poniedziałek, 6 grudnia 2010

07.05.06 // wiśnowa pomroczność

Taa, weekend spędziłam dość rezolutnie trzeba przyznać.
Pogoda nawet dopisała, choć nie były to tropikalne upały jak zapowiadano.
Oczywiście od razu po wyspaniu się do oporu i doprowadzeniu do stanu użyteczności publicznej obierałam azymut działeczka, ja i moja zmolestowana rodzina, która siłą rzeczy musi popierać moje działkowe nawiedzenie.
Dobra, nie będę miała pretensji jeśli co niektórzy uznają mnie za sfiksowaną pod tym względem, nie obrażę się , bo jestem tego w pełni świadoma.
Tak więc przyroda, grillek, słońce, hamak, dobra książka i ja...ahoj przygodo :)

A tytułowa pomroczność wiśniowa była, była i owszem, a to za sprawą wiśniowej nalewki, którą wypróbowałyśmy z moją Dorotką.
No cóż, powiem krótko ...miodzio. Świat po niej nabrał wiśniowych barw i wiśniowego zapachu.
Nawet dostałyśmy chodzonego oprócz ogromnej dawki dobrego humoru i wyprułyśmy na spacer po działkowym terytorium, co z lekka na zdjęciach widać.

Szkoda, że jutro poniedziałek.

komentarzy [79] Komentuj z głową »
zadowolona
11.05.06 22:39, iwonne
// skasuj komentarz
no ale chyba wszystko w porządku, co?
zadowolona
11.05.06 22:38, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, a Ciebie gdzie wcięło? Rudzia, no! nie bądź taka! ahh Sunsilk bez Ciebie to nie Sunsilk, Ty wiesz, że ja tu Cię najbardziej kocham :)))))
chora
11.05.06 20:07, ufffam
// skasuj komentarz
Aaaaaaaa! ja cem takiego loda!!! Mniaaaami :)
szczęśliwa
11.05.06 18:34, Żabka moderator
// skasuj komentarz
droga koleżanko... a koleżanka to chyba na długi spcer poszła i lody wcina bo tak długi nie widze jak hasa po sunsilku:/
zajęta
11.05.06 17:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
a tu imprezka dalej trwa jak widxe...
spokojna
11.05.06 14:27, Yoanna
// skasuj komentarz
a i plusior:*dla Pieska tym razem:) bo Ty masz naleweczke;) hehe:) papa:*
spokojna
11.05.06 14:27, Yoanna
// skasuj komentarz
hehe, pieskowi tak poskromic takiej naleweczki cudownej no... eh eh.. to papa:)
zadowolona
11.05.06 13:42, iwonne
// skasuj komentarz
no i co? wczoraj WAŻNY dzień i do dziś ani słowa na ten temat? za mną parę takich dni, muszę się w końcu zebrać i to wszystko opisać choć w telegraficznym skrócie, normalnie ostatnio świat staje na głowie! :) i podoba mi się to! a dziś o 17 egzamin bleh nie cierpię pytań opisowych, nie mam talentu do wodolejstwa, jestem zwolenniczką testów! choćby najbardziej zakręconych i podchwytliwych, ale testów! mogą być nawet wielokrotnego wyboru... oł maj gad, nie pamiętam kiedy ostatnio byłam tak kiepsko przygotowana na egzamin, no ale nic pomoce naukowe do rękawa i może jakoś to będzie I hope so!
zakochana
11.05.06 11:15, *buskowianka*
// skasuj komentarz
:)
zakochana
11.05.06 09:59, Frage
// skasuj komentarz
no i bardzo dobrze ze dbasz o dzileczke:) bo wyglada cudownie :) zwlaszcza na fotkach:) ciesze sie ze sie dobrze bawilas:) pozdrawiam i + zostawiam:P
11.05.06 08:16, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ooo Czterołapowa przyjemność!;p Szkoda ze dziś trzeba iść do szkoły.
