niedziela, 5 grudnia 2010

03.06.06 // wielki bałagan contra wielkie sprzątanie

Dzisiejsza sobotnia wizyta o godzinie 9.00 rano (!) pana do odczytu liczników z wodą i pomierników ciepła na kaloryferach sprowokowała mnie do napisania notki na temat sprzątania.

Ha, ha, temat sprzątanie!!! Proszę uprzejmie o nowy zestaw pytań!!!

...no dobra, u nas wygląda to tak, że jest porządek i powoli zaczyna się bałagan, ten zostawi coś tu , inny tam, ta nie zmyje kubka, ten nie wstawi talerza do zlewu, ci zostawią papiery po zeżartych chrupkach, tamci skarpety na podłodze...klocki, torebki, książki, kasety, samochodziki, spinki, bluzy, ogryzki, kubki, gazety..... a kiedy ciężko jest zlokalizować usytuowanie poszczególnych pomieszczeń i bez kompasa, kilofa i latarki nie ma co podejmować próby przedarcia się, do akcji wkracza matka.
Stanowczym generalskim głosem wyznacza przydział obowiązków i nakazuję wykonanie.

Wspólnymi siłami w krótkim czasie odsłaniamy pierwotne kształty mieszkanka i przywracamy mu dawny blask.
Jest pięknie, lśniąco i świeżo, uwielbiam tak...a po krótkim czasie... ten zostawi coś tu , inny tam, ta nie zmyje kubka, ten nie wstawi talerza do zlewu, ci zostawią papiery po zeżartych chrupkach...

A i jeszcze coś, jest jeden, niezastąpiony, sprawdzony sposób na porządki i to błyskawiczne! ...zapowiedziana wizyta i to na moment przed jej realizacją. Wtedy praca wre, a człowiek dostaje takiego napędu, że aż niemożliwym jest, by można było tak dużo w tak małym czasie, a jednak ;)

A i jeszcze zauważyliście to nieprawdopodobne zjawisko, że goście przychodzą zawsze wówczas, gdy jest największy bałagan? Jeżeli chcecie, aby nikt nie odwiedził was w najbliższym czasie, zróbcie idealny porządek, efekt murowany :)



komentarzy [58] Komentuj z głową »

sexy
08.06.06 15:47, sweet_natalia
// skasuj komentarz
heheh ;) tez tak mam. to czasem jest artystyczny nielad,...;]

rozczarowana
06.06.06 12:34, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
wiem, ze moze ma problemy,probuje z nia o tym porozmawiac ale jak wyrazam własne zdanie to strasznie sie denerwuje bo czesto jest inne niz jej, wczoraj jej potrzebowałam a ona wybrała wino i ciocie, juz mi lepiej, zalu nie mam, przebrzmiało...jest jaka jest i jej nie zmienie...staram sie byc zawsze dla niej w porzadku...staram sie pomagac...ale szkoda ze nie zawsze moge na nia liczyc...

zadowolona
06.06.06 11:58, * BrandNewDay *
// skasuj komentarz
no ładnie :) oni zawsze z tym mierzeniem wpadaja nie w pore :) pozdrawiam! :)

06.06.06 08:26, martini
// skasuj komentarz
Ja tam wszystko wszedzie zostawiam...na szczescie mam wytrzymałego meza..he he Pozdrawiam:)

zakochana
06.06.06 00:08, *buskowianka*
// skasuj komentarz
+ na dobranoc <aaaa kotki dwa :)> ale mam cudny humor

rozczarowana
06.06.06 00:08, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
muahhhhhhhhhhhhh:************

05.06.06 23:39, SpaceMan
// skasuj komentarz
No co!?

