poniedziałek, 6 grudnia 2010

08.02.06 // Aleeeeee!!!!!!!!

Mój 50 wpis! Nie spodziewałam się, że sam Sunsilk zrobi mi taką niespodziankę i akurat w tym momencie doda tej okoliczności taką oprawę.
Zmiany są szalone i bardzo odważne, no, no! Jestem z lekka zszokowana i zdezorientowana, ale to kwestia czasu i przyzwyczajenia. Musimy napotykać na swojej drodze ciągłe zmiany, aby uniknąć zastoju, nudy, marazmu.
Te szalone barwy, które nie za bardzo mi odpowiadają, dodają jednak świeżego powiewu, energetyzują i mobilizują do działania. Ja może odczuwam to mniej, bo ostatecznie te moje dwa i pół miesiąca stażu, to niewiele w stosunku do niektórych weteranów. Dla nich na pewno ważny jest sam fakt odmiany, bez względu na to czy wszystko jest akceptowane, czy też tylko częściowo.
No to szalejmy w tym nowym Sunsilkowie i niech otaczają nas wyłącznie pozytywne fluidy. Wielka buźka dla wszystkich :* i filmowe pozdrowionka, hi, hi :)

komentarzy [65] Komentuj z głową »
28.02.06 10:11, *KiKa*
// skasuj komentarz
fajny, wesoły filmik i śliczny piesek
28.02.06 00:15, usunietyblog
// skasuj komentarz
pozdrawiam rowniez-masz fajny glos.ps super piesek.
28.02.06 00:15, usunietyblog
// skasuj komentarz
ale fajnie:)
15.02.06 13:53, Kasia24 // ja pomalutku zauważam
// skasuj komentarz
kolejne zmiany - może jak nieco ogarnę wszystko, dodam jakiś filmik... który wcześniej muszę nakręcić zresztą ;)
12.02.06 09:57, WerkaZ
// skasuj komentarz
Podziękuj sobie i "czterem łapom" za pozdrowienia. Oczywiście nawzajem ode mnie i od moich czarnych "czterech łap"
11.02.06 19:12, Tuśka
// skasuj komentarz
twoje pozdrowionka sa naprawde super :) ja tez Cie bardzo mocno pozdrawiam i twoje cztery łapy :) buziaki :) zapraszam do mnie
zmęczona
10.02.06 22:04, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
do tych zmian się nie mogę przyzwyczaić:) ten kolor trochę za ciemny jak dla mnie... zabiegana ostatnio jestem, więc nie miałam jeszcze czasu na napisanie choćby jednej notki w nowym domu:) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :* ja mam zajęcia w weekend niestety ;)
szczęśliwa
10.02.06 19:49, Lady M.
// skasuj komentarz
wracaj do Nas :)
szczęśliwa
10.02.06 19:47, Adrianna
// skasuj komentarz
:) super!!!! :)))) Powiedz mi jak ten filmik zrobiłaś? Kamerką czy aparatem? I co dalej? :) Pozdrawiam ADA
zakochana
10.02.06 19:37, hell
// skasuj komentarz
ostro
spokojna
10.02.06 18:27, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
:) Wspaniały filmik :)
zakochana
10.02.06 18:15, Monisi@
// skasuj komentarz
WOW! FAJNIE BYłO CIę ZOBACZYć I USłYSZEć NA żYWO!!! :) POZDRAWIAM +
10.02.06 17:18, Narazie papa
// skasuj komentarz
1501 komentarzyk ;)
10.02.06 15:41, B(L)OGINIE // Zapraszamy
// skasuj komentarz
:)
szczęśliwa
10.02.06 15:23, kunomiśka // witaj czterołapko
// skasuj komentarz
już wróciłam :)i zapraszam na fotki i na filmik :)
zadowolona
10.02.06 14:56, iwonne
// skasuj komentarz
