poniedziałek, 6 grudnia 2010

02.01.06 // Nowy Rok 2006

Już!!!!! Już mamy to za sobą, kolejny rozdział życia zamknięty, kolejny się zaczyna, i dobrze. To by było cholernie nudne tak stać w miejscu. Wczoraj oglądałam program telewizyjny "Europa da się lubić" i stwierdziłam, że jesteśmy jednym z narodów, który naprawdę wie, co to dobra zabawa. Najnudniej chyba bawią się Niemcy. No, ale nie mnie to oceniać, każdy robi to, co lubi, albo to, do czego został przyzwyczajony. Ja bawiłam się doskonale, co prawda, bez szumnej oprawy, ale za to w dobrym towarzystwie, przy dobrej muzyczce i jedzonku. A to jest dla mnie ważne, a nie doping w stylu lejącego się strumieniem alkoholu. Zresztą nawet jakbym chciała, to nie umiem się porządnie napić, ale i nie żałuję.
Panie i panowie życzę wam wszystkim jeszcze raz wszystkiego najlepszego na starcie, abyście na mecie mogli rzec TO BYŁ DOBRY ROK!!!!



komentarzy [34] Komentuj z głową »
spokojna
07.01.06 21:19, alexisas
// skasuj komentarz
;)
zakochana
04.01.06 19:09, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
widze ze tez i u ciebie panowala iscie szampanska zabawa :D
spokojna
04.01.06 19:01, venila moderator
// skasuj komentarz
eh no spokojnie. nie mam aparatu aktualnie. =0
04.01.06 18:58, Man
// skasuj komentarz
Que??
04.01.06 18:21, Kasia24 // Tylko nie wiem,
// skasuj komentarz
co pisać. A raczej za co się brać. Super było, ale tam tzreba było być :))) Choć coś napiszę jutro, czy o Sylwestrze jeszcze nie wiem... na razie zerknęłam na kilka zdjęć, i nic się nie nadaje :((( Tylko góry widać jako tako. Jak będę miała zdjęcia od znajomych, coś napiszę. Jak nie, będę już pisać o tym co teraz u mnie słychać. Pozdrawiam :* P.S. Kiedyś latawica mi się kojarzyła negatywnie. Dopiero jak przeczytałam "Mistrza i Małgorzatę" poznałam szersze znaczenie tego słowa ;)
spokojna
04.01.06 17:54, venila moderator
// skasuj komentarz
a no byl =)
spokojna
04.01.06 15:52, lovelka
// skasuj komentarz
No i wyprodukowałam znów notkę:)
szczęśliwa
04.01.06 01:21, Żabka moderator
// skasuj komentarz
a dlaczego Ci smutno?
zajęta
03.01.06 15:40, lea moderator
// skasuj komentarz
no elegancko sie bawilas i PIEKNIE wygladalas :) ja siedzialam przy kompie, mialam dyzur w pracy ;)
03.01.06 13:58, Kasia24 // Już jestem.
// skasuj komentarz
Fajniutko że dotrzymałaś towarzystwa Piotrkowi - może kiedyś założy pokoik, jak na razie czasu nie ma :( I dziękuję za pomysł na gwiazdki - wyczytałam w jakimś komentarzu :* A już miałam pytać jak się Tobie udaje te gwiazdki przykleić tak ładniutko!!! Ja mam gwiazdki, ale zabawa na 2 godziny, i też zostają tam gdzie się doczepią... muszę poszukać lakieru z gwiazdkami :))))))))
03.01.06 13:14, Man
// skasuj komentarz
I zeby nie było-plusik!:)
zakochana
03.01.06 13:06, hell
// skasuj komentarz
a ja nie tanczylam a jestem skonana. ide spac.
03.01.06 12:57, Man
// skasuj komentarz
P.S. I dzieki za poczte-a tak wogóle to chciałem Ci powiedziec, ze ładnemu to i brzyydkie paznokcie nie zaszkodzą;D))))
03.01.06 12:54, Man
// skasuj komentarz
Hey Gwiazdo paznokciowo-bezwłoskowa!;D To Ty jeszcze wierzysz Niemcom(Steffen)?;)))
spokojna
03.01.06 11:32, Cała ja:)
// skasuj komentarz
Jak jest odpowiednie towarzystwo to kazda zabawa sie uda:)...slicznie wygladalas:)buziaczki:)
spokojna
02.01.06 22:15, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
Cie chce.
02.01.06 21:58, Narazie papa
// skasuj komentarz
Dla mnie ten rok był gorszy od innych ale pomimo tego zycie jest piękne :) A pazurki śliczne jejku jak ja bym chciala takie miec :P pozdrówka :)
02.01.06 21:18, Kasia24 // Widziałem. Jest, to się liczy.
// skasuj komentarz
