poniedziałek, 6 grudnia 2010

23.05.06 // salon piękności...psa

włochaty śpioszek
włochaty śpioszek
usuń
łysy śpioszek
łysy śpioszek
usuń
włochaty relaks na trawce
włochaty relaks na trawce
usuń
mniej włochaty relaks na trawce
mniej włochaty relaks na trawce
usuń
psi kłębuszek
psi kłębuszek
usuń
ale mi dobrze
ale mi dobrze
usuń
ostrzyżone, zgrabne ciałko :)
ostrzyżone, zgrabne ciałko :)
usuń
antenka w górę
antenka w górę
usuń
Każda baba lubi zmiany, nawet ta psia...mam nadzieję.

Chociaż na taką zadowoloną z życia właśnie wygląda, gdy kroczy z dumnie podniesioną głową, wyprężonym ogonkiem, eksponując swoje zgrabne , widoczne wreszcie ciałko, na smukłych łapkach.
Hi, hi, to wizja mojej Demi po wizycie w Salonie Piękności Psa.

Taaaak, dobrze przeczytaliście, takie miejsca istnieją :)
Wiem, wiem, że Demi ma śliczne futerko i rozkosznie wygląda, jako puchowa, śnieżnobiała kulka, ale niestety, według opinii mistrza fryzjerstwa z psiego salonu, cytuję „ Bolończyki kudłaczą się od samego patrzenia” ! i jest to niestety prawdą.
Po zimie, w ramach estetyki, wygody i ochłody taka wizyta jest niezbędna.

Tak więc wygląda Demi po ostrzyżeniu.
Palnijcie jej kilka komplementów, żeby nie popadła w kompleksy, bo ten wizerunek szczęśliwego psa z początku tej notki , to tylko moje mrzonki :)


komentarzy [87] Komentuj z głową »
zadowolona
28.05.06 18:57, RaDeK // tez bym chcial miec tak duzo momci
// skasuj komentarz
fajny blog. ile czasu masz blog w dom sunsilk czekam na odp
sexy
27.05.06 22:00, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Ajć zapomniałam :P Hmmm udała sie udala bolało bardzo ale już o tym zapomniałam i teraz juz tydzień ciesze sie gładkimi nogami :) Wykorzystałam Twoje rady i jest super :) Tak w ogole to dziekuje za nie :* :) Buziaki ;****
spokojna
27.05.06 21:59, Cava3
// skasuj komentarz
Widze ,ze ty nadal w salonie siedzisz tzn. Twój pisiak ;)
sexy
27.05.06 21:30, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Halo!! Halo!! gdzie jest moja Czterołapka? Miłego wieczorku kochana :***+
szczęśliwa
27.05.06 19:51, **MiLkA**
// skasuj komentarz
Śliczny piesek:) Pozdrawiam:*
rozczarowana
27.05.06 16:18, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
miłego weekendziku zycze:) pozdrawiam serdecznie:)
zakochana
27.05.06 15:07, *buskowianka*
// skasuj komentarz
sasasa - lalalala . Cztero-lapka nam uciekla. Chyba musze sie wybrac na poszukiwania. Czyzby do salonu pięknosci....
zadowolona
27.05.06 14:31, Iv
// skasuj komentarz
i co porabiasz ?
szczęśliwa
27.05.06 14:26, kunomiśka
// skasuj komentarz
Beatko co tam u ciebie słychać ???
27.05.06 11:52, Plapla // No i gdzie ta czterolapka??
