poniedziałek, 6 grudnia 2010

11.05.06 // Była sobie aukcja...

Oj wiem, wiem, zaniedbuję Was,...wybaczyyycie?
Dzieje się tyle ostatnio , że tematów do pisania by nie brakowało, tylko żeby dzień był dłuższy, przynajmniej dwukrotnie.
I tyle już petycji proszalnych wznosiłam do Pana Boga w tej sprawie i żadna nie rozpatrzona pozytywnie, niestety.
Pewnie ma ważniejsze rzeczy na głowie.

Trzeba więc radzić sobie samemu, a to oznacza między innymi zaniedbywanie sunsilkowa, ...wybaczyyyyycie????

Wybaczycie, wybaczycie, bo mnie trochę lubicie, wiem, ha :)

No dobra Iwonne, babucho nie marudź, już piszę cóż takiego, między innymi, oderwało mnie od Was w ostatnim czasie.
Oczywiście zwierzaki, a konkretnie wielki finał zorganizowanej przeze mnie i przez Dorotkę ( jakże by inaczej) aukcji na rzecz Olsztyńskiego Schroniska dla zwierząt.
Aukcja polegała na wystawieniu na sprzedaż prac plastycznych dzieci z naszego przedszkola.
Opłatą było symboliczne "co łaska" z serca płynące, mogła to też być forma rzeczowa w postaci karmy.
Okazało się, że rodzice "naszych" dzieci mają dobre serducha, zebrałyśmy ponad 200 zł i wielgachny kosz karmy dla psów i kotów w trakcie jednego popołudnia.
Wiemy, ze to kropla w morzu potrzeb, ale kropelka do kropelki...

* * *

No i jeszcze mnie pożałujcie, bo chora jestem na gardło i katar mam, i kaszel, i inne takie, i męczę się okrutnie już prawie tydzień, i wykupiłam, połowę apteki, i nic nie pomaga, a na zwolnienie iść po prostu nie mogę, bo zakończenie roku w przygotowaniu, bo dzień Rodziców, bo zajęcia pokazowe z sześciolatkami, bo to, bo tamto, ech.
Pa, buziaków sto dwa z bakteriami...komu, komu, bo idę do domu :)


