niedziela, 5 grudnia 2010

12.09.06 // i tym optymistycznym akcentem...

Stanowczo jestem zwolenniczką optymistycznego podejścia do życia.

Stanowczo!

Przelałam na bloga to co mnie zgnębiło, wzruszyło, poraziło i utkwiło jak cierń w sercu, ale wcale nie zrobiło mi się po tym lepiej.

Sprowokowałam was do wielu osobistych wynurzeń, bolesnych wspomnień i dziękuję wam za to i przepraszam jednocześnie, i stwierdzam, że stanowczo wolę czytać wasze pogodne komentarze.

Stanowczo!

Wolę przeżywać wasze radości, dzielić wasze szczęście...no...chyba, że jest to Sheol. Z nim lubię polemizować o trudach i zawiłościach współczesnego życia, bo nie da się tak do końca udawać, że takowe nie istnieją.

Zostawiam zatem śmierć na potem, na kiedyś i oddaję hołd życiu, jakie by nie było.

* * *

Wczoraj byłam pierwszy dzień w pracy po urlopowej i poszpitalnej przerwie, dłuuuuuuuuuuugiej.

Powiem krótko słowami naszego sunsilkowego szampona z reklamy "Uwielbiam tę robotę stary"!

Kocham te dzieciaki, tę specyfikę swojej pracy, te uśmiechy, akceptację w ich oczach, zaufanie, to ile mogę im dać z siebie.

Kurcze, ja w ogóle uwielbiam dzieci, to chyba nienormalne, bo to są przecież małe, podstępne potworki z obcej planety, zwłaszcza moje osobiste domowe, ale cóż, widocznie lubię ekstremalne przeżycia.

Zdjęcia dedykuję Nieistotnej, obiecałam.
Tak, stanowczo temat nowego życia bardziej mi odpowiada.

Rodźcie się dzieciaki i naprawiajcie ten świat, naprawiajcie nasze błędy, nie powielajcie ich.

I tym oto doniosłym, filozoficznym akcentem żegnam was i lecę kształcić młode dusze na ogólnoludzki użytek :)

* * *
Cholercia, jeszcze mi zamknęli ulicę z powodu remontu i musze godzinę wcześniej wychodzić z domu, żeby dojechać do pracy, ech!

Tfu, tfu, miało byc optymistycznie:

Ale cudownie, zamknęli mi ulicę, dzięki temu jadę o wiele dłużej do pracy i moge popodziwiać przepiękne zakątki Olsztyna, zrelaksować się, podumać o wspaniałościach życia doczesnego. Ale fajnie !!! ;)


