poniedziałek, 6 grudnia 2010

08.01.06 // Spacer nocą

Nocny spacer po osiedlu zaowocował zdjęciami. Ostatnio mam aparat przyrośnięty do ręki. Wzmianka mojego męża o szwankowaniu którejś z funkcji, której na szczęście nie używam i oddaniu aparatu do reklamacji, wywołała u mnie panikę. Ja po prostu muszę mieć możliwość robienia zdjęć, utrwalania tych momentów, które wywołują u mnie zachwyt, radość, zdziwienie, zadumę, nostalgię. Te ostatnie uczucia jak najbardziej pasują do nastroju i zdjęć ze spaceru. Oczywiście zima, piękna, nawet na osiedlu, pośród bloków i ulic. Drzewa w białych czapach, opadłe ciężko do ziemi, przygniecione śniegiem gałęzie choinek, soplowe krople na końcach bezlistnych gałązek. Nie przepadam za zimą ze względu na temperatury, grube niewygodne ubrania. Jestem istotą ciepłolubną, ale ta zima jest wyjątkowa w swoim uroku i chce się nią tak prawdziwie nacieszyć.



komentarzy [20] Komentuj z głową »
szczęśliwa
10.01.06 08:24, Pyza
// skasuj komentarz
gratuluje!!
09.01.06 21:21, punkgirl
// skasuj komentarz
świetne te fteczki:)i spacerek też musiał być niezły;)
09.01.06 21:15, Narazie papa
// skasuj komentarz
Kocham zimę :):) I właśnie nabralam ochoty na taki spacer :) Wezme mojego pieska i chyba sie z nim wybiore hihi :) pozdrawiam ;*
spokojna
09.01.06 15:45, lovelka
// skasuj komentarz
Oj... Taki spacer= marzenie!
09.01.06 12:13, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Mmmm. Sweet SpacerQ =***
spokojna
09.01.06 10:07, szczęściara1976 // jak CI tak zimno
// skasuj komentarz
to gdzie mas zczapke??
spokojna
09.01.06 10:06, szczęściara1976 // ale sniegu!!
// skasuj komentarz
u nas nie ma:( tylko zamarzniete resztki:(((
spokojna
08.01.06 22:29, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
oj .. u nas już jest szaro-bura zima znowu, ale mam nadzieję, że jeszcze spadnie cudowny puszysty śnieg ;-) gratuluję wyróżnienia i powiem Ci po cichutku, że ja po cichutku obstawiałam m.in. Twój blog :-)) babskie wieczorki warte przemyślenia... tylko chyba ta moja "babeczka" musi jeszcze trochę podrosnąć :-)) pozdrawiam cieplutko!!! co do przylepności aparatu, to jakbym to znała :-)))
08.01.06 22:26, Man
// skasuj komentarz
Ech czuje sie porzucony! Ech:(
szczęśliwa
08.01.06 20:28, Lady M.
// skasuj komentarz
ja studiuje Pedagogikę Wczesnoszkolną, druga moja specjalizacja to: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. jestem dopiero na II roku a studiuje na: Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli (Filia WNS) chciałam do Lublina ale różnych wzgledów przed wszystkim finansowych zostalam w swoim miescie teraz robie licencjat a potem może uda się własnie przeniesc do Lublina bo w Stw duzo wymagaja mało uczą :( Masz syna Mateusza :] to imię które chce dac synkowi jak taki będzie za pare lat :P pozdrawiam :)
smutna
08.01.06 19:43, hari
// skasuj komentarz
oj przydało sie przydało. dałas mi nowe spojrzenie na temat:) jeszcze raz wielkie dzięki:*
szczęśliwa
08.01.06 19:19, Lady M.
// skasuj komentarz
sliczne te zdjęcia oh zazdroszcze tej zimy :] choc naleze do ludzi letnich to czasem mam ochote na taką prawdziwą zimę ;] pozdrawiam i zostawiam + :)
smutna
08.01.06 17:28, hari
// skasuj komentarz
dziekuje.
zadowolona
08.01.06 16:13, PrettyWoman // ale...
// skasuj komentarz
rekalama jak trzeba :)
zadowolona
08.01.06 14:47, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Piękne zdjęcia, a co do opowieści z Narni to widzałam plakaty i wydaje się być interesujące
spokojna
08.01.06 13:58, Cała ja:)
// skasuj komentarz
Sliczne zdjecia:) wszedzie idzie znalezc taki miejsca w ktorych dostrzegamy jakis piekno:)+
spokojna
08.01.06 13:32, venila moderator
// skasuj komentarz
hyyyyhhy osttanie zdjecie jest najlepsze =) musze swojemu boriskowi sprawic jakas kurtke na zime albo cos ;d
zakochana
08.01.06 11:29, Frage
// skasuj komentarz
Demi normalnie jak modelka pozuje:)))
spokojna
08.01.06 10:54, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Przepiękna fota jarzębiny.. mam kręćka na punkcie jarzębiny, jest śliczna :)
zajęta
08.01.06 10:32, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Łapeńko ... Czy Ty w ogóle czasami śpisz ??? :DDDDD Fajne takie nocne.... bardzo zimne zdjęcia :)))) Buuuziaki :))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)