poniedziałek, 6 grudnia 2010

04.03.06 // to zaczynam... moje NIE schematom i stereotypom

Nareszcie ktoś z wymyślających tematy miesiąca w susnsilkowie wytężył głowę i odstąpił od kręcenia się wokół tego samego zadania przerabianego na różne sposoby.
Nowy temat nie sprzyja sielance, jest trudny i stanowi wyzwanie, trochę jak szkolne wypracowanie na ocenę.
Stereotypy rządzą nami. Stereotypy, konwenanse, schematy są, istnieją, otaczają nas, podporządkowujemy się im, bądź nie.
Mnie irytują.
Nie lubię uogólniania, szufladkowania, wsadzania wszystkich do jednego wora, mierzenia jednakową miarą...jak zwał, tak zwał, stereotypom wykrzykuje w nos stanowcze NIE!!!
Taaaa... łatwo powiedzieć, a nawet wykrzyczeć, tylko, że czasami można zedrzeć sobie gardło i ...nic nie wskórać.
Ale skoro kropla drąży skałę, to jeden głos spośród miliona może dotrze do kogoś kto przekaże dalej i dalej, i dalej...
Drżyjcie stereotypy! Zaczynam was lokalizować, wystawiać na publiczne pośmiewisko i tępić!



komentarzy [35] Komentuj z głową »

zakochana
10.03.06 23:36, Frage
// skasuj komentarz
i tego tez!!!:P

07.03.06 14:26, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
"Nareszcie ktoś z wymyślających tematy miesiąca w susnsilkowie wytężył głowę i odstąpił od kręcenia się wokół tego samego zadania przerabianego na różne sposoby." <--- trafne spostrzeżenie!!!!!!

07.03.06 14:25, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
ale ja mam słownik, co? :P Powiedzmy, że fotki sa super czadowe :DDDD

07.03.06 14:24, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
wow laska- zajebiste fotki!!!!!!!!!!!!!! :)

06.03.06 09:20, SpaceMan
// skasuj komentarz
Te! A kiedy ja nie byłem miły co??? Wiem,że wolałabys jaskiniowca, a nie kosmity subtelnego zresztą jak ja!!!!!!!!

06.03.06 07:32, Maggie88
// skasuj komentarz
Acch :) dodaje Cie do Ulubionych :*:*

06.03.06 06:58, aliszka91
// skasuj komentarz
ślicznie :)

06.03.06 06:55, daYtonka // O kurde....
// skasuj komentarz
No to juz się dowiedziałam, że tu jakieś tematy konkretne są... Lepiej późno niż wcale :D Pozdrawiam :)

zadowolona
06.03.06 06:46, Iv
// skasuj komentarz
:) ja wczoraj miałam dość, dziś tez wykonczona jestem :/ ehh nic ide do szkoły :/ :*

06.03.06 00:58, SpaceMan
// skasuj komentarz
Pa słonko:-)

zakochana
05.03.06 23:08, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Hmm - az sie boje :) No przyznam, ze temat naprawde zmuszający do myslenia. Mysle, że wyjdzie cos z tego fajnego :) Buzka - Fróciłam

05.03.06 22:35, SpaceMan
// skasuj komentarz
Masz Ci plusa młoda-cobys miała wiecej siły w walce z wiatrakami;d;d Nie bede juz samotnym białym żaglem;)

zakochana
05.03.06 21:03, 33Lola
// skasuj komentarz
dobra wypowiedz i dziekuje za wypoeweidz na mojej stronie:) buziak

05.03.06 20:20, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ech tak wogole to jesteś śliczną kobitką ;) pozdrawiam ;*+

05.03.06 19:31, Maggie88
// skasuj komentarz
"Pomnij zachować umysł niezachwiany pośród złych przygód" Horacy .. Ps. tak to moja fotka z chrztu :) Zostawiam +

05.03.06 19:25, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ooooo Biedne stereotypy:( Ale im das....=D

szczęśliwa
05.03.06 19:11, Lady M.
// skasuj komentarz
trudny ten temat w tym miesiacu . :)

