poniedziałek, 6 grudnia 2010

10.04.06 // Na różowo raz!


Tak sobie dzisiaj trącę banałem, a co!
Czemuż to zawsze ma być tak poważnie, statecznie i na temat?

Dzisiaj będzie rzecz o różowych kozaczkach, tak po prostu o kozaczkach i to na dodatek różowych.
Różowy klasycznie i nieodmiennie kojarzy mi się z doskonale sztucznym, magicznym, plastikowym światem lalek Barbie, do niedawna mógł nie istnieć, a od majtkowego różu dostawałam wysypki.
Do tej pory właściwie połączenie różu z czerwienią działa na mnie, jak przysłowiowa płachta na byka.
Ale...no właśnie, ale... kobieta zmienną jest, co nie znaczy , że chorągiewka ze mnie gustów i upodobań. Jak by nie było na różowy zaczęłam patrzeć przychylniejszym okiem i może dzięki temu stałam się właścicielką kozaczków...różowych właśnie.

W sklepie półkę z takimi stworami ominęłabym zapewne szerokim łukiem, ale przyniesione przez sąsiadkę do domu zostały łaskawie wzięte pod uwagę, a nawet przymierzone!
I co?
Efekt taki, że one zostały sobie w mym domu, a ja zostałam z dylematem włożyć je, nie włożyć?
A jeżeli już to kiedy i gdzie? No cóż, darowanemu kozaczkowi w zelówkę się nie zagląda.
Nie wiem, może dlatego, że są totalnie nie w moim stylu, na zasadzie kobiecej przekory i w celach eksperymentalnych kozaczki zwyciężyły i wybrały się ze mną do kina.
Zdały sprawdzian na piątkę!
I ten, bladoróżowy na szczęście, kolorek, i 9 cm metalowa szpila, i "futereczko" strusie, też tfu, różowe.

Cały bezmiar tej frywolnej różowości najlepiej podsumowała podczas lustracji moja mama, krótkim stwierdzeniem : " Dziecko przecież agencje w Polsce zamykają, to gdzie Ty w nich..." ładnie , własna rodzicielka...

* * *
No, proszę, nie spodziewałam się, że takie banialuki tak gładko wychodzą spod klawiszy klawiatury, ale cóż, ma się ten dar do bzdetów i wodolejstwa ;)

Różowe buziaki słodkie i lepkie, jak różowe landrynki :*

* * *
Acha "Epoka lodowcowa 2" moim skromnym zdaniem dorównuje mistrzostwem części pierwszej, wspaniała animacja porównywalna niemalże z żywym obrazem, wątek przyjaźni ponad wszystko, wątek erotyczny (!), cudowny dubbing, wzruszenie i śmiech. Polecam :)