11.05.06 08:08, j
// skasuj komentarz
Witaj! Jestem z rana ,zostawiam wyrazy uznania(+) i muszę lecieć dalej,normalnie nie mam czasu sie podrapac.Jak się uspokoi to coś naskrobie!pzd.serdecznie( nie pale dalej)
zmęczona
10.05.06 22:24, anielska dziewczyna // ;)))
// skasuj komentarz
alkoholu raczej nie pijam;)) ale jak mój wujek zrobił własnie taka wiśniowa nalewkę to mmmm... pycha ;)))
szczęśliwa
10.05.06 20:14, **.n.**
// skasuj komentarz
a co dobre szybko sie kończy i do pracy oraz szkoły trzeba wracać:D
szczęśliwa
10.05.06 20:14, **.n.**
// skasuj komentarz
:**
szczęśliwa
10.05.06 20:13, **.n.**
// skasuj komentarz
buziaki:**
szczęśliwa
10.05.06 20:13, **.n.**
// skasuj komentarz
serdecznie zapraszam
szczęśliwa
10.05.06 20:13, **.n.**
// skasuj komentarz
tAkIe TaM NiEuPoRzĄdKoWaNe Me MyŚLi, KtÓrE NiE DaJą Mi SpOkOjU oD KiLkU dNI...
szczęśliwa
10.05.06 20:12, **.n.**
// skasuj komentarz
u mnie nowa notka ;)
szczęśliwa
10.05.06 20:12, **.n.**
// skasuj komentarz
super foteczki
szczęśliwa
10.05.06 20:12, **.n.**
// skasuj komentarz
teraz trzeba jeszcze otworzyć sezon grillowy :D
szczęśliwa
10.05.06 20:11, **.n.**
// skasuj komentarz
a ja byłam na spływie i sezon ogniskowy otwarty...
szczęśliwa
10.05.06 20:11, **.n.**
// skasuj komentarz
można było w końcu krótki rękawek ubrać :D
szczęśliwa
10.05.06 20:11, **.n.**
// skasuj komentarz
godz. 7.30 a na termometrze 20 stopni... w dzień 24:D było good...
szczęśliwa
10.05.06 20:10, **.n.**
// skasuj komentarz
pogoda nie była zła
szczęśliwa
10.05.06 20:10, **.n.**
// skasuj komentarz
ale masz super huźdawke - jak to mówi mój kuzyn mały - w ogrodzie :D
zakochana
10.05.06 19:00, Plotkaraa
// skasuj komentarz
;) łądnego masz psiaka;)jak bedziesz miała chwile to wpdnij i wiesz...zobacz mojego;))
10.05.06 18:24, Carolinaaa
// skasuj komentarz
pomroczność nalewkowa chyba nie jest bezpieczna dla otoczenia :P
10.05.06 17:19, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Dziękuję za kwiatka ;) Ślicznie pachnie :D
zajęta
10.05.06 16:58, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to widze ze imprezka byla udana...pozdrawiam
spokojna
10.05.06 16:44, lovelka
// skasuj komentarz
Nie za dużo tej nalewki? Oczywiście ja nic nie sugeruje;). Jarek też zaczął działkować, więc chyba to zaraźliwe. Mój dziadek też działkuje razem z babcią i już dla mojej króliczycy zdrową i czystą koniczynę przynieśli. A dobra ksiażka czyli jaka? Ja to teraz 'Zdąrzyć przed Panem Bogiem' kończę. NIe wiem po co katuje się II wojną światową, ale interesuje mnie wszystko i chce wiedzieć wszystko, a potem żałuję... Prezentacja zakończona na 5 oceniona przez pana "profesora", a nawet ostatnio z fizyki 4 załapałam:]. Taka jestem:P.
10.05.06 16:32, juz nie tu.
