
14.03.06 00:19, Iv
// skasuj komentarz
:) no może i lepszy ale skąd ja aka bidna studentka żerrująca na rodzicach mam wziąść na takie cuś piniądze?? mój chłop ma zaniedługo przyjechać może coś wykąbinuje :)
zakochana
14.03.06 00:16, Frage
// skasuj komentarz
ty bedziesz wychwytywac dziwne spojzenie??? a czemu to?
szczęśliwa
13.03.06 23:13, Lady M.
// skasuj komentarz
dobrze ze dodałes takie zdjecia :) moze wiosna szybciej przyjdzie :)))))))))))))
zadowolona
13.03.06 22:52, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
I tak trzymać, będźmy optymistami, ja się staram zawsze :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
zakochana
13.03.06 22:38, Frage
// skasuj komentarz
przebisnieg sliczny!!!:P
zakochana
13.03.06 22:35, Frage
// skasuj komentarz
sliczne fotki:D
zadowolona
13.03.06 21:35, Iv
// skasuj komentarz
a ja zawsze próbiję :) nawet jakbym miała porażkę ponieść :P i poza tym zawsze jestem wesoła i pełna energii chyba że sie nie wyśpię :P
spokojna
13.03.06 20:41, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
ja mam szklanke do polowy pusta, ale walcze z tym nastawieniem, i z marudzeniem, nie chce byc typowa polka :)
spokojna
13.03.06 18:03, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
aj....szkoda,że nie lubie swojejj działki,która jest raczej warzywna niż rekreacyjna :). na Twoja aż cud popatrzeć no i tam rosną te słynne truskawesie.... ;* mamuśka... szklanka do połowy pełna... a jej pustota też jakaś smaczna... jak dla każdego nie zawsze cholera,nooo... ;* (+).
szczęśliwa
13.03.06 16:08, kunomiśka // dzieki za odrobine wiosny przyda sie napewno
// skasuj komentarz
a ja zapraszam na nowy wpis o "budzie" :)
zakochana
13.03.06 15:59, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
Te nasze odpowowiedzi na "co slychac" biorą się z tego za komuny kazdy musial miec tyle samo ten co mial wiecej, musial mowic ze stara bieda itp. by nie byc na językach innych, tamci zastanawialinby sie a skad on to ma skoro pracuje w tym smaym miejscu co ja mnie nie stac na te syrenke a on ma? datego tak mowimy, by im tego nie odebrano;) tak do dzisiaj nam zostalo,ze pesymizm to nasze jedna z wielu widocznych cech pozdrowka
leń
13.03.06 15:53, rudowłosa
// skasuj komentarz
wiesz Łapko, i ja nie zawsze uważnie czytam wszystkie notki, ale staram się, bo uważam, że czasami naprawdę warto. a co do dzisiejszego tekstu - niestety masz rację. mam koleżankę, która non stop na coś narzeka, marudzi, a w rzeczywistości wcale nie jest tak źle, nie ma najgorszego życia. i odkąd to zauważyła staram się częściej uśmiechać, bo chyba szkoda życia na ciągłą depresje, ciągłe użalanie się nad sobą, prawda?
szczęśliwa
13.03.06 15:29, Żabka moderator
// skasuj komentarz
są ludzie i ludziska~!
13.03.06 15:19, Motyleczek18
// skasuj komentarz
Witam,i o zdrówko pytam?? zapraszam do siebie na moje dwa temaciki...jeden o rzuceniu beboków :))) drugi o bardzo nieprzyjemnej sytuacji jaka mnie spotkała :))) czyli "facet mojej przycaciółki" :)))) Pozdrawiam i plusika zostawiam. :)))) Buziaczki :):******* Madzik
zajęta
13.03.06 15:19, diana05
// skasuj komentarz
wpadnij do mnie i zagłosuj na KONTRA
szczęśliwa
13.03.06 15:13, Pyza
// skasuj komentarz
nasz naród jest zawisnty jak cholera!!!!!!!!
zakochana
13.03.06 15:13, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a ja juz widziałam przbisniegi jak bylam w domku. Tegoroczne :) Co do schematu, masz racje - ogólnie chyba jestesmy narodem pesymistycznym. Choc mnie moja mama nauczyla cieszyc sie z malych rzeczy, jak dziecko. I dziekuje jej za to. Bardzo boli mnie tez fakt, ze ona musiala patrzec jak rani mnie ten "bucyfon". Pamietam jak mi kiedyś plakala. Za jej łzy mam ochote mu dać w twarz. A ona pewnie za moje. Ale dzis np ciesze sie, bo wlasnie dalam zdjecia do wywoalania, mama wybierze najlepsze i zrobie jej w antyramie. Pozatym fajnie pogadalam sobie z braciszkiem i w ogole, czuje ze idzie wiosna, choc jest jeszcze zimno. Jutro lece na targi pracy, moze bedzie cos dla Kobiety o.m.c. mgr. inz. :)
13.03.06 15:10, punkgirl
// skasuj komentarz
aż oko się cieszy widząc u Ciebie taką wiosnę szkoda że tylko na ekranie a nie na żywo ale cóż trzeba poczekać...:(+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)