niedziela, 5 grudnia 2010

06.06.06 // Cztery łapy na dwóch łapach, ole!!!

06.06.06r. dzisiejsza data, ładna :)

a tak w ogóle, to proszę na mnie nie krzyczeć, nie ponaglać, nie dopominać się o nowe notki, bo to nic nie da, jestem na krawędzi wytrzymałości, miotam się pomiędzy różnymi obowiązkami związanymi z pracą, nauką, życiem domowym, zawodowym, dziećmi i wyczekuję końca czerwca, bo wtedy przyjdzie wreszcie pora na zasłużony odpoczynek.

Teraz jest okropniaście, ale muszę przez to jakoś przejść i już.

Stanowczo stwierdzam, że sunsilk zimą był spokojniejszy, bardziej piecuchowaty, rozleniwiony.
Niby wyczekiwałyśmy lata, ciepła, słoneczka, ale wszystko działo się jakby w zwolnionym tempie i bardziej na wszystko starczyło czasu, a teraz i 60-cio godzinna doba by nic nie dała.


Ale ja właściwie to nie o tym chciałam.

Obiecałam Lovelce niespodziankę, tadammmmm :)

Można rzec, gdzie diabeł nie może, tam babę pośle (czyt. Czterołapę).
Tak moi kochani, tego jeszcze nie było, Cztery Łapy na dwóch łapach jeździły sobie!!!

He, he, co tam koń!!!
Koń stabilne stworzenie, twardo stojące na ziemi swymi czterema podkutymi kopytami.
Ha!!!! Dosiąść grzbietu strusiego, to jest wyzwanie!!!

W piątek , z Okazji Dnia Dziecka powieźliśmy nasze przedszkole do Bukwałdu, gdzie mieści się Strusiolandia.
Było super, pogoda dopisała, rozrywek nie brakowało, ale największą , niezapomnianą atrakcją była na pewno pani Beatka ujeżdżająca strusia.

Szczerze wam powiem, serce miałam w piętach, obcy chłop dzielnie podtrzymywał mnie za me szanowne poślady, czego z wrażenia nawet nie czułam, mordę chciało mi się drzeć z paniki, ale bałam się, że ten zmutowany ptasi dinozaur pode mną, będąc zapewne w gorszym stresie niż ja, popruje przed siebie, aż do Afryki.

Na dodatek, chwilę wcześniej właściciel fermy uraczył nas opowieścią, jak to struś jednym kopnięciem potrafi lwa ubić, ło matko!!!!

Przeżyłam, zeszłam z tego stworzenia na miękkich nogach, ale z dumą na bladym obliczu, a męstwo moje zostało uwiecznione na zdjęciach.

Tylko bez chichotów tu proszę!!!





