niedziela, 5 grudnia 2010

09.09.07 // daleko od garów...

Nie lubię gotować, nie lubię, nie lubię i już. I nic na to nie poradzę. Wcale to nie oznacza, że nie umiem, bo jak się postaram, to wyczarowuję całkiem jadalne rzeczy.
Ale nie sprawia mi to radości takiej, jak powinno.
Czy jestem jakaś nie taka?
Dziwna co najmniej?
Pocieszcie, bo czasami mam wyrzuty sumienia, że idę po najmniejszej linii oporu serwując rodzinie nieśmiertelne kotlety z piersi kurczaka, pomidorówę, biały barszcz, zapiekanki z makaronu, tudzież ziemniaków...i wszystko co szybko, prosto i niekłopotliwie.

Ostatnio zaszalałam z sajgonkami.
Wyszły niezłe, polecam.
Właściwie to dzięki mojej Sylwii, która odkrywa w sobie zapędy kulinarne (daj Panie Boże, oby to było trwałe!) i w ostatnim czasie wykazała się przepyszną pieczenią z serem feta, tortillą i wspomnianymi sajgonkami, dzięki czemu i ja sięgnęłam po ten przepis.

Ale nawet udane eksperymenty nie wzbudzają mojego entuzjazmu...kurcze...chyba ...zgłodniałam ;)

