poniedziałek, 6 grudnia 2010

04.02.06 // Co mężczyźni powinni...

Jak już sobie zaczęłam tak feministycznie, to troszkę jeszcze pokontynuję. Właśnie chciałam napisać, że mogę swobodnie pozwolić sobie na takie czysto kobiece wynurzenia, bo odkąd (chwilowo mam nadzieję) zabrakło Takitamka,, mój pokoik odwiedzany jest przez same istoty płci żeńskiej, wczoraj jednak pojawił się jakiś nieznany osobnik...obcy z innej planety.
I właściwie dobrze się składa. Tekst co prawda dotyczy nas kobiet i myślę, że wszystkie się z nim zgodzicie, ale sam tytuł wskazuje, że dedykowany jest im, mężczyznom.
I tak po głębszym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że może warto, aby wasi panowie też go przeczytali i wysnuli odpowiednie wnioski. Powszechnie, bowiem znany jest fakt, że oni naprawdę bardzo mało o nas wiedzą. Ostatecznie Ziemia skutecznie oddziela Marsa i Wenus od siebie i stąd może brak odpowiedniej komunikacji i zrozumienia w sprawach dla nas tak czysto oczywistych, które dla nich stanowią wiedzę oddaloną o lata świetlne.


CO MĘŻCZYŹNI POWINNI WIEDZIEĆ O KOBIETACH:

* Kobiety chcą być słuchane.
* Pragną romantyzmu i czułości, tak jak tonący ludzie łodzi ratunkowej.
* Kierują się instynktem i sercem, i dlatego są niezmiernie racjonalne.
* Chcą, by pamiętano o ich urodzinach i rocznicach z takim samymentuzjazmem, z
jakim pamięta się o datach meczów bokserskich, rozgrywek hokejowych i mistrzostw
piłki nożnej.
* Nie czerpią niezmiernej radości z mycia piekarników i łazienek.
* Rozumieją intuicyjnie dzieci, bo dzieci rosną pod ich sercem.
* Płaczą, nie dlatego, że są słabe, ale dlatego, że mają kontakt ze swoimi uczuciami.
* Nawet kiedy są silne, lubią się czuć chronione.
* Czasami chciałyby się kochać wtedy, kiedy mają na to ochotę, a nie wtedy, gdy chce
tego mężczyzna.
* Są na wskroś seksualne, co nie znaczy, że są szczególnie rozpustne.
* Niewierność mężów rani im duszę.
* Kiedy mają okres, to nie znaczy, że dostają szału.
* Cierpią, kiedy ich dzieci przychodzą na świat i kiedy odchodzą z domu.
* Kochanie się po nałożeniu makijażu, ułożeniu włosów i ubraniu się w strój wyjściowy
nie jest ani spontaniczne, ani przyjemne.
* Czytają romanse, bo nadal marzą o tym, by ktoś je kochał nad życie.
* Pragną być kochane, pożądane, darzone ufnością i szacunkiem nie tylko podczas
zalotów, ale zawsze.
* Gdy zawiodą się na mężczyźnie, oczekują, że zrobi on wszystko, a nawet więcej, by
odbudować stracone zaufanie.
* Nie można nie mówić im pewnych rzeczy.


Fragment z książki Chaty Cash Spellman "Próba sił"