// skasuj komentarz
Zaspała??:) ...
spokojna
27.05.06 10:39, Yoanna
// skasuj komentarz
i to jest wlasnie prawidłowa reakcja;) hehe:) jak najbardziej:) +:*****
nieszczęśliwa
27.05.06 01:21, .......... // pozdrowionkaa:D
// skasuj komentarz
cmokkkkkkkkkkkkkkk czterem lapa:)
spokojna
26.05.06 22:36, karuzela
// skasuj komentarz
och, jak pieknie wyglada! :]
szczęśliwa
26.05.06 19:52, Adrianna
// skasuj komentarz
Demi, świetnie się prezentuje w nowej fryzurce! :)))))
zakochana
26.05.06 18:36, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
łoj...bidna;p ale futerko odrsnie Demi nie martw sie:P:P
chora
26.05.06 18:30, ai
// skasuj komentarz
daje plusa i dodaje do ulubionch!
szczęśliwa
26.05.06 18:29, Lady M.
// skasuj komentarz
ohh jak zawsze urocza :D
zakochana
26.05.06 17:25, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
alez ty masz pieknego tego psiaka :)
zajęta
26.05.06 17:13, lea moderator
// skasuj komentarz
psi salon pieknosci to norma a o cmentarzu psim w POlsce słyszałaś ? i takim pochówku jak dla ludzi ? yyyy tym to juz byłam zdziwiona na maksa
leń
26.05.06 16:54, rudowłosa
// skasuj komentarz
Oj, laska pierwsze klasa z Demi. Za to moja Mimi spieprzyła się ze schodów i ma poturbowaną nóżkę... Cześć Łapko!
szczęśliwa
26.05.06 16:30, kunomiśka
// skasuj komentarz
u nas kazdy mowi że kleryka szkoda... nawet niektórzy nauczyciele :)
leń
26.05.06 16:07, green_eyes
// skasuj komentarz
mój dżimi jak żył był nieznośny jeśli probowalismy go sami obcinać, gryzł, szczekał i co tylko...dlatego zawoziliśmy go wlasnie do takich salonow, albo do ludzi, ktorzy sie na tym znają :)
rozczarowana
26.05.06 15:53, Weronika
// skasuj komentarz
wytęż wzrok!: http://www.sunsilk.pl/app/blogEntry?i=924&entry=37959
26.05.06 15:02, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
ja z moim westem byłam z ponad dwa tygodnie temu bo tak malenstwo zarosło, że jeszcze troche i by sie o siersc potykało ;)) no ale w zime musiało jej cieplutko byc ;))
26.05.06 14:59, Carolinaaa
// skasuj komentarz
A bo ślicznie wygląda i to nie komplement tylko prawda ;D i na pewno jest jej lżej i nie będzie się tak pocić w upalne dni ;)
zakochana
26.05.06 14:16, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no piekna piekna juz Demi. Powiedz jej, że daje jej plusika
zadowolona
26.05.06 00:04, Iv
// skasuj komentarz
ten wlochaty mnie się bardziej podoba :P hihi
25.05.06 22:12, juz nie tu.
// skasuj komentarz
jakze mi sie podobaja zdjecia 4 i 8 ;D ah
zajęta
25.05.06 21:52, ramka2
// skasuj komentarz
Witam serdecznie i dziękuję za miłe słowa.Na Sunsilka sama się skusiłam aby móc nominować osoby które lubię.Bi-Pi na początku maja skończył 2 lata.Nie mam pojęcia jak długo takie kaczki żyją ale mam nadzieję,że bardzo długo.Pozdrawiam cieplutko.
szczęśliwa
25.05.06 21:17, nata_
// skasuj komentarz
hey, jak leci ??
25.05.06 19:58, **e**
// skasuj komentarz
mnie sie bardziej podoba taka futrzasta <lol> buzka:*
szczęśliwa
25.05.06 18:21, **.n.**
// skasuj komentarz
mój psiak niestety ma krótką sierść i nie potrzebuje takich zabiegów... a nawet nie wiem czy taki salon jest u mnie w mieście... buziaki :***
szczęśliwa
25.05.06 18:21, **.n.**
// skasuj komentarz
hmmm... super lacha z twego psiaka... piknie wygląda po fryzjerze...
