poniedziałek, 6 grudnia 2010

30.12.05 // Życie jest piękne, gdy jest nieoczekiwane

Ostatni grudniowy wpis, ostatni wpis w 2005r.
Trochę smutku, trochę radości, coś się kończy, coś się zaczyna, umarł król niech żyje król....Nowy Rok, co nam przyniesie, jaki będzie, każdy z nas zadaje sobie pewnie takie pytanie. Na szczęście nie znamy swojej przyszłości, piszę na szczęście, bo co by to było za życie, gdyby wszelka wiedza o każdym dniu stała przed nami otworem, gdyby czas nie krył przed nami tajemnic, niespodzianek, wszystko byłoby z góry wiadome, zaplanowane, znane. Takie życie z premedytacją. Nie wiem, jak wy, ja kocham niespodzianki i potrafię na nie cierpliwie czekać. Dlatego też czekam cierpliwie, co mi ten rok kolejny przyniesie i tak, jak co roku mam nadzieję, że będzie spokojny, dobry, rodzinny, zdrowy, radosny, beztroski, dostatni, przyjacielski... taki, o jakim marzy każdy z nas, czego sobie i Wam wszystkim życzę z całego serca.
A teraz idę szykować się do Sylwestrowego wieczoru, muszę rozdzielić czas pomiędzy wieloma sprawami, a więc coś dla domu, coś dla brzuszka, coś dla ciałka i muszę zrobić to spokojnie, ekonomicznie, konsekwentnie, aby w tak uporządkowanym rytmie wejść w Nowy Rok. To jedno z moich postanowień noworocznych- zmniejszyć chaos w moim życiu, przystopować, uporządkować swój codzienny rytm, aby na wszystko starczyło czasu i aby nie padać wieczorami na nos, by być lepszą matką, lepszą żoną, lepszym człowiekiem, aby na koniec kolejnego roku móc powiedzieć- to był dobry rok i oby tak dalej.

Dzięki uprzejmości i dobroci serca Pulpecji w jej saloniku ukazał się mój wpisik o depilacji. Trochę już późno na to przed sylwestrowym wieczorem, ale jest to czynność na cały rok, więc nic straconego. Miłego czytania życzę tym, którzy mieszkają w sunsilkowie od września, a uzupełnienia wiedzy o nowe informacje tym, którzy czytali już wpis o depilacji w sierpniu.

I SZALONEJ,HUCZNEJ, TOWARZYSKIEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ
WAM I SOBIE ŻYCZĘ !!!!