// skasuj komentarz
chcialam tylko zakomunkowac ze dzis pozeralam lody ze zdjecia;)) mniami jedne z moich ulubionych:)
zadowolona
10.05.06 10:06, iwonne
// skasuj komentarz
mhm ważny? to trzymam kciukasy dla pewności, a ściagi to na jutro, o bosh, na nastepne już się na pewno nauczę ;p
szczęśliwa
10.05.06 06:51, Lady M.
// skasuj komentarz
pan na 3 zdjeciu. widac ze chcial pozowac do fotki a Ey takie niedobre Go nie zaprosilyście :P milego dnia ;)
10.05.06 01:11, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
+
zadowolona
10.05.06 00:52, iwonne
// skasuj komentarz
szalona kobieto tak wpadłam w odwiedziny, bo właśnie skończyłam pisać ściągi, ale ciiiiiiiicho i + Ci zostawię, a jutro już środa, coraz bliżej piątku :))))) cmok ;*
zadowolona
09.05.06 23:19, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Sezon na lody się zaczął, już dużo w tym roku zjadłam, dziś prubowałam fajnej nowości: lód-ciastko taki sndwich lodowy w pysznym ciasteczku.Mniam
zadowolona
09.05.06 23:15, PrettyWoman // hm?
// skasuj komentarz
Czyżby to naleweczka babuni :) pilam taką kiedys i brzmi całkiem jak Twoja :) hihi
szczęśliwa
09.05.06 22:21, kunomiśka
// skasuj komentarz
hehe wesoło było.... :)
09.05.06 21:48, j
// skasuj komentarz
Hej ! nie ma czasu pogadać, ale wpadłam z wyrazami uznania!pzd.serdecznie żona andy67m
09.05.06 21:17, Plapla // Bez to na wsi u rodziców...tam wszystko jest
// skasuj komentarz
bujniejsze niż w mieście:)Zaczynał tez od pojedynczych kępek...a teraz coraz więcej ich rośnie....I pieknie pachnie:))
zmęczona
09.05.06 20:54, Oliwcia
// skasuj komentarz
a co do tej piwnicy to chodze tam w każdy piatek, sobote i środe... odbywaja sie tam koncerty rockowe...
zmęczona
09.05.06 20:54, Oliwcia
// skasuj komentarz
a fryzurke mam ok :P hehe , tylko kurcze nie mam kabla do aparatu teraz :/ ach jaka ja zła :)
zadowolona
09.05.06 20:09, Iv
// skasuj komentarz
no i prawidłowo :D
spokojna
09.05.06 16:56, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
kurde mogłam wpadać.nalewa była.
szczęśliwa
09.05.06 15:12, Adrianna
// skasuj komentarz
wesolutko spędziłaś week!!! FAJOWO!!!!!
szczęśliwa
09.05.06 15:10, Adrianna
// skasuj komentarz
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dzionka!
