niedziela, 5 grudnia 2010

10.07.06 // Notka orzeźwiająco-wstrząsowa



Haaaaa!!! Jesteście w szoku?!

Jęczycie, że gorąco, że skwar, że oddychać nie ma czym, że wytrzymać nie można,
no to proszę, krótki, mroźny przelot przez atmosferę lutego.

Już zapomnieliście, jak marzły tyłki, jak oczy marszczyły się w szparki od nadmiaru bieli, ciałka oblekały tony ciuchów, a w duszach gościła szarość i zniechęcenie oraz totalny brak energii życiowej.

Nad sunsilkiem wznosiły się jęki tęsknoty za słoneczkiem , ciepełkiem i zielenią.

Nie marudzić więc mi tu, cieszyć się tym, co minie szybciej niż się spodziewamy, za czym będziemy tęsknić przez długie chłodne wieczory października, listopada, grudnia, stycznia, lutego, marca...

Proszę pogapić się na fotki, orzeźwić się na moment, a potem spojrzeć przez okno i doceniać, doceniać, DOCENIAĆ!!!


komentarzy [37] Komentuj z głową »
zakochana
13.07.06 23:16, *Nastka
// skasuj komentarz
ja nie narzekam na piekna pogode :D Mnie tam ona bardzo pasuje ;D Od jutra ma sie ochlodzic, a weekend ma byc deszczowy. Takie upaly maja podobno wrocic w sierpniu. Pozyjemy zobaczymy
zmęczona
13.07.06 15:59, GośA_14
// skasuj komentarz
Hejka! Wpadaj do mnie częściej... Plusika zostawiam licząc na rewanżyk...
rozczarowana
13.07.06 14:34, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
ale powiem ci ze swietnie te fotki tak kontrastowo zestawione wygladaja:)
szczęśliwa
13.07.06 14:21, Żabka moderator
// skasuj komentarz
orzeżwic na moment.. hm.. ja tu na dłuższą chwikę zostałam:)
szczęśliwa
13.07.06 14:04, kunomiśka
// skasuj komentarz
masz racje... ale my już tacy jesteśmy że narzekac lubimy... a jak tam opalenizna ??
leń
13.07.06 12:58, rudowłosa
// skasuj komentarz
A wiesz, wiesz, mądra kobieto, że widziałam Ciebie! Widziałam Ciebie! Widziałam wczoraj, o godzinie dwudziestej przy KFC koło Alfy. Szłaś z dwiema koleżankami, śmiałaś się... Widziałam Cię, naprawdę Cię widziałam.
12.07.06 21:22, lilek
// skasuj komentarz
a mój kot okupuje lodówkę, jak tylko ktoś ją otwiera, wskakuje do środka ;-)
12.07.06 21:20, lilek
// skasuj komentarz
Rudzia, wpadłam się orzeźwić ;-) muuuuu ;*
nieszczęśliwa
12.07.06 21:09, .......... // buzioll
// skasuj komentarz
ja chce ten snieggggggggg poproszee bo sie zarz ugotujeee........ pozdrowionka
spokojna
12.07.06 12:26, ironicznaa.
// skasuj komentarz
wole te letnie fotki ;P
spokojna
11.07.06 23:42, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
łoł... jakie fajne porównanie :-)) doceniam, ale poproszę o chwilową burzę z deszczem :-))
11.07.06 20:30, lilek
// skasuj komentarz
a tak ogólnie to nie narzekam, wolę się smażyć w tym upale i nie mieć czym oddychać niż żeby tyłek mi marznął ;-) buzi Rudzia ;* +
11.07.06 20:26, lilek
// skasuj komentarz
hehe ja bym chciała na jedną dobę wskoczyć do tej mroźnej krainy :-)
foch
11.07.06 18:27, Owszy
// skasuj komentarz
No widzisz ludziom się nie da dogodzić. Fajnie tak na zieme poaptrzeć przy tych temperaturach.
zakochana
11.07.06 16:35, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a ty nadal mówisz wstrząsowo na nasz działasz?? :)
zakochana
11.07.06 16:16, Ivett
// skasuj komentarz
Zgadzam sie zgadzam.. Pokora to dobra rzecz, trzeba sie doceniac to co sie ma.. Zwlaszcza jak ja w pracy mam klime i upalu nie czuje :D
smutna
11.07.06 13:52, hari
// skasuj komentarz
tak to jest że zawsze sie marudzi;)
rozczarowana
11.07.06 13:50, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
hej kochana jeszcze tylko 18 dni:) denerwujesz sie juz czy jeszcze nie;>?
spokojna
11.07.06 12:08, Marsenia
// skasuj komentarz
MAsz racje!Cieszmy sie ze jest tak pieknie zielono, cudownie kwitna kwoaty i zlote zlonce nas ogrzewa!
zakochana