komentarzy [75] Komentuj z głową »
nieszczęśliwa
16.09.06 22:28, .......... // ....
// skasuj komentarz
lapkoo czy to dzielo sztuki na fotkach to twoj brzusio??:D
leń
16.09.06 22:27, green_eyes
// skasuj komentarz
nie mialysmy transportu..a magdzie mowilam, ze moze sie z Toba spotkac jak czekali na pociag w olsztynie 3h ;] hyhy
zakochana
16.09.06 22:20, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a maaasz wiecej takich fotek? wyslij mi na poczte, prosze prosze bo piękne są te foteczki.
zakochana
16.09.06 22:14, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kooochanaaa czyj ten brzuuszek na fotkach???:>
nieszczęśliwa
16.09.06 21:29, ..........
// skasuj komentarz
hahahahha tez:P:P:p
szczęśliwa
16.09.06 21:25, Margie
// skasuj komentarz
Ten to wersja wewnętrznie zmutowana:DDDDkiedyś na wsi u mojej rodziny trzymałam jeża w pudełku kartonowym,oj to było chyba wieki temu...wiesz jak one tupają tymi nóżkami swoimi:))
szczęśliwa
16.09.06 21:12, Margie
// skasuj komentarz
No niedobrze...szkoda...mam nadzieje że uda nam sie ja jakos przekonac:(
nieszczęśliwa
16.09.06 21:08, ..........
// skasuj komentarz
ja mam glonu haha to nie dglony to fasolka z 14:00:)
nieszczęśliwa
16.09.06 21:00, ..........
// skasuj komentarz
to wywolalo usmiech na mej twarzy heheh zielony:P
nieszczęśliwa
16.09.06 20:55, ..........
// skasuj komentarz
jak zdrowko???:D
szczęśliwa
16.09.06 20:54, Margie
// skasuj komentarz
No i na pewno nie bedzie miała pchełek:DDDD Ja do Dotki pisze codziennie,męcze ją a jej ni ma;(((ja oczywiscie też będe walczyć o to by nas nie opuszczała,nie moze nas tak zostawić:(
nieszczęśliwa
16.09.06 20:44, .......... // czescccccccccc:D:D:D
// skasuj komentarz
lapkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa witam:D
16.09.06 19:30, *Dota*
// skasuj komentarz
Ciociuś, ja nie wiem co robić!!! Wkółko nie mam czas wpadać do sunsilka, mam wyrzuty sumienia. Nie chcę zawieść innych itd. Chyba spasuję. A poza tym, ty jesteś najlepsza w opisywaniu wszystkiego co nas spotyka, więc ja podpisuję się pod każdą twoją notatką rękoma i nogami i pozostanę jako dodatkowy, okazjonalny komentator. Kofam cię.
spokojna
16.09.06 18:51, venila moderator
// skasuj komentarz
wole dzielic swoje radosci z innymi ale nie poprzez bloga. swietne zdjecia. -taki ten twoj olsztyn piekny, ze jak odwiedzilam jeden lumpeks to zamarlam bo pasek ktory mi sie podobal kosztowal 50 zl ;)
zadowolona
16.09.06 16:25, Iv
// skasuj komentarz
fajnie ze miałaś miły dzien :D :* Buźka :*
sexy
16.09.06 13:28, clymenia
// skasuj komentarz
widzisz nawet w godzinnej wycieczce do pracy widzisz cos optymistycznego :)
zajęta
16.09.06 13:20, bababafsdfgsdgfsda // przejzalam troche Twoje archiwum
// skasuj komentarz
i masz juz duuze dzieci:) wierze ze jestes super mama:) ja nie wiem jaka bede, te wszystkie uczucie dopiero sie we mnie rodza, po malu po malutku...
szczęśliwa
16.09.06 11:34, Margie
// skasuj komentarz
Hej cztero-łapeczko:DDDDJak tam przecudowne dzieciaczki...tydzień minął,chwila odpoczynku...no opowiadaj jak sobie z Dotką sobie radzicie:)))buziolek:DDD
zakochana
16.09.06 10:48, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
no to fajnie ze juz mozesz wrócic robić to co kochasz :))) powodzenia w pracy, kształć te nasze dzieciaki bo to przyszłosc naszego narodu :))) pozdrawiam
spokojna
16.09.06 10:47, lovelka
// skasuj komentarz
Czopek zdziałał cuda( co zapowiadał nasz Jarek) już mi lepiej, chyba nie umrę, więc babci nie dostaniesz! Wiedziałam, że tylko na to czekasz! Mama kupiła mi soczki, tata chusteczki i jakoś żyję, ale nos czerwony, gardło bolące. No, ale znając życie do poniedziałku wszystko wróci do normy i będę mogła wrócić do szkoły.
