czwartek, 24 grudnia 2015

"Klikni na obloku"

Zrobiłam sobie powrót do przeszłości. Cofnęłam się w głąb mojego bloga i w grudniowym poście z 2011 znalazłam link do nietypowej wirtualnej kartki świątecznej z poleceniami w języku...czeskim.
Wbrew pozorom język sąsiadów jest całkiem zrozumiały:


Kartkę dedykuję wszystkim, a świąteczny czas niech trwa cały rok. Niech każdego dnia będzie szczęśliwie, zdrowo, bogato, radośnie, rodzinnie i bezpiecznie. 
Niech się darzy co kto sobie wymarzy. 

Moje dwie śliczne, ukochane Mikołajki:



 * * * * * * * * * * *
A to niektóre piosenki świąteczne z mojej ulubionej płyty. Doskonale spełniają swoją rolę wprawiając mnie w odpowiedni nastrój:

I to by było na tyle

2 komentarze:

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)