komentarzy [73] Komentuj z głową »
09.06.06 11:31, neossiah
// skasuj komentarz
sliczna data sliczna:) fotek ciagle nie mam czausu zamiescic, bo komp mi szwankuje i sie muszen iezle umeczyc ;) Strus nie tai straszny jak go maluja !!:D plusik
zadowolona
08.06.06 22:22, Iv
// skasuj komentarz
Zajrzyj do mnie i się wypowiedz jestem ciekawa Twojej opinii
zadowolona
08.06.06 15:45, Iv
// skasuj komentarz
zajrzyj do mnei i skomentuj jak znajdziesz chwilke
08.06.06 15:44, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Zauważyłam, że każdy obywatel Sunsilka coraz mniej czasu tu spędza. Wcale się nie dziwię, ładna pogoda się robi to się nie chce siedzieć w domu. A poza tym większość ma obowiązki dotyczące końca roku szkolnego.
zakochana
08.06.06 00:07, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
pomocy czterołapka próbuje usidlic Struśka !!!!!!!!!!!!! I jak fajnie było?????
zadowolona
07.06.06 20:31, iwonne
// skasuj komentarz
to się porobiło! :) podoba mi się z tą żarówką. już się przede mną Rudzia nie schowasz ;p
rozczarowana
07.06.06 18:53, Weronika
// skasuj komentarz
cytuję: "dla sympatycznej pani z pokoju cztery-lapy od sympatycznego programisty z turnusu trzeciego, poprawione ;) z tym ó to jest większa afera i więcej roboty, i na razie nie da się tego obejść jakoś sprytnie, wiec moze zamien na "o" ?"
07.06.06 17:24, WerkaZ
// skasuj komentarz
No to musial być na prawdę udany Dzień Dziecka.Fajna przygoda tak dosiąść strusia.Minka rzeczywiście niezła.He He Daję plusika i liczę na rewanż
zadowolona
07.06.06 17:14, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Widać że było to ekscytujące przeżycie. Napewno dzieciaki miały ubaw, a Ty będziesz miała wspaniałe wspomnienia :) Bedziesz mogła wnuką kiedys opowiadac ;)
rozczarowana
07.06.06 16:55, Weronika
// skasuj komentarz
juz to zglaszam komu trzeba i dam i znac co sie dzieje
szczęśliwa
07.06.06 16:14, kunomiśka
// skasuj komentarz
mam w domku kilka strusich piór :) niedaleko mojego domku (może z 1,5km) pewnein gość miał w zagrodzie kilka strusi :) o tym że lwa potrafi jednym kopem zabic to też słyszałam :) ale nie moglam na nim sie przejechać ;\ :)
07.06.06 16:07, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
aaaa zara u Weroniki będzie pisac o sloneckach:P
zajęta
07.06.06 16:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
czy wiesz moze co oznaczaja sloneczka i domki ktore sa przy niektorych i co jest ranking wszechczasow?
spokojna
07.06.06 16:03, *LaUr-a*
// skasuj komentarz
albo co to wogole jest :))) nie bylo mnie godzinke i sie zaraz zmienilo.. :):):)
07.06.06 16:02, curly999999999
// skasuj komentarz
żarówka....zapalona oznacza że autor blog jest obecnie na sunilku a zgaszona że go nie ma....co do słoneczek nie mam pojęcia. A domek oznacza chyba moderatora.
spokojna
07.06.06 16:02, *LaUr-a*
// skasuj komentarz
czy ktos wie o co chjodzi z tymi kffffiootkami???
zajęta
07.06.06 16:00, Pulpecja * Dudzinka moderator // :PPP
// skasuj komentarz
No przeczytałam i odpisałam nawet :DDD Ale uciekam :)))) A szkoda, bo ciekawość zżera mnie co też jeszcze się tu wydarzy :))))
szczęśliwa
07.06.06 15:59, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ja tez chce taki domek:)
leń
07.06.06 15:58, green_eyes
// skasuj komentarz
cztery lapy - moderatorem :)))
zajęta
07.06.06 15:56, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Nowy poszedł :))) Liścior :))))) :)))))
szczęśliwa
07.06.06 15:56, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ale szkoda ze wczoraj namnie zrobili tych zniam na 06.06'06 nie?? to by była niespodzianka
zakochana
07.06.06 15:52, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
eeey o co chodzi z tym domkiem obok nicku?:p booosze coo tutej sie dzieje!?!?!:P
szczęśliwa
07.06.06 15:52, Żabka moderator
// skasuj komentarz
nom swiecą nam:) ze żaróweczki fajne bo widac kto jest:) a kwiatki nie wiem co oznaczaja;/
07.06.06 15:46, *Pomidoresssss
looooooool!!!:D kochana dzieeelnasss jest!:D:D:D
sexy
07.06.06 15:44, Mala WisienKa
// skasuj komentarz
bolonczyk!