spokojna
15.09.06 23:51, szczęściara1976 // co do kometarza u hubika
// skasuj komentarz
czyzbys chciala powiedziecze on ma umysl i pomysly dziecka w wieku twojej corki?Mysle ze napisal TO z przekasem...ale tez szczerze dodam ze takei dookladnie slowa sl;yszalam od innych moich znajomych i w ich wykonaniu na pewno nie byl to zartw zadnym calu.Nie wydaje mi sie zeby osoby ktore nie maja dzieci byly egoistami i nieodpowiedzialnymi ludzmi...czesto sa wlasnie bardziej odpowiedzialni niz niektorzy ktorzy maja po kilkoro dzieci...bardziej realnie patrza na swiat.I mysle ze jesli beda kiedys mieli dzieci to beda anjlepszymi rodzicami pod sloncem...wlasnie daltegoz e kochaja dzieic te na poczatku niewinne istoty dlatego ich nie chca miec...a egoizm to dla mnie mowienie ze "Chce miec np 4 dzieci" i to juz samo "CHCE MIEC"...a jesli dzieic bedace juz na swiecie nie chca miec wiecej rodzenstwa??jesli zlekcewazy sie ich zdanie to oznacza ze ich sie nei szanuje i nie uwaza za osoby ktore moga miec jakies zdanie,ah...rozpisalam sie;)dobranoc
zakochana
15.09.06 23:11, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jesteemmm na momentosss!!:) robię wpis i zooostawiam znakkk bys kochana Beatko wiedziala, ze pomidorka Cie uwielbiaaa;*** / pozytywne wpisy rlz!:D
zakochana
15.09.06 23:03, elninio
// skasuj komentarz
Ach ten elementarz można kupić normalnie w księgarniach (bo są wznowienia!) oraz w internecie :) Cena ok. 35 zł :) Warto kupić...bo naprawdę łezka się kręci jak się przegląda go :) A jeśli chodzi o wrzesień...och fakt...to strasznie drogi miesiąc - tymbardziej, jeśli ma się dwoje uczących dzieci...komplet podręczników około 400 zł...w sumie 800 zł...strrraszne są ceny tych książek. Pozdrawiam cieplutko :* +
leń
15.09.06 21:04, green_eyes
// skasuj komentarz
Kochana wiem, wiem, ze masz weekend :))) no ja niby też. Tylko, ze mój 'weekend' trwa juz baaaaaaaaaaaaardzo długo :) wiesz, nie moge się doczekać spotkania z Tobą, spotkania z Olą..w ogole ciesze sie na to spotkanie :) :)
zajęta
15.09.06 20:59, lea moderator
// skasuj komentarz
metamorfoze przejdę pod koniec miesiąca ale jesteś blisko co do moich planów ;)
zadowolona
15.09.06 20:31, iwonne
// skasuj komentarz
o kurka! Rudzia! ale masz fajnie! godzinę szybciej do pracy! szczęściara! ;-) hie hie ;* +
nieszczęśliwa
15.09.06 19:34, .......... // ....
// skasuj komentarz
;apko moja jak leci??:):)
nieszczęśliwa
15.09.06 18:55, .......... // :D
// skasuj komentarz
glosujemy:D wpadnij:D
zakochana
14.09.06 21:51, elninio
// skasuj komentarz
Cieszę się, że praca przynosi Ci tyle satysfkacji :) To cudowne módz odnaleźć swoje powołanie i podążać tą drogą :) Ja także zdecydowanie lubię pozytywne notki/komentarze...ale nie zabraniam ludziom się wypłakać/wyżalić itd. :) To normalne, że życie przynosi nam zarówno radości jak i smutki :) Ale grunt to walczyć ze złym samopoczuciem by swym szerokim uśmiechem oświetlać te zawiłe niekiedy ścieżki życia :) pozdrawiam serdecznie :)
spokojna
14.09.06 17:05, lovelka
// skasuj komentarz
Oj, męczą mnie w tej szkole, męczą. Sylwie pociesz, że będzie jeszcze gorzej, bo 1 klasa w porównaniu z drugą to nic;)). Podobno trzecia najlepsza, ale to jeszcze przed nami:P. No i ja zaraz pędzę do lekcji, bo mama z zebrania wróci to niech widzi, że z córci kujonica.
spokojna
14.09.06 15:50, alexisas
// skasuj komentarz
tak tak. a osiedle nazywa sie KOSMITÓW :D
leń
14.09.06 14:52, rudowłosa
// skasuj komentarz
