poniedziałek, 6 grudnia 2010

04.01.06 // Mój raj zimą...

Mój raj, czyli oczywiście mój zielony azyl na działce. Zielony...dobre sobie, teraz biały, bielusieńki i też cudny.
Jaka magia tkwi w przyrodzie, że jaka pora roku by nie nastała ona zawsze cudna. Jak pięknej kobiecie, w każdej sukni jej do twarzy i w wiosennej, skromnej, rozkwitającej pączkami i świeżą zielenią, i w letniej, promienistej, kolorowej, gorącej, i w przesyconej barwami jesiennej, i wreszcie w zimowej skrzącej się bielą i kaskadą świateł.

Działka zimą, nie opiszę tego słowami, zdjęcia to też namiastka. Ten mały kawałek ziemi, ukryty wśród wysokich drzew otaczającego lasu,...wszystko ustrojone, oszronione, przyprószone bielą, daleko pozostał szum samochodów i gwar ulic, cisza i magia, jak w bajce, tylko szczypiący w nos mróz przywraca świadomość do rzeczywistości.

******************************************************************************************
Tam zawsze pięknie, a niedługo działka wiosną!

******************************************************************************************
Niewiarygodne, moja zaledwie dwumiesięczna obecność w Sunsilkowie zaowocowała wyróżnieniem w konkursie. Dostanę kosmetyczny sunsilkowy zestawik zimowy. Cieszę się i to nie tyle z samej nagrody, co z faktu, że szanowne jury zauważyło, doceniło, że ludki z sunsilkowa zaglądają, czytają, komentują, to cudowne uczucie, dziękuję :)


