niedziela, 5 grudnia 2010

02.07.06 // WAKACJE!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

To będzie euforyczna, egoistyczna, notka radościowa. osoby nie planujące w najbliższej perspektywie wakacyjnej wolności proszone są o nieczytanie, w celu uniknięcia spotęgowanego i wielce nieprzyjemnego stanu zazdrości.

Ja się po prostu muszę głośno pocieszyć!!!!!
Bo nadeszłyyyyyyyyy!!!!!!!!!
Upragnione, wytęsknione, wyczekane, wymarzone wakacje!!!!!!!!!!!!
A z nimi wolność i swoboda, możliwość nic nierobienia, lub nadrabiania zaległości w różnych sprawach.
jenyyyy, jak cudnie to brzmi :)

Nawet ciemna chmurka egzaminowa nad moją głową nie jest w stanie mi zepsuć tej euforii.
Nie mam co prawda żadnych szumnych planów,
nie wyjeżdżam na żadną egzotyczną wyspę, żeby pić pod palmami kolorowe drinki i taplać się w lazurowej wodzie,
nie mam zamiaru odwiedzać żadnej bliższej czy dalszej rodziny, nic z tych rzeczy.
Nie planowałam też żadnych większych remontów mieszkania lub ogromnych porządków, co leży w naturze naszego społeczeństwa.

Nie będę robić wielu rzeczy, które mogłabym, robić z racji wolnego czasu, nie będę , bo ...bo chcę się zmęczyć, zmęczyć aż do bólu słodkim lenistwem, chcę się zanudzić na śmierć, chcę się doprowadzić do takiego stanu rozleniwienia, że z rozkoszą będę myślała o powrocie do codziennego kieratu.

O tak, tak właśnie sobie wymyśliłam, fajnie co ?! :))))


komentarzy [100] Komentuj z głową »
zakochana
04.07.06 23:01, *buskowianka*
// skasuj komentarz
oczywiscie :) z pewnoscia wykorzystam rady :) papa
zakochana
04.07.06 22:57, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a witam panią!! Wlasnie wpadłam na chwilke porozdawac plusiki i juz uciekam do nauki. Troszke czasu minie zanim sie tu znow pojawie, ale pojawie sie napewno :) Buziaki i +
zajęta
04.07.06 22:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzieki, milo mi ze ci sie podoba moja suknia
szczęśliwa
04.07.06 22:47, nata_
// skasuj komentarz
to ja poprosze wczesna edukacje bahory 1-3 sa niedo zniesienia... hmm do olsztyna mma blisko w sumie a trudne te studia ??
nieszczęśliwa
04.07.06 22:38, .......... // :D
// skasuj komentarz
pewnie tak bo to magiczny kalendarz ktory pokazuje tylko mile datyy:D
spokojna
04.07.06 22:38, szczęściara1976 // no to moze bylasw zlych miesjach:)
// skasuj komentarz
mi tez sie kiedysw wydawaloze Warszawa bura jest...a teraz jak jezdze wiecej to widzeze nei! tu pelno parkow! ludzie rozkladaj lezaczki lub kocyki i sie opalaja!aw Lublbnie jakby tak ktos sie"wywalil" w parku to by sie pukali w glowe!
zajęta
04.07.06 22:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
czy ja wiem czy taka elegancka...ale mniej wiecej taki mam styl i swietnie sie w nim czuje, dzieki za komplement
spokojna
04.07.06 22:26, szczęściara1976 // jaki brak zieleni Warszawie????