szczęśliwa
25.05.06 18:20, **.n.**
// skasuj komentarz
HeY Słoneczko!! U mnie nowa noteczka... Serdecznie zapraszam:D PS. MAM DO SPREDANIA NOWY TELEFON SONY ERICSSON J210i -->KOLOROWY WYŚWIETLACZ -->iRDA -->GWARANCJA -->MOŻLIWOŚĆ ZDJĘCIA SIM-LOCKA'a -->FOLIA NA WYŚWIETLACZU +GRATIS STARTER SIMPLUSA 15zł NA ROZMOWY I ESEMESKI (oraz plusik ode mnie) JAK JESTEŚ ZAINTERESOWANA(Y) NAPISZ DO MNIE:D MAM DO SPRZEDANIA ASH DWA TAKIE TELEFONIKI
zakochana
25.05.06 16:11, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a ty nadal pięknisz sie :) no no juz wystarczy :)
nieszczęśliwa
25.05.06 12:02, .......... // pozdrawiam
// skasuj komentarz
biedne no biedne te swinki bez nieba heheheeh ale :) taki ich lis szyneczkowy a u ciebie ..cztery lapy co teraz robia cmok zostawiam na czwartek i +:)
zakochana
25.05.06 11:02, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ech tez bym sobie poszla do salonu pieknosci;pp cos mnie nie odwiedzasz:(
zajęta
25.05.06 10:42, Pulpecja * Dudzinka moderator // Aaaaaaaaaa
// skasuj komentarz
MAM CIĘ !!! Pac, pac - pac - wszystko przeczytałam - żegnaj się z życiem :PPPPP
25.05.06 10:09, SpaceMan
// skasuj komentarz
Nie lubie Cie, ale co mi tam wpisze sie!
nieszczęśliwa
25.05.06 00:38, .......... // cztery lapyy:)
// skasuj komentarz
cmok krolewnoo zapomniala pani o mnie juz?:) buzka zmykam spac padam po pracyyybuuuuuu :)
zajęta
25.05.06 00:00, ramka2
// skasuj komentarz
Sunia jest przepiękna,a pozuje jak rasowa modelka.
24.05.06 23:32, j
// skasuj komentarz
Piesio ładny i coś dla niego zostawiam.
zmęczona
24.05.06 21:44, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
hihihii... Demi ślicznie wygląda :) chyba tylko ja się do fryzjera wybieram i wybieram i jakoś dotrzec nie mogę;) Pozdrawiam
zakochana
24.05.06 21:05, *buskowianka*
// skasuj komentarz
przyszlam sie pochwalic, że ja dzis balowałam. No a teraz sie ucze
zadowolona
24.05.06 20:21, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, w zoologicznym można zakupić taką torbę, błehehehe wlazłam do torby... akurat, trochę ciasno było ;p
24.05.06 20:08, Plapla // Oj.....Toffi na pewno nie przegapiłby takiej ślicznoty:))
// skasuj komentarz
A ja wychodząc pogadałam z "betonowymi chopami" juz bez porannych zgryzów:))maja mi "piekny" chodniczek zrobic,żebym sobie szpilek nie wykręcała...:))
foch
24.05.06 18:01, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Ogladalas druga czesc Legalnej Blondynki? ;-) Tam wlasnie jest troszki o SPA dla zwierzaczkowych pieskow. A Demi jest kurna SEXYYYYYYYYYY. :-D
zajęta
24.05.06 16:32, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie masz przypadkiem jakiegos malego szczeniaczka? bo twoj pies jest przepiekny
zakochana
24.05.06 15:17, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Szansa bedzie dopiero za rok:(:(no truda poczekam ze studiami jeszzce rok a tak chcialam na architektore isc:(:(:(mpje marzenia prysly
spokojna
24.05.06 13:10, venila moderator
// skasuj komentarz
moj borys lubi jak mu robie masaż
zajęta
24.05.06 12:27, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
Cudna jest cudna :)))))) Kiedyś się w niej wytarzam :DDDDDD Buziaki :)))))))
rozczarowana
24.05.06 11:02, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
dodaje do ulubionych:) bo zauwazyłam ze jeszcze cie w nich nie mam;) pozdrawiam:*
rozczarowana
24.05.06 11:02, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
hehe, tak to ja:) kobieta pajak:):):)
spokojna
24.05.06 10:43, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
HYHY :]. Pewnie masz racje, ale wolałam poczekać na piękną pogodę :]. Przyznaję, że jeziorko mam super :].