komentarzy [71] Komentuj z głową »
zakochana
12.04.06 14:22, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
fajne te koaczki,ale jabym sobie nie kupila rozowych takie jakies przekonanie dziwne:) taaa slyszaam ze druga czesc epoki lodowcowej jest nieziemska:)
spokojna
11.04.06 20:49, venila moderator
// skasuj komentarz
dobrz. dobrz. skoro sprawia ci to taka przyjemnosc to wysle ci cale portfolio boryska;d niegrzeczny elfiku ;']
zadowolona
11.04.06 20:04, iwonne
// skasuj komentarz
no ale powiedz jak się skończyło, no bo on dzwonił od niej z domu i gdzie on się ukrywał? i po co? i kto to był w ogóle? :)
zadowolona
11.04.06 20:01, iwonne
// skasuj komentarz
babo Ty chwalipięto, fajne masz kino domowe ;P
zadowolona
11.04.06 20:00, iwonne
// skasuj komentarz
łahahahahaha właśnie przeczytałam komentarz Pomidoreska ;D dobre, dobre ;P
zadowolona
11.04.06 19:58, iwonne
// skasuj komentarz
masz buziola :* Pink Rudzia :) świat stanął na głowie ;)
nieszczęśliwa
11.04.06 19:37, ..........
// skasuj komentarz
Dla każdego byłoby dużo lepiej, a także daleko uczciwiej, gdyby uczono młodych ludzi, że to, co nazywają miłością, jest apetytem, który, jak wszystkie apetyty, traci się z chwilą zaspokojenia.niestety malo jest tego kocham cie....
nieszczęśliwa
11.04.06 19:21, ..........
// skasuj komentarz
ladne te kozaczki nie bede orginalna rozowy dla wielu to kicz ja jednak bardzo lubie ten kolor to taki kolor marzen niespelnionych ...byc ksiezniczka kazda z nas o tym marzy albo marzyla..ehh..:)pozdrawiam
spokojna
11.04.06 19:13, malach
// skasuj komentarz
Za różowym nie przepadam, ale epokę lodowcową chętnie bym obejrzała :)
spokojna
11.04.06 19:01, Cava3
// skasuj komentarz
Mi się * i mają taką fajną cienką szpileczke :)
spokojna
11.04.06 19:00, Cava3
// skasuj komentarz
Misie podobają te kozaczki :)
zmęczona
11.04.06 18:54, funny
// skasuj komentarz
i nie ma to jak fajne różowe buty,nie?? :)
zmęczona
11.04.06 18:53, Oliwcia
// skasuj komentarz
woooooooow ale mosz kozaaaki..ja bym w takich chodzic nie umiała :/
zadowolona
11.04.06 18:48, iwonne
// skasuj komentarz
łooooo babo! to się odstawiłaś ;P nie no piknie, piknie! ale zdecydowanie nie moje klimaty, a do kina to miałaś iść na Kiedy dzwoni nieznajomy i mi opowiedzieć, bo ja mam pietra, żeby się na to wybrać +
11.04.06 18:45, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
no nie mogę z Pomidora!!!! :P /cytuję/ "na 4 foto wyglądasz jakbys kupe robiła!" ;ppppp hahaha, nieprawda! Pomidor zazdości oczojebnego kozaka! ;D
11.04.06 18:42, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
i w ogóle masz +! czemuś tak nisko!? ojoj
11.04.06 18:41, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
jak dobrze, że ludzie maja rózne gusta ;DDDD hihi... a na serio to w życiu bym takich nie ubrała, w ogóle nie mój styl, nie mój gust, ale przyznaję, że Tobie w nich ładnie chudzielcu! :)*
zadowolona
11.04.06 18:34, 4maleeena
// skasuj komentarz
Za małe :( 39/40 to bym chętnie! Futerka nie neutralizuj, dodaje szyku. Ja bym w takich wyskoczyła bez zastanowienia, kiedyś pokażę na sunsilku kolekcję moich butów! A moje koty oczywiście dewastacyjnie, jak to koty ;-)
spokojna
11.04.06 17:35, KiniaM // Kozaczki są spoko ! A fotki bajerek [te fotelowe] hehehhehe
// skasuj komentarz
Muuuuuuuuuuuuua
zajęta
11.04.06 17:29, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Łapko....przylajzłaś a ja właśnie mykam...ehhh co za żywot....:D Buuuziaki :)))))
spokojna
11.04.06 17:23, Yoanna
// skasuj komentarz
witam to widze ze sasiadke mam bo takze z Gliwic?? Tak zgjecia sa z palmiarni:) hehe:) Pozdrawiam Cieplutko:*
spokojna
11.04.06 16:51, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