komentarzy [40] Komentuj z głową »
sexy
07.01.08 20:47, Motysia // =)))
// skasuj komentarz
Aż normalnie sobie takie zrobię =))) dzięki za inspirację na kolejny obiad !!! =))) mniami
zajęta
27.10.07 16:49, **Kirke**
// skasuj komentarz
i jak smakowaly sajgonki?
zakochana
22.10.07 11:34, JaJulita
// skasuj komentarz
dzien dobry:)
11.10.07 14:20, Joker xD // Czesc!!
// skasuj komentarz
cześć cztery-lapy wielki powrót u mnie xD :) Nowe zdjęcia są już :)
zadowolona
10.10.07 07:43, Pomidoresssss man
// skasuj komentarz
a Ciebie nie ma i nie ma:> stalo sie cos? pozdrawiam:)
zakochana
07.10.07 22:14, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
4 chrapy Ty to se w kulki chyba lecisz ostatnio, kiedy u donajzy ostattnio byłaś co? Nie masz czasu?! Nie masz czasu!? Ciągle to samo! ahhhhhhhhh! z Tobą! chudzielcu włochaty!!!!!!!!!!
spokojna
06.10.07 16:17, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
halo halo tęskno mi.
nieszczęśliwa
03.10.07 12:07, ..........
// skasuj komentarz
czesc lapkoooooooo:D
zmęczona
01.10.07 16:42, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
zrobilas mi wtedy ochote na te sajgonki ;) dzisiaj zrobiłam sama... farsz z mięsem mielonym,ogórkiem kiszonym,pieczarkami,papryką,cebulą,czosnkiem i innymi, i do tego domowej roboty sos pomidorowo-chili :D
spokojna
30.09.07 21:05, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
może odgapie? :) co u Ciebie Łapko ma?
spokojna
25.09.07 10:01, raksa
// skasuj komentarz
mmm apetycznie to wyglada :)
szczęśliwa
23.09.07 11:58, Łapa // .
// skasuj komentarz
Hej. Jak dni mijają?
zadowolona
22.09.07 20:01, Iv
// skasuj komentarz
helo :) jestes Ty tu czsasem czy nie ?? coś się nie odzywasz ani nie widze nowych notek .. ojj znowu gdzieś zniknęłaś :P
nieszczęśliwa
22.09.07 13:26, .......... // :D
// skasuj komentarz
mniam mniammmm :D cmokkkk slonkoooo :D.. ja na chwilke pozdrowic wpadam i mkne dalej takie czasy :D..ze godziny leca jak oszale
zajęta
17.09.07 19:59, hubik // A tam, zaraz romantyk. Lubbie i to i to. ;-)
// skasuj komentarz
Pracuję na Pradze na mieszkam (jeszcze) na lewym brzegu. A że teraz wreszcei "rozpętała" się najładniejesza pora roku, to i aparat zawsze mam przy sobie i korzystam z każdej okazji jaka się nadarzy.
spokojna
16.09.07 23:46, KiniaM
// skasuj komentarz
U ciebie wciąż chińszczyzna :P Ale ja to lubię :) hih
zadowolona
16.09.07 23:28, PrettyWoman
// skasuj komentarz
ja to jestem kolopsik, tylko sie dobrze maskuje :)
szczęśliwa
16.09.07 16:19, Łapa // .
// skasuj komentarz
moze cos z nich bedzie.
spokojna
16.09.07 15:54, lovelka
// skasuj komentarz
To chyba dlatego, że najbardziej podoba mi się w nim to że jestem dla niego ważna i że ja podobam się mu.
zadowolona
15.09.07 22:49, Pomidoresssss man
// skasuj komentarz
jak ja daaawno nie jadłem sajgonek:D aż się głodny zrobiłem:P podziel się przepiiiiseeemmm :D
zajęta
15.09.07 18:33, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)
// skasuj komentarz
No ba ! Tom ja :D O czym ? O nas ? Alem ja dzisiaj enigmatyczna :D ale to wina przeżyć bardzo intensywnych dzisiaj :) Sama sobie zobacz... :) :) :) :)
zmęczona
15.09.07 16:56, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
to powiem ci cos lepszego :) nie umiem chemi nieorganicznej za to organiczną rozumiem <lol2> to juz wogole wyzsza szkola jazdy :P wiem wiem jestem "ideał" :P heheh :)
zmęczona
15.09.07 16:35, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
powiem ci ze chemi nie umiem jakby mi tukli to łba to nic nie potrafię :) ja ma obrzydzenie do j. rosyjskiego przez pania z liceum :/ brrrrrrr :/ nie trafię :/ a najsmieszniejsze jest to ze mimo mojego technicznego zamiłowania zawsze byłam dobra z polskiego tzn. głownie z poezji i głownie z Baczyńskiego :) pozatym pisze wiersze :P jakiś wybryk natury ze mnie :P
zmęczona
15.09.07 16:25, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
szalona to moze nie. po prostu od dziecka byłam w takich "klimatach"- tato elektryk, mama programista maszyn cyfrowych ale teraz księgowa, ciocia matematyczka, dziadziu fizyk. wiec weszło w krew ;) pozatym trafiłam na wspaniałych nauczycieli ktorzy potrafili wyciagnac z człowieka to czym sie interesował. a ja nie wyobrazam sobie innych studiów niz tej mojego elteku ;)
zmęczona
15.09.07 16:22, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
heheh a skad taki wniosek ze męzczyzni? :) hehehe no jeden w szczeglnosci :P ale nie no sajgonki :P i wogole :P
zadowolona
15.09.07 16:10, Iv
// skasuj komentarz
hehe dziekuje :) no ja mam az nadto wolnego czasu, nie umie sie doczekac jakna staz pojde :)
zmęczona
15.09.07 16:10, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
oj ale mi zrobiłąs ochote :)
zadowolona
15.09.07 16:06, Iv
// skasuj komentarz
a no zalapałaś się :D hehehe no niby mozna ale jakosja ostatnio nie umiem sobie mijsca znaleźć ...
zadowolona
13.09.07 23:00, Iv
// skasuj komentarz
a ja uwelbiam gotowac :D a to co zrobiłaś wygląda przesmacznie :D
zajęta
13.09.07 15:39, lea moderator
// skasuj komentarz
też robię sajgonki i uwielbiam robić kiedyś wrzuciłam wietnamski przepis na bloga sunsilkowego :) bo ten Twój to raczej jakiś polski wymysł ? ;)
zajęta
12.09.07 23:14, hubik // Mmmmmmmniam:-)
// skasuj komentarz
A ja uwielbiam pichcić. A jeśli jakaś potrawa wymaga wysiłku by zdobyć składniki, poświęcić na nią czas:-) Sama radość. Czasem to wręcz staje się uprawianiem "sztuki dla sztuki". Ale Wiesz, ja jestem facet, i ja truskawki cukrem posypuję...
zajęta
10.09.07 10:30, Pulpecja * Dudzinka moderator // Ty świnko :P
// skasuj komentarz
Chcesz, żebym sobie znowu klawiaturę obśliniła ? Idę, bo mnie brzuszko zaczyna z głodu poboliwać :D Buźki :))
spokojna
10.09.07 09:13, lovelka
// skasuj komentarz
Już ja coś o zapędach Sylwii do gotowania słyszałam;). Dalej nie przeszło? Pozostało się tylko cieszyć;)). Nie martw się schabowe, kotlety z piersią, no żeberka i kurczak, jarzynowa, rosół i później nieuchronnie pomidorowa to w mojej rodzinie główne dania. Bo wszystkim smakują, bo nie są skomplikowane, bo czasu na coś innego brak. Ah! Zapomniałam jeszcze o bitkach i kluskach śląskich- moje ulubione:D.
spokojna
10.09.07 00:28, Klara1000
// skasuj komentarz
za to ostatnie super;)))
spokojna
10.09.07 00:26, Klara1000
// skasuj komentarz
drugie zdjecie malo apetyczne;((((((((((((
zadowolona
09.09.07 22:49, PrettyWoman
// skasuj komentarz
Ja jestem łasuchem i lubie cos upichcić
leń
09.09.07 21:33, ...........
// skasuj komentarz
uwielbiam chińskie dania ! :)
spokojna
09.09.07 21:28, KiniaM
// skasuj komentarz
Mmmmm ... to co tygryski lubia najbardziej ... uwielbiam chińskie jedzonko, ostre i wyraziste przyprawki :)
szczęśliwa
09.09.07 20:12, Żabka moderator
// skasuj komentarz
nie masz sie co martwić. ja tez serwuje na obiady wszysto po najmniejszej lini oporu. niedlatego ze nie lubie gotowac. poprostu nie chce mi sie:/ ale muszę przyznać ze jak dorwe jakiś nowy pyszny przepis od razu go realizuje co czasem wychodzi ze tylko przepis jest pyszny a rzeczywista potrawa niebardzo:)pozdrawiam i smacznych sajgonek:)
sexy
09.09.07 20:00, clymenia // ,
// skasuj komentarz
najważniejsze aby robić to nie z przymusu ale aby robić to z radością, ja jak mam ochote to dla rodzinki ugotuje przyszności, ale czasem mi się to nudzi i potrzebuje czasu aby znowu z radością stanąć przy garnkach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)