********************************************
Obiecane zdjęcia dedykuję oczywiście naszej Prosiaczek Woman

komentarzy [60] Komentuj z głową »
15.02.06 14:00, Kasia24 // kilka z tych punktów
// skasuj komentarz
mi się podoba bardziej od pozostałych, trochę swoich bym dodała ;)
zadowolona
07.02.06 21:26, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
RR=+
zajęta
07.02.06 12:05, **Kirke**
// skasuj komentarz
mezczyzni powinni kochac i szanowac kobiety. powinni sie o nie troszczyc i wielbic...pozdrawiam
zakochana
07.02.06 11:32, Monisi@
// skasuj komentarz
jaki piękny Prosiaczek :) Pozdrawiam +
zadowolona
07.02.06 09:26, iwonne
// skasuj komentarz
to tak jak ja :)))) ja jeszcze oglądam Egzamin z życia w niedziele o 17.oo i to wszystko, czekam tylko na nową edycję Tańca z gwiazdami, bo się wciągnęłam, tylko nie wiem, bo już Cichopek nie będzie :(
07.02.06 00:09, SpaceMan
// skasuj komentarz
Zaraz mina Ci zrzednie!
06.02.06 23:45, SpaceMan
// skasuj komentarz
A taka gołąbeczko, że ja moge znaleźć ów contakt(do Ciebie) w ciagu paru minut-po prostu włącz GG.
06.02.06 23:30, SpaceMan
// skasuj komentarz
Nie tylko nic nie mówisz, ale i GG pewnie nie włączasz. Z kosmitami mozna wyczyniać cossmiczne jaja!;)
zajęta
06.02.06 23:26, Joanna Mela // nie szykuję sie ponownie ;P
// skasuj komentarz
ide naga ;)
zadowolona
06.02.06 22:48, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
+
spokojna
06.02.06 22:28, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
WOW! TO JEST TO CO FACECI POWINNI WIEDZIEĆ O KOBIETACH!!!!
zajęta
06.02.06 21:39, Joanna Mela // kurcze a ja sie z paroma nie zgadzam, konkretnie z :
// skasuj komentarz
Kochanie się po nałożeniu makijażu, ułożeniu włosów i ubraniu się w strój wyjściowy nie jest ani spontaniczne, ani przyjemne. ;P
zadowolona
06.02.06 21:21, iwonne
// skasuj komentarz
hyhy nie no stroje mamy całkiem przyzwoite, przeważnie jakaś bluza i czapeczka z daszkiem, ale niektórym dziewczynom to tylko współczuć ;)))) czy męczące? zależy ile godzin, bywało że 8, 10, standardowo 5, 6 :))))) mhm zmykam miałam przerwę na m jak miłość i coś mi się przedłużyła :*****
06.02.06 20:23, SpaceMan
// skasuj komentarz
Raczej realizm. Co do zaufania...ja wiem, co robi sie ze schwytanymi cossmitami-a Ty?;)
06.02.06 20:06, SpaceMan
// skasuj komentarz
No powiedz, że sie myle:))))))
06.02.06 20:04, vgycftvgu
// skasuj komentarz
Panowie powinni to na pamięć wkuć!! Niestety mało ich tu :( ;)
szczęśliwa
06.02.06 19:45, Lady M.
// skasuj komentarz
wiem wiem :)) ja mam tez prosiaczka tylko takiego malutkiego :]
szczęśliwa
06.02.06 19:19, Lady M.
// skasuj komentarz
słodki prosiaczek !! tez jestem jego fanką za to plusik :)
zadowolona
06.02.06 17:37, iwonne
// skasuj komentarz
ja broń Boże, nie jestem nachalna ;))))) nie to nie, a w ogóle po 3 latach takiej pracy mam taki kurs psychologii, że głowa mała, że też ludzie wszystkie swoje rodzinne problemy załatwiają na zakupach w hipermarkietach i smutne to, ale sobotnie zakupy to ich podstawowa, a czasami też jedyna forma rozrywki, takie są realia, łap babo buziaka :*
zajęta
06.02.06 16:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
powinni wiedziec ze nie jestesmy workami treningowymi na ktorych mozna sie wyzywac jak to czynia niektorzy faceci...pozdrawiam
spokojna
06.02.06 15:45, lovelka // Pączuszku w maśle?
// skasuj komentarz
Na 50 wpis to trzeba obowiązkowo przygotować coś eksta i hucznie obejść to święto. 50 tak samo ważna jak 100, tylko, że ja moją 50 przegapiłam:(.
06.02.06 15:27, SpaceMan
// skasuj komentarz
Taaaaaaak...czekaj tatka latka-już to widze....
leń
06.02.06 15:21, rudowłosa
// skasuj komentarz
