niedziela, 5 grudnia 2010

28.06.06 // Notkowy kogiel- mogiel :)


Teczka na dyplomowanego ambitnie dopieszczona do perfekcji. dzisiaj o 9.30 złożyłam ją w dłonie pani sekretarki w Kuratorium i niech się dzieje wola boża, czyli teraz oczekuję na termin egzaminu.
Ale niech po tej całej drodze krzyżowej , którą przeszłam spróbują mnie oblać.
Wtedy usłyszycie, że siedziba Olsztyńskiego Kuratorium wyleciała w powietrze i to z wielkim hukiem!!!

Dobra pora zacząć notkowy kogiel mogiel.

Po pierwsze:
Raaaanyyy, ile mnie tu nie było, jakby z rok co najmniej. Ale byłam tak zarobiona po uszy, że nawet nie miałam siły tęsknić.
Teraz ciekawość mnie skręca, co też nowego się wydarzyło w Sunsilkowie i co tam u Was słychać.

Po drugie:
U mnie wielkie pożegnanie, a z nim cała fala emocji.
Ponieważ mój Mateuszek zdał do czwartej klasy...tak mu się udało, skubaniutkiemu :), żegnaliśmy jego trzyletnią nauczycielkę. Powiem tylko jedno, takiego NAUCZYCIELA życzę wszystkim dzieciom na świecie. Dlatego nie dziwcie się łzom i żalowi , że to już koniec.

Po trzecie:
Wielka zabawa i kolejna noc nie przespana, dołożona do bezsennych nocy spędzonych nad dokumentami do stażu. Tyle, że powodem była "zielona noc", którą organizujemy co roku naszym odchodzącym do szkoły zerówkowiczom. Oznacza to harce, zabawy, szaleństwa, podchody, pidżam party i inne głupawki, dzięki którym dzieciaki nie mają czasu zapiszczeć za rodzicami.
Po tych szaleństwach one padają jak trupięgi na leżaki i zasypiają, a my czuwamy.
Przeżyłam, fajnie było :)))

Po czwarte:
No oczywiście po czwarte, to wypadało by wreszcie podziękować, tym wszystkim, którym przyszło do głowy, że Łapa mogłaby wystąpić w reklamie.
Przez to całe dyplomowane szaleństwo nie miałam nawet możliwości tak naprawdę nacieszyć się tym wyróżnieniem. Zresztą nagroda, jak nagroda, cieszy, zadziwia, zdumiewa, daje możliwość przeżycia fajnej przygody i to jest miłe.
Ale najcudowniejsze w tym wszystkim jest to, że są osoby, które mnie lubią (nawet jeśli twierdzą, że jest inaczej, hmmm... kogo to ja mam na myśli? ;) )


DZIĘKUJĘ WAM KOCHANI, dziękuję radośnie, spotanicznie, szczerze, z całego serducha :)

*Pomidoresssss; WerkaZ:); * Pulpecja Dudzinka; *buskowianka*; iwonne; tweety102; Ivett; Carolinaaa; TakitamteaMan; Nieistotna; kunomiśka; Iwonieńka; Frage; lea; _diobelek_; i Yoanna, która oddała swój głos, a nie znalazł się on na liście.

I nawet jeśli reklama nie dojdzie do skutku, bo jakaś podejrzana cisza w tym temacie, to i tak zostanie we mnie to miłe uczucie, że ktoś, gdzieś pomyślał, że ja, że dla mnie...ja was też... :))))

To oficjalne dziękuski, a nie oficjalnie powiem wam, że te punkty, to rzecz względna, jest ich stanowczo za mało, a nas za dużo i z mojej strony chciałam zaznaczyć, ze rozdane przeze mnie punkty nie świadczą o tym, że nie istnieją inne osoby bliskie memu sercu, wręcz przeciwnie, jest ich za wiele i dlatego po każdym takim głosowaniu mam moralnego kaca.