07.06.06 15:43, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
No dobra,.. potem wysokjie rachunki lecą;P Zaraz tu wróce... bo widze że są w trakcie robienia stronki... i wszystko jest poikręcone:P
07.06.06 15:38, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Co to za sloneczka??????
07.06.06 15:37, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
cztery lapy!!! Pali siem u ciebie światelko!!!! hahahahahahahahaha;D
zmęczona
07.06.06 14:24, Oliwcia
// skasuj komentarz
dziekuje bardzo za udostepnienie meila...teraz jakbys mogla to przepisz mi haselko jak Ci tam przyslą...meil bedzie od FeelFree :* z góry dziekuje
zakochana
07.06.06 14:16, *buskowianka*
// skasuj komentarz
buu jus nie moge rozdawac +
zakochana
07.06.06 14:16, *buskowianka*
// skasuj komentarz
+ :)
zakochana
07.06.06 14:16, *buskowianka*
// skasuj komentarz
ano okazało sie ze mam anemie i niedoczynnosc tarczycy. Dobrze ze mam dostep do lekarzy, wiec pewnie szybko podadza mnie jakiemus leczniu
spokojna
07.06.06 13:55, lovelka
// skasuj komentarz
Nawet mi nie mów, że jestem na tej liście, bo miało mnie tam nie być! Pisałam do Weroniki już dawno, że nie mam uprawnień, więc miała mnie nie brać pod uwagę... Trzeba byłoby zapytać Weroniki co z tym suprisem;). Ehhh jakoś mi tak dzisiaj źle.
zadowolona
07.06.06 13:51, Iv
// skasuj komentarz
ojojoj :* to lepiej z tekrawędzi zejdź bo sobie krzywde zrobisz :*:*:* piękne fotki :*
07.06.06 13:50, plotkara
// skasuj komentarz
czekamy do jutra na zdjecia ! venilla@op.pl lub sufitkowa@wp.pl
zajęta
07.06.06 11:25, ramka2
// skasuj komentarz
Witaj Łapeczko,już wkrótce się zabiorę za coś.+ Świetne fotki.Buziaki.
zadowolona
07.06.06 10:27, iwonne
// skasuj komentarz
tak za bardzo to się nie kimnęłam. ledwo zamknęłam oczy zadzwonił Radek, potem przyszedł tata, wyszedł, to mama wróciła z pracy, potem było m jak miłość, a potem magda m. :) no i z moich planów nici, ale dziś jadę do czytelni, bo muszę podgonić z nauką. miłego dnia! ;* +
spokojna
07.06.06 09:27, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
oj szalona kobieta z Ciebie :-))
leń
06.06.06 23:33, green_eyes
// skasuj komentarz
a ona nawet zle sie nie czuła :) to jest psisko szczesciara. dwa rzy potracona przez samochod i sam fakt, ze ktoś dobry(czyt. ja) ją przygarną, takie male malenstwo do slupa przywiazane bylo - wcale sie nie dziwie, bo to pirania w wydaniu psa.
06.06.06 23:30, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
tak siem na tej focie wygielam ze asz ne wiem jak ja ją zrobilam:P
leń
06.06.06 23:25, green_eyes
// skasuj komentarz
ja?! w zadnym wypadku ! ;]
smutna
06.06.06 23:17, hari
// skasuj komentarz
ło. na strusiu też bym się przejechała:)
06.06.06 23:07, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Łap Chappi grilowane i zmykaj spać!!!!!
zakochana
06.06.06 22:46, *buskowianka*
// skasuj komentarz
oj tak tak - wierze bez dwóch zdan
zakochana
06.06.06 22:24, *buskowianka*
// skasuj komentarz
hehhe witaj w gronie kolejnych zakreconych
zakochana
06.06.06 20:49, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
Bukwałd no prawie jak moje nazwisko;) aaale fajnie kurdei jak to jest dosiasc strusia w fioltewej mycce hehe? buziak
zakochana
06.06.06 20:46, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Oj Slonko ale swietnie:*:*:*:*:*Super przygody:*:*:*:*caluski:*:*:*
zmęczona
06.06.06 20:44, Oliwcia
// skasuj komentarz
ale super :) zabawa na maxa..swietne foty...takzyciowo tu dzis u Ciebie...e co ja mowie, zawsze tak tu jest hehe
spokojna
06.06.06 17:29, lovelka // Jak Cię ten facet macnął;).
// skasuj komentarz
Byłam jak był 1 komentarz! Notkę przeczytałam, a jak przyszło do komentowania, to moja mama: "Agggggaaaaaaatttttaaaa!!! Chodźno mi tutaj!"- butów do szafki nie schowałam, a jak już przyszłam to mi dzieciątko zajęło i prawie się rozryczało jak go chciałam zrzucić. Poszłam więc mając głęboko w pamięci Twoje strusie szaleństwa;) Wiedziałam, że jeszcze zatęsknimy za zimą, bo w zimie nie było tyle latania po dworze i miałyśmy czas dla sunsilka. To, że było przyjemniej to się nie zgodzę, bo ten wygrywający szał nas opętał! A i chciałam jeszcze napiać, że wciąż czekam na realizację tej misternej niespodzianki czerwcowej Weroniki opisywanej w telegramie, a tu nic.