komentarzy [53] Komentuj z głową »
szczęśliwa
13.05.06 18:33, nata_
// skasuj komentarz
zyjesz jeszcze??
zakochana
13.05.06 18:08, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
Do zobaczenia za dwa tygodnie :) buziaki
zakochana
13.05.06 17:56, Plotkaraa
// skasuj komentarz
fajnie tu jest;)) pozwul że dodam cię do ulubionych aby do ciebie nie zapomnieć wpadać;)
zakochana
13.05.06 17:05, *buskowianka*
// skasuj komentarz
oj jakos w ogole zrobilo sie chyba zbyt cieplo na siedzenie przy kompie, bo w ogole i ludzi mało i komentarzy. A u mnie, nie wiem jak to jest - czasem zaglada do mojego serca, a czasem sama go wyganiam. Nie chce by to bylo tak, dla zapchania dziury po tamtym bucyfonie. Chce byc szczesliwa, przytulana, ale nie za wszelka sile. On wczoraj nie przyszedl, do dzis nie zadzwonil - ja tez nie. Pozyjemy zobaczymy, do niczego spieszyc sie nie bede. A w ogole to nie moge sie doczekac spokoju i ciszy na akademikach Buzka i +
zadowolona
13.05.06 15:38, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Wybaczymy, Tobie zawsze :) Akcja była pomysłowa :) Bardzo fajna sprawa
13.05.06 14:57, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Jakby dzień miałbyć dłuższy, to nie wiem kto by miał siłę cały dzień przepracować ;/ O ja poproszę buziaczka z bakteriami :P Może powinnaś leczyć się domowymi sposobami, takie najlepsze ;) Kuruj się kuruj!
13.05.06 14:48, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Dobrze, że podpisałaś zdjęcia, bo odgadnięciem niektórych zwierząt miałabym problem :P
zmęczona
13.05.06 13:33, Oliwcia
// skasuj komentarz
o tak tak znajdz sobie inna ofiare ;)
13.05.06 13:04, Plapla // Widzisz,te ptaszki.......lokatorzy bez zameldowania:))
// skasuj komentarz
Prace fajne,najbardziej podoba mi się akwarium...buziaków z bakteriami nie kcem:))...No i plus za pomaganie zwierzatkom....ja staram sie co miesiąc robic przelewy na konta ze stron www...niewiele,ale zawsze coś,mam zapisane trzy schroniska i tak jakoś po trochę...bo zwiarzątek tak bardzo mi żal,tych bezpańskich.jak sie ma swojego zwiarzaka to sie wie,jak toto potrafi kochac i sie odwdzięczać za opiekę.
nieszczęśliwa
13.05.06 12:49, .......... // cmok cztery lapy:)
// skasuj komentarz
lalallalalalala ale mam dzis huorek :) a ty spisz??:)ja poprosze kilo zaraskow na wynos heheh:)
13.05.06 12:48, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ty buszujesz. Ja - atakujesz.... ;P;P;p:p baaaaaaa
13.05.06 12:48, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ty buszujesz. Ja - atakujesz.... ;P;P;p:p baaaaaaa
13.05.06 12:48, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ty buszujesz. Ja - atakujesz.... ;P;P;p:p baaaaaaa
13.05.06 12:48, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ty buszujesz. Ja - atakujesz.... ;P;P;p:p baaaaaaa
13.05.06 12:39, plotkara
// skasuj komentarz
fajne zwierzaczki ;]
spokojna
13.05.06 12:33, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Dziekuje kochanie :) a z tego motorku juz nigdy nie bede korzystala bo jest tylko wspomnieniem, zostal sprzedany, a nowy jest jednoosobowy tylko dla Marcina :) i nie martw sie dbam o siebie bo to mialas na mysli :)
zakochana
13.05.06 12:04, Frage
// skasuj komentarz
a fotki oczywiscie robione przez moja sis:)
zakochana
13.05.06 12:03, Frage
// skasuj komentarz
a widzisz mi sie zaczelo w srode i juz prawie jestem zdrowa ale tyle witamin co ja zjadlam to nie wie nikt:) no i masz + moze wyzdrowiejesz:)
zmęczona
13.05.06 11:04, Oliwcia
// skasuj komentarz
ha noi oczywiscie szczytny cel, bardzo piekny...tez kiedys organizowalismy z ZHP takie akcje...powodzenia zycze :*
zmęczona
13.05.06 11:01, Oliwcia
// skasuj komentarz
z bakteriami phi..to sama się całuj :)
zajęta
13.05.06 10:52, Pulpecja * Dudzinka moderator // Ajć....
// skasuj komentarz
Zagapiłam się - miałam jeszcze napisać, że to trawsko z mojej notki znalazłam .... przy drodze z Pragi do granicy :DDD Całe pole... jak to zobaczyłam to o mało mi gały z orbit nie wylazły, ale to może nie jest prawdziwa trawa tylko może na ..... i tutaj zacytuję : "Konopie - są bardzo pożyteczną rośliną, służą one do wyrobu wielu przedmiotów codziennego użytku, do produkcji odzieży, zwykłej i ochronnej, ma zastosowanie w budownictwie, farmacji i najważniejsze do wyrobu sznurka, dużej ilości sznurków i sznurów, takich długich, długich sznurków, takich sznurków sznurkowych, takich śmiesznych długich sznurkowych sznurków ze sznurka..." :DDDDDD Buzie :)))))
zajęta
13.05.06 10:48, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
No pięknie ;))))))) To następnym krokiem niech będzie aukcja w Allegro...... :))))) Wystarczy kilka dokumentów i .... zbierze się dużo więcej :)))))) Buziaczki Łapiszko :))))))
zakochana
13.05.06 10:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
