niedziela, 5 grudnia 2010

08.06.06 // Życie robala...

Realia: ranek, godz. 6.40, przystanek autobusowy.
Stoję więc sobie i robię to, co zwykle robi się na przystanku, czekam. Obok mnie dwóch facetów prowadzi rozmowę.
Mimo woli słyszę:
- Panie, ja to tylko na robaki. Takiego robaka, panie, na pół, na pół mówię, po co marnować!

Rany, a myślałam, że ludzie mają w życiu przesrane, taki robak to ma dopiero życie.
Siedzi sobie spokojnie pod ziemią , w przytulnym mroku i nawet nie wie, kiedy go wyciągną na ten zimny, nieprzytulny świat.
Może jeszcze przez moment się cieszy naiwnie, że na jakąś wycieczkę w nieznane, że się kumplom pochwali po powrocie...nic z tego.
Potem to już tylko tortury.
Śmierć w męczarniach, zadanych oczywiście ludzką ręką.
Najpierw rozrywają biedne robacze ciałko na pół, bez znieczulenia, co by oszczędniej było.
Potem nadziewają na hak, topią!
Resztkami świadomości czuje zapewne lęk przed rozwartą paszczą ryby, a może czuje tylko ulgę, że to już koniec, że nadeszło wybawienie.

A co?! Taki robak to nie czuje?!

Ma ciałko? Ma!

Główkę robaczą ma? Ma!

A jak główka, to i myśli w niej też jakieś się kłębią.
Co my możemy wiedzieć o jego robaczej egzystencji. O jego potrzebach, uczuciach, dążeniach, planach na przyszłość.
Czemu przypisujemy sobie rolę władców świata, dominatorów?