mamuśka różowiasta lalunia.pewnie niejeden lasek sie na Ciebie obejrzał,coooo? no przyznaj sie;D ;* + barbie moja.
spokojna
11.04.06 15:53, lovelka
// skasuj komentarz
A nie bałam się tej gotiki, ale się wciągnęłam, bo ciekawa była:D. No a teraz idę oglądać klucz do koszamru, a potem przepisuje na czystko wypracowanie z histori, a potem to już będzie ciemna noc wiec dobranoc:P.
11.04.06 14:31, WerkaZ
// skasuj komentarz
bardzo ładne kozaczki ale niestety jestem jeszcze zamłoda eehh A tak na marginesie u mnie konkurs o zwierzakach i kolorach.Zapraszam wszystkich!!
zakochana
11.04.06 14:20, Monisi@
// skasuj komentarz
o!! jakie fajne kozaczki!! :D
zajęta
11.04.06 12:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
ale masz swietne buty i w moim ukochanym kolorze...pozdrowionka
spokojna
11.04.06 11:24, szczęściara1976 // a za adidasami
// skasuj komentarz
sednio przepadam-dla mnie za plaskie-nosze takie obcasy ok 3-4 cm tez duzo wyzszych nie lubie:) w adidsach i trekingach w lecie czuje sie jakbym miala sloniowe nogi:)w lecie wole sportowe sandaly-mam takie NIKE:) kocham je:) no i eleganckie klapeczki i sandalki:) w lecie w ogole nie moge na wysokich obcasach chodzic:(chyba ze jakies wesele to ma sliczne szpileczki takie "weselne";)i na super wyjscia:) ale obcasow takich 9 cm nie naloze-ortopeda mi powiedzial znajomy ze to zabojstwo dla kregoslupa na starosc i znieksztalcona stopa:)znam takie co chodza non-stop w takich wysokich-dla mnie to lekko chore:) nawet z psem potrafila jedna taka chodzic-faktze to jamnik byl...ale dla mnie wyjscie z psem to nie wyjscie na impreze czy do pracy-sportowe ubranie to podstwa:)oj koncze bo sie rozpisalam
spokojna
11.04.06 11:20, szczęściara1976 // prawie 200zl?
// skasuj komentarz
na kozaki to jest taniocha!ja na wyprzedazy za moje sliczne wiosenne rude kozaki dalam 240! przecenione z 540!200zl to czolenka u nas sa:)w deichmanie to raz espadryle skorzane biale kupilam-innych nie kupie bo mojej 'tescioweJ'w 2ch parach juz podeszwa odeszla:) tez skorzane itd"_ tylko ta jakosc...raczej kiepska:)a fleczki to sie robi u szewca:) a z tegow niosek ze ona(ta osoba) jak jej sie flek zedrze to pewnie albo chodzi ztakim popsutym albo wywala buta! hehehehehehe
spokojna
11.04.06 10:56, lovelka
// skasuj komentarz
A kiedy dzwoni nie znajomy fajny? Chcę na to iść, tylko nie zniosłabym kolejnego rozczarowania;).
spokojna
11.04.06 10:54, lovelka
// skasuj komentarz
Uczyłam, uczyłam:P. A nie widziałam Hostel, bo już nie grają małpy...
11.04.06 10:17, *Nyguz*
// skasuj komentarz
hahahaha ;D się uśmiałam do łeż z tych różowych butków :D
sexy
11.04.06 10:16, Angelaaa
// skasuj komentarz
cmoking crazy women!!!
sexy
11.04.06 10:16, Angelaaa
// skasuj komentarz
wariat jesteś!!! zastanawiam się czasami , czy ja za parę lat będę umiała być taką świrniętą , " wyluzowaną " mamuśką , ale jak sie nienormalnym , co mi wiele osób powtarza , to może da mrade;))
sexy
11.04.06 10:15, Angelaaa
// skasuj komentarz
szaloona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sexy
11.04.06 10:15, Angelaaa
// skasuj komentarz
szaloona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sexy
11.04.06 10:15, Angelaaa
// skasuj komentarz
szaloona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sexy
11.04.06 10:15, Angelaaa
// skasuj komentarz
szaloona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
szczęśliwa
11.04.06 09:21, Lady M.
// skasuj komentarz
ALe ja Cie podziwiam :) ja bym sie wstydzila w takich wyjsc bo ja czasem jestem wstydniś i łapię "buraka" :| i wtedy cala byłabym różowa hehe milego dnia :*
zajęta
11.04.06 08:31, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Ah Łapko... muszę się odkleić od kompa... dzisiaj ciężki dzień mnie czeka..jutro też... Buziaki :)))))))) Może jutro rano napiszę coś więcej :))))