Nie wiem, jaką cześcią Olsztyna jest Pieczewo. Więcej, ja nie na pewno nie jestem w północnego Olsztyna, bo mieszkam w centrum. :P
14.09.06 10:48, Inga25
// skasuj komentarz
Tak trzymaj. optymistyczne podejśie do życia to jest to. powodzenia
zajęta
14.09.06 10:34, lea moderator
// skasuj komentarz
no i tak trzymaj, pełno w Tobie ponownie świezoci i optymizmu :)
zajęta
14.09.06 10:03, bababafsdfgsdgfsda // hehe optymistyczne wersja
// skasuj komentarz
jest super:) od razu sie usmiech na buzi pojawia... czy na zdjeciach jestes TY??? sa super. sama bym sobie takie zrobla jakbym nie byla sloniem.... Pozdrawiam
spokojna
14.09.06 09:22, Yoanna
// skasuj komentarz
tak tak, usmiechac sie;) tylko to mi w sumie pozostało:) Dama vel malpa ma grype i wczoraj prawie cały dzien siedziałam sobie sama tam wtym zakichanym barze i jak miło było:P hehe:) jeszcze dzis i jutro i wekeend:P hehehehe:) a potem jeszcze 10 dni robocizny i..:) hehe;)Buzka :* No coz bija mnie bezczelnie bez mojej ochronki:Phehehe ale stane sie :twardzielem" hehe;)pozdrawiam cieplutko i +
rozczarowana
13.09.06 23:49, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
no tak łatwo sie mowi trudniej wykonac...kiedys cos w zyciu zawaliłam i teraz mi sie to ciagnie i ciagnie i jakos nie umiem na studia sie dostac jakies takie mnie doły nachodza, ze juz nic sie nie da ze mna zrobic;/
nieszczęśliwa
13.09.06 23:47, .......... // zaczynam spam kontrolowany hahahahha
// skasuj komentarz
Znajdz czasu chwile na relax mily wpadnij do gojdy tam konkurs trwa będzie z toba mila zabawa Wielka promocja sunsilkowej strony wygrana ciebie zadowoli do tego milo spedzisz czas zapraszam wszystkich was:Dps.jesli otrzymałeś ta wiadomość znaczy się ze do maniakow zaliczam cie :D cmok SUNSILK GORAAAAAAAA!!!!!!!!!!:d:d:d:d:d powiedz swojej koleżance o sunsilkowej śmietance…po 24 reszta:P
nieszczęśliwa
13.09.06 23:47, .......... // :D
// skasuj komentarz
spam kontrolowany hahahhah no niezle tylko jak ja zaczne to wklejac to nie bbede sie kontrolowala:) zaczne od ciebie juz tylko on bedzie wazny od 24:00 oleee baboo:P:P moja tyy jdyna hahah
rozczarowana
13.09.06 23:43, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
hehe na typowego sepa dziennikarza sie nie nadaje...ale puszczanie noca w radiu piosenek nastrojowych:) jak najbardziej!!!
rozczarowana
13.09.06 23:40, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
no ech ja ten tego...tak najbardziej to chciałabym w przyszłosci pisac ale to sie pewnie nie uda...a poza tym marzy mi sie dziennikarz radiowy:)
nieszczęśliwa
13.09.06 23:35, .......... // :D
// skasuj komentarz
chce cos zareklamowac :D iii mam problemaa boo ci od spamuu moga pomyslec ze to spam a ja chce kazdemu szczelic ten sam teks z wiadomoscia o konkursie doaradz mi kochana bo to ty mnie tu wszystkiego nauczylas no!!pytanie brzmi czy to bedzie spam:D
zajęta
13.09.06 23:17, hubik // Dlaczego?
// skasuj komentarz
Dlaczego należy rodzić dzieci by naprawiały nasze błędy? Nie racjonalniej żyć tak, by błędów nie popełniać (trudne, ale nie niemożliwe)? Jaki jest sens w płodzeniu kolejnego pokolenia, jeżeli nie jestem w stanie zapewnić godziwego życia sobie, móć zapewnić własny kąt rodzinie, nawet dwuosobowej? Za co lubić dzieci? Za to że są? Za to że za ...naście powiedzą że jestem frajerem, bo nie zarabiam tyle co tata Marcina i nie kupiłem bachorkowi nowego gadżetu, bo nie pojechalismy gdzieś tam na wakacje? Za to że co roku przechodzą okres niekończącego się buntu? Wolę moją Panią - z Nią mogę się dogadać. I psa - on jest jedynym przyjacielem, który nie powie ani słowa. A - i jest tańszy w utrzymaniu