Biedne robaczki :(


komentarzy [48] Komentuj z głową »
zakochana
09.06.06 23:37, *buskowianka*
// skasuj komentarz
+ i uciekam - bede jutro
zadowolona
09.06.06 20:54, iwonne
// skasuj komentarz
a tam trzeba było zdać jakiś egzamin z rysunku czy prace dołączyć z podaniem?
zadowolona
09.06.06 20:53, iwonne
// skasuj komentarz
ja to jedno wielkie beztalencie plastyczne ;d
zadowolona
09.06.06 20:52, iwonne
// skasuj komentarz
gratulacje dla Sylwii!!!!!!!! i dlaczego ja się muszę z innych źródeł dowiadywać?! hę? ;p
zadowolona
09.06.06 20:12, RaDeK
// skasuj komentarz
hej to twoj PPPP+++LLL+++UUU+++SSS+++III+++KKK poprostu +.
zajęta
09.06.06 19:47, ramka2
// skasuj komentarz
Niestety tzw. ludzie są okropni ,często jest mi wstyd że jestem człowiekiem.+
szczęśliwa
09.06.06 16:48, a-a-a
// skasuj komentarz
no takie dżdżownice na przykład, to przecież są bardzo pożyteczne... dla świata ;)a taki 'ludź'... za co się nie weźmie, to naturze szkodzi... a jak zrozumie, że szkodzi, to próbuje naprawiać, tylko zazwyczaj już się nie da... może trochę za bardzo rozwinęłam Twoją myśl ... ale to efekty egz z ekorozwoju ;)
09.06.06 16:06, Plapla // O.........to poprzednie było próba,czy moge komentować
// skasuj komentarz
czy znowu sie naklikam i wszystko przepadnie....ja sznuje robalki i tłuke tylko muchy:)......czy mąz wytłumaczył sie z poroża??:)....No i ujeżdżac strusia....podziwiam....masz plusika za odwagę...o ile uda mi sie dodac...
zadowolona
09.06.06 16:05, Iv
// skasuj komentarz
ps. dronki to owady a nie robaki :D
zadowolona
09.06.06 16:05, Iv
// skasuj komentarz
biedroneczki .. są w kropeczki.. a ja śpiewam sobie ! :D jak tam dzionek mija ?? bo ja od nauki to na głowe gostaje :D hihi
09.06.06 16:04, Plapla // :))))))))00
// skasuj komentarz
................
spokojna
09.06.06 15:45, szczęściara1976 // nie lubie
// skasuj komentarz
robali
spokojna
09.06.06 15:39, lovelka
// skasuj komentarz
No i głosować możesz na każde zdjecie raz w miesiącu, czyli od 15 do 15. A co jest nagrodą to nie wiem;).
spokojna
09.06.06 15:38, lovelka
// skasuj komentarz
Gratulacje dla Sylwi! Zdolna bestia;). Idę, bo zupa stygnie:).
spokojna
09.06.06 15:37, lovelka
// skasuj komentarz
Kurcze fakt robak też człowiek! A ja się zawsze nie zastanawiam tylko dziab i nie ma drania. A Mela to i muchy zjada i komary:(.
spokojna
09.06.06 15:36, lovelka // Krótki kurs:)
// skasuj komentarz
Otwórz sobie PAINTA wejdź w PLIK potem w OTWÓRZ i poszukaj zdjęcia Demi. Potem wejdź w OBRAZ i wybierz opcję ROZCIĄGNIJ/POCHYL. Otworzy Ci się takie okno to sobie tam wpisz no np. w poziomie 50% i w pionie też coś koło tego i się zmniejszy, a jak dalej będzie za duże to kombinuj:). Zapiszesz i już mozesz startować w konkursie:). Każda kolejna edycja zaczyna się od 15.
zadowolona
09.06.06 15:24, iwonne
// skasuj komentarz
udanej dżamprezy! ;*
zadowolona
09.06.06 15:23, iwonne
// skasuj komentarz
a z tymi robalami to gdybyś Ty wiedziała co moje kumpelki wyczyniały na pierwszym roku ochrony środowiska na ćwiczeniach z bezkręgowców... u hu hu szkoda gadać.
zadowolona
09.06.06 15:20, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, a czym objawia się sparcienie mózgu? behehehehe nawet nie wiedziałam, że coś takiego mi grozi. mam się bać? ;d
spokojna
09.06.06 15:11, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
ja nigdy nie zaluje robakow i kur.. bo ich nienawidze... :)
szczęśliwa
09.06.06 15:11, Adrianna
// skasuj komentarz
owady to moja mocna strona pisałam magisterkę na katedrze entomologii stosowanej! :))))) Rolale sa super!!!
09.06.06 13:29, Man
// skasuj komentarz
O nie, nie, nie, nie, nie! To Ty znowu próbujesz sie wymigac i zrucasz na mnie-to j Ciebie lubie, a Ty mnie nie! Smutne? Owszem! Przykre? Owszem! szoda? jASNE!
szczęśliwa
09.06.06 12:32, Pyza
// skasuj komentarz
:-)))) no tak, ale złowione rybki na robala tez są smaczne i jeść sie chce..no nie?
spokojna