babo, gdzie ja tam panią prawnik, o aplikacji nie ma co marzyć, nie mam żadnych znajomości, a realia są jakie są, mi to się jeszcze marzy psychologia ... znając życie pewno mum mnie wciągnie do księgowości i zrobię się nudna i sfrustrowana ;))))) nie żeby moja mum taka była, nie, nie, ale takie mam skojarzenia z pracą głównej księgowej, a tak bardziej serio to mam zamiar pogłębiać swą wiedzę z prawa pracy, zobaczymy gdzie mnie to zaprowadzi :)
spokojna
10.02.06 14:52, without_wings
// skasuj komentarz
a ja nie lubie mojego noska... no ale mialam nic nie ukrywac:D wiec pokaze wszystko;) tzn wiekszosc:P
10.02.06 14:27, curly999999999
// skasuj komentarz
ZDALAM!!! ZDALAM!!! ZDALAM!!!....tyle ze za tydzien jeszcze wiekszy koszmar mnie czeka...farmakolgia....czyli leki...ich grupy, podgrupy, receptory...na sama mysl az mnie mdli :(
rozczarowana
10.02.06 13:12, Weronika // dawaj, dawaj:-)
// skasuj komentarz
nowy Sunsilk odpalony i mam troche wiecej czasu na herbatke i plotki tutaj nie tylko służbowo :-)
zakochana
10.02.06 11:17, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Masz racje - dzis juz wiem jaki byl odzew. I choc bralam to pod uwage, to jednak w glebi myslalam, ze zostane zrozuminia - nie zostalam. Trudno, bede zyla i bez tego. Choc moglo byc inaczej.... Cmok
zajęta
10.02.06 08:21, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Łapeczka się ruuuusza :DDD Hihi ale fajnie :))) A ja zabiegana kosmicznie... dzisiaj muszę pojechać na drugi koniec Wawy, powystawiać duzio aukcji... ehh... na Sunsilk nie mam już czasu.... Buziaki :)))))
szczęśliwa
10.02.06 01:13, Żabka moderator
// skasuj komentarz
kiedy będzie nowy filmik??? bo ja już sie doczekac nie mogę:D
zadowolona
09.02.06 23:51, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
udało mi się oddać obiecany + od RR
zakochana
09.02.06 23:42, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
jaaaaaaaaaaaaaak fajnie ja tez wam macham :D
09.02.06 23:12, mamuśki :)
// skasuj komentarz
zmiany fajowe co nie ? buzi buzi bom się stęskniła kochana ma
zadowolona
09.02.06 22:40, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia moja, jeszcze 14 lutego postępowanie cywilne i jakoś na początku marca prawo spółek ble końca nie widać! mhm dziękuję za komplementa <wstydnis> i za wiarę we mnie ;D
09.02.06 22:25, punkgirl
// skasuj komentarz
no no sunsilk się naprawdę postarał:)i super wyszło:)tylko jak ja mam ten filmik odtworzyć?
09.02.06 22:13, curly999999999
// skasuj komentarz
prosze trzymac za mnie kciuki....jutro mam zaliczenie. A skoro masz 4 lapki to i masz cztery kciuki..ALE fajnie teraz na pewno zdam :)
spokojna
09.02.06 20:46, without_wings
// skasuj komentarz
juz nastepna czesc jest! nastepna czesc mnie:)
09.02.06 20:46, SpaceMan
// skasuj komentarz
Yoł!:)
spokojna
09.02.06 19:32, lovelka
// skasuj komentarz
Karmię ją specjalną karmą dla kociąt, żeby były zdrowe i śliczne. I może to mój błąd, bo może dlatego ona tak szybko rośnie?
spokojna
09.02.06 19:16, alexisas
// skasuj komentarz
przyznam, że fajnie bylo i obejrzec i posluchac:D + :)
leń
09.02.06 19:10, rudowłosa
// skasuj komentarz
nie wiem, co się dzieje, ale nie mogę tego filmu, ani żadnego innego, obejrzeć... gratuluje tej okrągłej liczby i życzę jeszcze wielu ciepłych, pozytywnych wpisów. pozdrawiam!