A wybacz, Łapko, nie wiedziałam, że równiesz kochasz książki. Bardzo się z tego cieszę i uważam, że ludzie którzy nie czytają, nie zgłębiają tajników literatury wiele w swoim życiu tracą!
06.02.06 15:12, aniechta
// skasuj komentarz
plusik powędrował do Ciebie:)
06.02.06 15:10, aniechta
// skasuj komentarz
Od małego byłam otoczona psami i innymi zwierzatkami. Nie pamietam dnia kiedy po domu nie kręcił się żaden piesek:) to są najmilsze istotki na świecie:)
06.02.06 15:09, Narazie papa
// skasuj komentarz
Hehe co do remontu to moj trwa zdecydowanie za długo :( no ale pocieszam sie tym ze po remoncie bedzie juz wszystko slicznie i pieknie :) hiihi :) pozdrawiam i sciskam goraco bo zima daje po lapkach przynajmniej u mnie hihi :*:*:*:
leń
06.02.06 15:01, rudowłosa
// skasuj komentarz
ach! nie pomyślałam o Tobie źle ani przez moment. jestem tolerancyjna i czyjeś odmienne zainteresowania mnie absolutnie nie zniechęcają. i wierzę, że Ciebie też nie. choć zwierzęta nie są moją pasją, myślę, że wartościowa ze mnie osóbka. i tak samo jest z Tobą, chociaż może literatura nie jest Twoją pasją, jesteś bardzo mądra i sympatyczna! plusik i do ulubionych!
leń
06.02.06 14:51, rudowłosa
// skasuj komentarz
tak, poniekąd Ci się udało.
szczęśliwa
06.02.06 14:46, Żabka moderator
// skasuj komentarz
" + "
szczęśliwa
06.02.06 14:29, Żabka moderator
// skasuj komentarz
popieram komentarz venilii... ma racje.
leń
06.02.06 14:17, rudowłosa
// skasuj komentarz
wynaturzenie wynikające z tego, że zwierzęta to olbrzymi obowiązek, a ja jestem nieułożoną, roztrzepaną perfekcjonistką. mój pokój to włączony komputer i tysiące latających kserówek, na których są wiersze, zapiski, notki biograficzne artystów. ja nie mam czasu ani ochoty na zwierzęta... ciągle coś czytam, piszę, powtarzam, uczę się. zapominałabym karmić te zwierzęta, wyprowadzać na spacer, nie wspominając już o czułości. poza tym zwierzęta brzydko pachną i są niehigieniczne.
06.02.06 14:03, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
jutro będę w Olsztynie, musze dokumenty odebrać, bo mi nie chcą odesłać:( Buzi
spokojna
06.02.06 11:05, Cała ja:)
// skasuj komentarz
Przepraszam ze sie ostatnio tak malo odzywam czterolapko:(ciagle cos mi przeszkadza zeby tu zajzec,zeby zostawic wpis,zeby przejzec wasze wpiski:(ale postaram sie porawic:)...a co do twojego wpisu to go popieram w calosci;)ostatnio budza sie we mnie jakies feministyczne instynkty:Dto przez tych facetow ktorzy mnie otaczaja na codzien...jakos ostatnio wszyscy robia z siebie niezrozumialych gluptasow;)pozdrawiam i przesylam buziaczki:)
05.02.06 22:38, SpaceMan
// skasuj komentarz
To jak z tym GG bedzie?;)
szczęśliwa
05.02.06 17:54, Adrianna
// skasuj komentarz
hej! Wpadnij do mnie zobaczyć mojego pupilka! :))))
spokojna
05.02.06 15:34, lovelka
// skasuj komentarz
Tez myślę, że tylko sprawdza, czy nie rozrabiamy;).
zakochana
05.02.06 15:18, Frage
// skasuj komentarz
bardzo dobrze napisane:) chyba poszukam tej ksiazki:) zdjecia swietne:) tzn modelka super:)
spokojna
05.02.06 15:15, alexisas
// skasuj komentarz
:)))))))
05.02.06 14:35, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ojojoj jak to zaniedbuje? wydaje Ci sie :) przez ostatnie dni mnei tu troche zabraklo tylko :( A co do tego tekstu to sie zgadzam z wszystkim podpunktami i focie tez fajne :) hihi sysko jest fane :P haha :D pozdrawiam ;*
05.02.06 14:24, aniechta
// skasuj komentarz
moje skarby rowniez pozdrawiaja Twojego pupilka i Ciebie :*
szczęśliwa
05.02.06 14:08, Adrianna
// skasuj komentarz
a teraz już lecę na obiadek!!! Fajnego masz pieska!!! Ja może nastepny wpis stworzę o moim piesiu! Ale nie wiem czy nzajdę na to czas! :)))) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!! ADA
szczęśliwa
05.02.06 14:06, Adrianna
// skasuj komentarz
:) dzięki!!!!:)