// skasuj komentarz
duuzo jest az sie zdziwilam jak pojezdzilam:) w centrum wiecej nizw Lublinie bo u nasw lublinie mamy burakow na stolkach w ratuszu:( kazdy kawalek zieleni sprzedaja i zabudowuja:(((
zajęta
04.07.06 22:20, **Kirke**
// skasuj komentarz
a niby gdzie te włochate nogi?
nieszczęśliwa
04.07.06 22:08, .......... // cmok
// skasuj komentarz
olee uwaga cztery lapay zglosza sie po niespodzianke w moje skromne progii,,,,,:D
szczęśliwa
04.07.06 20:17, Adrianna // EURO ECO MEETING ZŁOTÓW 2006 ROK
// skasuj komentarz
serdecznie zapraszam! :)
sexy
04.07.06 18:01, Mala WisienKa
// skasuj komentarz
no wakacje sa super! ale ja bym nie wytrzymala tak siedzac i nic nie robic! ja po prostu musze cos robic!
spokojna
04.07.06 13:44, lovelka
// skasuj komentarz
100 złotych? Pozwolisz psycholożko, że zapłacę w plusach? Boże, ale się rozleniwiłam. Nie chce mi się nawet jechać po tą bluzę. Nic mi się nie chce, więc tkwie w domu. + - pierwsza rata:P.
zajęta
04.07.06 13:07, lea moderator
// skasuj komentarz
otóż to wakacje :D ja nie zapomniałam o Twoim przyjeździe do nas a Ty ? :D
spokojna
04.07.06 13:05, Agnieszeczeńka // Taaaaa
// skasuj komentarz
Ja też się biorę za wakację :P
szczęśliwa
04.07.06 10:10, nata_
// skasuj komentarz
a no ja najprawdziwszym maniakiem jestem, uwielbiam brzdące mełe kicające... ale od czego zaczełaś całą droge musze wiedziec ja jestem teraz w liceum w 2 klasie :P
szczęśliwa
04.07.06 10:07, Pyza
// skasuj komentarz
a ty skąd z województwa-ja węgorzewo..?
szczęśliwa
04.07.06 10:06, Pyza
// skasuj komentarz
heh fugi kład powiadasz..hehe mam nadzieję, że my się wyrobimy..pozdrawiam, buziaki!!
04.07.06 08:26, Plapla // Dzien dobry:)......
// skasuj komentarz
fajnie masz,możesz sie dalej polenic cały dzień...a ja ide sie "pacykować" i do pracy...dobrze,że mam kawałek do okna i nie widzę pogody:)...tylko rozneglizowani klienci przypominają o wakacjach:)
spokojna
04.07.06 00:51, Marsenia
// skasuj komentarz
dziekuje za mily komentarz:)**
spokojna
04.07.06 00:08, szczęściara1976 // a co do Wawy:)
// skasuj komentarz
wcale nie ma szarzyzny! teraz miasto wyladnialo-ja jak wczesniej prawie tu nie bywalam(az wstyd ze znalam paryz czy wieden a warszawy nie)tez mi sie tak wydawalo:0a do ruchu i ludzi mozna sie pzryzwyczaic:) kolorowo jst-duzo ludziw kolorowych ubrankach:) i w ogole kolorowych;)piekne wiezowce -biurowce-powiem szczerze ze jakby nie te biurowce to by moze i bylo szaro-bo budownictwo powojenne jets monumentalne i takei ciezkie ale te wiezowce...szczegolniew nocy pieknie miasto jest oswietlone:) mnie wkuzraja tylko odleglosci-bo ja zawsze wychodze na posatania chwile-nie toze sie spozniam ale tez nei lugie gdzies czekac:)a tu trzeba wyjsc duuuuzo wczesniej zeby gdzies dotrzec:)
spokojna
04.07.06 00:04, szczęściara1976 // alez wlasnie wiem
// skasuj komentarz
co robic z czasem,i nadal mam go zamalo na realizacje wszytskich planow!teraz odpoczywam od rodzicow i domku przez te kilka dni ale w czwartek znow na dzialeczke chyba do roboty:/a potem pisanie doktoratu!29 wyjazd do egeru-myslimy jeszcze o 2 dniachw budapeszcie lub 1nym w koszycach:) powrot po5 sierpniaapotem to pewnie znow wizyta w wawie i znow pisanie itd
03.07.06 23:51, Man
// skasuj komentarz
A z toba-to nigdy nie widomo-wolałem uprzedzic-pa:)
zmęczona
03.07.06 23:50, Oliwcia
// skasuj komentarz
bronimy sie czy nie?