daaaj buziaka z bakteriami no chyba, ze to pyły brzozy too niee!:P
13.05.06 09:06, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
eeeee! Zamierzasz nas zaniedbywać???? <wnerw>
zadowolona
13.05.06 08:20, Iv
// skasuj komentarz
we wtorek ide na wypełnienie :)
sexy
13.05.06 08:08, Szysia
// skasuj komentarz
no wlasnie:))
szczęśliwa
13.05.06 08:01, Lady M.
// skasuj komentarz
no to bardzo ladnie :)))
13.05.06 01:43, Man
// skasuj komentarz
:) Buzka dla Was:-)
13.05.06 01:35, Man
// skasuj komentarz
Niektórzy tak maja-ciagle im mało, ciagle poszukuja nowych doznan, silniejsych wrazen-ot takie niespokojne dusze;)
13.05.06 01:27, Man
// skasuj komentarz
Pewnie siakis bandzior;D
13.05.06 01:19, Man
// skasuj komentarz
A fusy niech pływaja w dzbanku:)
13.05.06 01:18, Man
// skasuj komentarz
Skarbie-to jest pyszny kompot:)
13.05.06 00:58, Man
// skasuj komentarz
Jesli nie maja-zamów- kształt korzenia jest taki hmmmm.... humanoidalny:) Osobiscie robie sobie w dzbanku-po wystygnieciu pije jak kompot:)
13.05.06 00:33, Man
// skasuj komentarz
Kwiat herbaciany:) Na kubek jeden pierscien-tzn korzen -jak juz kupisz zobaczysz,że jest jakby w pierscienie- łatwo sie je tam łamie:) Trzesz jak ziemniaki, zalewaszs wrzatkliem-ew, mozesz chwilke podgotowac. ciut przestudzasz-łyzeczke miodu i cytryne do smaku. Z czasem sama sobie smak wyczujesz i albo wiecej, albo mniej bedziesz dodawała;)
nieszczęśliwa
13.05.06 00:30, ..........
// skasuj komentarz
no bo to jest moj 2 domek tez musze sprawdzac czzy wszystko k hehehee ale sie cieszee,,,,, ze jestm juz w domuu.
nieszczęśliwa
13.05.06 00:25, .......... // cmok cztery lapy:)
// skasuj komentarz
cmok krolewno wrocilamm:Dpadnieta i dzieki bogu po tym glupim tygodniu:Dcmokusie jutro sie wezme za czytanie notek:)... no no sama nalewkke wyply ..a ja??:Dpozdrawiam...
13.05.06 00:11, Man
// skasuj komentarz
Korzeń Imbiru kupuje w warzywniaku na rynku. Obieram i tre sam:) Zdrowiej słonko;)
zadowolona
12.05.06 23:44, Iv
// skasuj komentarz
ja uciekam spac :* dobranoc :*
zadowolona
12.05.06 23:43, Iv
// skasuj komentarz
dokładnie takie same odczucia miałam :) a w ogóle ja sąsiadka sie dziwnei na mnie spoglądała :) chyba o tatuaż jej chodziło :P
12.05.06 23:23, j
// skasuj komentarz
Byłam, obejrzałam i ide do wyrka. Jak tak dalej pójdzie to zasne na stojąco ,a czeka mnie praca i sobote i niedzielę.pzd.serdecznie zona andy67m
sexy
12.05.06 23:10, Szysia
// skasuj komentarz
ładne te prace :))
spokojna
12.05.06 21:25, lovelka
// skasuj komentarz
Śliczne te prace! Wszystkie co do jednej, chociaż koty najpiękniejsze:). I zwierzęta w schronisku pewnie się uśmiechną, bo na codzień to raczej ochoty nie mają. A są tam one z winy ludzi więc LUDZIE powinni im pomóc. Szkoda że tamych ludzi, którzy nie dbają o zwierzaki musze nazwac ludzmi. + ŁAP CZTEROŁAPIE ZA DOBRE SERDUCHO. A mnie dziś od rana boli gardzioło, jadłam nawet lody, ale nie pomogło. W nocy było zimno, a ja okno zostawiłam i gotowe.
zmęczona
12.05.06 19:17, anielska dziewczyna // :)))
// skasuj komentarz
to zdrowiej szybciutko:)) swiety pomysł z tą zbiórka pieniążków na schronisko:))
12.05.06 16:56, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Mój tata kupił kiedyś w szkole mój obrazek za aż 1 zlotówke... ;P Obowiązkowo mu kazalam! buhahaha ;D
szczęśliwa
12.05.06 14:17, kunomiśka
// skasuj komentarz
pracy bardzo dużo... nas tez wychowawca postawił w nietypowej sytuacji... mamy sobie sami wymyślic pożegnanie na koniec roku z gronem pedagogicznym... nie wiem jak to zrobimy... poszukam chyba czegos na necie... pozdrawiam :)
zajęta
12.05.06 11:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to kuruj sie i dbaj o siebie....pozdrawiam
zadowolona
12.05.06 09:39, iwonne
// skasuj komentarz
zdrowiej Rudzia, zdrowiej, babucho Ty :) wspaniały pomysł!!!!! ja popieram wszystkie akcje dla zwierzaków, dzieciaki to mają wyobraźnię, pies na piątym zdjęciu- bardzo ciekawe ujęcie hyhy ;D a mojemu faderowi zginął psiak :( stanęli na głowie, żeby go odnaleźć, plakaty wiszą w całym mieście, ogłoszenia w radiu, w gazecie, przeszukane schroniska, rynki, okolice i nic, poza tym Maja miała identyfikator na szyji, wygląda na to, że została skradziona, pilnuj swojej Demi, tego małego Skarba cmok ;*
zakochana
12.05.06 09:28, Frage
// skasuj komentarz
ja tez chora to cie rozumiem:) no bardzo fajny pomysl z wystawa i z pomoca :) no i mi sie najbardziej krulik podoba!!!!!!:)
12.05.06 00:29, Man
// skasuj komentarz
Imbir! Pij starty Impir zalany wrzatkiem z miodem i cytryna!
smutna
12.05.06 00:17, hari
// skasuj komentarz
fajny pomysł z ta aukcją:)
smutna
12.05.06 00:16, hari
// skasuj komentarz
o! bakterie tu rozdają;) ja się piszę:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)