rozczarowana
24.05.06 10:25, Weronika
// skasuj komentarz
Pilnie poszukuje sunsilkowych blogów z ciekawymi zeszlorocznymi wakacyjnymi wpisami i zdjeciami - czy ktos moze mi cos polecic ?
smutna
24.05.06 09:57, hari
// skasuj komentarz
też tak czasem miewam że im dłużej śpię to później chce mi się jeszcze bardziej:P
24.05.06 09:14, Plapla // Teraz to ja tez sie z tego śmieję,z tych chopów...
// skasuj komentarz
ale przed ósma moglabym ich pozabijac....słysze,że rabotajom na dole,więc sie z nimi pożegnam jak pójde do pracy:)))milego dzionka:))
zakochana
24.05.06 08:57, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
hej slonko:*:*jak tam mijaja dni?U mnie kiepsko:(:(:(niezdalam angielskiego:(:(jestem zalamana:(:(czuje sie jak wilkie nic:(
rozczarowana
24.05.06 00:50, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
hehe, bardzo fotogeniczny ten pieseczek no:)
rozczarowana
24.05.06 00:50, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
witam rownie zeswirowana jak ja:) widze ze piesek zmienił uczesanie, do twarzy mu,nie powiem, do twarzy!
spokojna
23.05.06 22:56, lovelka
// skasuj komentarz
O Tobie to ja nigdy nie zapomnę:). Przyłóż się, spreż i korzystaj z każdej chwili na sunsilk. Z tym kołnierzem to już się trochę zakumplowałam. Powiedziałam mu: Jak trzeba to trzeba stary! Trzy godziny dziennie i ani minuty dłużej. Już nawet opracowałam system jak trzymać głowę, żeby nie uwierało:). Wkurzam się tylko, że będę go musiała nosić przez długie lata. Te kręgosłupy to jednak z plasteliny nie są. No dobra idę jeszcze zrobić moje boskie ćwiczonka i spać:P. Pozdrów rodzinkę:).
smutna
23.05.06 22:49, hari
// skasuj komentarz
nono:] psia piękność:]
23.05.06 22:44, ttttttt
// skasuj komentarz
Witam! Wpadłam z wyrazami uznania.Piesek wyglada ładniej gdy jest ostrzyżony i myślę ,że mu bedzie lżej bez tego futra latem.Pzd.Beatko serdecznie
spokojna
23.05.06 22:06, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
Ale fajny piesek :P
23.05.06 21:44, Plapla // Och,Demi....mój Toffi na pewno poleciałby na takie pośladki
// skasuj komentarz
wypięte:))))..tym bardziej,że on sam wypina,kiedy chce szaleć:))...A co ja w sobie lubię,hmmm...oczy,brzuch,pośladki,właściwie wszystko oprócz nosa i łydek...ale jakos toleruje te dwa elementy mojego wyglądu:))...Po prostu włosy...moje sa gęste ale cienkie a ty masz chyba i gęste i grube,takie sa zawsze efektowne:))
spokojna
23.05.06 21:08, Yoanna
// skasuj komentarz
no jak tak na ta biała kruszynke patrze:) to nie sposob nie tesknic za jeszcze ładniejsza i wspaniała Pania ktora dba by ta kruszynka tak slicznie wyglafdaal i byla taka szczesliwa;)buzka:***
zadowolona
23.05.06 20:25, iwonne
// skasuj komentarz
fajna ta Twoja psia baba :) +
zadowolona
23.05.06 20:24, iwonne
// skasuj komentarz
no Rudzia, no, chodź do mnie! ;D
zadowolona
23.05.06 20:13, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, jesteś? to Ci pokażę torbę na spacery, wpadnij do mnie za moment!
