wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 29.10.05 // I tak to się zaczęło...




Urodziłam się 20 listopada 2003r. w Olsztynie. Oprócz mnie na świecie pojawili się również mój brat i siostrzyczka. Z tamtych wspólnych chwil pozostały mi tylko mgliste, ciepłe, kosmate, pachnące mleczkiem wspomnienia i kilka zdjęć. Teraz całym moim światem jest mój nowy dom i moja ludzka rodzinka. A trafiłam do niej dokładnie 16 stycznia 2004r. w dniu urodzin mojego pana. Moje pojawienie się było zainicjowane przez moją przyszłą panią i wynikało z chytrze i szczegółowo przemyślanego, ściśle zakonspirowanego spisku. Byłam urodzinową niespodzianką- wymuszanką, ponieważ dobrowolnie mój pan na żadnego czworonoga (i nie tylko) zdecydować się nie chciał. A tak... pokochać mnie musiał i z całą stanowczością twierdzę,że była to miłość od pierwszego wejrzenia. No bo i jak mi się można oprzeć?

komentarzy [5] Komentuj z głową »

30.10.05 19:07, Tuśka
// skasuj komentarz
witaj miło ze do nas dołączyłas. zapraszam do mnie i zostawiam nominacje :*

zakochana
30.10.05 12:12, hell
// skasuj komentarz
sliczny papusny pieseczek.=)

sexy
29.10.05 19:43, lija
// skasuj komentarz
Witaj skorpionie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zadowolona
29.10.05 19:12, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
ciesze się że do nas zawitałaś + dla Ciebie

zadowolona
29.10.05 18:54, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Witaj sliczny pieseczku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)