05.06.06 23:17, Plapla // mumia kanpkowa...to straszny stwor:))))
// skasuj komentarz
jak raz taka znalazlam to dziecko moje wzięło sie na sposób i zaczęło dokarmiac zwierzątka,żeby nie zapominać o niezjedzonej kanapce..co akurat mi nie przeszkadzało...wole to niz zmumifikowane zwłoki kanapki w plecaku:)))...jakby tak wszystkie mamy zrobiły scenariusz o starych kanapkach powstałby niezły horror:)))...moge dorzucic chyba dwutygodniowy sok w plastikowej butelce,w ktorym chyba juz jakas materia zaczynała nowe życie:))...błoże...bez dzieci życie byłoby nudne:)

szczęśliwa
05.06.06 23:06, Lady M.
// skasuj komentarz
obijasz sie i nic nie piszesz nie ladnie:>

05.06.06 23:03, SpaceMan
// skasuj komentarz
Sie zdziwisz!~;D

zajęta
05.06.06 22:42, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Dzięki, dzięki :)))) Przed zaciążeniem ??? To co to za baba ???Chyba całkiem inna :D:D:D:D Co Ty pokazujesz za zdjęcia ??? U mnie tak wygląda porządek :DDDD Pozdróweczki :)))))))

05.06.06 22:39, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
w moim pokoju to jest dopiero bałagan... ;)) nie mam czasu na nic niestety!! ;(

nieszczęśliwa
05.06.06 20:53, .......... // :)
// skasuj komentarz
cmok do piatku:)

zmęczona
05.06.06 19:36, GośA_14
// skasuj komentarz
Hej hej..... Ten plusik to z czystej przyjaźni....... He he.....

05.06.06 18:52, Plapla // Pani Generał...:))
// skasuj komentarz
Co słychać....bo u mnie dzis chyba burza będzie....w domu...znalazłam za biurkiem antyczną kanapkę:))))...na szczęście była z serkiem almette:))..jeszcze nie rozwinęły sie w niej żadne formy życia:)).. kto wie,jakby tak posiedziała pare dni dłużej...

szczęśliwa
05.06.06 18:43, Adrianna
// skasuj komentarz
nie lubię sprzątać! Mój mąż odkurza! :))))

sexy
05.06.06 17:19, Mala WisienKa
// skasuj komentarz
wiem jaka to rasa!

zadowolona
05.06.06 17:01, iwonne
// skasuj komentarz
chyba będę musiała dla równowagi zamieścić zdjęcie mojego biurka ;) hahahaha kocham porządek :) muuuuuuu ;* +

zakochana
05.06.06 12:10, *buskowianka*
// skasuj komentarz
hehe no wlansie ja zrobilam porzadek w pokoju. A z tymi gosciami to naprawde tak jest :) na szczescie nas nikt nie owiedzil w tym tyg z tych "wyczekiwanych"gosci :P

zajęta
05.06.06 11:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
wczoraj dostalam maila o tym ze musimy powtorzyc glosowanie ale byc moze ty juz głosowalas po raz drugi..

zakochana
04.06.06 23:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dobranoc łapciu:**********

04.06.06 23:12, curly999999999
// skasuj komentarz
święta prawda z tymi gośćmi

zadowolona
04.06.06 22:07, * BrandNewDay *
// skasuj komentarz
zapraszam do mnie, jestem ciekawa komentarzy.

nieszczęśliwa
04.06.06 21:58, .......... // dzis ja padam hehehe :D
// skasuj komentarz
czesc ale mialam dzis dzionek u nas w miescie byl festyn padam na kolana hehe karuzele zabawaa czulam sie jak dziecko ale bylo boskooo poptem dodam fotki do notyy to zobaczysz:p cmok a tobie jqk dzionek mija:d dzis ja jutro poczytam:) cmokusie czterem lapa:)

zadowolona
04.06.06 21:22, PrettyWoman // hehe
// skasuj komentarz
Widze że nie tylko ja mam problemy z robieniem porządków.

zmęczona
04.06.06 20:46, anielska dziewczyna // ;))
// skasuj komentarz
balagan.. kurcze moja mama ciagle na mnie krzyczy za balagan;)) wszyscy domownicy utrzymuja jaki taki porzadek, tylko jak ja zabieram sie do tworzczej pracy to salon zamienia sie w pracowanie, koraliki, farby , druty i wyroby gotowe poniewieraja sie wszedzie. ehhh... a w moim pokoju to juz wogole nie mowie co jest;)

zakochana
04.06.06 19:48, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a Ty jaki znak zodiaku kochana??????:>:D

zakochana
04.06.06 19:24, *Nastka
// skasuj komentarz
Prosze :-)