05.03.06 18:02, seliczek
// skasuj komentarz
Zgadzam sie w 100% świete słowa, tylko że masz racje czasem mozna sobie zedrzeć gardło i co i nic, ale tak jak mówisz kropla drąży skałe, ja Cie popieram

zakochana
05.03.06 16:57, Smile
// skasuj komentarz
czym dla ciebie jest seks??zapraszam na wypowiedz do mnie:)

spokojna
05.03.06 16:21, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Sama rozmawialam ostanio z Iza o tym, ze niesamowity jest temat w tym mieisciacu. Tak inny. Trudny i przez to wspanialy :)

05.03.06 16:10, Tuśka
// skasuj komentarz
zapraszam do mnie !!!!! KONKURS JUZ JEST !!!!!!!!!!!! zapraszam do zabawy

szczęśliwa
05.03.06 15:21, Adrianna
// skasuj komentarz
tak racja stereotypy to szufladkowanie, co nie zawsze jest prawdą!!!! Oczywiście z mojej strony również im stanowcze NIE!!!!!

szczęśliwa
05.03.06 14:04, kunomiśka // Cztero-łapka na przewodniczącą
// skasuj komentarz
ds. walki ze stereotypami !!!!!! ja jestem ZA !!!

05.03.06 13:41, aniechta
// skasuj komentarz
manifa przeciw stereotypom:P Stereotypom mówimu Nie przez wielkie N:P

spokojna
05.03.06 13:18, lovelka
// skasuj komentarz
Prawda, że zaczyna robić się ambitnie? Nie wiem tylko czy wytrzymam taki ciężar intelektualny;). A tak poza tym to wyzdrowiałam:P.

zajęta
05.03.06 13:15, Joanna Mela // Ale stereotypy to czesc naszego zycia...
// skasuj komentarz
niestety. nie latwo przed nimi uciec. Zwłaszcza, ze stereotypowo muyslimny tez same o sobie Np. "Ty to lepiej zrób, bo ja mam dwie lewe ręce", albo 'No co ty,nie moge pojsc po podwyzke, bop przeciez ja nie umioem op nia prosic", "No przeciez nie zaprosze go do kina, bo ze mna nikt sie nie chce umawiać"

szczęśliwa
05.03.06 09:30, **.n.** // ...
// skasuj komentarz
wielkie dzięki za odwiedziny ;) masz ode mnie nominację i dodaję Cię do ulubionych:D (liczę na mały rewanżyk^^) u mnie nowa notka ;) zapraszam ^^ buziaki :*

05.03.06 09:19, Karolina1985 // :P
// skasuj komentarz
pozdrowienia... zapraszam do mnie

sexy
05.03.06 01:32, alciak
// skasuj komentarz
zapraszam ciebie na nowy wpisik i fotki z chorwacji<wakacji> do mnie..;-) buuska

szczęśliwa
05.03.06 01:07, Beacia i jej trójeczka // ładna grzywka....
// skasuj komentarz
ja też stereotypom mówię NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdro!

05.03.06 00:20, Kasia24 // ładne
// skasuj komentarz
masz kolczyki - takie nieszablonowe ;) a stereotypy są, istnieją... i będą istnieć po wsze czasy! chyba już są nieodłączną częścią rasy ludzkiej... ale masz rację - w końcu ciekawszy temat :*

zadowolona
04.03.06 22:56, Iv
// skasuj komentarz
:) groźnie zabrzmialo :P a przy okazji to ja nei narzekam tylko troszke marudze w koncu musze troche popsioczyć no nie ? takie babskie prawo :P tym bardziej że dziś z Grześkiem rozmawiałam 10 minut a wczoraj wcale ;/ grrrr smutno mi jest nic po dluuugiej gorącej kąpieli ide nyny :P bo jutro na 8 szkółka :P

zakochana
04.03.06 22:42, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hmmm czyzbys miala nowa grzyweczke?:P w ogole super fotki!:D ach ach widze, ze teraz bedzxie nie tylko tepienie pomidorowe ale i czterolapkowe:P buuuuuuuzi:*********

04.03.06 22:40, aniechta
// skasuj komentarz
przepraszam komentarzu a teraz juz 2002:)

04.03.06 22:40, aniechta
// skasuj komentarz
gratuluje 2000 wpisu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)