zakochana
09.05.06 14:42, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Wczoraj były zajecia, gdzie musialam znow robic pomiar, tym razem wychylenia rąk i głowy. Zrobiłam wszystkim poza nim, ale stwierdziłam, że musze stawic temu czoła (to nic, że gdyby nie spodnie to widac by mi bylo telepoczące sie rzepki). Zawołałam go - nic, stał tylem. Poprosiłam kolege, który stał obok, żeby mi go zawołał, a ja odwrócilam sie na do zeszutu. Podszedł. Powiedziałam co ma robic, mozna powiedziec, że troszke sie posmialam (pod nosem - bo zauwazylam, że chcial zeby jego wychylenie dłoni było znacznie większe od pozostałych. Potraktowałam go tak, jak pozostałych. Tylko moje ciało mnie zdradzało - lodowate dłonie, suchosc w gardle i drżenie rąk i nóg. Ale dałam rade. Gdy robilam kolejny pomiar, juz sam sie zgłosił. Dzis stałam z kolegą i czekalismy na drugiego, ktory parkował samochód, on szedl ze swoimi sasiadami z pokoju. Po raz pierwszy od tego przed swietami powiedział: "czesc wam" Mam nadzieje, ze tym razem uslyszal, ze odpowiedzialam mu czesc. Choc to i tak niczego nie zmienia. Dzis tez siedzilismy w równoległych rzędach i zauwazylam, że przez chwile na mnie spojrzal, a potem sie schował, ale gdy przekreciłam głowe, tak jakbym patrzyla na niego, spojrzal w moją strone, ale ja nie patrzylam - nie umiem juz patrzyc mu w twarz. Radze sobie, pisze prace, chodze na silownie, na solarke i daje mi to niesamowita radosc. Tylko dotyk jego dłoni jakos sprawia, że wszystko odzywa na nowo. I znow kilka dni mi schodzi zanim sie uporam z tym. Chcialabym sie zakochac, byc z kims szczesliwa, byc dla kogos kims waznym i żeby on byl taki dla mnie. Chcialabym nie czuc obrzydzenia na widok calujacych sie par i bólu w sercu gdy widze ją, idącą obok niego. Zastanawiam sie wtedy, co ona takiego ma, ze ma wszystko, czego ja miec nie moglam :/ Oj znow smutno sie zrobilo, a wcale nie mialo tak byc. Jestem juz ładnie opalona i dzis jak szłam to widziałam jak sie za mna oglądali, on tez spojrzał, nie uszło to mojej uwadze (bo patrzylam przez okulary :)) Ale jakos tak tesknie za ramionami, w których czułabym sie bezpiecznie i kochana. No dobra zmykam do pracy, specjalnie dlatego nie poszlam na wyklad.
spokojna
09.05.06 08:20, Yoanna
// skasuj komentarz
No i dało sie;) hehe..a tak swoja droga, Co Pani zrobiła z tym małym bialym Puszkiem-Okruszkiem??ze go tam na fotkach nie widac?? Pewnie zlizuje jakies resztki ze szklaneczek, albo ba, zgwinta ostro daje;)hehehe..Tu taki niewinny niby:) hehehe:)
spokojna
09.05.06 08:19, Yoanna
// skasuj komentarz
taaaak, ale lepsza szczerosc niz jakas sciemka prawda?? no tak, na tych zdjeciac to ja, ale na hary miaąłs patrzec a nie na ryjek:) jak widac niektóre sa very old:) no moze nie tak Very moja Droga Sliczna Pai, ale old:) a to nalewczka kupowana była czy robionA?? a ja słyszalam, ze jakis dluugi wekeend sie kiedyś znów zbliza... Muaaaah:* jak sie bedzie dalo, to zostawie tego plusika;)
zadowolona
08.05.06 23:04, Iv
// skasuj komentarz
też dzis lody jadłam :P
zakochana
08.05.06 23:02, *buskowianka*
// skasuj komentarz
A mi zostało średnio jakies 3 tyg na napisanie magisterki, tez chce tak jak ty polenic sie troche w niedziele :)
08.05.06 21:37, Plapla // Naprawdę,tak mi było żal....ale te głąbeczki tak
// skasuj komentarz
brudza,że nie moge pozwolić na platanie po balkonie.One biedaki tak sa nauczone,bo ludzie karmia i same nie potrafia juz za miasto poleciec i szukac pokarmu...ublokowione ptaszki:)
zmęczona
08.05.06 21:01, Oliwcia
// skasuj komentarz
juz dzis poniedziałek :) ja tez chce takiego loda..twister sie chyba nazywa co? :)
foch
08.05.06 20:57, pink_butterfly
// skasuj komentarz
No widze, ze humorek dopisywal. ;-) I tak ma byc!!! :-)
08.05.06 20:45, Carolinaaa
// skasuj komentarz
;) to dobrze.