Ło matko, widzicie,, tak to jest dopuścić spragnioną sunsilkowo Łapę do głosu.
No chyba skończę , bo nikt nie będzie chciała czytać.

Jeszcze tylko oświadczę wam w ramach "Po piąte", że od dzisiaj koniec z zaniedbywaniem sunsilkowa , wróciłam do szczęśliwej i beztroskiej rzeczywistości, a tak wogóle, to za trzy dni mam WAKACJE!!!!


komentarzy [74] Komentuj z głową »

nieszczęśliwa
02.07.06 22:06, .......... // czesc
// skasuj komentarz
no noo no prosze porwali nam cztery lapy juz na dobree ejj zlodziejeee oddawaccc:D

zajęta
02.07.06 20:52, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))))))
// skasuj komentarz
A ja miałam napisać.... ale czy Ty przeczytasz.... jak pewnie na działce siedzisz ile wlezie :PPPPP Dobra, napiszę, niedługo :PP Jak się wezmę za maile...Buzie :)))))))))))

spokojna
02.07.06 20:00, lovelka
// skasuj komentarz
Działkujesz? Nie przedawkuj.

zakochana
02.07.06 18:19, *buskowianka*
// skasuj komentarz
tak tak, lampeczka sie nie swieci, czyli Cie nie ma. A ja mialam taką szaloną noc, że teraz wydaje mi sie niemal niemozliwa :P Co do głosowania, to tez zawsze mam moralniaka, ale staram sie to łagodzic, głosując na innych za kazdym razem. Ale wtedy tez mam kaca, bo zostawiam tamtą piątke :/ Eee reklama sie musi odbyc

zajęta
02.07.06 12:14, **M**
// skasuj komentarz
.Zostawiam;*.

zajęta
02.07.06 10:40, ramka2
// skasuj komentarz
Cześć,miłego dnia i +

02.07.06 01:52, Carolinaaa
// skasuj komentarz
;) no właśnie fajnie. Ah... już nie mogę się doczekać reklamy. Dają już coś znać?

zakochana
01.07.06 21:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wakacje zaczęła a mnie nie odwiedziła?? Nooo niee kochana!!!!!!!! Wezme Ci zaraz tą teczke i dostaniesz nią w swojjj łeeebbeek!:P muaaa:***:P

szczęśliwa
01.07.06 19:44, nata_
// skasuj komentarz
hej co u ciebie, zyjesz jeszcze :P ??

zakochana
01.07.06 16:05, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
:*:*:*:***:* jak tam Twoja teczka??? :>

zajęta
01.07.06 15:48, lea moderator
// skasuj komentarz
uff przeczytałam :D

rozczarowana
01.07.06 15:45, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
powiem ci ze ja z natury uwielbiam sie smiac cieszyc i bawic!:) dlatego samej mi zle jak mam doła...meczy mnie to! a co do zobaczenia to mam nadzieje ze juz niedługo!!!na reklamie...!

zadowolona
01.07.06 15:33, do widzenia
// skasuj komentarz
oj wiem co przezywasz w zwiazku z tym stazem. moja mama tez przez to przechodzila, chyba rok temu... byl mianowany... byl dyplomowany... slyszalam ze najwazniejsze zeby oddac prace (opatrzona setka poprawek :P) a egzamin to formalnosc. ale oczywiscie to pewnie kwestia wszystkich innych czynnikow... tak czy inaczej - 3mam kciuki i wierze ze Ci sie uda !!

zajęta
01.07.06 15:15, ramka2
// skasuj komentarz
No jasne, że Ci się należy.Wypoczywaj kochana ,leż do góry brzuchem i nabieraj sił.Pozdrówka,buziaki i +.