leń
11.04.06 07:52, rudowłosa
// skasuj komentarz
Uwaga! Uwaga! Rudowłosa dziewczyna zakupiła sobie w ubiegłą sobotę bluzkę z różowymi elementami (i z dużym dekoltem - to dość istotne, biorąc pod uwagę dalszy ciąg wypowiedzi). Udawszy się w niej wczoraj do szkoły uzyskała dokładnie szesnaście komplementów. Próżność zaspokojona. I co? Może nie było warto?
11.04.06 01:10, juz nie tu.
// skasuj komentarz
rozowe butki i epoka lodowcowa - przepyszna kombinacja ;)
zadowolona
11.04.06 00:57, 4maleeena
// skasuj komentarz
Genialne! Też mam stado dziwnych butów, ale różowych JESZCZE nie mam. Jaki masz numer? Może odkupię? :) No i plusik za futerko ze strusia!
zakochana
10.04.06 23:10, Andzia i Karolek
// skasuj komentarz
no ja tam zawsze lubilam taki roz ale na takie kozaczki to bym sie nie odwarzyla choc piekne ;)
zadowolona
10.04.06 22:33, cztery-lapy moderator // do Daruni 1976
// skasuj komentarz
No właśnie, żeby jeszcze sztuczne, ale najprawdziwsza skórka, mięciutkie i pomimo tej szpili cholernie wygodne. W Deichmannie kosztowały prawie 200zł. A osóbka , która oddała je mojej sąsiadce po dwóch nałożeniach zgubiła fleczek i ...poszła kupić zielone, hmmm, tak to jest jak się nie ma co z forsą zrobić. Tak że sama widzisz pozory mylą, a zdjęcie nie zawsze prawdę Ci powie. Ale but szalony, przyznaję :))) I nie ma to jak adidaski :)
szczęśliwa
10.04.06 22:25, Lady M.
// skasuj komentarz
ulalalallalaal sexy lady :)
spokojna
10.04.06 21:47, venila moderator
// skasuj komentarz
mhmm. w tych kozaczkach wygladasz jaki slodki elfik stojacy kolo pana mikołaja. ;] tylko czapki ci brak. ;]
spokojna
10.04.06 21:45, szczęściara1976 // ale plus
// skasuj komentarz
bo kocham Epoke lodowcowa,ale 2ki jeszcze nie widzialam
spokojna
10.04.06 21:45, szczęściara1976 // co do kozakow
// skasuj komentarz
-totalnie niew moim typie i stylu;) i chyba sa ztworzywka?? atro juz pierwsza rzecz dla ktorej nawet bym nie spojrzala,alecoz;) mam andzieje ze nikt sie nie obrazi...u Ciebie juz sie nie kurzy..a u mnie sie kuzry i bedzie tak sie kuzrylo...choc nie mam pokojuz od strony ulicy tylko do podworka:) a lasek...coz..cmentarz jest dosc blisko;) a tam duzo starych drzew;) a na brzoze mam uczulenie:(((
10.04.06 21:17, Narazie papa
// skasuj komentarz
Lubie różowy ;) ;) A co do Epoki lodowcowej 2 jeszcze nie widzialam - nie mam na nic czasu juz chce środe bo wtedy bede miala wolne a jak bede miala wolne to uszyje w koncu tego misia i pojde do kina :) Pozdrawiam ;*
zakochana
10.04.06 19:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
haha:P na 4 fotce wygladasz jakbys kupe robiła:PPPP heh no co taam;) Cztero łapka tez człowiek, nieeeeeeeee?:D:D:d
10.04.06 19:49, Plapla // Różowe kozaczki sa barbiasto...różowe....no wlaśnie:)))
// skasuj komentarz
Ale masz racje,kobieta zmienna jest,ja wczoraj tak sobie weszłam w centrum handlowym do sportowego...i stało się...zobaczyłem je....groszkowoturkusowe reeboki....Do tej chwili mam wyrzuty sumienia.ale co tam:)Raz sie żyje:) A fotki możesz sobie kopiowac..z ciekawości,ktore???
10.04.06 19:13, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
Róz jaki szalony ;-)) nie tak naprawde ja lubie wszystki kolory...żołty, zielony po to sa aby je nosic ;-))) a na Tobie ładnie sie prezentuje!!
leń
10.04.06 18:38, green_eyes
// skasuj komentarz
ja mam rózowe buty na zime, rozowe na lato, oprocz tego jeszcze zielone :D i w ogole uwielbiam kolory. na sobie mam rozowa bluzke i niebieska na to i mam zolte majtasy. sama widzisz.zadna ze mnie czern :D nawet o! biustonosz mam rozowy. sama nie wiem dlaczego tyle rozowego u mnie :)