nieszczęśliwa
13.09.06 22:48, .......... // :D
// skasuj komentarz
cofamy tylko czas wybiorczo a tamto wyplulam hahahah zaplulam caly pokoj tfuuu
spokojna
13.09.06 22:40, alexisas
// skasuj komentarz
my to nic, humanistyczna na kazdej lekcji ma inna lekture, bo jeszcze w romantyzmie sa;d wczoraj nad niemnem a dzis lalka;d ta nasza polonistka jest szalona;D [mieszka na moim osiedlu- to dlatego;]
szczęśliwa
13.09.06 22:39, Beacia i jej trójeczka
// skasuj komentarz
plusior dla Ciebie
spokojna
13.09.06 22:36, alexisas
// skasuj komentarz
kochana oczywiscie to doceniam;* masz wyobraznie;d ale rzeczywistosc jest przerazajaca;d a co do romantyzmu to my juz jestesmy w mlodek polsce xD ;*
nieszczęśliwa
13.09.06 22:33, .......... // czesccccc
// skasuj komentarz
łoooo matkoo koga ja tu widze łapkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cmok:D
leń
13.09.06 22:11, green_eyes
// skasuj komentarz
miłym :))
leń
13.09.06 22:10, green_eyes
// skasuj komentarz
ja liczę na jakieś piwko tak w wolniejszej chwili w jakimś miłych pubie :)!
zmęczona
13.09.06 20:01, Oliwcia
// skasuj komentarz
jasne ze dumie..hehe wkoncu moj mezczyzna...tylko kurde ze mnie niechluj jest a on pedancik..ale wyrobi sie przy mnie chlopak :)
zmęczona
13.09.06 19:40, Oliwcia
// skasuj komentarz
a imie jego Mariusz brzmi :)
zadowolona
13.09.06 19:08, RaDeK
// skasuj komentarz
oczywiscie ze pozwalam
zadowolona
13.09.06 18:47, RaDeK
// skasuj komentarz
WYGRALAS
zmęczona
13.09.06 17:29, Oliwcia
// skasuj komentarz
skoro snatowczo to wolisz to przezywaj teraz ze mna moje szczescie :D ...u nas sie mówi galan na chłopaka ...nie myl z glanami :P
szczęśliwa
13.09.06 16:55, kunomiśka
// skasuj komentarz
ty Beatko, potrafisz nawet w pesymistycznych rzeczach zauważac optymizm :) daj mi go trochę :) przydałby się tak na początek... pozdrawiam i +
leń
13.09.06 15:39, rudowłosa
// skasuj komentarz
Przecież mnie przy życiu trzyma tylko fakt, że to przejściowe! Gorąca szesnastka to najgorszy typ człowieka.
szczęśliwa
13.09.06 14:16, Beacia i jej trójeczka // witam
// skasuj komentarz
jak tu optymistycznie ,a mi w końcu udało się tu dostać mam nadzieję że nie ostatni raz,naprawiają mi konto.Jestem ale żarówka mi się nie świeci ale fajnie.Narazie będę nadrabiać.
spokojna
13.09.06 13:51, szczęściara1976 // a co ma do tego ta kobita
// skasuj komentarz
w ciazy/ze niby to obtymistyczne podejscie do zycia? dla niektorych temat ciazy to tragedia! niechciane ciaze lub niemoznosc zajscia w nia...kazda sytuacja ma swe dobre i zle strony...
spokojna
13.09.06 13:47, alexisas
// skasuj komentarz
ona jest taka niezywkla to to 'wytrysk burmistrza' :)
zakochana
13.09.06 12:39, Ivett
// skasuj komentarz
Gratuluje optymistycznego podejscia :) My Polacy wolimy chyba raczej narzekac niz doceniac :D Ciesze sie, ze w pracy wszystko wporzadku :) U mnie poki co instynkt macierzysnki jeszcze nie daje o sobie znac, bo za dziecmi nie przepadam :D
rozczarowana
13.09.06 11:30, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
powiem ci ze kochac swoja prace to jest cos! mało osob teraz moze tak powiedziec i widze ze ty masz wielkie szczescie w zyciu! gratuluje!:)
leń
13.09.06 10:07, green_eyes
// skasuj komentarz
już podpatrzyłam pulpecje i zgadzam się - CUDO! zdjęcia są fantastyczne, wspaniałe, ah ah ah!a jesli chodzi o moją szkołe kochana, to będę sie uczyc w Olsztynie;) i mieszkać też będę:)
zajęta
13.09.06 09:07, Pulpecja * Dudzinka moderator // Jaaajuuuuu....
// skasuj komentarz