zajęta
01.07.06 13:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
moze jednak zmienisz zdanie i wezmiesz udzial w konkursie masz na to jeszcze 19dni

spokojna
01.07.06 12:39, lovelka
// skasuj komentarz
No brawo za postawę! W bójkach między rodzeństwem mama powinna właśnie machnąć ręką i uznać, że to nie jej sprawa. U mnie takie akcje prawie co dzień. Przyznaję bez bicia, że też są o bzdury, ale zawsze zaczyna ten mały smrodek, a mama przylatuje i się wtrąca i go broni, chociaż to on zaczął. I nic to nie pomaga tylko podsyca atmosferę i wtedy jest jeszcze głośniej. A na koniec ja macham ręką w jakiś dziwny sposób i zawsze gdzieś niechcący małego walnę, wtedy on beczy, ja go przepraszam, a mama ma niezbity dowód, że to wszystko zaczęło się i skończyło przeze mnie.

szczęśliwa
01.07.06 12:16, Adrianna
// skasuj komentarz
a wakacje mam dopiero w sierpniu, idę na urlopik na cały miesiąc, jeszcze nie wiem czy mój mąż dostanie urlop, jak nie to będe sama nad morzem!!! Bo tam zapewne pojadę! :))))

szczęśliwa
01.07.06 12:15, Adrianna
// skasuj komentarz
nie wiedziałam, że jeszcze musisz zdać egzamin, jejku ale te przepisy się zmieiają, zresztą dotyczące mnie też!!! W zeszłym roku pracowłam na jednym segregatorze dzienników ustaw teraz zrobło się ich juz 6!!!!!! Czasem nie to dobija!!!!! Ale dość!!! Jest śliczna pogoda!!!!! :)))))

01.07.06 11:48, juz nie tu.
// skasuj komentarz
nie naprailam usb - ale obeszlam go:D znalazlam sposob - blanek ma glowe na karku a 'serce w dloni' <glupek>

zajęta
01.07.06 10:54, just_me
// skasuj komentarz
aaa tam... wyszorowałam zbroje i zrobiłam mały porządek w znajomych...:) teraz wszystko pomału wraca do normy, na szczescie:)

zajęta
01.07.06 10:47, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))))))
// skasuj komentarz
Dzięki, dzięki :)))))) No ja mało wiem, bo 1) Zamotaniec jestem, 2 ) Gapa bywam :D Lecę pracować :))))) Buźki :)))))Skrobnę maila potem :))))))))))))

01.07.06 10:39, Plapla // Wakacje sie rozpoczęły?:)))
// skasuj komentarz
A ja kończe jutro pierwszy "kawałek" urlopu...Za dwa tygodnie nastepny:)...I modlę sie o upały od 16.07 do 23.07....plask bum,plask bum,bum,....to moje czoło składa pokłon szamanowi i bogom pogody:)

01.07.06 10:37, minimati
// skasuj komentarz
no to w takim razie klapa... bo ja wiem, że nie powinnam, ale jkuz nie umiem z niego zrezygnować :( to, że nie powinnam była się z nim w jakikolwiek sposób wiązać wiedziałam juz na poczatku... a teraz... juz nie umiem bez niego być :/

01.07.06 10:25, minimati
// skasuj komentarz
rozstądek przychodzi z czasem... hmm... a jeżeli już przyszedł... bo na początku jest miłość a może zauroczenie... a później??? hmm... czasami mam wrażenie, że u mnie jest już rozsądek... tylko czy nie za wcześnie??? :(

spokojna
01.07.06 10:25, lovelka
// skasuj komentarz
Kurcze, nie ukrywam, że też bym poszła na tą Twoją działeczkę, słońca bym złapała trochę, ale nie dla mnie takie imprezki. Ja muszę siedzieć w domku i sprzątać. Mamusia & Tatusia w pracy. Siostra w szkole, a Maciek to chłopak, więc Agatka dostała rozkaz: Sprzątaj! Wściekłam się, że obudzono mnie dziś o 8. Trochę się pobuntowałam, ale na nikim to nie zrobiło wrażenia, więc zrezygnowałam. W ogóle to jak oni mnie w tym domu traktują? Wyprowadzam się! Do Ciebie:P.