szczęśliwa
06.06.06 17:17, Adrianna
// skasuj komentarz
oooooo własnie! Żeby mi tak mój mąż zatańczył! :)
06.06.06 16:00, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
do cibei się zalecał bo jeszcze mnie ne widzial!!1!!!
zajęta
06.06.06 15:50, Pulpecja * Dudzinka moderator // :DDD
// skasuj komentarz
Dooobreee :DDD Ja też chcę sobie na strusiu pojeździć :))))) i pod latarenką postać :DDDD Heeehheeee lecę sobie od tego kompa, bo odkleić się nie umiem ( wiesz jak to jest doskonale :PP ) ciągle jestem jeszcze bez śniadania..ehh..a już bułkę przekroiłam, więc jakieś tam postępy robię :DD Buziaki :))))) Aaa skrobnij maila to może natchnienia dostanę i wyleję Ci wszystko z mojej głowy - a spooorooo tego się nazbierało... :)))))))
spokojna
06.06.06 15:37, Cava3
// skasuj komentarz
takk.. daj mu poalic hehhe !! ;)
zadowolona
06.06.06 15:35, iwonne
// skasuj komentarz
a jak z zazdrości to może będzie Ci to wybaczone, ja to się nie gniewam, bo ja nie umiem na Ciebie ;) na razie jest wersja: idę się uczyć, choć znając życie przeczytam pierwsze zdanie i stwierdzę, że może lepiej się kimnę :)
zadowolona
06.06.06 15:30, iwonne
// skasuj komentarz
aż się cofnąć musiałam. jak to nie dałam buziaka? a to to co to jest -> ;* jak nie buziak? ;D brzydal powiadasz, czekaj jak "brzydal" to przeczyta to sama szybciutko z własnej woli zamkniesz się za tymi kratkami ;p
szczęśliwa
06.06.06 15:16, Adrianna
// skasuj komentarz
na mnie efekt robi nawet to płaskie zdjęcie!!!!! :))) Całuski!!!
zadowolona
06.06.06 15:14, iwonne
// skasuj komentarz
hahahaha ale teraz to na serio idę muuuuuuuu ;*
spokojna
06.06.06 15:12, Cava3
// skasuj komentarz
no rogi to masz niezłe ;)
szczęśliwa
06.06.06 15:07, Adrianna
// skasuj komentarz
ale super ten struś wygląda! :)))))) Nie wiedziałam, że tak wygląda ich taniec godowy!!!! :))
zadowolona
06.06.06 15:06, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, Ty już nie narzekaj, jesteś najbardziej na bieżąco, jako jedyna wiesz np. że dziś miałam koło i spałam 3h :) wolę uzewnętrzniać się u Ciebie :) cieszysz się?
szczęśliwa
06.06.06 15:06, Adrianna // odp.
// skasuj komentarz
ano kuszę! :)))))
06.06.06 15:03, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
looooooo jakbym ja tam byla to bym chyba tego strusia zmolestowala, atrakcyjny jest!!! ;D
06.06.06 14:58, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ach! No tak! ;P Ile to kosztowalooooo?? Przyznaj siem;p
rozczarowana
06.06.06 14:58, Weronika
// skasuj komentarz
czterołapko, wpadniesz do mnie na chwilke- ankieta
zadowolona
06.06.06 14:52, iwonne
// skasuj komentarz
cmok ;* +
zadowolona
06.06.06 14:52, iwonne
// skasuj komentarz
ehhhh wracam do nauki. choć marnie mi dziś idzie, rano miałam koło, spałam w nocy 3 godziny, łepetyna mi pęka, oczy się zamykają aaaaa ziew
zadowolona
06.06.06 14:50, iwonne
// skasuj komentarz
ja to gęsi omijam szerokim łukiem, choć i tak to kogut mi w dzieciństwie bardziej zaszedł za skóre. tak mnie pogonił, aż do samego domu, ja na wersalkę, on za mną, dziadek się tak wkurzył, że z koguta na następny dzień był rosół. o!
zadowolona
06.06.06 14:48, iwonne
// skasuj komentarz
a gęsi Cię w pupę nie szczypały? ;d hahahaha
zadowolona
06.06.06 14:45, iwonne
// skasuj komentarz
nawet nie licz, że Cie wypuszczę ;p Twoja minka na mnie nie działa ;p
zadowolona
06.06.06 14:45, iwonne
// skasuj komentarz
albo i dłużej...
zadowolona
06.06.06 14:44, iwonne
// skasuj komentarz
za karę będziesz siedziała za tymi kratami do jutra! ;p
zadowolona
06.06.06 14:44, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, co Ty robisz temu biednemu strusiowi?! i co on ma na głowie?!
06.06.06 14:34, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
hahahahahahahahaha Ty na Struuuuuusiu!!! haha;D Demi jak moglas powolić swojej pani na taką zdrade!!!!!!!!!!! Śliczne maleństwo!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)