wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 12.11.05 // opowiem wam o...kolorach

"Budzę się rano, otwieram oczy, wszystko zamglone i jakieś takie nie ostre. Skupiam się, trudno mi wyodrębnić kontury, szare ściany, szare niebo za oknem. Wstaję, szuram po szarej podłodze, wchodzę w bezbarwny świat łazienki, z lustra spogląda na mnie szara twarz...Tylko woda w kranie ma ten sam szklisty połysk. Rozczesuję szare kosmyki włosów. Wkładam ciuchy w nijakim kolorze.Chwytam z koszyka szare jabłko i wybiegam na ponuroszarą ulicę." Co by było, gdyby pewnego dnia wizja ta okazała się rzeczywistością? Świat bez kolorów?
To nie mój pomysł, to dziwna wyobraźnia mojej pani...


zielony
granatowy
żółty
czerwony
brązowy
bordowy
złoty
szary
pomarańczowy
biały
cytrynowy
komentarzy [23] Komentuj z głową »

zakochana
13.11.05 21:55, hell
// skasuj komentarz
ten omlet mial 1 cm grubosci piekl sie z 30 min na wolnym ogniu to wyjatkowy omlet.=) sama robilam. moj mezczyzna stwierdzil ze pycha. kiedys Ci zrobie tymczasem pedze spac. dobranoc.=)

spokojna
13.11.05 21:53, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
cholera,jagody.mam do nich slabosc;D

spokojna
13.11.05 21:51, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
o matko,w zyciu tyle komplementów nie usłyszałam,aż masz ;* +

zakochana
13.11.05 21:44, hell
// skasuj komentarz
mmm chce powtorki.=) chce upiec jeszce jednego big omleta na cala patelnie. ha. mam porycie wybacz.

zakochana
13.11.05 18:56, hell
// skasuj komentarz
podoba mi sie niebiski. choc oistatnio nie pogardze zadana barwa.=) ps/ dzisiaj galapagos w lepszym wydaniu. wczoraj dostalam telefon i wybylam. z ranca upieklam mu omleta takiego big. potem sie spocilam zwrazenia-3mal mnie a ja wierzgalam bo nie chcialam ogladac bajek .ha jestem niezrownowaznona. potem upiekl dla mnie frytki.a wogole mylam mu tak erotycznie wlosy kazalam mu sie wczuc tak jakby byl w reklamie ihaaa. napewno niecierpie rozstan..

sexy
13.11.05 17:09, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Najfajniejsza ostatnia fotka ;) pozdrawiam ;*

spokojna
13.11.05 15:28, lovelka
// skasuj komentarz
U mnie też straszna mgła jest rankiem...

13.11.05 14:46, koko-gocha // ;)
// skasuj komentarz
co tu dużo mówić śliczne.....

zmęczona
13.11.05 14:03, anielska dziewczyna // świat bez kolorów...
// skasuj komentarz
... to niemożliwe. Świat jest piękny przez to , że mieni się tyloma kolorami :)

13.11.05 13:33, Kasia24 // jedno jest pewne
// skasuj komentarz
pomarańczowy prześwituje ;) a to wystarcza :)

13.11.05 13:25, stokrotk@
// skasuj komentarz
Czasami są takie dni ponure deszczowe zwłaszcza jesienią jakby zniknęły wszystkie kolory . Oby takich dni było jak naj mniej ;)

13.11.05 13:03, Kasia24 // kolorowo tu
// skasuj komentarz
i tak przyjemnie :) choć ten pomarańczowy jakiś taki... mało pomarańczowy ;)

sexy
13.11.05 12:34, lija
// skasuj komentarz
ja lubie czerń i biel ale czasem inne też

spokojna
13.11.05 12:23, venila moderator
// skasuj komentarz
granatowy ;]

spokojna
12.11.05 23:55, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
to byśmy go pomalowali =) farbki zawsze sie znajda =). a co do byka,to jak wiele wyjaśnia? że co =D

zakochana
12.11.05 23:14, Dżustina // waga+byk
// skasuj komentarz
moj byczek jest lagodny :) moja mama i tata to to samo polaczenie :D

12.11.05 22:15, Man // P.S.
// skasuj komentarz
Nudzic sie , a byc nudnym, to 2 rózne historie. Nie jest to zryw grzecznościowy i nie zauwazyłem, bys mnie prowokowała-a tak wogóle, to byłem tu juz pare razy:) Kłaniam sie! J.

12.11.05 22:14, Mały_biały_pies // =*=)
// skasuj komentarz
http://info.wsisiz.edu.pl/~lechu/stasiek/ plose baldzo =))))

12.11.05 22:12, Man
// skasuj komentarz
Witam w moim swiecie-zycze szybkiego powrotu do zdrowia:) Liczba w nawiasie-to liczba nominacji w ubiegłym miesiac:)

12.11.05 22:00, Mały_biały_pies // =)
// skasuj komentarz
nie wiem z jakiej to wystawy, ale za to wiem z jakiej stronki jesli jestes zainteresowana to chetnie ci podam =))))

12.11.05 21:30, Mały_biały_pies // =))
// skasuj komentarz
z cala pewnoscia i w stu procentach Suzi to ona =))))) zostawiam +

leń
12.11.05 17:34, green_eyes
// skasuj komentarz
czasami rzeczywistośc staje się tak strasznie szara i ponura, ze wszystko wokolo staje bez-sensowne. ot tak.

zakochana
12.11.05 17:21, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
ja tam żyje kolorowo i tak jest najlepiej...pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)