30.06.06 21:44, minimati
// skasuj komentarz
:))))

szczęśliwa
30.06.06 19:31, kunomiśka
// skasuj komentarz
ja o Ciebie się nie martwię, bo zawsze sobie znakomicie radzisz :) a co do głosowania... to uważam że jak mało komu należała Ci się ta nagroda :* za cały wkład w nasze Sunsilkowo i ciepło jakie emanuje z każdego wpisu czy komantarza, nie wspomnię już o pozdrowieniach, nie są one takie zwykłe rutynowe jakie posyła się każdej napotkanej osobie, one są wyjątkowe.................... i więcej już nie powiem :***

szczęśliwa
30.06.06 19:13, Adrianna
// skasuj komentarz
:)))) we wrześniu już bedziesz chodziła do szkoły jako dyplomowany nauczyciel? Ile mają czasu na przejrzenie teczki?

spokojna
30.06.06 12:46, lovelka
// skasuj komentarz
A kiedy oni Ci powiedzą, że jesteś genialna i jesteś już dyplomowanym bystrzakiem?

zakochana
29.06.06 16:46, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
kurcze na taka zieloną noc to i ja bym chętnie poszłą :DDD

rozczarowana
29.06.06 14:11, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
Witam Cie:) wreszice wrociłas:) widze ze do reklamy podchodzisz tak samo jak ja czyli zdziwiona hepi i szczesliwa :) i zaskoczona bo ja to nie wierzyłam w to co zobaczyłam i płakałam ze szczescia o 1 w nocy jak przeczytałam maila ze wygrałam...ech ale pieknie bedzie cie poznac:)

spokojna
29.06.06 13:21, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
Heeello :]. Jak mija dzień? U mnie całkiem sympatycznie :]. Za nie długo zabieram się do nauki, którą codziennie odkładam na później ;]]. :*

zajęta
29.06.06 12:29, *patka*
// skasuj komentarz
oj len len i to jaki ogromny len :D

zajęta
29.06.06 12:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
bedzie dobrze napewno bedziesz swietnym dyplomowanym nauczycielem..

29.06.06 12:05, BrygadaRadosnychRozpustnic // :)
// skasuj komentarz
Wybierz swój ulubiony, ten gdzie się najlepiej czujesz lub podeślij foty obydwu :)

zajęta
29.06.06 10:20, ramka2
// skasuj komentarz
A ja powiem tylko jedno,takiej nauczycielki jak Ty życzę wszystkim przedszkolakom na świecie.Egzamin zdasz na 6+,jestem tego pewna. Pozdrowionka i wielkie buziole +.

spokojna
29.06.06 10:20, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Ta opalenizna z 3 fotki powala mnie z zazdrosci :)

29.06.06 02:51, juz nie tu.
// skasuj komentarz
no wlansie wlasnie ucichlo a ja spragniona reklamy jestem - jak nigdy:D

spokojna
28.06.06 22:17, lovelka
// skasuj komentarz
W trzeciej klasie to i pasków nie ma. A oni inteligentni, ale leniwi. Każdy nauczyciel tak mamie opowiada na konsultacjach. 6 z wf miał i cieszył się i chwalił jakby to z matematyki była. A niech ma mały, niech się cieszy. A śpieszyłam się, bo musiałam się umyć i zrobić obiad. Tak! Gotowałam dziś! Kotlety, ziemniaki i mizerię zrobiłam! Rodzina mówi, że zjadliwe nawet, chociaż kotlety się przypaliły. Spokojnie, pod koniec wakacji to im zaserwuje taki obiad, że mama by się nie powstydziła. Na pewno drzemie we mnie jakiś kulinarny talent. Tylko mówią, że nie da się go obudzić.

28.06.06 22:10, Plapla // I ty zajmujesz sie ta "bandą smarkatków"....
// skasuj komentarz
podziwiam...trzeba miec do tego powołanie,ja lubie dzieciaki ale na dłuższa metę...chyba nie dałabym rady:).....