zmęczona
03.07.06 23:50, Oliwcia
// skasuj komentarz
bedziemy boskieeeeee...ach a te nasze parobki to nie będa sie mogli oprzec...a jak nas zgwałcą???
zakochana
03.07.06 23:50, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
dobrej nocki;*
zakochana
03.07.06 23:48, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dobranoc kochana:*****
zakochana
03.07.06 23:45, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
no chyba nikt nie lubi,ale jak mus to mus;p a ja juz sie czuje gut:P
zakochana
03.07.06 23:38, *buskowianka*
// skasuj komentarz
miałam poodwiedzac tyle ludzi, a tu kolega do mnie przyszedl i teraz to juz idem spac :/ Buziaczki
zmęczona
03.07.06 23:29, Oliwcia
// skasuj komentarz
hehe no ok. może być...ale ja będę miała piękniejsza suknie od Ciebie...będe miała złota suknie z falbanami i bufiastymi rekawami i jeszcze srebne buty ze zlota kokarda a Ty?
zakochana
03.07.06 23:25, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oojjj kochana ja z tym udkiem to zartowalam:P a swoje dzis zgolilam:D achh az sie swieci!!!:P
03.07.06 23:25, Man
// skasuj komentarz
Tego z pnia sie nie robi-wiec oszczedz drzewka.
zajęta
03.07.06 23:20, ramka2
// skasuj komentarz
No jasne,że ją porozpieszczam ,w końcu przyjadą na wakacje, ale z jedzeniem z wiadomych względów będę uważać.Dziękuję za miłe słowa ,miła Łapeczko.Pa,życzę Ci kolorowych snów.
zmęczona
03.07.06 23:20, Oliwcia
// skasuj komentarz
na pewno ja bedę super extra księzniczka a Ty albo moim księciem albo parobkiem :D
zajęta
03.07.06 23:11, ramka2
// skasuj komentarz
Jestem pewna,że Twój nie będzie gorszy od naszego.Powodzenia.:)
03.07.06 23:10, Man
// skasuj komentarz
Posmak orzechowego toffi:)
zajęta
03.07.06 23:05, ramka2
// skasuj komentarz
Ok.jak przyjedzie Pulpinka to pomoże umieścić mi jakieś zdjęcia i wtedy zrobię nowy wpis,ja jestem okropny tępak w tych sprawach.Chętnie bym Cię poczęstowała chłodniczkiem ale mogę to zrobić tylko wirtualnie<podaje chłodniczek-smacznego>.Buziaki +
spokojna
03.07.06 23:04, without_wings
// skasuj komentarz
oby tylko pogoda dopisala to bedzie superrr:)
spokojna
03.07.06 23:00, without_wings
// skasuj komentarz
no wakacjuje wakacjuje :)wpadam czasami do CIEBIE .ost. nawal pracy mialas takze teraz sobie odbijesz:)))
03.07.06 22:57, Man
// skasuj komentarz
Widze, ze Ty to na pismie potrzebujesz co? ;)
szczęśliwa
03.07.06 22:55, nata_
// skasuj komentarz
dziekuje pieknie ;]]] a co zrobilas z emozes z wprzedszkolu pracowac ??
spokojna
03.07.06 22:51, without_wings
// skasuj komentarz
o juz jest;d cos mi oczka szwankuja hehe;] chyba czas spac:)
spokojna
03.07.06 22:51, without_wings
// skasuj komentarz
wrrr napisalam komentarz mi chyba trafil gdzie indziej bo tu go nie ma.
spokojna
03.07.06 22:50, without_wings
// skasuj komentarz
puk puk kochana :) jest tu ktos :)?