komentarzy [53] Komentuj z głową »
spokojna
07.01.06 23:08, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Chcialam bysmy zaczęly bardziej zauwazac sie nawzajem, bysmy mogly mowic o tym kogo lubimy, kto nam sie podoba, bo to jest mile a taki konkurs Miss jest ku temu swiatna okazja :) Poza tym babczeki zawsze lubia wybory Miss bo to swietna babska zabawa :)
07.01.06 22:56, Man
// skasuj komentarz
sz zeżarło
07.01.06 22:53, Man
// skasuj komentarz
Nic- po [prostru pisze chyba szybciej niż mysli-co jestr poniekad zropzumiałe, ale niepotrzebne-nie uciejkam nigdzie- pomysl-czy siedziałbym tu, gdyby,....ech
spokojna
07.01.06 22:51, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Masz racje sunsilk to koło wzajemnej adoracji, ale wlasnie za to go lubimy.. Choc i czarne owce sie zdazaja, oby takich jak najmniej :) Ciszy mnie ze nominacja sprawila Ci przyjemnosc :)
07.01.06 22:50, Man
// skasuj komentarz
A ja wczoraj kupiłem w koncu Opowieści z Narni-całosc-bo miałem pojedyncze jakies;) Atak wogóle pozdrowienia od Donaise dla Ciebie i dla wszystkich!:)
szczęśliwa
07.01.06 22:46, Lady M.
// skasuj komentarz
U nas cieplo :) a Olsztyn to wiem gdzie :)) Byłam kilka razy bo połowa mojej rodziny zamieszkuje właśnie wojewodztwo warminsko-mazurskie :) takie jak bartoszyce i wlasnie olsztyn i pytalam wlasnie z ciekawosci :]] no to sie dowiedzialam :) Ja ze swoim męzczyna jestem 3 lata prawie :] a ślub marzy nam się na 18. 04 2009 rok w 6 rocznice bycia razem :))) wiem wiem odległe marzenia no zobaczymy jak mi się zycie ułozy :) pozdrawiam :)
zajęta
07.01.06 22:46, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Mailik poszedł, a ja sobie doGGadzam..... może zaGGadasz ???? :)))
07.01.06 22:45, Man
// skasuj komentarz
A ucisk zdjałem-mam go dosc
07.01.06 22:45, Man
// skasuj komentarz
Przeczytaj raz jeszcze mój poprzedni komentarz
07.01.06 22:40, Man
// skasuj komentarz
Odwołałem ze wzgledu na............. klate
07.01.06 22:14, Kasia24 // ja też wróciłam
// skasuj komentarz
z kina zadowolona - czasem lubię popatrzeć na takie baśniowe opowieści :) a jak będę gdzieś się wybierać, dam znak... choć jak na razie wygląda, że co najwyżej wyjadę do mocno rozwiniętego państwa, gdzie żyje się jeszcze szybciej niż u nas ;)
szczęśliwa
07.01.06 22:14, Lady M.
// skasuj komentarz
szkoda ze u mnie nie ma takiego śniegu blee :] a moge spytać gdzie mieszkasz :)?
07.01.06 21:51, Man
// skasuj komentarz
Ty se kiedys nagrabisz maleńka!
zakochana
07.01.06 18:48, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
doskonale cie rozumie ja mam taki raj na codzien mieszkam na lesniczowce wiec jest tylko las i Ja cudo!!!!!
leń
07.01.06 16:11, green_eyes
// skasuj komentarz
wiec trzymaj sie cieplutko !! i nie zapominaj o mnie ;)))) buziaki ;**
zadowolona
07.01.06 15:14, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Nie musiałam rano wstać i leniuchowałam do puźnych godzin rannych :)
07.01.06 12:53, curly999999999
// skasuj komentarz
gratuluje nagrody dodatkowej!
07.01.06 12:19, Kasia24 // Nie było mnie
// skasuj komentarz
wczoraj - poszłam do kina na "Opowieści z Narnii" :) Musiałam się nieco ukulturalnić, ale czasem mi brakuje rozrywki... i wtedy szukam czegoś dla siebie... a że lokalnie nie mam dużego wyboru, cieszę się z tego co jest :)
spokojna
07.01.06 01:27, szczęściara1976 // no obsluga;))
// skasuj komentarz
a jak to nazwac;))))
spokojna
07.01.06 01:24, szczęściara1976 // mieszko:)
// skasuj komentarz
znam:) i Juranda:) takie stare imiona mi sie podobaja:) ale wcale to nie znaczy ze nie sa troszke dziwne:)
zadowolona
07.01.06 00:41, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
aa tak jakos się ostatnio przestawiłam i chodze puźno spać
spokojna
07.01.06 00:29, szczęściara1976 // a co do dzieciaczka
// skasuj komentarz
moze pasuje ale ja nie mam pojecia jak takiego malucha sie obsluguje...i mniew ogole nie ciagnie do dzieci..dali mi dziecko na rece to sie przez pol godziny szwedalam po domuza nim-bo juz chodzic zaczyna:) mzoe wiecje fotek pozniej kiedys zamieszcze;))
spokojna
07.01.06 00:27, szczęściara1976 // nie-pracowala
// skasuj komentarz
tzn jak ze mna na wychowwawczym i macierzynskim 3lata siedziala to nie...ale potem pracowala,no wtedy to do 12-2 siedziala-dopiero wtedy mowila mogla sie soba zajac:))))teraz nie pracuje juz nie...ale wiesz..ona taki nocny marek zawsze byla-na serio:)))
zakochana
07.01.06 00:25, Frage
// skasuj komentarz
heheheh jestem 1000 wpisem znow bo najpier bylam 1000 u takitamTeamen :) hihihi
zakochana
07.01.06 00:24, Frage
// skasuj komentarz
myje sie myje:) ja co tydzien mylam:) tylko ze tak mycie godzina suszenie 3 :) bardzo meczace no i powiem ze pielegnacja dredow jest 10 razy bardziej trudna niz normalnych wloskow :) bo nie dosc ze mycie to pol dnia to jeszcze skrecanie koncowki dokrecanie:) oj duzo tego:)
spokojna
07.01.06 00:13, szczęściara1976 // a moja cala rodzinak taka nocna marka;) a raczje nocne