komentarzy [28] Komentuj z głową »
02.01.06 11:16, Man
// skasuj komentarz
Nie załapałas z tą miłością braterska, a co do kontaktów coz...juz chodze w żałobie...O!
zajęta
02.01.06 10:54, Pulpecja * Dudzinka moderator // :DDD
// skasuj komentarz
Ja Ci dam stworka z innej planety :PPPP Ty lepiej zaGGadaj do mnie czasem :P 4420236 :)))) Buziaki :))))))
02.01.06 10:54, Man
// skasuj komentarz
Żyje, żyje-ale co tioza zycie-=a mateusz nie przeraza mnie-bardziej miłosc braterska do Jagoda-czyli Twojej córki;D)))
02.01.06 10:44, Man
// skasuj komentarz
Mnie adoptuj mnie!!!!! Ja nie muze na studniówke-oszczedzisz na sukience;d;d))))))
spokojna
02.01.06 10:29, Cała ja:)
// skasuj komentarz
Szczesliwego nowego roku i duzo wytrwalosci w postanowieniach noworocznych zeby wszystkie udalo ci sie zrealizowac:)buziaczki:)czekam z niecierpliwoscia na wpis z sylwestra;)
zadowolona
01.01.06 22:52, Iv
// skasuj komentarz
Widzę że sylwester udany, oby taki był cały rok 2006 =] Pozdrawiam serdecznie :)
01.01.06 20:48, Narazie papa
// skasuj komentarz
I jak po Sylwestrze?? pozdrówka :*
01.01.06 19:33, Kasia24 // Zobaczę.
// skasuj komentarz
Co z własnym M-1 tutaj. Czasu brakuje mi więc chyba się na razie wstrzymam. Wróci Kasia, oddam jej klucz i od czasu do czasu zerknę co słychać. Pozdrawiam, P.
spokojna
01.01.06 18:24, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
ale,że co,że pijaki mają pierwszeństwo? =)>:P heheh misiek jak ja Ciebie lublu moja Ty osz asz óch ;* ale chyba gdybyś miała takiego bachora jak ja to na zbitą mordke;P a foty to takie artystyczne miały być,nie wyszło? plusa dzisiaj nie dostalas? jak nie to polecial;P
zadowolona
01.01.06 15:48, **Tosia** // ;D
// skasuj komentarz
wiesz moj kubus jest wyjatkowy :) mieszka zemna od 3 latek :) zdarzyl juz kilka osob dosc dotkliwie podrapac:D moj byly ma chyba znaczek po nim do dzis na klacie :D ogolnie szynszylki sa slodkimi zwierzatkami:) troszke brudza ale jak kazde male zwierzatko:) zwierzatko te bardzo sie przywiazuje do miejsc i osob :) widze to teraz po przeprowadzce do innego pokoju :) gdy tylko komus ucieknie wraca na swoje stare miejsce :) ogolnie polecam takie zwierzatko :) tylk nie radze mu dawac trocin tylko papierowe reczniki :) troszke jabluszka i rodzynka za jakis czas i zwierzatko bedzie bardzo szczesliwe:) pozdrofka;)
szczęśliwa
01.01.06 15:20, Lady M.
// skasuj komentarz
hehe Monika To twoje ulubione :) jak milo :))))))) buzka
szczęśliwa
01.01.06 15:09, Lady M.
// skasuj komentarz
Najlepszego !!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))
zadowolona
01.01.06 15:00, **Tosia** // :D
// skasuj komentarz
inteligentne jest ale tez paskudne :D halasuje i do tego brudzi ale jest czasem milutkie;D
zajęta
01.01.06 14:54, lea moderator
// skasuj komentarz
slonko, my tu mamy snieg juz od miesiaca a teraz to dosypalo :))) nie da sie ruszyc z miejsca, frajda dla dzieciakow :)
szczęśliwa
01.01.06 13:42, kunomiśka // dzieki za buziaki
// skasuj komentarz
a ta bluzka naprawde mi sie podoba :) przesyłam je również dla Ciebie i calej twojej rodzinki a zwłaszcza dla Demi :) pozdrawiam i zapraszam ponownie, bo moze dzis jeszcze jakis wpisik skombinuje, ale nic nie obiecuje bo sie musze jeszcze wiersza z niemca nauczyc : (
spokojna
01.01.06 13:36, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
łapek a mnie łeb coś robi tak dud dud.i w ogóle nie pójde chyba na studniówe,chociaż opłacona,bo mamuśka powiedziała,że mi kiecki nie kupi.bo uciekłam wczoraj sie bawić,bo mnie chciała w domu pod pazuchą trzymać.ale nie pije już od dzisiaj.bo agresywna sie robie jak pije.nie pic nie? nowe postanowionko noworoczne,masz plusa Ty czubasku;*
zmęczona
31.12.05 15:15, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
ja jeszcze postanowien nie spisałam, ale zamierzam się za to zabrać za chwilkę (jak tylko skończe prace:)) Taka chwila relaksu i refleksji - tylko dla mnie :) Dziękuje Ci serdecznie za życzenia Noworoczne i również zyczę Ci wszystkiego co najlepsze w tym nadchodzacym roku. Niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia :)) Pozdrawiam cieplutko
zajęta
31.12.05 11:46, lea moderator
// skasuj komentarz
witaj kochana wierze,ze bedziesz sie obrze bawic, zycze CI wszystkiego dobrego i szampanskiej imprezy :)
spokojna
31.12.05 10:49, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
ślicznie Ci życze wszystkiego co sobie wyśniłaś malutka...=)). żeby ten Nowy Rok był bajeczny... kartka wyrwana z jakiejś baśni i królewicz i suknia iświecidełka.... wszystko to... dla tak wspaniałego żuczka jak Ty;*
leń
31.12.05 10:23, green_eyes
// skasuj komentarz
Miłego wskoku do 2006 roku =). Jesli chodzi o basen w mikolajkach to koszt wynosi 22zł za wejscie na basen w tym masz juz suszarkę, ręcznik i wlasną szafeczkę. Kazde pół godziny dłuzej ... po skonczeniu (1.5h) dopłacasz 4 zł. Jest bombowo. Szczegolnie jakuzzi i basen zimowo letni. Woda +28 stopni a bylam w basenie na podwórku temp. otoczenia -4 :))) fajowsko. I zjezdzalnie :D bombowe :D polecam :)))
30.12.05 23:01, punkgirl
// skasuj komentarz
nawzajem:)
szczęśliwa
30.12.05 22:55, Ania
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)p.s a o depilacji ide se poczytac ;-)
30.12.05 21:22, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
co mam powiedzieć? dziękuję. Chyba tak... podniosłaś mnie na duchu... chociaż.. powoli zaczynam żałować. Dla mnie cały świat to BYŁ On. Co bedzie teraz... zobaczymy. cmok;*
30.12.05 20:34, Kasia24 // Może i obcy.
// skasuj komentarz
O depilacji pojęcia nie mam. Nóżek lepiej pokazywać nie będę :D Gościnnie jestem, Kasia wróci z Sylwestra to odbierze mi klucz do pokoiku. Ale na kilka dni się do niej wprowadziłem. Za jej zgodą oczywiście. Chce mnie nakłonić do założenia pokoiku. Miło Cię poznać, Twój blog za chwilę przeglądnę i coś poczytam. P.
30.12.05 19:43, Man
// skasuj komentarz
Poczta:)
spokojna
30.12.05 19:29, lovelka
// skasuj komentarz
A właśnie widziałam. I dziękuje:)
spokojna
30.12.05 19:11, lovelka
// skasuj komentarz
Miłej zabawy:)
30.12.05 18:46, sheep moderator
// skasuj komentarz
tak śliczna psinka mam nadzieję, że nic osobiscie nie wie o depilacji ;)) dziękuję, za życzonka, i ja również życzę w nadchodzącym Nowym Roku dużo przyjemności mniejszych i większych, jak również dużo przytulania, całowania i głaskania :))) beee i hau hau :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)