poniedziałek, 6 grudnia 2010

07.02.06 // cobyłobygdyby...

*** Czy jest na świecie ktoś, kto by się nie zdumiał faktem swojego istnienia? Co by było, gdyby ojciec nie spotkał matki? Albo gdyby się spotkali i nie spodobali sobie? I co, gdyby z jakiegoś powodu ojciec został gdzieś odwołany w niewłaściwym momencie, albo gdyby matkę bolała głowa tego dnia, gdyby zgromadzona została sperma mająca dać początek danej osobie, a następnego dnia zostałaby użyta jakaś inna porcja spermy?
Skoro wszystko to mogło było się zdarzyć, faktyczne istnienie danej istoty ludzkiej stanowi najbardziej zadziwiający z przypadków. A czyż nie odnosi się to do całego naszego gatunku, rodzaju, rzędu, gromady?
Jakie drobne fakty i zbiegi okoliczności musiały zaistnieć właśnie tak, a nie inaczej w ciągu długiej historii ziemi.
Wystarczy przywołać przejmujący dreszczem obraz pająków spacerujących po Twoim grobie, którego
MOGŁO BYŁOBY NIE BYĆ***

autor nieznany

Chyba każdy z nas ma za sobą takie chwile zadumy, chwile, gdy zadajemy sobie pytanie, co by było gdyby? Naszym życiem żądzą przypadki, zbiegi okoliczności, nieprzewidziane sytuacje, a przecież każdy z nas ma wrażenie, że panuje nad własnym życiem, kieruje nim, ma wpływ na to co się dzieje...wystarczy jednak, że spóźnimy się parę minut na autobus...


komentarzy [22] Komentuj z głową »
15.02.06 13:57, Kasia24 // życie to właśnie
// skasuj komentarz
jedno wielkie pasmo zadumy... :*
zadowolona
08.02.06 23:08, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia moja :*
zadowolona
08.02.06 23:07, iwonne
// skasuj komentarz
wiedziałam, że wybierzesz rudości :)))))
08.02.06 22:47, curly999999999
// skasuj komentarz
Czytajac twoj wpis przypomnial mi sie bardzo fajny film ...nie wiem czy ogladalas...niestety znam tylko jego angielski tytul "THE BUTTERFLY EFFECT". Naprawde polecem. A o czym jest? O tym jak "drobne fakty i zbiegi okolicznosci musialy zaistnies wlasnie tak a nie innaczej". Koniecznie musisz go obejzec.
zadowolona
08.02.06 22:44, iwonne
// skasuj komentarz
mhm moja droga widzę, że jeszcze Cię tu nie było, to Cię zdziwko weźmie! ;D tylko napisz mi jak wrażenia! buzi :*
zadowolona
08.02.06 22:33, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
+ w nowym sunsilku :) pierwszy od brygady
zadowolona
08.02.06 22:28, Iv
// skasuj komentarz
Ja jakoś nie dumałam nigdy pod tym kątem nad swoją egzystencją :P hehe ale ciekawy punkt widzenia :) a co do pająków to to są bardzo miłe zwierzątka i prosze mi tu bez takich :P + za ciekawy wpis :*
08.02.06 22:00, SpaceMan
// skasuj komentarz
Ja nie zadaje sobie tego typu pytan-ja wiem, a w przypadki nie wierze. Taki ze mnie cossmita;)
spokojna
08.02.06 21:47, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Mogę odwdzięczyc sie plusem, bo ja mam zawsze w plusa w rekawie bo rozdaje je bardzo powsciagliwie :)
spokojna
08.02.06 17:32, lovelka
// skasuj komentarz
Na Grocholę też idę z siostrą:). A Widma nie polecam... Wynudziłam się za 13 złotych:( Dopiero pod koniec zaczęło się rozkręcać...
08.02.06 17:25, Narazie papa
// skasuj komentarz
Aaaa i zapomniałam + :)
08.02.06 17:25, Narazie papa
// skasuj komentarz
Oj ja w zimie miewam takie chwile czesto w lecie mniej :) jestem uzalezniona od por roku ihhiih :) ale to nie jest przyjemne, przynajmniej dla mnie :P no chociaz musze sie pochwalic ze ostatnio jakos nie mam takich chwil naszczescie :P pozdrawiam ;*
zakochana
08.02.06 14:51, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ojjjj czesto gdybam... w glupich sprawach ale lubie gdybac:P czesto wkurzam Adama pytajac Go np. "Adaasss! A co bys zrobil gdybym wylala na Ciebie teraz ta goraca herbate?":PPP echh zmykam z kompa. Buziaczki :*:*:* i + za slodki wpis i ladne fotki:)))
spokojna
08.02.06 13:13, lovelka
// skasuj komentarz
Od takiego gdybania to aż boli głowa. Ja nie umiem sobie wyobrazić, jak to jest że stoję tu teraz i kto by tu był gdybym to nie była ja. I kim byłyby dzieci moich rodziców gdyby nie byli moimi rodzicami, a może to dalej byłabym ja? To ponad moje siły, więc wole nie gdybać, ale mam nadzieję, że gdy nastąpi koniec mojego życia ktoś opowie mi historię świata i mojej rodziny taką jaka była naprawdę. Właśnie wystarczy spóźnić się na autobus...
szczęśliwa
08.02.06 11:54, Lady M.
// skasuj komentarz
o Tym samym wczoraj myślalam co by było gdydby ... ale jest tak i chyba nie ma co rozmyslac ;) co było wazne jest co bedzie ;]
zakochana
08.02.06 11:48, *buskowianka*
// skasuj komentarz
No coż, ja mam torche inne podjescie do tego. Nie do konca wierze w zbiegi okolicznosci. Co do narodzin i smierci - to w tym wypadku uwazam, ze na to nie mamy wplywu. No ale to jest moje zdanie. W koncu jako osoba wierzaca, uwazam, ze mamy tu zadanie do spelniania i dlatego jestesmy i to nie jest przypadek
zajęta
08.02.06 11:15, *patka*
// skasuj komentarz
ciekawe jak by to bylo gdybym nie byla tu. Czy bylabym w innej rodzinie a moze wcale by mnie nie bylo?
zajęta
08.02.06 10:55, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Mnie to być nie powinno - urodziłam się wcześniakiem ..... cudem przeżyłam... i się czasem zastanawiam czy przypadkiem nie jestem przez to jakoś wybrakowana, bo w końcu miało mnie już nie być... Ciekawa jestem jak byłam traktowana żyjąc sobie w tym swoim inkubatorze... ehh.. aż mi się płakać chce jak sobie pomyślę jaka ja biedniutka wtedy byłam.... Pozdrówki :))
spokojna
08.02.06 10:53, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
czesto zastanawiamy sie co by bylo gdyby, ja wierze w opatrznosc i przeznaczenie, zawsze mowie ze los decyduje o tym ze tak wlasnie mialo byc. Gdyby mnie nie bylo kilka osob mialoby nudne zycie i tyle.. :)
spokojna
08.02.06 10:39, without_wings
// skasuj komentarz
o tak przypadki.i sytuacje ktore zaplanowalismy sobie jakos a los zmienia je i obraca o 360stopni. no ale takie zycie i widocznie TAK MUSI BYC! buziakk;*
zadowolona
08.02.06 01:17, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Nawet jest piosenka "Jak by to było gdyby mnie nie było, co by się zmieniło..."
szczęśliwa
07.02.06 22:44, Żabka moderator
// skasuj komentarz
pewnie z ekazdy,,, ja tez miałam.. ale zawsze dochode do wniosku ze widocznie tak miało byc... skoro tak jest:) pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)