zmęczona
03.07.06 22:49, Oliwcia
// skasuj komentarz
skoro bede Ci sie sniła to bedziesz miała bardzo bardzo bardzo pikeny sen...ach kazdy Ci zazdroscic bedzie :)
03.07.06 22:47, Man
// skasuj komentarz
Sama nie wiesz czego chcesz-wynudz sie a potem miej wobec mnie wymagania;)
03.07.06 22:41, Man
// skasuj komentarz
Spoko-mowa byla o szczypaniu-o gryzieniu nie była, wiec...jakby co......:))MNIAM;)
03.07.06 22:36, Man
// skasuj komentarz
Nonononono! Na pieszczoty, to trzeba sobie zasłuzyc;D
leń
03.07.06 22:31, green_eyes
// skasuj komentarz
hehe, czyli mam nie bac sie kleszczy i temu podobne. Oh jak fajnie! =)
szczęśliwa
03.07.06 22:28, kunomiśka
// skasuj komentarz
pomysł jest genialny :) buźka :*
03.07.06 22:25, Plapla // Oj tak.....kochane "ryjeczki"...:)
// skasuj komentarz
Bez nich życie byłoby puste....Zmiatam poczytac książke,papa:))
zadowolona
03.07.06 22:19, Iv
// skasuj komentarz
z nauka lataniau ptaków jest tak jak z nauką pływania u psów :) czyli one robią to instynktownie :) nie będzie z tym większych problemów :D
03.07.06 22:15, Plapla // Potworki....no wiesz....mammy...:)))
// skasuj komentarz
jak na moja Paule mówię Żaba albo Robal to niby sie obraża...Ale każdy w rodzinie wie,kto to Robalek:))
03.07.06 22:11, Plapla // Czyli moje bejbi to taka prawie"średnia" twoich:))
// skasuj komentarz
A sen twardy,może ...nad ranem trudno mnie zbudzic...wtedy sa najfajniejsze sny;)))....a "puszkowcy" gniotą właśnie nad ranem:)))...
leń
03.07.06 22:06, green_eyes
// skasuj komentarz
=) ja sie nie potrafie cieszyc z wakacji już, nie wiem dlaczego =) chociaz uwielbiam je ponad wszystko!
nieszczęśliwa
03.07.06 22:05, ..........
// skasuj komentarz
inaczej co sobie zyczysz heheheh:D
03.07.06 21:57, Man
// skasuj komentarz
Niemożliwe! Powaznie??;pD
zakochana
03.07.06 21:52, *buskowianka*
// skasuj komentarz
ooo zobacz jestem. prosze prosze, jakie nogi :)) Ja zaraz mykam spac, nie wiem czy sioe obronie czy nie. Podobno bedzie jeszcze jeden termin, ale ja juz jakos mam dosyc tych przekładancyh terminów :/ A na wakacje jade, co prawda tylko na 1,5 tyg, ale to tez wakacje. Odpoczne sobie i moze przestane myslec o moich głupotach :P
nieszczęśliwa
03.07.06 21:51, .......... // cmok
// skasuj komentarz
cztery ;apy nie maja za co dziekowacc polecam sie jakbedziesz potrzebowala zostac krolewna to mow heeheh pozdrowionkaaa
zadowolona
03.07.06 21:51, Iv
// skasuj komentarz
no jak jestem w domu to jak tylko piskać zaczyna, a jak mnienie ma to wytrzymuje troche :) ale jedynie kiedy musi wytrzymac to noc :)
03.07.06 21:40, Plapla // Och.,.....na ;puszkowców" juz ogłuchłam i nie raguję:))`
// skasuj komentarz
a moje bejbisko ma lat 12....ona jest z tego bardzo dumna i wydaje jej sie,że jest juz taka dorosła....uchachacha...dorosła...tia...a twoje dzieci??jedno chyba starsze a drugie młodsze?
03.07.06 21:13, Plapla // I jak kolejny dzien nicnierobienia???