// skasuj komentarz
marki:) mama njapozniej zawsze chodzila spac:) potrafi ok 4 zasnac:)) jej tak zostalo od czasu jak ja bylam mala:) heheh
spokojna
07.01.06 00:12, szczęściara1976 // no ic o ze TU
// skasuj komentarz
krotko jestes??ja jestem dlugo i raz dostalam tylko wyroznienei bo siew 50tce znalazlam:) hehe widac nie to ile ktos jest..z tego wniosek ze labo czas na mnie..alboze jestem malo-ciekawa;) hihi ale olewka
zadowolona
06.01.06 23:58, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Gratulacje :) !!! ciekawe co to za nowa seria kosmetyków
spokojna
06.01.06 23:58, szczęściara1976 // ni nie spie
// skasuj komentarz
ja nigdy o tej porze nie spie:)) heheheheheh,a dzis tez nie.Ok 22.30 wrociclismy od mojej babci:) i to tylko dlategoz epiesw domu na spacer czekal i moj VIp wrocil z Wawy:)
spokojna
06.01.06 23:45, szczęściara1976 // gratulacje
// skasuj komentarz
:)
leń
06.01.06 22:27, green_eyes
// skasuj komentarz
a kto zabira cztery łapy? czemu nie bedzie? :( tesknic bede.. wiesz? ;* Beatko!
06.01.06 22:24, Narazie papa
// skasuj komentarz
Faktycznie działeczka jesienią jest śliczna :):):) Strasznie mi sie juz tam podoba hihi :) milej nocki, pozdrawiam ;*
spokojna
06.01.06 22:23, lovelka
// skasuj komentarz
A zdjecia bajeczne... Czy taka kraina naprawdę istnieje?
szczęśliwa
06.01.06 22:15, Agusia:) // +
// skasuj komentarz
Plusik :))
szczęśliwa
06.01.06 20:31, kunomiśka // ja mam te widoki
// skasuj komentarz
przez cały rok :) ale napewno nei doceniam tego tak jak ty, bo dla mnie to jest codzienność :) pozdrawiam i ciepłe buziaki przesyłam :)
zajęta
06.01.06 19:30, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Gratuluję :)))))) Pozdrawiam :))))))
szczęśliwa
06.01.06 16:21, Ania
// skasuj komentarz
Gratuluje :-))))))))
06.01.06 16:14, Man
// skasuj komentarz
Gdzie jestes gdzie?:)
zakochana
06.01.06 16:03, Monisi@
// skasuj komentarz
GRATULUJę WYGRANEJ W GRUDNIOWEJ EDYCJI!!!!
szczęśliwa
06.01.06 15:07, Lady M.
// skasuj komentarz
tez lubie chodzić na dzialkę :P jak byłam mala to rodzice coś tam robili a ja w piaskownicy z siostra i braćmi ciotecznymi sadziliśmy marchewke, rzodkiewke i kwatki. Rzodkiewka byla wielkkaaaa i o wiele lepsza niz ta posadzona w ziemi. a jakie kwiatki :D Potem robiłyśmy dla Mamy bukiety z własnie posadzonych kwiatuszków :D
zakochana
05.01.06 19:22, Monisi@
// skasuj komentarz
ojej! jak pięknie! wszędzie pełno śnieżku! a u mnie szaro buro :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
05.01.06 15:24, Narazie papa
// skasuj komentarz
Jeny to naprawde prawdziwy raj <wow> Chcialabym zeby moj Misiek mnie poprosił tam o reke w przyszlosci :P tak jakos mi sie skojarzyło bo bardzo ladne miejsce :) Nie no, a tak powaznie to ślicznie tam masz :P i chcialabym to zobaczyc na wlasne oczy :) zazdroszcze Ci :) milego dnia i pozdrówka :*
spokojna
05.01.06 14:26, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
oja.aja nie lubie mojej działki.bo w sumie nie ejst moja izawsze jestem zmuszana tam chodzić;] na szczescie jest zima i nie chodze tam.no.a psiunia ma sliczny skafander.moja gafa łazi bez.i je śnieg.gupia.a i niech Ci smutno nie bedzie bo Jagódek zawsze trzyma Cie za łapke Ty mÓj czterołapku =)). mamusiu muah;*
05.01.06 14:03, Kasia24 // Fajniutko!!!
// skasuj komentarz
Nie mam działki - musi mi wystarczyć ogród z altanką. Mała rzecz, a cieszy. I też piękna jest - może jak trochę więcej śniegu spadnie, zrobię kilka zdjęć :)))
spokojna
05.01.06 11:40, Cała ja:)
// skasuj komentarz
W takich miejscach nawet zima jest piekna jakos tak inaczej sie wtedy na wszystko patrzy:)kawaleczek bajki, magiczne miejsce:)...piekne zdjecia:)
zmęczona
05.01.06 11:09, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
cudownie!!:)) uwielbiam zimowe krajobrazy:)
zajęta
05.01.06 09:37, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Chyba Cię kiedyś nawiedzę na tej działeczce jak będziesz popełniała dalej takie wpisy :PPPPP Pozdróweczki od zakropkowanej :)))))
zakochana
05.01.06 00:46, Frage
// skasuj komentarz
ladnie tam masz:) ale sie dzisiaj naszukalam tej notki bo mi sie jakos to dziwnie na samym dole otwiera:)
spokojna
04.01.06 23:09, szczęściara1976 // ladnie
// skasuj komentarz
ale nie okradaja WAm tych dzialek??
szczęśliwa
04.01.06 23:00, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ta brama wygląda strasznie ale dobrze ze jest do raju:)
leń
04.01.06 22:57, green_eyes
// skasuj komentarz
wiem o czym piszesz. wiem. Bo sama mam dzialke, tyle, ze budowlaną. Mam dom, mam lasy, mam jeziora... mam wspomnienia.. mam wszystko. po prostu tjest jak album ze zdjęciami... zbiera wszystkie odlamki sekund z naszym wspolnych chwil, wspolnych spedzonychz rodziną. cudownie.
04.01.06 21:07, Man
// skasuj komentarz
A gdzie kartofle i kapusta rosna?;)
04.01.06 20:43, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Jestem Pierwsza!!! Hehe :D Slicnie=** Zaprasam do mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)