poniedziałek, 6 grudnia 2010

05.05.06 // ulepszone spojrzenie na świat

Nie wiem, jak mężczyźni, ale kobiety mają swoje maniactwa.
Jedne uwielbiają torebki, drugie nie przejdą obojętnie obok biżuterii, stoiska z perfumami, czy sklepu z obuwiem.
Mnie hipnotyzują okulary przeciwsłoneczne.
Każde stoisko małe czy duże przyciąga mnie jak magnez.
Kupuję więc kilka par w sezonie i oczywiście jedną gdzieś zawsze zapodzieję, na innej usiądę lub zgubię szkiełko, ewentualnie śrubkę.
Ale nie zrażam się i wraz nadejściem ostrzejszego słoneczka zaczynam na nowo, no cóż, to stosunkowo niegroźne maniactwo, więc co sobie mam żałować, tym bardziej, ze teraz tyle tego, do wyboru, do koloru :)

* * *
Temat "okularowy", to wyraz mojej tęsknoty za wakacjami i wolnością.
Ale muszę stwierdzić, że zbliża się ona wielkimi krokami, postępy w przyrodzie są wręcz oszałamiające, a to jest obecnie moim wymiernikiem pędu ku porze letniej.
Tylko wiecie co w tym wszystkim jest dołujące? ...że po lecie znów mamy jesień, zimę...mróz, śnieg, czapki, szaliki, brrrr.

Dobra nie marudzę, wkładam różowe okulary i już mi lepiej :))))