11.07.06 12:02, Monisi@
// skasuj komentarz
wow! fajnie udało Ci się zgrać te fotki!! :) gratuluję pomysłu na letnie orzeźwienie ;D
spokojna
11.07.06 09:56, lovelka
// skasuj komentarz
I tak nie dobrze i tak źle... Chyba jadę na wieś, bo rodzice malują, a mama wyczuła, że dla babci kot będzie kłopotem, a brat będzie się nudził, a co to za przeprowadzka na drugi koniec miasta, więc postanowiła nas wypchnąć na wieś. Dlatego zaczęłam szkolić Melę w chodzeniu na smyczy i przekonywać ciotkę ze wsi, że jest to kot domowy, który nie sika po kątach i w stodole sobie nie poradzi... Moi rodzice to mają pomysły. A ja nie chcę tam jechać, ale muszę, bo każą, bo nie ma się kto zająć Maciejem i wyjeżdzam chyba w czwartek. A wracam chyba we wtorek. I przez to wszystko się chyba jednak nie spotkam z Kunomiśką. Ale dostęp do internetu będę mieć, więc może raz na jakiś czas mi kuzyn da zaszaleć na sunsilku.
zakochana
10.07.06 23:05, hell
// skasuj komentarz
wiesz kocham lato.:)
zajęta
10.07.06 20:31, ramka2
// skasuj komentarz
Wiedziałam,że Ci wspaniale wyjdzie .Buziaczki +
szczęśliwa
10.07.06 18:07, Adrianna
// skasuj komentarz
no tak teraz jesteśmy jednym z najcieplejszych państw w europie i nie trzeba jeździć do ciepłych krajów, może będzie u nas większy napływ turystów i gospodarka się jeszcze bardziej ożywi??? :))))))))))))))))))))))))
szczęśliwa
10.07.06 18:06, Adrianna // odp.
// skasuj komentarz
no zbieżność u mnie jesli chodzi o strzelanie jest rewelacyjna!!! Tylko ten sprzęt trochę jakoś schodził w prawo --- bo to było nie moje pierwsze strzelanie! :)
spokojna
10.07.06 17:51, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Jakie piekne zdjecia!! wspaniale :) zderzenie dwoch siwatow :)
zajęta
10.07.06 17:44, lea moderator
// skasuj komentarz
nie ! nie ! nie ! ja broń Boże nie marudze ja to doceniam :D
foch
10.07.06 15:51, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Wszyscy smeca nad tym goracem a u mnie nie ma nic - slonca, ciepla, letniej bryzy. Tylko chmury i zimno i deszcz. :-(((((((( A bylo tak ladnie. :-( Ja chce do Polski!!!!!
foch
10.07.06 15:50, pink_butterfly
// skasuj komentarz
W koncu ktos cos takiego napisal!!! :-) Zdjecia piekne jak zawsze. :-)
10.07.06 14:59, Carolinaaa
// skasuj komentarz
A jeśli chodzi o Holandię, to wiem, że trzeba uważać. Ale na szczęście pracę załawiają nam rodzice, a oni to dopiero są podejrzliwi. Praca przy porach/porze chyba jest ok :)
10.07.06 14:58, Carolinaaa
// skasuj komentarz
No ja nie wiem co lepsze ;) zima czy lato... i to i to ma plusy i minusy.U mnie niestety deszczu nie było. Wczoraj się zapowiadało, ale niestety nas ominęło. Grzmiało, grzmiało... i nic ;/
10.07.06 14:50, Man
// skasuj komentarz
nie...Wicie mecze;) Fajny kontrast:-)
zadowolona
10.07.06 14:04, PrettyWoman // :):):)
// skasuj komentarz
lato jest piekną pora ale mogło by być 25 staoni a nie 35. ale i tak jest fajnie
szczęśliwa
10.07.06 12:37, Pyza
// skasuj komentarz
tak jest.....zima fe....a sio!!!!
zakochana
10.07.06 12:16, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a ta alejka wygląda cudnie, jak dywan z trawy
zakochana
10.07.06 12:16, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no duchota straszna. Ja czytam ksiazke gdzie dziewczynka opisuje mrożną zime na stepie i tez mam wrazenie ze zaraz wpadnie do pokoju mrożny wiatr, a tu nic - duszno i duszno. Pozdrawiam z Wrocławia. Dziekuje za gratulacje :) Ps. Bo ja taka grzeczna jestem <sasasa>
zadowolona
10.07.06 01:12, 4maleeena
// skasuj komentarz
super są takie foty! zrób jeszcze wiosną i jesienią, będzie wspaniała pamiątka! A co do moasta - już się wydało o jakie chodziło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)