niedziela, 5 grudnia 2010

04.07.06 // Błogie lenistwo :)

Nadal leniuchuję, tzn. wykonuję tylko niezbędny wysiłek, aby zatargać swoje nędzne ciało na działkę i uwalić je na leżaku.
A przepraszam, najpierw oczywiście pobudka,
wyjście z psem,
zabiegi higieniczno-pielęgnacyjne,
śniadanie dla dzieci,
spakowanie tobołków na działkę,
sprawdzenie stanu mieszkania przed wyjściem (łóżek nie ścielę, pierniczę!),
zajście do sklepu w celu zaopatrzenia się w niezbędny całodniowy prowiant
i ...wreszcie azymut działka.

Na miejscu oczywiście wstępny zwiad: co urosło, co przekwitło, co dojrzało, czyli powitanki z moimi roślinkami, obowiązkowe głaskanki, przytulanki, przemowy.
Potem rozstawienie sprzętów rekreacyjnych: leżaków, basenu, zraszaczy,
przygotowanie niezbędników typu: krem do opalania, okulary, pareo pod ręką, książka, butelka z piciem, coś do pochrumptania....no i wreszcie mogę walnąć się na leżak i oddać błogiemu lenistwu....

...STOP!!!! WRÓĆ EGOISTKO!!!! A gdzie miska z wodą i jedzeniem dla zmęczonego upałem psa???!!!

Tak w skrócie wygląda błogie lenistwo, hmm....ale i tak jest cuuuudnie :))))


komentarzy [67] Komentuj z głową »
spokojna
12.07.06 21:24, Martita^
// skasuj komentarz
Ladne pieski :)
07.07.06 22:08, juz nie tu.
// skasuj komentarz
koniec leniuchowania - dawaj wpisa;D sasasa
zakochana
07.07.06 18:55, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
do zobaczonkkaaa 29 lipca moja Ty udeczko włochata:D:D jhiahiahiahia:P:P wezme lupe wiec uwaaazaj!!:D:D::******
zadowolona
07.07.06 17:34, iwonne
// skasuj komentarz
muuuuuuu ;* +
zadowolona
07.07.06 17:33, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, wakacjuję, a jak?! :D
zajęta
07.07.06 15:33, ramka2
// skasuj komentarz
Dziękuję,z hazardem tak jest,że najczęściej się przegrywa.Buziaki.miłego dnia i +
spokojna
07.07.06 12:34, venila moderator
// skasuj komentarz
urocze dupeczki.
spokojna
07.07.06 12:11, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
Czad psiaki :D. Jak mija dzionek?:*
szczęśliwa
07.07.06 11:31, kunomiśka
// skasuj komentarz
ja też sie bardzo ciesze z tego spotkania :) szkoda ze to cała polska... a nei bliżej
zajęta
07.07.06 10:47, Joanna Mela // Kurcze jak ja marze o takim blogim lenistwie...
// skasuj komentarz
a widoki na urlop dopiero we wrzesniu grrrrrr.... No cóż muszą mi wystarczać weekendy. W ten np. jadę do "tesciów" do Konina, w kolejny to mój luby wraz ze mną jedzie do swoich "tesciów" do gliwic, a za 3 tygodnie jadę do Wrocławia obejrzeć mojego slicznego -nowo narodzonego hmmmjak go nazwac - jestem dla niego ciocią, ale nie krwi, wiec nie moge mowić, ze siostrzenca. jest to synek mojej najlepszej przyjaciółki wiec moze mojego przyjacółstrzeńca?
spokojna
07.07.06 10:47, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
ten pies wygląda jak owieczka na polanie...:)
07.07.06 10:25, Man
// skasuj komentarz
Uwazaj na słonce-bo jak sie nadymasz to możesz wybuchnac!;)
zadowolona
07.07.06 10:18, Pomidoresssss man
// skasuj komentarz
masz racje, kobiecie trudno dogodzic:P:P:P a z pakowaniem u mnie tez za wesolo nie jest, musze z czesci ciuchow zrezygnowac bo sie nie zmieszcza do torby:P:P:P
spokojna
07.07.06 09:35, lovelka
// skasuj komentarz
Mi nie potrzebny żaden husky! To dzieci go chciały i robiły aferę. Jak się okazało nie ma o co robić aferę po pies zostaje u chłopca, który go znalazł. Pies poraz kolejny nas odwiedził pognał do królika i próbował rozwalić klatkę. Mela w szoku uciekła na szafę. A dzieciaki teraz przeglądają oferty w internecie o piesku... Dziwaki! 20 LIPCA cały Sunsilk trzyma kciuki:PPP.
szczęśliwa
07.07.06 08:35, Pyza
// skasuj komentarz
dodaje do ulubionych i pozdrawiam!
szczęśliwa
07.07.06 08:35, Pyza
// skasuj komentarz
hehe ale sie rozpisałaś..miło sie czyta takie komentarze..dziekuje :-)
07.07.06 08:30, Plapla // Mój bedzie troche tańszy.....