10.04.06 18:37, Nikttaki // :)))
// skasuj komentarz
Ja tez zawsze miała eee...negatywny stosunek do rozowego, bo kojarzył mi sie z lalkami Barbie i paniusiami, ktore nosza wszystko co rozowe... A u mnie w szkole jest kilka takich co maja dosłownie wszystko, łącznie z tapetą na twarzy w kolorze różowym... Bleeeeeeee... No ale ostatnio Kotek na urodziny podarował mi francuskie perfumy i kosmetyki+różową torebke w kwiatki... Myslałam że padne...:>bo zawsze mu mówiłam ze nie lubie różowego... Ale on powiedział że to kobiecy kolor... Nio i...chyba zacznę nosić te torebke:> W koncu kobieta zmienną jest:)
zmęczona
10.04.06 18:26, anielska dziewczyna // ;)
// skasuj komentarz
mnie sie te kozaczki podobają;)))) słodkie są :))) a na epoke lodowcowa sie wybieram od tygodnia i jakos dotrzeć do kina nie mogę. Ale zobaczyć musze, bo ja przecież kocham bajki:)
zakochana
10.04.06 18:07, *buskowianka*
// skasuj komentarz
<hahaha> ale sie usmialam - potrafisz swietnie pisac :) Co do kozaczków, mam takie same podjescie jak ty, ale darowane, to darowane. A swoją drogą, to naprawde ładnie wygladają na nodze :)
zajęta
10.04.06 18:05, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Ja też już mam wysypkę patrząc na Ciebie :DDD Ale po przeczytaniu wpisu akceptuję nawet te kozaczki u Ciebie - no trudno, Łapka oszalała :DDDDD Buziaki :))))))
spokojna
10.04.06 17:58, lovelka
// skasuj komentarz
Kurcze ile Ty razy w tygodniu łazisz do kina? I na czym byłas poza Epoką? I skąd wiesz o tej klamce? I miałam jeszcze jakieś pytanie, ale boli mnie pięta:].
spokojna
10.04.06 17:56, lovelka
// skasuj komentarz
I na Epokę poszłas w szalonych kozaczkach, czy na coś innego? Ja tam bym się zastanowiła czy bym w nich poszła, chociaż dla przekory, zrobiłabym pewnie wszystko;). Ładne są i fikuśne:]. Trzeba się czasami pobawić, prawda? A niemiecki wykułam i myślę, że powinno być dobrze. Jestem padnięta i mam jeszcze napisać wypracowanie z historii tak mi się nie chce, że chyba umrę:(.
10.04.06 17:32, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
I przyznaj się kto ci robi takie zboczone zdjęcia... ?! =D
10.04.06 17:31, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Mama chce dopiero w wakacje.... Buuuuuuuuuuuu.. Hehe... Ladna ta ostatnia Fotka (hahaha) :PP i Jesce Fajne TV:P I jesce Fajne Buciorki:P I jesce Slicna Demi=D I jesce Zapewne Fajna Epoka lodowcowa:P ( 1 część oglondalam dziesiątki razy:p) I jesce ladnego busiaka zostawiam=*
spokojna
10.04.06 17:29, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
ojej coz za oczojebne ochraniacze stop
10.04.06 17:21, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
fajny podpis "A Demi mnie akceptuje pomimo wszystko" hahahahaha
spokojna
10.04.06 16:49, alexisas
// skasuj komentarz
hehehe. wiesz ja to chyba bym sie nie zdecydowala:p podziwiam odwage :)
zakochana
10.04.06 16:17, Maduixa // nie, jeszcze w Barcelonce jestem
// skasuj komentarz
do Polski 24.04 sie wybieram i juz sie nie moge doczekac, spotkam sie z przyjaciolkami, z rodzinka, naobrzeram ogorkami kiszonymi, potancze na weselu, zrobie napad na Intimissimi w Factory:))) i odpoczne od tesciowej:))
zakochana
10.04.06 16:07, Maduixa // dzieki kochana czterolapko za zyczenia urodzinowe
// skasuj komentarz
bardzo cieplutkie i kochane:) fajne masz te kozaczki rozowiaste:)) odrobina szalenstwa w szafie nie zaszkodzi:))) buzi
zajęta
10.04.06 15:55, just_me
// skasuj komentarz
Nooo za ten róż to musi byc + :D Ale osobiscie to bym to futerko urwała bo my mnie drzaźniło:P Tez kiedys nie spojrzałabym na ciuch czy buty w tym kolorze... a w te wakacje zakupiłam wszystko od skarpetek to spinki do włosów:P jakos tak...;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)