09.02.06 18:53, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Oooo ale slicne pozdrowionka=D Pozdrofka dla Demi!!! =*** Ucaluj to futerko ode mnie:P
zajęta
09.02.06 16:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
bardzo fajne pozdrowienia. buziaki
szczęśliwa
09.02.06 16:24, Lady M.
// skasuj komentarz
z modeliny tez robilam ale wychodza mi kulfoniaki bardzo :) teraz bede miala warsztaty plastyczne wiec moze sie czegos nowego naucze :)
zadowolona
09.02.06 16:13, PrettyWoman // ups
// skasuj komentarz
bo okazało się że jeszcze nie moge głosu oddać, ale jak tylko bedzę mogła to oddam :)
spokojna
09.02.06 16:11, alexisas
// skasuj komentarz
hehehe :))))))
szczęśliwa
09.02.06 16:07, Lady M.
// skasuj komentarz
Aniolki sa z masy solnej :))))
spokojna
09.02.06 15:57, lovelka
// skasuj komentarz
Nie mogę się skupić przez tą niespodziankę... A miałam się uczyć:(. Wpadnij na zdjęcia Meli.
spokojna
09.02.06 15:32, without_wings
// skasuj komentarz
jeszcze pomysle co dzis bedzie:P ale ukrywac nic nie mam zamiaru:)nie lubie jak ktos jest 'sztuczny' i jak to moja kolezanka kiedys powiedziala " zobacz:O ta dziewczyna ma wiecej tepety niz twarzy":) heh
rozczarowana
09.02.06 15:31, Weronika // do czterołapki - PILNE
// skasuj komentarz
4łapko, odbierz maila szybciutko!
spokojna
09.02.06 14:52, lovelka
// skasuj komentarz
Jest świetnie:) Powiedziałam tylko wow!!! :)))))))))))
spokojna
09.02.06 14:27, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
aaaa mamuśka,bombowa jesteś =). jak to mamuśka.jaaa nie wystawie jezora bo nie mam go czym krecić.a filmiki jak mam to na ogół nie nadające się do wglądu publiczności /jagód zgon/ ;] a wiesz co mamuśka,przeraziłam się chorobami językowymi typu utrata mowy,ucięcie języka,zakażenie do krwioobiegu itp w związku z przekłuciem jęzora i cooo.przeciez ja musze go miec.ło.buzia i plus wiadomo;]
zadowolona
09.02.06 14:21, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Fajne te filmiki, troche przerywa ale super jest :) i demi jest słodka :)nie wiem czy ja się odwarzę na taki krok. Ostatni nagrodowy plusik od BrygadyRR
sexy
09.02.06 14:20, Angelaaa
// skasuj komentarz
oj do wiosny to jeszcze daleko... trzeba się dogrzewać jakoś ;) a no mamy dwa zwierzaki mame pieska i jej synka .... :) kochani są ale śmieję się z nich , że darmozjady są ... normalnie M-2 swoje mają ... przesada ale u mnie w domostwie wszyscy mają na ich punkcie totalnego świra!
szczęśliwa
09.02.06 13:58, Żabka moderator
// skasuj komentarz
fajna sprawa z tymi filmikami:) ja już tu oglądam chyba z 5raz Twój bo sie nacieszyć tym nei mogę;)
szczęśliwa
09.02.06 13:58, Żabka moderator
// skasuj komentarz
fajna sprawa z tymi filmikami:) ja już tu oglądam chyba z 5raz Twój bo sie nacieszyć tym nei mogę;)
spokojna
09.02.06 13:54, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
bosheeeee.mamuśka ja Cie słyszeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,buzia;* lof ja.