W więc Ty... no cuuudo :)))))) Ja niestety nie mam zdjęć z czasów ciążowych, choć wiem, że chyba w 8 miesiącu kuzyn mi robił, ale pewnie zgubił - ja ich nigdy nie widziałam, ale nie ma co żałować, bo to były zdjęcia w baaaardzo rozciągniętym swetrze :D Co do remontów to mi przed oknem kładą chodnik i asfalt - masakroza - od tego hałasu i duchoty (mam ciągle zamknięte okna) wariuję... Buziaki :)))))))))
zajęta
13.09.06 09:02, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Czy przypadkiem nie Ty jesteś na zdjęciach ? Buziaki :))))
spokojna
13.09.06 08:57, Yoanna
// skasuj komentarz
grunt to pogodne podejscie;) Mie wczoraj przełozona zbrukała z gory na dół, z ato ze chyba zyje..przeraziłam sie an poczatku, nawet mi łzy w oczach staneły, pomyslalam czy warto w ogole?? ja za 3tyg wybywam stad i mam sie przejmowac czyjims złym losem, a ze na mnie padło.trudno!! Ona pracuje tam juz 4 lata, to jest zwykła knaj-pa, ma w ogole tam ksywe "dama".wiec chyba wiadomo o co chodzi.. nie pasujej jej ze tak łatwo z klientami sie zkumplowałam, ze mnie lubia, ze jestem młoda, swieza pogodna.. Taka zawisc..ehh..co zreobimy rybenko.. wspolczuc mozna prawda?? Wczoraj sie zdenerwowalam bo mi swinki podłozyła..ale co tam.. Buzka i ciesze sie ze na swiecie sa tak pogodne kruszynki jak Ty:*:+
spokojna
13.09.06 08:52, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Mogę zakochac sie w tych zdjeciach :)
spokojna
13.09.06 08:52, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Sniłas mi sie dzisiaj, razem z Twoim znajomymi przyjechalas do afryki na zbiory kukurydzy, przyjechalas do mojego osrodka.. :)
spokojna
12.09.06 18:21, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
hehe tY JETSEś NIESAMOWITA :) ;* +
zakochana
12.09.06 16:16, Monisi@
// skasuj komentarz
zazdroszczę Ci tego optymizmu!!!! :] ale kto wie, może uda mi się zarazić od Ciebie ;D
leń
12.09.06 16:03, rudowłosa
// skasuj komentarz
Chociaż jestem pesymistką dużo bardziej niż Ty to też kocham dzieciaczki! Zdjęcia są piękne, choć jakoś dziwnie się poczułam. Ale piękne. Pozdrawiam. (Nieźle nam ten Olsztyn remonują - i Jaroty, i Zatorze!)
spokojna
12.09.06 15:22, lovelka
// skasuj komentarz
Ale najważniejsze jest żeby się robiło to co się kocha. Skoro kochasz dzieci to ... pracuj z dziećmi;). Ładnie wybrnęłam?
spokojna
12.09.06 15:20, lovelka
// skasuj komentarz
Kiedyś ten optymizm Cię zgubi. Ja nie lubię dzieci. Szczególnie tych, które skończyły już 3 lata i są chłopcami. Chociaż dziewczynki w wieku podstawówkowym są jeszcze gorsze. Do trzech lat to sama słodycz,a potem zaczynają się niekończące się pytania, opowieści o grach, meczach, filmach, które nie trzymają się kupy, malowanie paznokci przez małe pięknisie, skarżenie i pozowanie na dorosłego. Młodsze rodzeństwo i jego koledzy/koleżanki zabili moją miłość do tych małych swtorzeń. Modlę się o same dziewczynki, bo nie umiałabym chłopaka wychować, a jednocześnie załamuję ręce widząc maćkowe koleżanki. W domu nawet sugerują, że chyba lepiej by było gdybym została kocią/psią mamą. A ja pocieszam się tylko, że przynajmniej kot/pies nigdy mi nie napyskuje;).
zadowolona
12.09.06 12:14, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
masz świetna prace :) tez bym kiedyś chciała znależc prace która sprawi mi przyjemności będe czula ze to własnie to, moje powołanie jak to się mówi :)
spokojna
12.09.06 10:46, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
wyszlo calkiem optymistycznie....mozesz tez czytac ksiazke dluzej no chyab ze jedziesz autkiem to nie bałdzo...to wtedy tylko widoki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)