// skasuj komentarz
Bo ja chyba jestem chora....na cos....nie wiem....kiedy siedze i nic nie robie mam wrażenie,że marnuje czas...qrcze,to nienormalne...łoj...trzeba iść do lekarza...:)))))
zajęta
03.07.06 20:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
a czyje te sexowne nozki?
szczęśliwa
03.07.06 20:46, Żabka moderator
// skasuj komentarz
a ja bym wreszcie chciała sie zapracowac na śmierc:/ kurcze ja chce do pracy mam dośc NIC nie robienia:( miłych wakacji:)
spokojna
03.07.06 15:34, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
fajosko,mamuśka Ty to masz pomysły cholero!:) ja jestemw trakcie juz od miesiaca ;P i sie lenie dalej a co... ;] mozna nie? ;P ;* (+)
szczęśliwa
03.07.06 14:22, Adrianna
// skasuj komentarz
:) nie ma sprawy! Następnym razem jade nad morze w sierpniu! :)
nieszczęśliwa
03.07.06 13:53, .......... // buzka......
// skasuj komentarz
oo wakacyjne cztery lapyy nic nie robic bedaaa no nooo :D milego tegoo nic nie robieniaaa cmok
zadowolona
03.07.06 13:51, Iv
// skasuj komentarz
heheh karmię a mały ma wielki apetyt :) rośnie jak na drożdżach :) hihi
zadowolona
03.07.06 13:13, do widzenia
// skasuj komentarz
ty leniu :D ja tez wlasnie realizuje plan zanudzenia sie do obrzydliwosci :D:D:D
spokojna
03.07.06 11:54, lovelka
// skasuj komentarz
Ja też sobie tak wymyśliłam, ale bardziej dlatego, że wyjścia innego nie miałam:). Mądra jesteś i mądzrze mi to wszystko wytłumaczyłaś. Ale o tym już wiesz. Ehhh chwila słabości już mi przeszła i znów jestem lovelką Himenem. Nie ma się co rozczulać, bo sama nie wiem, czego tak naprawdę chcę. Ale plus Ci zostawiam, bo wakacje masz w pełni zasłużone:).
zajęta
03.07.06 11:06, **M**
// skasuj komentarz
.fajnie;] i nie przeszkadzasz;] ;*
03.07.06 09:43, Man
// skasuj komentarz
Zioeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew... to zarazliwe chyba co?;)
zadowolona
03.07.06 09:34, iwonne
// skasuj komentarz
muuuuuuuu ;* miłego dnia.! +
zadowolona
03.07.06 09:33, iwonne
// skasuj komentarz
też nie planowałam remontów, sam się zaplanował ;)
zadowolona
03.07.06 09:32, iwonne
// skasuj komentarz
a swoją drogą to nie ja zapaliłam lampkę w moim pokoju, ona chyba coś szwankuje, bo nie było mnie cały weekend, dziś rano też mnie nie było, bo dopiero się zwłokłam z łóżka. :)
zadowolona
03.07.06 09:30, iwonne
// skasuj komentarz
hehehehehe Rudzia, to tak: o 10.oo odkurzysz całe mieszkanie, o 10.30 przelecisz z mopem, potem ze ściereczką, potem naczynia, obierzesz ziemniaczki, ugotujesz obiadek składający się z dwóch dań albo i trzech, po obiedzie zrobisz pranie, zmienisz pościel, zrobisz porządek w szafach i na zakończenie dnia umyjesz okna. no to już nie płacz, nie będziesz się nudziła w te wakacje ;P hehehehehe ;D
spokojna
03.07.06 09:16, Marsenia
// skasuj komentarz
chcialabym umiec myslec tak jak Ty:)
szczęśliwa
03.07.06 08:59, nata_
// skasuj komentarz
a czemu dopiero teraz masz wakacje ?? sliczne nogi panskie :]
03.07.06 08:20, Plapla // Fajnie......leniwy stworze:))))
// skasuj komentarz
Ale Ikar miał chyba troszke inne skrzydełka...?..chociaz,kto go tam wie...czym on machał:)
03.07.06 02:27, juz nie tu.