28.06.06 21:24, Carolinaaa
// skasuj komentarz
;) Myślę, że reklama dojdzie do skutku. Teraz już zaczęli puszczać te stare po długiej ciszy. Pewnie się przygotowywują. Ciekawe jak zareagują dzieciaki z przedszkola jak Cię zobaczą w reklamie? ;] Pewnie będą chciały autograf ;D

zadowolona
28.06.06 20:31, iwonne
// skasuj komentarz
hyhy chciałam Cię potrzymać w niepewności ;p poematów nie potrafię pisać, ale tęskniłam cholernie!!!!! muuuuuu ;*

nieszczęśliwa
28.06.06 19:50, .......... // :)
// skasuj komentarz
mianuje cie krolewna :D

zajęta
28.06.06 19:49, just_me
// skasuj komentarz
wiedzialam, ze bedzie gorzej i jest.dzis skonczyla sie sesja, jutro rano jedzie,krotka rozmowa na gg i znow sobie nie radze... :(

szczęśliwa
28.06.06 19:49, Żabka moderator
// skasuj komentarz
mam nadzieje z ecoś ruszy w lipcu bo mam obrone we wrzesniu i p[ewnie bee zakówac cały sierpień:(

szczęśliwa
28.06.06 19:48, Żabka moderator
// skasuj komentarz
o widzisz!! dobre masz pomysły trzeba je podsunąc weronice:)

spokojna
28.06.06 19:25, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
:D hyhy :]. Nieźle. Mamy takie same bluzeczki :]]]. Dzięki za opinie :*.Miłego wieczoru ;]]. Dodaje do ulubionych :*

leń
28.06.06 19:19, green_eyes
// skasuj komentarz
haha, nawet w swiecie wirytalnym nei uda sie ukryc mojej neiwyparzonej ;-) no cóz. taka ma natura ! ;-)

szczęśliwa
28.06.06 19:19, Żabka moderator
// skasuj komentarz
worki powiadasz... hm.. oki, to mi pasuje;)

zadowolona
28.06.06 19:17, iwonne
// skasuj komentarz
troszeczkę ;P ;D

zadowolona
28.06.06 19:13, iwonne
// skasuj komentarz
jaka cisza? ja chcę reklamę z Tobą w roli głównej, nagram ją sobie i będę codziennie odtwarzała muuuuu ;*****

zadowolona
28.06.06 19:09, iwonne
// skasuj komentarz
No babo! w końcu jesteś! :D nudno tu było bez Ciebie! :) +

28.06.06 19:08, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
nie jesteś jedyna ktora nie zdązyla na ślub:P Wywalili mnie z k0ściloa bo jestem lewa;>;>

leń
28.06.06 19:00, green_eyes
// skasuj komentarz
hehe, tak wiem, potrafię być romantyczna :-). Kawtan pamięta :-) zawsze. czesto nei wie co ma napisać :-)

nieszczęśliwa
28.06.06 18:53, ..........
// skasuj komentarz
zabka chciala by ja polac woda :D bo sie lepi:Dahhahah

nieszczęśliwa
28.06.06 18:52, .......... // buzka......
// skasuj komentarz
ahahahaha no to jupii bo juz sie balam ze moje cztery lapy zapomnialy:D

szczęśliwa
28.06.06 18:52, Adrianna // jak wygląda Twój pokój????
// skasuj komentarz
No właśnie ludziska zaglądać do pokoju BrygadyRadosnychRozpustnic!!! Dajcie zdjęcia swoich prawdziwych pokoi!!!!!