komentarzy [44] Komentuj z głową »
szczęśliwa
10.05.06 20:15, **.n.**
// skasuj komentarz
aleokularki:D hie hie
nieszczęśliwa
07.05.06 23:49, .......... // pozdrowionka...
// skasuj komentarz
czesc cztery lapy nie spia??:)milego tygodnia zycze
07.05.06 23:34, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Moja mama tak samo pracuje w przedszkolu, dlatego nie nazwałam Cię przedszkolanką, bo ona mnie uczy, że to się już tak nie nazywa :P Mam nadzieję, że Ty nie jesteś jak ona tj. lepsza dla tych dzieci w przedszkolu niż dla swoich? :P
07.05.06 17:17, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Jesteś nauczycielką w przedszkolu, szkole?
szczęśliwa
07.05.06 14:14, Adrianna
// skasuj komentarz
dziś jest pieknie więc nałozyłam na nos swoje słoneczne duże okulary, które lubię najbardziej! :)))) Pozdrawiam serdecznie!!!!
spokojna
07.05.06 13:35, malach
// skasuj komentarz
W sumie to nie wiem...nigdy nie pytałam go o to ;p
07.05.06 13:22, j
// skasuj komentarz
Witaj! Noo.. z okularami to u mnie krucho.Gubie je nagminnie lub łamie, a jak ide kupowac to musze miec dobry nastrój ,bo inaczej zawsze mi sie wydaje ,ze wygladam w kazdych jak kretyn.Co do lata ...to jest zwyczajnie ... za krótkie i kapryśne.Czasami marzy mi się zamieszkanie gdzies w ciepłym kraju ,ale jak to mówią..starych drzew sie nie przesadza i niestety maja racje ,bo nie miała bym juz śmiałosci zaczynać wszystkiego od zera.No to spadywuje już , bo prawda jest ,ze gdy słońce swieci ,to jakos sie nie chce przy kompe siedzieć.Pozdrawiam Cię serdecznie duzo zdrowia życzę ,bo resztę można sobie kupić..Edyta
zakochana
07.05.06 12:26, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Oj pokaze pokaza jak tylko zrobie zblizenie bo narazie niemam takiego:(a cyfrowki tez nieposiadam:(Caluje Cie i pozdrawiam cieplutko:*:*
zmęczona
07.05.06 11:32, anielska dziewczyna // okulary
// skasuj komentarz
za 800 zł??? o rany... bala bym się w takich chodzić, bo jeszcze się zniszczą , albo coś;)) O szkłach kontaktowych myślałam ... marzą mi się takie żółte uśmiechniete buźki;)) tylko gdzie ja takie dostanę??;))
spokojna
07.05.06 10:36, lovelka
// skasuj komentarz
Oj wiosenne przeziębienie Cię złapało? Za dużo działeczki:]. Ale wracaj szybko do zdrowia i nie pozarażaj przedszkolaków:P. Moja prezentacja już prawie skończona, potem muszę uczyć się matematyczki no i jutro do szkoły frunę. Koniec z wagarami, bo maminka w domu:(. Ach te mamy.
07.05.06 10:07, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
papapapapapapapapapapapa kochanie;**** papapapapapa ;*** Busiolki wielgachne;)
zakochana
07.05.06 09:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
moi rodzice nie maja nic spalinowego:P stawiamy na nasza sile miesni cha!:D i bardzo sie z tego ciesze bo mam dzis zakwasy na bicepsach:D looool!:P :D ps. dzis tez szaleje:D bede dalej bawic sie w trawiastego fryzzzmena:D
nieszczęśliwa
06.05.06 23:53, .......... // cmokusie ...
// skasuj komentarz
kolorowych snow 4 lapkom:d
szczęśliwa
06.05.06 23:50, Ania
// skasuj komentarz
Konkurs w sumie ciagle ten sam ..wygralismy juz raz smyka miesiaca i wiecej takiej samej nagrody wygrac nie mozemy ,ale jest glowna nagroda smyka roku i tu próbujemy ..szanse malutkie ..ale co szkodzi spróbowac ...bo nagrody cudne ...a pomarzyc co mi szkodzi :-)
zajęta
06.05.06 23:49, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Fajne okulary zieeeeeeewwww ale już zmęczona jestem...a Ty mnie nawet nie odwiedzisz GGadowo :P
smutna
06.05.06 23:41, hari
// skasuj komentarz
najprawdopodobniej to akryl był;) bo tego najczęściej używamy. oj ja mam sporo rzeczy umaczanych w farbach olejnych, akrylach i innych:P niektóre schodzić nie chcą... eh eh.
nieszczęśliwa
06.05.06 23:37, ..........
// skasuj komentarz
bez ogona nie da rady hehehe a szczesliwa bo??....
smutna
06.05.06 23:28, hari
// skasuj komentarz
też lubię okularki;) właśnie kilka dni temu jakieś swoje odgrzebałam;) a już całkiem o nich zapomniałam:P pozdrawiam:]
szczęśliwa
06.05.06 23:21, Ania
// skasuj komentarz
faceci tez maja swoje manie ;-)mój uwielbia np kubki i inne sprzety kuchenne ...potrafi przyjsc do domu z miska :"bo takiej jeszcze nie mamy" ;-0
nieszczęśliwa
06.05.06 23:18, ..........
// skasuj komentarz
cztery lapy maja wybaczone heheheeh cmokusie:D
zakochana
06.05.06 23:03, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
łooooch kochana!:D ja dzis szalalam na dziaaałce:D adas robil z moim ojcem podloge w ziemi z pocietych na kolka pali brzozowych a ja kosilam trawe... zeby to byla kosiara mechaniczna haaa! To była normalna taka ze samemu wszystko trzeba robic":D a pozniej bawilam sie w trawiastego gfryzjera i obcinałam trawke nozycami:P mmrrrrr
nieszczęśliwa
06.05.06 22:53, .......... // :
// skasuj komentarz
cztery lapy ze mna nie rozmawiaja:(??????
nieszczęśliwa
06.05.06 22:03, .......... // tak i sie wspomniala piosenka hehehe buzka
// skasuj komentarz
Łapy, łapy, cztery łapy A na łapach pies kudłaty. Kto dogoni psa, kto dogoni psa Może Ty, może Ty, może jednak ja.
spokojna