09.06.06 12:26, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no mi zawsze szkoda robaczków,ale jak mnie atakują to piszcze,sie boje ich trochu,mimo,że takie maluśne są,no! :)
09.06.06 11:29, Popluc
// skasuj komentarz
biedna robaczki . . . . . . . . . . . . . . . PRECZ z WĘDKARZAMI ! ! ! ! !
zadowolona
09.06.06 10:23, iwonne
// skasuj komentarz
cmok ;* +
zajęta
09.06.06 10:23, Pulpecja * Dudzinka moderator // :PP
// skasuj komentarz
Ty tam lampom za bardzo nie wierz :PPPP Nie ma mnie teraz :PPPP
zadowolona
09.06.06 10:23, iwonne
// skasuj komentarz
ano biedne. zmykam do książek, wpadłam tylko zmienić żarówę ;)
09.06.06 09:28, Man
// skasuj komentarz
Ty mnie nie lubisz, wiec nie przerzucaj swoich projekcji na barki herbaciarza. Nielubienie to Twój problem i bedziesz sobie musiała jakos z tym poradzic, lub z tym zyc!:-)
zadowolona
09.06.06 08:57, Iv
// skasuj komentarz
i jak tam dałaś sobie rade z koszmarami ?? :) hihi
zajęta
09.06.06 08:23, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
Masz rację Łapko - biedne te robaki - żywot mają okropny, ale w końcu to tylko ich cząstka - tylko wyjątkowi pechowcy trafiają w ręce okrutników - cała reszta żyje sobie w spokoju i Bóg wie co tam jeszcze pod tą ziemią robi :PPPP Buziaki :))))))))
smutna
09.06.06 00:29, hari
// skasuj komentarz
to gratulacje:]
zakochana
09.06.06 00:13, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
Właśnie przeczytaąłm o córci pogratuluj jej, zdolna masz tą córe :)
zakochana
09.06.06 00:11, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
od nazwiska Pośpiech, ale podobno ja to wykapany strusiek, wszystko szybko szybko szybko....mik mik
zadowolona
09.06.06 00:05, Iv
// skasuj komentarz
ja uciekam spac, bo jutro mam jeszcze zaliczenie z gimnastyki leczniczej i chcialabym obronic 5 :D poza tym jutro od rana zakowam socjologie :/ grr :* Dobarnoc i spij dobrze :*
zadowolona
09.06.06 00:04, Iv
// skasuj komentarz
zgadzam sie z Tooba w 100% :D
zadowolona
08.06.06 23:47, Iv
// skasuj komentarz
w ogóle ostatnio w babskich gazdetach zauważyłam że kobiety z rteklam jużnie są wychodzone tylko takie nawet nie szczupłe tylko też takie ktore mają odrobinkę więcej gdzieniegdzie ciałka :D ej no rewelacja jak dla mnie
zadowolona
08.06.06 23:45, Iv
// skasuj komentarz
czasami nie da się inaczej jak krzykiem przemówić do takiej osoby, leżała kiedyś ze mną dziewczyna 18 letnia która miała 160cm wzrostu i ważyła 18 kg no to wyobraź sobei jak ona wygladała .. od 2 lat nieżyje
szczęśliwa
08.06.06 23:43, tweety102 moderator // ;p
// skasuj komentarz
ja lubie robale, ale jak mnie nie atakuja;p a cztery łapy jak wspominalam codziennie widze :D dobranoc:*
zadowolona
08.06.06 23:41, Iv
// skasuj komentarz
sorki niechcący mi sie 3 razy klikęło :/ stasuj to co niepotzrebne jest jakby co :P
zadowolona
08.06.06 23:40, Iv
// skasuj komentarz
robale są extra :) ps ty tyle piszesz czy gdzieś sobie poszłaś?? :>
zadowolona
08.06.06 23:40, Iv
// skasuj komentarz
robale są extra :) ps ty tyle piszesz czy gdzieś sobie poszłaś?? :>
zadowolona
08.06.06 23:31, Iv
// skasuj komentarz
no to zycznka imieninowe dla męza :)
08.06.06 23:25, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
I dla mnie tesz!!! I dla mnie teszQ!!! Tusia wiianuszkowa!~!!! Tusia rob wianuszki!!! Wianuszki robie!! Jestem wianuszkowa!!!
zakochana
08.06.06 23:22, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
:))) struski są fajne, chetnie bym poscila sobie takiego jednego na placu żeby biegał, kurcze ale rodzinka narzeka że jeden im w zupełnosci wystarczy :)
smutna
08.06.06 23:01, hari
// skasuj komentarz
ale i tak babcie i ciocie się dziwnie patrzą jak się biega z krzykiem: pocałuj mojego robalka!
sexy
08.06.06 22:45, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
No tak w dzisiejszym świecie to człowiek zabija człowieka a robaczków i wogole zwierząt to się nie szanuje..
zakochana
08.06.06 22:10, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
zeszłaś już z tego struśka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)