zajęta
28.06.06 18:48, just_me
// skasuj komentarz
a to miejsce to po drodze dorwalismy... przystanek autobsowy:) tylko, ze nikt nie pamietal ze sie tam zatrzymalismy:) dobrze, ze aparat był;) ojj to była daleka droga:) 1km w 2,5godz:P dzis z humorkiem lepiej ale... jutro bedzie gorzej, juz to wiem...:( a chyba nawet dzis wieczorem bedzie o wieeele gorzej:(

spokojna
28.06.06 18:30, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
oh szczesliwcu ;*

zajęta
28.06.06 18:29, *patka*
// skasuj komentarz
eee skoro praca jest tak dopieszczona tonapewno nie obleją :) i ja miałam świetną wychowawczynie w klasie 1-3. U nas nigdy takiej zielonej nocy nie było ale ciekawe ciekawe :)

sexy
28.06.06 17:22, -.-Psycho-.-
// skasuj komentarz
świetna stylowa ta biała bluzka na 3 zdjęciu :) zazdroszcze

szczęśliwa
28.06.06 17:04, Żabka moderator
// skasuj komentarz
masz dorosłego juz prawie mężczyzne:) wiesz.. j atez po kazdym głosowaniu mam kaca ale .. tak juz jest ze jak chcemy dac komuś punkt to musimy go zabrac komuś innemu.. EH. ja mam nadzieje ze Cie wreszcie poznam:) bedziemy spiewały w reklamie "tylko sunsilk tylko on" hi hi.. ciekawi mnie tylko co bedzie jak np wyjdzie "w praniu" ze Żabka sie zupełnie nie nadaje do rekalmy. a tak apropo to chyba zadna blond kobieta nie wygrała, czy to znaczy ze nas przefarbują dla równowagi?? hi hi

leń
28.06.06 13:36, green_eyes
// skasuj komentarz
=)

nieszczęśliwa
28.06.06 11:54, .......... // buzkaaaaaaaa
// skasuj komentarz
nie dobre cztery lapy o mnie zapomnialy wczoraj:P pozdrawiam kochanaa:D

zajęta
28.06.06 11:09, just_me
// skasuj komentarz
ależżż nie ma za co dziekowac:D Pasujesz mi do reklamy najbardziej:)

zakochana
28.06.06 10:37, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kochana Ty moja na pewno nie oblejesz!:D szkoda, ze nie zdajesz tego w gliwicach (w moim miescie) bo przyjaciolka mojej mamy jest w komisji :D i wczoraj robila na naszej działeczce imprezkę;p kurcze no. Ale mowila mi, ze tam oblewaja 1,2 osoby rocznie wiec sie nie martw kochana!:** teczka pewno uporządkowana cudownie a wiadomosci w glowce masz wiec bedzie dobrze!:D:D:D

spokojna
28.06.06 10:10, lovelka
// skasuj komentarz
Mateuszowi pogratuluj awansu edukacyjnego:P. Mój brat to już do piątej, ale bez paska, bo leń.

spokojna
28.06.06 10:08, lovelka
// skasuj komentarz
Kurcze fajny pomysł z tą zieloną nocą! Szkoda, że w mojej zerówce takiej nie było:(. Co do nagrody, to ja już od początku chciałam Cię wyróżnić. Teraz nie mogłam. No trudno, ale kciuki trzymałam. No idę bo 10.08, a ja w proszku.

28.06.06 09:45, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
;( A dlaczwgo ja nie mialam Zielonej nocy? Chyba te dzieci mają fajnie z tobą....

28.06.06 09:45, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
;( A dlaczwgo ja nie mialam Zielonej nocy? Chyba te dzieci mają fajnie z tobą....

28.06.06 08:59, Man
// skasuj komentarz
Zieeew 3 dni? Ty wiesz ile to sekund?????

spokojna
28.06.06 08:56, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
fajne ta fotka z dziećmi ...wyglądają jak świetliki:)

zmęczona
28.06.06 01:35, Oliwcia
// skasuj komentarz
noi bardzo sie ciesze ze do nas wróciłaś :) tak dziwnie bylo bez Ciebie :) kurcze juz pozno :/ chyba trzeba sie zaraz brac spinkac

zmęczona
28.06.06 01:34, Oliwcia
// skasuj komentarz
a ja przeczytałam wszystko od deski do deski i ani troche mnie Twoj wpis nie znudził...ani razu nie ziewłam :) kurcze fajnie wymysliłyście z tą zieloną noca...a dzieciaki nie boja sie tak po ciemku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)