06.05.06 21:41, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Uwielbiam okulary ale mialam w zyciu tylko dwie pary, bo w zadnych nie wygladam dobrze.. kocham okulary, ale u innych.. takie okulary to dobra rzecz, zapobiegaja kurzym lapkom :)
zmęczona
06.05.06 21:36, anielska dziewczyna // a te różowe...
// skasuj komentarz
okulary - są zabójcze:)
zmęczona
06.05.06 21:35, anielska dziewczyna // ;)
// skasuj komentarz
okulary powiadasz...;)) w sumie przydatne są w lecie:) jak byłam młodsza to strasznie chciałam nosić okualry, ale takie zwykłe;), bo czlowiek tak ładnie wygląda, inteligentnie itd. a teraz jak powinnam nosić, bo od komputera nabawiłam się wady wzroku to się zbieram już pół roku, żeby iść i sobie jakieś okularki ładne wybrać;)
06.05.06 20:31, juz nie tu.
// skasuj komentarz
a ja nie mam - zadne do mnienie pasuja:DDDDDDDDD moze znajde na tegoroczne lato?
zakochana
06.05.06 20:28, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no pomarudziłas ładnie :) Ja co dzien przygladam sie przyrodzie przez okno i az brakuje mi słów. Jest takie sliczne rózowe drzewko,które widac z mojego okna, a ja nie moge mu zrobic zdjecia, bo nie mam kabla zeby sciagnac stare zdjecia :( No ale moze w koncu otworza ten sklep. A jesli chodzi o okulary, to tez to lubie. Jakbym mogla to tez bym sobie kupila kilka par, no ale wzgledy finansowe :/ A sklepow jak moge to unikam, bo jak wejde to nie wyjde dopóki czegos nie kupie. Wiec rozsadek podpowiada nie wchodz - to chyba efekt wiecznego przebywania z facetami. Buziak
nieszczęśliwa
06.05.06 17:16, .......... // ..
// skasuj komentarz
a jak ktos ma manie na okulary torebki perfumy itp i chce wszystko a kasy brak hehehheh to coooo????cmokusie milej soboty
szczęśliwa
06.05.06 15:10, Adrianna
// skasuj komentarz
ze względu na to, że jestem "okularnikiem" to też moja mania!!!! Uwielbiam okulary!!!! Mam ich pełne półki!!!
zadowolona
06.05.06 14:12, iwonne
// skasuj komentarz
łooooo. Rudzia, trzy pary na raz. nie za dużo? podziel się. po co mam wydawać 30 zeta ;d a widziałam takie ładne w new yorkerze wczoraj z malutkimi cyrkoniami. chyba se kupię. a co! :d muah ;* +
spokojna
06.05.06 14:07, malach
// skasuj komentarz
Mój brat ma kilkanaście par okularów ;p
zajęta
06.05.06 14:04, **Kirke**
// skasuj komentarz
ostatnio mam manie wielkkich okularow choc w niektorych modelach wygladam jak pszczola...pozdrawiam
06.05.06 12:43, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
ja zawsze śrubki gubię...;P Też sobie kupiłam. Ja też;D
spokojna
06.05.06 11:08, lovelka
// skasuj komentarz
Nie! Niech mi nic nie skracają, niech tylko naprawią:P. A co do okularów to zawsze miałam z nimi problem. W przeciwsłonecznych wyglądam jak ślepiec. W każdych. A normalne, czasem muszę założyć, np. do kina, czy na lekcję i wszyscy mnie pocieszają, że nie jest źle i mi w sumie też się podoba, ale nie kocham ich szczerą miłoscią. Mam dziś zamiar skończyć tą przeklętą prezentacje więc wpadam i uciekam zaraz. Meli mało, bo ucieka jak tylko widzi aparat, mama na mnie krzyczy żebym dała jej spokój, ale spokojnie może już nie długo, teraz tylko siedzi i przeraźliwie miaukoli, bo pewnie chce żeby się pobawić. No to lecę:P. Wpadnę jeszcze do Curly, może ona mi powie o co chodzi w tym rezonansie?
szczęśliwa
06.05.06 10:57, Pyza
// skasuj komentarz
dobrz jest miec jakiegoś hmmm " pierdolca" jak ja to nazywam..było by nudno bez tego....ja tez mam pare takich :-)))pozdrawiam
zakochana
06.05.06 10:31, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Witam:*:*no bylo było a ta dama z kawalerem to ja i moje kochanie:)pozdrawiam i caluje cieplutko:*:*:*
spokojna
06.05.06 09:50, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
mamuśka cholero jedna wredna! wymiatasz :)))). no i sie czuje gorsza bo ja mam tylko jedne bryle. a poluje na takie z różowymi obramówkami,kwadratowe jak Ty tylko czarne w srodku i nieco wiekse.zobaczymy :))). plusiora łap kochaniutka. i szykuj maliny... sasasa ;*
szczęśliwa
06.05.06 09:42, monikka
// skasuj komentarz
Na mnie dzialaja jak magnez zklepy z torebkami:) A po okularki dzis sie wybieram, ale pewnie zadne mi nie beda pasowac jak to zwykle bywa. Milego dnia zycze:) Buziaki.
06.05.06 09:36, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Okulary.. jak Ty to robisz, że decydujesz się w końcu na jakieś? Zawsze jak podchodzę do stoiska, zaczynam wybierac-w każdych wyglądam idiotycznie. Sprzedawczyni oczywiście mówi, że tak świetnie wyglądam... W swojej karierze (:P) miałam tylko jedne przeciwsłoneczne, które jako tako pasowały mi do twarzy, niestety zostały rozdeptane.
06.05.06 09:33, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Już jesteś i już nic nie mów... ale wstyd :P
06.05.06 09:33, Carolinaaa
// skasuj komentarz
o oł :P Właśnie to jest ta skleroza
szczęśliwa
06.05.06 08:43, Lady M.
// skasuj komentarz
Ha !! Moja mama tez ma manie okularów :> co sezon kupuje nowe i to nawet kilka par ;D
zakochana
06.05.06 00:34, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a ja tam lubie Te Twoje zielone kocie oczyskaaa :D doobraaaaaaaaanoc:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)