09.02.06 13:51, Narazie papa // No, no no :)
// skasuj komentarz
Tak, tak duzo zmian az mi się w główce poprzewracało hihi :) A tak swoją drogą bardzo ładną jesteś kobietą z mojego punktu widzenia hihi to taki mały komplement z tego co zobaczyłam na filmiku a filmik bardzo pozytywny :):):)
zadowolona
09.02.06 12:46, iwonne
// skasuj komentarz
mhm pamiętasz egzamin za który trzymałaś dwa tygodnie temu kciukasy? z filozofii prawa? ... ZDAŁAM!!!!! oł jeeeeeeee :D
sexy
09.02.06 12:02, Angelaaa
// skasuj komentarz
z tą bezinteresowną miłością Demi to nie vbyłabym tak do końca pewna... moje stworzenia też mnie kochają ... ale najbardziej jak mam coś dla nich w kieszeni albo serwuję im kolację :D
sexy
09.02.06 12:02, Angelaaa
// skasuj komentarz
z tą bezinteresowną miłością Demi to nie vbyłabym tak do końca pewna... moje stworzenia też mnie kochają ... ale najbardziej jak mam coś dla nich w kieszeni albo serwuję im kolację :D
zadowolona
09.02.06 10:41, iwonne
// skasuj komentarz
również pozdrawiam Ciebie i Twoje cztery łapy ;)))) mhm weteranem nie jestem, ale cieszę się ze zmian, 50 wpis ... no patrz jestem tu dłużej, a u mnie dopiero zdaje się 32, trzeba coś z tym zrobić :D
zakochana
09.02.06 10:37, *buskowianka*
// skasuj komentarz
<wow> Fajnie bylo Cie uslyszec. Masz racje to jeden z najwiekszych plusów na sunsilku. Ja narazie mam filmiki tylko z imprez, wiec nie wiem czy je umieszcze. Pozdrawiam i sciskam mocno. Ps. Wczoraj zrobilam pewna rzecz, nie wiem czy dobrze i bardzo sie boje tego co sie moze wydarzyc :(
szczęśliwa
09.02.06 08:18, Lady M.
// skasuj komentarz
Mi sie zmiany podobaja choc tez jestem tutaj krociutko ;] choc nie powiem zaskoczyły mnie strasznie i chyba Demi tez jest zaszokowana co widac na filmiku :)))pozdrowionki :]
zakochana
09.02.06 00:47, Dżustina
// skasuj komentarz
oo :D odzrawiam ;))
09.02.06 00:36, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
nie wiem gdzie mieszkasz:((( Wiesz.. na kortowie bylam o 11, obiegówki i papiery zalatwilam po 13, a o 14 mialam pociąg... zdazylam a Alfie mężowi sweterek kupic na Walentajmsy! Następnym razem wpadnę:) Buzi
szczęśliwa
09.02.06 00:34, Żabka moderator
// skasuj komentarz
no racja racja ja tez tu sobie baraszkuje :-) po pokoikach:) dobrej nocki:)
spokojna
09.02.06 00:31, without_wings
// skasuj komentarz
ee no cos Ty;)) wszystko pieknie! cud malina hehe, mowie Ci :)):* i pluuuuuussik + za slodki i milusi choc krociutki filmik:)
09.02.06 00:17, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
ale dziwnie... :D Normalnie "dom wielkiego sunsilka" ;p
spokojna
09.02.06 00:14, without_wings
// skasuj komentarz
sliczne pozdrowionka!!!!!!!!!! dziekujemy dziekujemy:** pozdrawiam:* buziaczek;*:)
09.02.06 00:13, curly999999999
// skasuj komentarz
film ogladalam na plycie. W roli glownej ASHTON KUTCHER...musze przyznac ze bardzo dobrze zagral. Raczej nie widze go w powaznych rolach ale w tym tym akurat filmie byl swietny az sie zdziwilam.... naprawde polecam. Dobry jest tez film z GWENETH PALTROW, angielski tytul to "sliding doors" tematyka bardzo podobna do tej prezentowanej w twoim wpisie. Znajdziesz go z latwoscia bo ma przynajmniej z 5 lat.
szczęśliwa
09.02.06 00:08, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ale SUPER :)))) pozdrawiam i pogłasiaj swoje cztery - łapy od Żabki:)
09.02.06 00:04, SpaceMan
// skasuj komentarz
O curde!!!!!!!! Głos jak DZWON;D)))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)