zajęta
08.05.06 20:05, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
Haaahhaaa Ja też chcę.....aaajjjjjjj nalewka.... hamak....kocham bujando hamakowe...mmmm Zaraz cosik Ci skrobnę na Gadzie :))))))) Buziaki :))))))))))
zakochana
08.05.06 19:30, *Nastka
// skasuj komentarz
u mnie wisnia zmarzla ale u babci wszystko ok :P
zajęta
08.05.06 19:29, just_me
// skasuj komentarz
ale tak ogolnie i bardzo skromnie musze stwierdzic, ze Dorotki to swietne kobietki heheh:D:D:D szkoda tylko ze nas tak mało:( ja znam jeszcze tylko dwie o tym imieniu:( buuuu wymietramy!!!:{:P
zakochana
08.05.06 19:09, *Nastka
// skasuj komentarz
mnie wisnia przemarzla i nalewki nie bedzie <foch>
zajęta
08.05.06 19:02, just_me
// skasuj komentarz
a to na tej pierwszej fotce i na kazdej innej to tez Dorotka:D
zajęta
08.05.06 18:53, just_me
// skasuj komentarz
Heheh wnioskuje ze Dorotka musi byc przefajną kobietą... juz samo imię na to wskazuje:D:D:D
szczęśliwa
08.05.06 18:51, Żabka moderator
// skasuj komentarz
bardzo dziękuję... az sie oblizałam tak pyszna:)
08.05.06 18:51, Man
// skasuj komentarz
Powiesiłem-niech sobie chłopczyna skruszeje!;) Nastaw sie i to solidnie;)
smutna
08.05.06 18:40, hari
// skasuj komentarz
ja na szczęście tej podejrzanej nalewki za dużo nie wypiłam;) ale moja kumpela źle skończyła:P
08.05.06 18:38, Man
// skasuj komentarz
Tzn.-zeby byla jasnosc przyjade do Ciebie-nie do Dorotki-Ona mi nic złego nie zrobiła;D)))
szczęśliwa
08.05.06 18:35, Żabka moderator
// skasuj komentarz
a żabola poczęstujesz?
08.05.06 18:10, Man
// skasuj komentarz
jak czytam jeszcze wisnióweczka Cie trzyma... Kazdy ma taki Raj-na jaki sobie zasluzył-a Ty uwazaj- Olsztyn jest w planie za jakis czas-wiec juz drzyj malenka!:)
spokojna
08.05.06 15:39, Yoanna
// skasuj komentarz
uuu..ale pijusiki:) hehehe:) muaaah:*
spokojna
08.05.06 15:38, Yoanna
// skasuj komentarz
przybywam i jestem i se zaraz pojde dalej sie uczyc nawet nie przeczytam teraz wpisu:(tak se przyszlam cmoka dac i spadam dalej:) apapaapa:)
08.05.06 09:23, Plapla // Ostatnio miałam pomrocznośc piffkową....
// skasuj komentarz
Tez fajna:))))ale nie mam hamaka.:((nie było sie na czym pobujac,huśtawka to nie to samo...
szczęśliwa
08.05.06 00:34, Ania
// skasuj komentarz
oj wisnióweczka ...miodzio ,miodzio ;-)kolorowych snów :-)
zakochana
08.05.06 00:25, *Nastka
// skasuj komentarz
Wisniowa nalewka...Hmmm ]:->
smutna
08.05.06 00:23, hari
// skasuj komentarz
ja raz w życiu nalewke piłam:p ale ona jakiegoś niewiadomego/podejrzanego pochodzenia była;) pozdrawiam:)
08.05.06 00:23, juz nie tu.
// skasuj komentarz
czyli ze jak taki matrix;DD hehe no Ty to masz sny:DDD
nieszczęśliwa
08.05.06 00:20, .......... // :)
// skasuj komentarz
fotki super a wisniowka poprostu miodzioo muaa ale bym sie napila
08.05.06 00:14, juz nie tu.
// skasuj komentarz
uweilbiam wisniowe nalewki , mnimi;DDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)