szczęśliwa
23.05.06 20:07, kunomiśka
// skasuj komentarz
puchata kulka jest bardzo milutka, ale ostrzyżona dużo wygodniejsza :)
zajęta
23.05.06 19:35, just_me
// skasuj komentarz
moim zdaniem teraz Demi wygląda ładniej!!:) taaaka laska, ze szok:)
spokojna
23.05.06 19:28, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
mysle podobnie jak ty, ale z drugiej strony nie moge ryzykowac zdrowiem dziecka bo jakis lekarz skapi mi skierowan, badan i wogole..
spokojna
23.05.06 19:13, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
W moim wieku ciazy 11/12 tydz. powinnam miec juz zrobione badania na Przeciwciała anty RH, Przeciwciała różyczki IgG IgM, Przeciwciała toksoplazmozy IgG IgM itd.. a on nic, bylam wczoraj i kazal przyjsc za 3tyg.
spokojna
23.05.06 19:10, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
i tak i tak.. bylam na wizycie prywatnej by sprwdzic czy ciaza jest mnoga, wewnatrz maciczna itp. potem zapisalam sie panstwowo, i tu jak narazie lipa. dal mi tylko skierowanie na badanie ogolne krwi i moczu,a powinnien juz zbadac wiecej spraw. widze ze znow bede musiala isc na prywatna wizyte.
spokojna
23.05.06 18:31, Cava3
// skasuj komentarz
jak na jakiegos sie natchne to niemam sumienia biedaczka zostawić :P Do tej pory jakos sie udawało znalesc im domy wiec mysle ze tymrazem i te 2 znajdą :)
23.05.06 18:20, Man
// skasuj komentarz
Zalatuje Ci mną? W sumie nie musze sie wpisywac:(
23.05.06 17:40, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Och demi!! Jak ślicznie wyglądasz!! och och!! Poleć mi tego fryzjera chyba sama tam pojde!!! (( to tak dla Demi)) Ale siem z niej pudelek zrobił:P
zadowolona
23.05.06 17:37, PrettyWoman // zlot!!!!!!!!!!!!!!!
// skasuj komentarz
Wpadnij do mnie i napisz czy jedziesz :) ?
zajęta
23.05.06 17:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
malenka jestes boooooooooooska...
zakochana
23.05.06 15:41, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a Demi jest sliczna, A wyeksponowanie cialka, to na wiosne obowiązek :)
zakochana
23.05.06 15:40, *buskowianka*
// skasuj komentarz
ja wcale nie imprezuje, ja dopiero zaczne :D
23.05.06 13:40, Man
// skasuj komentarz
O maj Gad.... ;DDD W takim razie wpadaj jak najczesciej:) Buzka!:-)
spokojna
23.05.06 13:03, Cava3
// skasuj komentarz
Ale ona słodka jest :)
szczęśliwa
23.05.06 12:59, Żabka moderator
// skasuj komentarz
jejciu... Ty to potrafisz.. kobiecie psiej dogodzić:)))
spokojna
23.05.06 11:05, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Moim zdaniem wyglada bosko, nowa fryzura podkresla jej figure :)
spokojna
23.05.06 10:50, lovelka
// skasuj komentarz
Wczoraj przejeżdżałam koło psio-kociego fryzjera i wychodził z tamtąd taki mały piesek ostrzyżony, wymodelowany. A Demi wygląda cudownie, każdej kobiecie przyda się chwila dla siebie u fryzera;). Śliczna i tyle:).
foch
23.05.06 10:42, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Wyglada po prostu cudownie. :-) Mozesz jej to powiedziec. ;-) Co do tematu Twej notki - myslalam, ze chodzi o SPA dla psa. ;-) "Antenka w gore" jest the best - podpis, sposob ujecia i pozowanie. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)