spokojna
04.06.06 19:21, lovelka
// skasuj komentarz
Ja też nie wiem czemu ludzie sobie przyznają prawo "bycia lepszym od innych". Ja do nikogo nic nie mam póki nie krzywdzi drugiej osoby, a oni nie krzywdzą. A co to w ogóle za marsz tradycji i kultury, skoro nie widzę tam ani kszty kultury tylko samo chamstwo, prostactwo i ciemnogród. Nie wiem też jaka to tradycja, dla mnie tradycja to święta, gościnność, moja religia. Nie mam w tradycji wyzywania innych ludzi. Nie chodzę z rodziną raz w roku na ulicę i nie wyzywam od najgorszych żadnej grupy społecznej, ale nie mam pewności jak jest w innych domach:]. Podobało mi się to, co u mnie w komentarzach napisała Venila do Oliwki. Ma prawo do swoich poglądów... Ja też nie jestem przyzwyczajona do widoku dwóch całujących się dziewczyn, więc może bylabym zażenowana, ale jestem często zażenowana nawet gdy całują się przeciwne płcie, które wprost włażą sobie do gardeł. I pewnie nie obrzuciłabym ich jajkami, nie zwyzywałabym od najgorszych. Chyba każdy powinien starać się rozumieć drugiego człowieka, każdy zasługuję na szczęście, jeśli nie wyrządza nikomu krzywdy ( zawsze dodaję to, bo wszyscy mi zaraz wyjeżdzają z pedofilem, którego uszczęśliwia seks z dzieckiem- nie nawidzę tego porównania, bo tego nie można porównać)... A wstydzić się nie ma czego, bo pewnie pan kalorymierz ma takie biureczka u swojej gromadki;).

zajęta
04.06.06 19:05, **Kirke**
// skasuj komentarz
dostalas maila z informacja ze glosowanie jest niwazne i bedziemy od nowa glosowac patranoja

zajęta
04.06.06 18:17, lea moderator
// skasuj komentarz
a ja koziorożec niby podobnie jak Panna poukładany, pedantyczny a u mnie jest przeciwnie, ja nie cierpię sprzątania bleee

zajęta
04.06.06 18:13, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie lubie tych wizyt bo potem kilka dni mnie jajniki bola ale rok temu byłam wiec czas najwyzszy na sprawdzenie czy wszystko ok

zmęczona
04.06.06 18:12, GośA_14
// skasuj komentarz
Ależ oczywiście! Buziaczki :*:*:*:*:*:*

zakochana
04.06.06 18:10, *Nastka
// skasuj komentarz
<ENERGIA> :D :D :D

zajęta
04.06.06 18:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
chyba zapeszylam bo dzisiejszy dzien jest paskudny pochmurny i zimny a i humor dzis nie najlepszy zatoki nadal w kiepskiej kondycji a jutro wizyta u ginekologa...szkoda gadac

zajęta
04.06.06 17:57, **Kirke**
// skasuj komentarz
u mnie tez wczoraj totalny balagan był w domu ale troche sie pomeczylam i jakos wszystko posprzatalam...milego popoludnia

zmęczona
04.06.06 17:30, GośA_14
// skasuj komentarz
Ale ja chcę ci dawać plusiki.....

rozczarowana
04.06.06 17:30, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
Dziekuje:) staram sie zawsze kierowac sercem i tym co mowi mi rozum, jak widac nie wszystkim sie moje decyzje,czesto kontrowersyjne dla innych,sa słuszne! a co do siersci to nie mnie ona przeszkadza ale innym!

leń
04.06.06 17:26, green_eyes
// skasuj komentarz
ja to dzisiaj NAWET sama OBIAD sobie zrobiłam i POZMYWAŁAM! jeju..

zakochana
04.06.06 17:19, *Nastka
// skasuj komentarz
ja dzis protestuje i nie sprzatam!

zakochana
04.06.06 15:40, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ach ..."wkracza matka. Stanowczym generalskim głosem wyznacza przydział obowiązków i nakazuję wykonanie." dokładnie tak jest u mnie w soboty:P wczoraj wyjątkowo mama spytała się mnie czy chce mi sie myc lazienke odpowiadam, ze nie:] a ona to nie sprzataj:) jupi:P kochana maaaasz buziaka:***********

zmęczona
04.06.06 15:14, GośA_14
// skasuj komentarz
Hejka! Wpadaj do mnie częściej.... Obiecuję poniedziałkowego plusika....... Liczę na rewanż.........