// skasuj komentarz
Mam w tym sklepie rabat:))..
rozczarowana
07.07.06 01:06, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
buahahaha wy bedziecie machac grzywami a ja peruka:P moje włosy sa tragiczne:) hehehe ciekawe co oni chca z tym zrobic:) jejuuuuu bedzie na pewno wesoło:) hehe ja mam zabojczy smiech wiec lepiej uwazaj:P!!!juz sie nie umiem doczekac jeszcze 22 dni!!!
zadowolona
07.07.06 00:57, Iv
// skasuj komentarz
a no dokładnie :)
nieszczęśliwa
07.07.06 00:54, .......... // :D
// skasuj komentarz
spakowana do reklamyy:D olaboga ale bede dumnaaa moje lapyy sa slawnee
zadowolona
07.07.06 00:54, Iv
// skasuj komentarz
hhaahaha :)
07.07.06 00:23, Plapla // na 99 % procent wybiore własnie ten drugi,
// skasuj komentarz
ze zróznicowanym wzorem...ale dylematy,nie...na szczęście to tylko raz na jakis czas,takie bzdurne problemy,chociaż...każdy ma prawo być czasem przyziemny i miec takie głupie dylematy...to relaksuje:)))..A figura...ty tez masz ładną,co mozna było zobaczyc pare wpisów wstecz:))
rozczarowana
07.07.06 00:15, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
ech kurcze juz sie kobieto nie moge tego doczekac:) Iza pisała ze nie bedziemy w stanie po sobocie isc gdziekolwiek ale ja sadze ze damy rade sasasa:) a powiedz mi jak myslisz jak to bedzie wygladac:)?my wszystkie 5 jak sie pomiescimy w jedym 30-sekundowym filmie...chyba ze kazda bedzie miała swoj;>?:P nie wiem zupełnie:)!
zadowolona
07.07.06 00:11, Iv
// skasuj komentarz
ptaszynka właśnie poszła spbie spac :) na szczęście bo już do głowy z tym jej piskaniem dostaje :) hehe
smutna
07.07.06 00:09, hari
// skasuj komentarz
mi lenistwa teraz bardzo bardzo brakuje. bo prace wreszcie znalazłam i w łasciwie narzekać nie powinnam;)
nieszczęśliwa
07.07.06 00:03, ..........
// skasuj komentarz
oo to ja bede wiecznie zyla olee ciekawe na czyje nieszczescie heheheh
zakochana
06.07.06 23:47, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
łokej!:) będę!:D no i nie zapominaj pielęgnowac włosków udowych:PP dobraaaaaaaaaaaaanoc kochaniutka:**********
zajęta
06.07.06 23:39, ramka2
// skasuj komentarz
Ja też kocham książki,kiedy moje koleżanki kupowały ciuchy i kosmetyki,ja kupowałam książki.W naszym domu wszystkie szafy {i nie tylko}wypełniają książki.Gdybyś szukała jakiegoś tytułu to być może u mnie się znajdzie i chętnie Ci podrzucę.S.Kinga też bardzo lubię ,ale po takiej lekturze wolę nie zostawać sama na noc w pustym domu {co właśnie ma miejsce}.Miłych snów Łapeczko,ja idę przegrać trochę wirtualnych pieniędzy w pokerka.
zakochana
06.07.06 23:31, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
tak tak!!:D to juz za 27 godzin wyjaaaaazddddddd!!!:))))))) ciesze się przeeogromniaście!:))))) a wiem, ze odwiedził widziałam:D:D:D:PPP on juz długo bloga ma ale jakos brak mu czasu zeby nas poodwiedzać:P hehehe ja mam pojemną walizkę i silnego mężczyzne:D to morze bałtyckie, polska... wiec trzeba sie przygotowac na kazdą pogodę:P niee no... kurtki zimowej nei biorę!!:P na tyle to zaufałam:P:P:P
zajęta
06.07.06 22:49, **Kirke**
// skasuj komentarz
no niezle kosztuje taki szczeniak z rodowodem ale mi na tym nie zalezy wazne zeby byl fajny musze pomyslec nad rasa psa bo Zuzia ciagle mi gada ze chce pieska
zajęta
06.07.06 22:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
tez chce takia psinke, ile kosztuje szczeniak?