Ja od pół roku bawię się zdjęciami, i tak wciągło mnie to. Z Kasią się widziałem. Zadowolona, jeszcze odsypia, ale jutro na pewno się pojawi w domku. Nie wierzyła, że coś napiszę i miło ją zaskoczyłem. Niewykluczam że jak troszkę się uspokoi u mnie, sam zamieszkam u Was. Ale teraz 2 tygodnie będę miał zabiegane, więc okaże się w późniejszym czasie.
02.01.06 21:12, Kasia24 // Mi zdjęcia nie wyszły.
// skasuj komentarz
Te sztuczne ognie u mnie też marne, choć coś widać. Mam dobre zdjęcia z innej imprezy ale chciałem dać te aktualne - są jakie są, ale tak wyglądało to tego Sylwestra. P.
02.01.06 21:03, Kasia24 // Nie w tym rzecz.
// skasuj komentarz
Czasu niestety brakuje. Dziś w pracy remanent i ileś tam godzin próbowałem się doszukać ledwo widocznych części - ciezko bylo, jutro ciag dalszy liczenia. Kasia już jest, więc z pewnością odstąpię jej mieszkanko :D Zobaczę, jak będę miał więcej czasu to jeszcze wrócę. Pozdrawiam, P.
leń
02.01.06 19:12, green_eyes
// skasuj komentarz
a bo zachwycona jestem tobą :D
zakochana
02.01.06 18:54, Frage
// skasuj komentarz
no to plan jest taki jutro ide po lakier z gwiazdkami:) i maluje:) niom i + za rade:)
spokojna
02.01.06 17:40, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
a mnie glowa do dzisiaj boli i czego ona tak sie domaga?;P
spokojna
02.01.06 17:39, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa,to normalnie duma mnie roztrzaska zaraz.piekniuchne sa.ja pod wrazeniem jestem.a córuchna bez,nie ma sie czym chwalic,jak nie obgryzie to same jej odpadna.łoo i efekt taki.a Jaruś mnie kocha,to jak On moj brat łoooo.chyba ze mnie kocha po bratersku.a kiedy wykupiona zostaneeee?musze elciec bede potem Ty moja Ty Ty.Cie nooo;*
zakochana
02.01.06 17:24, Monisi@
// skasuj komentarz
podoba mi się Twój iście sylwestrowy manicure :) Przesyłam Noworoczne pozdrowienia i zapraszam do mnie! :)
spokojna
02.01.06 17:10, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
o cholercia mała,ja widze,że sie tam już wywalałaś heheh =). ojjj,ale to po córze,co z tego,że jeszcze nie przygarnięta;P heheh.a pazurzyska miałąś cudne,ale to sztuczne nie? ja bede robić 6 znaczy sie w piatek,tylko rodzice jeszcze nic nie wiedza;P ale teraz juz wiesz mamusia,to kiedy mnie zabierasz do siebie pijaku jeden;P jezuuuuu.ale Ty jestes fajna mamusia.;P dziecioryz Topba maja dobrze= )). takiego cudaka miec w domu.oja.ja bym Cie w szafie zamknela i bym na Ciebie patrzyla;P hewheheh. buziol i plusssssss ;*
leń
02.01.06 16:28, green_eyes
// skasuj komentarz
=).
zakochana
02.01.06 16:26, Frage
// skasuj komentarz
ja tam mam zawsze problemy z gwiazdkami zawsze mi sie jakos zle nakladaja:( :) a twoje bardzo ladnie wyszly:) wszystkiego naj:)
zadowolona
02.01.06 16:03, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Śliczne pazurki :) wszystkiego najj....... wzajem :)
spokojna
02.01.06 15:44, lovelka
// skasuj komentarz
W sumie to całkowicie możliwe... Oni są trochę sztywni. Ale jak się bawić to się bawić:)
spokojna
02.01.06 15:36, lovelka
// skasuj komentarz
To fakt, słyszałam akurat Niemców:) O muzyce biesiadnej i dzwonach. I po pół nocy spać;]. Ale myślę, że to podkolorowane trochę:) Wszystkiego dobrego!
zajęta
02.01.06 12:19, **Kirke**
// skasuj komentarz
JESLI CHODZI O MNIE TO NIE WIELE MI POTRZEBA BY MI ZASZUMIALO W GLOWCE. MAM SłABA GLOWE DO TRUNKOW ALE TEZ DOSYC SZYBKO MI PRZECHODZI... POZDRAWIAM
szczęśliwa
02.01.06 12:17, Lady M.
// skasuj komentarz
Ojj to widze że się wybawiłas, wytanczyłas i pojadłas :) ;p To teraz juz czekamy na to co przyniesie Nam Nowy rok :) pozdrawiam :*
zajęta
02.01.06 12:02, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Jeśli chodzi o picie to mam dokładnie tak samo jak Ty :DDD Nie umiem się upić nawet gdybym chciała :DD Jeszcze chwilkę posiedzę i se idę :PP Nie poganiaj mnie :PP A w ogóle to daj GGłos :PPP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)