zajęta
04.06.06 15:02, lea moderator
// skasuj komentarz
jestem bałaganiarą od urodzenia i niestety nic i nikt nie jest w stanie mnie zmienić wstyd sie przyznawac ale taka prawda :/

04.06.06 11:24, Plapla // oj.........marze o Grecji albo jakimkolwiek innym
// skasuj komentarz
miejscu,gdzie jest nadzieja na stałą obecność słońca i ciepełka:))))))))To nawet mogłby być kaloryfer plus lampka biurkowa(taki zestaw awaryjny;))..ale juz nie grzeją...:((..... A ze sprzataniem to ja jestem despotką...U mnie Paula musi co wieczór swoje drobne i większe śmiecki wyrzucać:))..A kubki każdy zmywa po sobie.Tak,Ty-generał, ja -dyktator..:))

spokojna
04.06.06 09:36, lovelka
// skasuj komentarz
Ale, ale pan od kaloryferów napewno gdzieś ogłosił swoje przyjście. Tylko tak jest jak się porozklejanych karteczek nie czyta;).

szczęśliwa
04.06.06 08:28, Lady M.
// skasuj komentarz
hahaha zboczeniec :P ja ?? wiesz co to jak znowu bedziesz miala "lekki" nieład w domu to ja sluze pomoca :D od 5 lat ja w domu tylko sprzątam co sobote :D mam wprawe ;P

zakochana
04.06.06 01:01, *Nastka
// skasuj komentarz
a ja si witam i nie ide spac...tzn. bardzo bym chciala ale jakos nie moge zasnac ;/

smutna
03.06.06 23:55, hari
// skasuj komentarz
u mnie ta zasada z gośmi i bałaganem tez się sprawdza:)

rozczarowana
03.06.06 23:51, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
hehe,no tak...u mnie bałagi najwiecej pies:P i ta jego siersc:)

zadowolona
03.06.06 23:49, Iv
// skasuj komentarz
jejqqq nadmiar nauki szkodzi :/ i kto powiedział ze jak ktoś się ucz to jest mądrzejszy :P u mnei jest chyba odwrotnie :D kłi ;P

zadowolona
03.06.06 23:48, Iv
// skasuj komentarz
buhahaha moje wygląa ja to jego i jej razem wzięte :D hiehiehie :)

rozczarowana
03.06.06 23:45, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
a ja lubie artystyczny nieład;D

spokojna
03.06.06 22:44, lovelka
// skasuj komentarz
O zauważyłam skarpetkę na biurku. Dobrze widzę?

spokojna
03.06.06 22:44, lovelka
// skasuj komentarz
A czytaj sobie!

spokojna
03.06.06 22:44, lovelka
// skasuj komentarz
Oj, u mnie takie biureczko by nie przeszło. Co prawda sterta książek straszy, ale równiutko poukładana. Szklanki, to straszą tylko u mojej siostry, ale do niej to już nawet nie wchodzimy, bo pleśń podobno powoduje nowotwory;). Mamusia teraz na L4 więc codziennie odkurza ( bo Meli włosy latają w powietrzu!), ojciec wrzeszczy: Krzesło to nie szafa. Więc grzeczny lovel wrzuca wszystko jak leci do szafek. I zwierzchu jako tako to się trzyma. Ale u mnie w pokoju jest zasada: Nigdy nie otwieraj szafek jeśli nie masz doświadczenia! Moi rodzice jeszcze się nie nauczyli i co rusz im coś spada na głowy;). Moja mama jest z tych pedantycznych mam, więc nie ma rady na jakieś tam ulgi. Porządek musi być, chociażby z wierzchu. Mam taką jedną ciotkę, co nigdy nie uprzedza gdy przychodzi. Dobrze, że są domofony, bo zanim przyjdzie to gary są wyniesione, a rodzina kompletnie ubrana. Nie żebyśmy jakieś perwersje wyprawiali, ale wiadomo, że w domu to się inaczej niż na ulicę;).

03.06.06 22:28, Krzynio
// skasuj komentarz
o ładne głosniki w tle jego biureczka są creativy i hp drukareczka pozdrawiam :)

szczęśliwa
03.06.06 22:27, Lady M.
// skasuj komentarz
ja uwielbiam sprzątac ;D

rozczarowana
03.06.06 22:26, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
jak ja nie lubie sprzatania:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)