06.07.06 22:40, juz nie tu.
// skasuj komentarz
no jak nie ma wakacji to chodze spac kolo 3;) a powniewaz sa to klade sie pozniej - wstaje kolo 11. :) egzamin pisalam poltora tyg temu ale wyniki byly dopiero dzis - nawet nie wiem na co zdalam - poprostu zdalam - a dowiem sie na co w poniedzialek jak odzyskam indeks z wpisem - grejt - uwielbiam cos takiego:)
zajęta
06.07.06 21:42, ramka2
// skasuj komentarz
Wypoczywaj kochana,wypoczywaj.Należy Ci się,a co czytasz?niedyskretnie zapytam.Buziaki i +.
06.07.06 21:06, juz nie tu.
// skasuj komentarz
dalej nie sypiam noca:) dalej - dzis polozylam se o 5.30:)
06.07.06 20:23, Plapla // Kolejny dzionek na działce???
// skasuj komentarz
Co ci dzis urosło nowego?...na działce,oczywiście;))))
06.07.06 19:43, Man
// skasuj komentarz
A nie zapomniałas o kims?;)
spokojna
06.07.06 19:37, lovelka
// skasuj komentarz
Pyszne były te gołąbki!
zadowolona
06.07.06 18:18, do widzenia
// skasuj komentarz
:D widze ze realizujesz swoj niecny plan leniuchowania! :D
zadowolona
06.07.06 15:43, Pomidoresssss man
// skasuj komentarz
musisz to gdzies zapisac bo to rzadko spotykana sytuacja:P nie no zartuje:P jak tam dzionek mija?
sexy
06.07.06 15:20, Mala WisienKa
// skasuj komentarz
jejciu jakie te pieski sa slodziutkie plusik!
zakochana
06.07.06 13:54, *buskowianka*
// skasuj komentarz
hmm no ja tez bede leniuchowac - :P mgr inż. w koncu
szczęśliwa
06.07.06 12:10, Pyza
// skasuj komentarz
te psiaki są śliczne..tylko wymisiać!!!!
spokojna
06.07.06 11:43, szczęściara1976 // e no bez pzresady
// skasuj komentarz
uciucia tez musza byc alepozradek tez
06.07.06 11:17, Man
// skasuj komentarz
Mecza Cie juz te wakacje co?;)
spokojna
06.07.06 10:34, lovelka
// skasuj komentarz
Ach czytaj sobie staruszko, a ja idę na pocztę, bo awizo przyszło.
spokojna
06.07.06 10:34, lovelka
// skasuj komentarz
A tym gołąbkiem to bym się chętnie podzieliła! A co mi tam... Babcia jednak nie przywiozła tylko dziadka wysłała. A na działkę to bym poszła, bo jak mówię: WROCŁAWSKIE SŁOŃCE NIE OPALA! Mądra ta Demi więc ucałuj ją ode mnie, żeby tak moje futro wskoczyło do wanny, to by jej lepiej było, a ona nie.
spokojna
06.07.06 10:32, lovelka
// skasuj komentarz
A wiedziałam, że na tą starość zareagujesz! No, ale to tak tylko o tych moich staruszkach. Dzieci się na nich obrazili, bo wczoraj przyszedł do nas chłopiec z Huskym i mówi, że jego tata go znalazł, nikt go nie szuka i czy go przygarniemy. Mama mówi, że raczej nie, bo mamy kota, bo dzieci są nie odpowiedzialne, bo tylko tak gadają, że będą wychodzić, bo taki pies musi się wybiegać. I teraz ja i Mela jesteśmy wrogami publicznymi numeber 1, bo: Agacie na kota pozwoliłaś, a my to nie możemy mieć psa. Brat ogłosił strajk głodowy, ryczy, siostra się wkurza. A Mela dała dziś koncert z biegunką rozwaloną na pół futra i 3/4 łazienki, więc jeszcze dołożyła oliwy do ognia. A ładna ta sunia, jak nie wiem co. I spokojna taka, ułożona. Nie wiem, gdzie się takie psy znajduje.
06.07.06 08:52, Plapla // Śliczne dwie puchate kuleczki:)...