// skasuj komentarz
a fajnie sobie to wymyslilas, nie tylko blanek madra kobieta:*
zadowolona
03.07.06 01:40, 4maleeena
// skasuj komentarz
Nie bój się nic nie robić. Nie bój się tracić czas. Nie bój się leżeć, nie bój się marzyć, nie bój się długo spać.
zmęczona
03.07.06 00:52, Oliwcia
// skasuj komentarz
no idz idz :) przyda Ci sie sen heheheh...dobranoc miłosniczko zwierząt :*
zakochana
03.07.06 00:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ojaa!:D superrrrrrrrr! Mryyy.. ja teraz nie zasnę!!!:P osz Ty!:P dobra spadam, jutro spotkanie z kumpelą (Tain- jest tu na sunsilku) wrocila z 2 tygodniowego pobytu w Chorwacji i muszę ją wymęczyc ;D:D a umowiłysmy sie na 12 wiec to dosc wczesnie... jak na moje ostatnie pory wstawania:P buziaczki :**:*:*:*:*
rozczarowana
03.07.06 00:43, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
ech a plany co do wakacji masz szalone:) hehe nie zapomnij ze czeka cie reklama i nie rozleniwiaj sie za bardzo:)
zakochana
03.07.06 00:43, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
zobaczysz jak już dorwe fotki, fajne brudasy z nas były po wyjsciu :) dobranoc
rozczarowana
03.07.06 00:43, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
alez masz piekne niebo na foteczkach ach:)
zakochana
03.07.06 00:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
uuuuulala, dobranoc Kochana;***** ucałuj piesia ode mnie!:D:D nozki też:PPP
zmęczona
03.07.06 00:40, Oliwcia
// skasuj komentarz
sobie mozesz chciec hehe lepiej mnie nie kuś :) wam jak wam to bym pokazała, ale co z panami którzy tu razem z nami sobie mieszkaja he? oj nie nie :D
zakochana
03.07.06 00:36, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ty cała zgrabna i powabna jestes, nie piszę bo Ci okrutnie zazdroszczę!!!:P ach to foto u Oliwki :PPPP wlazłam do Painta i wykombinowałam:P jak konkurs- to konkurs:D:P ja tez zmykam spac:) łaaaaaaaap i dawaj buziaczka:D::*:*:**:*
zakochana
03.07.06 00:31, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
klaustrofobi nie, tylko na początku nie mogłam sięprzyzwyczaić do tych 19% tlenu, nie moglam złapać tchu, a górnicy to bardzo zabawni ludzie, dowcipy jeden za drugim pociskali, i cały czas próbowali nas nastraszyć :D
smutna
03.07.06 00:30, hari
// skasuj komentarz
bardzo fajnie:] bo po co robić wakacje to co ma się na codzień?:)
zakochana
03.07.06 00:28, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
mi tez się podobają:PPP ale ja to zgalam ostatnio;D mam super golarkę VENUSSSSSSSSss i szaleję:D:D:D
zmęczona
03.07.06 00:24, Oliwcia
// skasuj komentarz
najlepiej to bez majtek hehe..ale do zdjecia musiałam ubrać...bo inaczej tobym wam tego zdjęcia nie pokazała :D
zakochana
03.07.06 00:19, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
wakacje ja tez się nareszcie moge nimi rozkoszować ale do poniedziałku a potem praktyki i to nie ostatniew tym roku
zakochana
03.07.06 00:18, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
głupol??? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa?:P
rozczarowana
03.07.06 00:07, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
ano moze podpisała jakis pakt hehe kto wie:P
spokojna
02.07.06 23:54, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Ja wakacje sie zakonczą pokazesz nam swoje wychodowane odlezyny :)
zakochana
02.07.06 23:50, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Cztero Łapka nie ogoliła ud :D:D hahaha:D:DD:P
zakochana
02.07.06 23:50, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nie jestem zła niee umiem byc zła na Ciebie, koochana!:****
zmęczona
02.07.06 23:47, Oliwcia
// skasuj komentarz
a ja wakacje juz mam dawno..i juz dawno leniuchuje i nic nie robie :) mam nadzieje ze jutro bedzie pieknista pogoda-chce sie poopalac :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)