wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 08.11.05 // Opowiem wam o..zdradzie, miłości i przyzwyczajeniu

Minio model





Opowiem wam o zdradzie, o miłości, o przyzwyczajeniu. Taaaak, moja pani mnie zdradza i swojego męża zresztą też. W naszym (że się tak wyrażę) łóżku śpi, oprócz mnie oczywiście, mojego pana i jej, jeszcze jeden osobnik. O ironio, jest z moją panią dłużej, niż którekolwiek z powyżej wymienionych. Nie jest wcale przystojny, ani pierwszej młodości, rzekłabym, że wręcz zniszczony lub trafniej, totalnie zużyty, nie ma w sobie nic pociągającego,, totalny, odstraszający brzydal moim zdaniem, a jednak dla mojej pani jest najukochańszy na świecie. Twierdzi, że przeżył z nią wiele lat (dokładnie 28-imponujące, co), był z nią na wszystkich wyjazdach, wycieczkach, eskapadach, wiele przeżył, wiele widział, wysłuchiwał i wysłuchuje na ucho wszystkich jej radości i smutków, był wielokrotnie kąpany, cerowany, poddawany zabiegom renowacyjnym, ale nie na wiele się to zdaje i w tym tkwi właśnie jego niezastąpiony urok. Mój pan już dawno ustąpił wobec takiego konkurenta, a i ja musiałam dać spokój z próbami przemytu pod łóżko lub podgryzaniem, bo zostałabym sromotnie skarcona i zdana na banicję. Facet nazywa się Minio (no, cóż) i to jest miłość na całe życie. Wiem, bo jak moja pani pokocha, to już nie ma mocnych...

komentarzy [16] Komentuj z głową »

zajęta
11.11.05 10:56, lea moderator
// skasuj komentarz
hihih :) Minio - czy nie jest jakimś kuzynem misia Jasia Fasoli ? :) W moim wyrku spi muminek - pierwszy pluszak od chlopaka :) ma 15 lat :)

spokojna
10.11.05 22:51, lovelka
// skasuj komentarz
Nowa notka, zapraszam

zakochana
10.11.05 20:02, hell
// skasuj komentarz
sp[ie z swoma miskami mietosze je jak sie da.=)

spokojna
10.11.05 17:03, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
5 minut dziennie jak na nałoga,to w zupełności za mało =) oczy ja mieć zielone... takie trawiaste no =). a co?

szczęśliwa
10.11.05 14:33, kunomiśka // piesek poprostu sliczny
// skasuj komentarz
pozdrawiam i zapraszam do mnie

spokojna
09.11.05 19:48, lovelka
// skasuj komentarz
Wysłużony misio, ale piękny:) Taki miś to oprócz pieska najlepszy przyjaciel!

spokojna
09.11.05 18:39, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
jak ja bym chciala TAKIEGO misia :-) kratkowańca... cudeńko!!! :-)

spokojna
09.11.05 18:10, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
każdy ma jakieś zboczenie =)

spokojna
09.11.05 18:08, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
aj ta wyobraźnia.

09.11.05 14:30, minimati
// skasuj komentarz
też mam coś takiego ;)))) + dla przystojego Minia :]

szczęśliwa
09.11.05 10:16, Żabka moderator
// skasuj komentarz
no miło i cieplo macie w łóżeczku.. tylko pozazdrościc:))

zakochana
09.11.05 09:50, Dżustina
// skasuj komentarz
jaaa cos takiego! skandal!! ;))

szczęśliwa
09.11.05 00:27, Agusia:)
// skasuj komentarz
słodki ten misio! Nie dziwie się, że z Tobą śpi:))) Pozdrawiam i +

leń
08.11.05 22:50, green_eyes
// skasuj komentarz
hee:) wszystkie pluszaki, zabawki, maskotki i co tylko z dziecinstwa pozostalo - pozabieraly mi moje przewspaniale bratanice. zostal mi tylko wiszacy pajac, którym zawsze sie bawia jak przyjdą na niedzielny obiad.

08.11.05 22:19, Man
// skasuj komentarz
Pulpecja? Niestety, ale intuicja tym razem Ją zawiodła-ale to tylko potwierdza regułe oczywiscie:) Co do fotek beda. :) Takitam

08.11.05 21:27, Mały_biały_pies // DZIEKI ZA KOMENTARZ
// skasuj komentarz
Ogolnie dzieki za to ze od czasu do czasu cos napiszesz , a i psiaka masz pięknego =))))
zauważyłaś wpis niezgodny z regulaminem? zgłoś do moderatora »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)