// skasuj komentarz
Ja lubie bardzo bawic sie z moim psiakiem.I jak widze ta jego radość życia....to we mnie czasem nie ma tyle energii co w tym zwierzątku:)..
nieszczęśliwa
06.07.06 02:02, .......... // cmok
// skasuj komentarz
czescccccccccccccccccccccccc cztero lapyy:D
rozczarowana
06.07.06 02:02, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
Widzimy sie wiec niedługo bardzo sie z tego powodu ciesze i juz nie umiem sie doczekac:):):)
rozczarowana
06.07.06 02:01, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
witaj witaj dostałas maila:D:D:D
smutna
06.07.06 01:49, hari
// skasuj komentarz
dobranoc:]
smutna
06.07.06 01:42, hari
// skasuj komentarz
przecudnie:]
szczęśliwa
05.07.06 22:12, kunomiśka
// skasuj komentarz
fajnie... a o piesku nie możesz zapomniec, a co w tym czasie robią twoje dzieci ?? chyab nie siedzą w domu... ;)
szczęśliwa
05.07.06 15:21, Adrianna
// skasuj komentarz
hmhmmhhmmhm ale masz fajnie ja jeszcze cały lipec do pracy, a potem cały sierpień leniuchowanie!!!!! :)
zadowolona
05.07.06 13:28, Pomidoresssss man
// skasuj komentarz
faaajne psiaki:P tez juz za kilka dni bede leniuchowal:D
spokojna
05.07.06 12:55, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Prosze mnie zabrac ze sobą :) nalegam..
szczęśliwa
05.07.06 12:27, Pyza
// skasuj komentarz
hehe ja urodziłam sie Olsztynie, mieszkałam tam 6 lat, potem 3 lata w gietrzwałdzie pod olsztynem, potem do Inowrocławia..no ale wróciłam do Olsztyna na 5 lat-studia i od dwóch lat węgorzewo..ale kocham Olsztyn..pozdrawiam+
szczęśliwa
05.07.06 11:28, nata_
// skasuj komentarz
ale piekne kuleczki , jak takie sniegowe platki one wygladaja... mmm a co do przedszkola to jestem pewna w 100% uwielbiam dzieciaki male:]
05.07.06 10:45, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
podoba mi się to błogie lenistwo:P:P:P A egoistka to z ciebie straszna ale nie tak straszna bo dziecią żarcie dalaś:P
spokojna
05.07.06 09:48, szczęściara1976 // łóżek??/
// skasuj komentarz
w liczbie mnogiej?????dzieciom tez scielesz???takim duzym dziecom???odkad pamietam sama sprzatalam swoj pokoj!nawet jako przedszkolak mialm obowiazek pozbierac lalki,samolociki i samochodziki:)aa tapczan to na pewno od podstawowki sam słalm i sprzatalam-a podobno jednynacy sa rozpieszczeni hihi
sexy
05.07.06 09:44, Mala WisienKa
// skasuj komentarz
jakie slodkie pieski ;*** no masz racje z tym wolnym czasem chociaz teraz to ja bardziej odpoczywam niz cos robie
05.07.06 08:47, Plapla // A ja,jak nie pościele łóżka to mam
// skasuj komentarz
cisano przy kompie..:((...nie kcem ale muszem:))))...ale,żeby nie byc gorsza-od dwóch dni nie odkurzałam...:))))...pozbyłam sie wszystkich z domu i mam święty spokój..:))
05.07.06 08:45, Plapla // Piesek się sklonował?:))).....Takie dwa slicznoty puszyste...
// skasuj komentarz
...a z tymi upałami...tak....powinna nastepowac ogólnopolska ewakuacja wszystkich pracujących nad najbliższe zbiorniki wodne:))))...i w prezencie kremik przyspieszający opalanie i butelka mineralnej,jakby lud pracujący nie zdązył sie zaopatrzyć...:))
spokojna
05.07.06 08:22, lovelka
// skasuj komentarz
Kurcze... Przeczytałam AZYMUT DZIADKA i się zastanawiam, o co Ci chodzi;).
spokojna
05.07.06 08:21, lovelka
// skasuj komentarz
Egoista! No leż na tej swojej działeczce. A swoją drogą, czemu moi rodzice na starość sobie takiej nie kupili? A ja łóżka też nie ściele, czym doprowadzam do szału rodzinę. Mama mówi: Tak ciężko Ci pościelić to łóżko? A ojciec: Zamknij drzwi, bo ja na ten barłóg patrzeć nie chce. Mówie im że mam wakacje, to oni chyba nie wiedzą co to. Idę dziś po tą bluzę. Nareszcie, bo już od 3 dni się zbieram.
05.07.06 02:21, juz nie tu.
// skasuj komentarz
leniuchuj ile sie da:) nie sciel lozek - piernicz!!:D ps. sliczne pupcie;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)