szczęśliwa
05.02.06 14:04, Adrianna
// skasuj komentarz
Cześć witam! :) zauwazyłam u kogoś Twój ciekawy komentarz i postanowiłam do Ciebie zajrzeć! :)))))
szczęśliwa
05.02.06 13:48, Adrianna
// skasuj komentarz
o tak żeby mój ukochany pamiętał o moich urodzinach, dniu kobiet, rocznicy ślubu --- to by było idealnie! :)))) Pozdrawiam ADA
05.02.06 13:32, aniechta
// skasuj komentarz
a mój piesek zjadł kilka miesięcu taka maskotke podobna :)
zadowolona
05.02.06 13:19, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Nie mam :) Byłabym bardzo wdzięczna gdybys mogła...i wogóle super by było :) !!!
zadowolona
05.02.06 12:02, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Dziękuje za dedykaje :) a mnie ostatnio nie było chwilowo na sunsilku, ale obiecuje że otrzymasz na zaległe plusiątka :) dziś kolejny :)
spokojna
05.02.06 10:45, lovelka
// skasuj komentarz
O kurczę! Pełna inwigilacja... Zaczynam się bać!
zadowolona
04.02.06 22:39, iwonne
// skasuj komentarz
yhm to chyba powinno się tyczyć mnie ups! mhm jestem zmęczona, Czterołapko obiecaj, że jak mnie spotkasz na promocji płatków śniadaniowych, to wysłuchasz moich zachwalań, posmakujesz wszystkie rodzaje płatków i kupisz 10 paczek ;))))) słodkich snów!
spokojna
04.02.06 21:55, lovelka
// skasuj komentarz
A szkoda, że nie ma naszego Jarka tutaj, jakoś tak inaczej bez niego;). A z tymi punktami to się zgadzam, a najbardziej z tym, że kobiety chcą być słuchane! Mężczyźni w moim domu ( a mam ich 2, a raczej 1,5, bo brat jeszcze taki przymały) mają słuch wybiórczy. Z 10 zdań usłyszą dwa, a potem z tego same kłótnie... O imieninach, urodzinach i rocznicach też by mogli pamiętać... Łaski nie robią!
spokojna
04.02.06 21:51, lovelka
// skasuj komentarz
No to może najpierw odpowiedź co do komentarza;). Mela już wie, co jej wolno a co nie. Śpi w domku, sika do kuwetki, tylko czasami pcha się w pościel, na co mama nie pozwala;). I pokochała moją mamę najbardziej, i tylko jej się słucha, choć za 15 minut robi to samo. No a co do rodziny to nie mam co narzekać, bo w sumie nic mi takiego nie robią;). Twoje dzieci też pewnie narzekają tylko z nudy;). A brat geniusz czasem się przyda, jak się chce na kogoś krzyknąć, to zawsze na niego można:P. Sprzątanie nudne to fakt. Chyba nikt nie lubi, ale w końcu musiałam się rozprawić z okłaczonym dywanem i klatką królika.
zajęta
04.02.06 20:20, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Racja Łapeczko - święta racja :))) Takie to dziwne z nas istoty :))) Buziaki :)))))
spokojna
04.02.06 19:23, venila moderator
// skasuj komentarz
kobieta widzi tylko to czego mezczyzna nie robi =)
spokojna
04.02.06 16:50, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
prosiol great;] mamuśka nie blednij mi tylko.
leń
04.02.06 14:23, green_eyes
// skasuj komentarz
http://www.complex.com.pl/~rodzynek/n-manif.htm prosze :))
leń
04.02.06 14:22, green_eyes
// skasuj komentarz
kiedys znalzlam pewien manifest w necie. i sie usmialam. bo facet ot prosta istota i prawdopodobnie to MY wszystko komplikujemy.My czyli kobity. tak, jasne!.buziole;*
leń
04.02.06 13:27, rudowłosa
// skasuj komentarz
I jeszcze sto innych rzeczy.
spokojna
04.02.06 12:39, lovelka
// skasuj komentarz
Chciałam przeczytać, ale mama mnie zagania do sprzątania. Lecę więc, jako grzeczna córka a do Ciebie wpadnę wieczorem i pzeczytam feministyczne dzieło;).
04.02.06 12:04, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Tseba to tylko Facetom do Glowci wbić:P
zmęczona
04.02.06 11:04, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
pięknie napisane i takie prawdziwe:) niech Panowie przeczytają i zapamiętają :)) To ostatnie zdjęcie jest cudne!!! :) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)