poniedziałek, 6 grudnia 2010

22.04.06 // Czarny kolor przyszłości

Powinnam się chyba z Wami pożegnać drodzy sunsilkowicze,
było miło, ale cóż...

Dzisiaj dostałam pocztą list.
Nic w tym dziwnego, listy przeważnie otrzymuje się pocztą, ten jednak był niebywały.
Napisała go do mnie wróżka czy też osoba jasnowidząca, czy jak tam ją zwał.

Zwykle tego typu korespondencję traktuję bardzo brutalnie i bezpardonowo i tym razem ten sam los spotkał kopertę wraz z jej zawartością.
Z ciekawości jednak zerknęłam pobieżnie jednym okiem, co też tam jest takiego i z przeczytanych przeze mnie fragmentów dowiedziałam się, że 23 maja spotka mnie coś tragicznego, okrutnego, nieopisanego.

Osoba , która mnie o tym informowała, zaglądając w przyszłość w całkiem innej sprawie, doznał silnego wstrząsu, zauważając grozę sytuacji związanej z moją osobą.
Skąd się moja osoba jej napatoczyła nie wiem, bo nie doczytałam.
Bynajmniej wstrząs ten był tak ogromny, że osoba ta pisząc do mnie ten troskliwy list nadal się trzęsła emocji i przerażenia (tu zacytowałam jej słowa).
Jednakże z dobroci serca postanowiła mnie przestrzec i uratować i zawiadomić, że jedynym sposobem na odwrócenie sytuacji i złego losu będzie zakupiony przeze mnie horoskop, czy też inne diabelstwo temu podobne ( przepraszam za pobieżność czytania), który wskaże mi dalszą drogę.

Ta bezcenna rada, ratująca moje życie mogła być moja za jedyne 99 zł.
Zrezygnowałam okrutnie i bezmyślnie z wyciągniętej na ratunek dłoni i wyrzuciłam podartą w strzępy kopertę do kosza.

Teraz żałuję,...bo mogłabym wam szczegółowiej przedstawić fakty, a nie coś tam tylko wysupływać z pamięci.
Rzecz jednak wydała mi się godna zainteresowania dopiero po fakcie, gdy worek ze śmieciami wylądował już w śmietniku.

Pisze tak o tym, bo moi drodzy, wróżka czuwa!
Może niedługo niejedno z was dołączy do mnie w drodze ku przeznaczeniu.



komentarzy [67] Komentuj z głową »
zajęta
24.04.06 09:06, lea moderator
// skasuj komentarz
dziękuje kochana, ze jesteś i wytrwale trwasz buziaki
zajęta
24.04.06 08:51, lea moderator
// skasuj komentarz
nooo a może by Ci owa wróżka następnym razem podała jakieś numerki totolotka ??? gigigigi
24.04.06 08:38, *Nyguz*
// skasuj komentarz
No też nie jestem tym zachwycona tym bardziej że wtedy miał mnie zawozić i miał mi towarzyszyć mąż - urlop sobie specjalnie załatwił, a teraz będzie mnie zawoziła mama bo mąż niestety drugiego dnia urlopu nie dostanie :\
spokojna
23.04.06 23:25, szczęściara1976 // a!
// skasuj komentarz
dodalam Cie do ulubionych-nie wiem dlaczego dopiero teraz?
spokojna
23.04.06 23:25, szczęściara1976 // to bzdury! Juz tyle razy o tymw tv mowili
// skasuj komentarz
ale ludzie probuja innych wkorzystywac ...
zakochana
23.04.06 21:29, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
z nich??? oj tego nie wiedzialam, wiem tylko o lozyskach,z ekremy sie znich robi, ale o dzieciaczkach nie...o kurde..
chora
23.04.06 21:10, ufffam
// skasuj komentarz
Oh tak - świeczki :)
spokojna
23.04.06 21:02, Yoanna
// skasuj komentarz
nio teraz to ja moge :) hehe;):+
23.04.06 20:14, Plapla // Jak mogłas tak potraktowac wspaniałomyslna wróżkę!!!
// skasuj komentarz
Ona dla ciebie tyle chciała zrobic za jedyne 99 zł..a ty....:)))))))) Tak jakos sie z toba nie żegnam,bo spodziewam sie,że jeszcze długo se poklikamy ...;)))))"sobie" miało byc,wiem:)Ogladałam wczoraj Nianię:))
szczęśliwa
23.04.06 16:06, Adrianna
// skasuj komentarz
jak tam niedziela? Pozdrawiam ADA
zakochana
23.04.06 14:51, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Kiedys chcialam isc do wrozki, bo one tak ladnie w bajkach opowiadaly o ksieciach itp. Ale potem zmadrzalam, zreszta to tez byla zasluga mojej mamy i wole poprostu omijac je zdaleka
spokojna
23.04.06 14:26, Yoanna
// skasuj komentarz
Nio a jak cos ta gdzies tam z tesciowa..hehe, nio wiesz... wszytsko sie moze zdarzyc..(opierając się o zycie bohaterów brazylijskich i wenezuelskich i meksykańskich telenowel) :P hehehehehe Buziaczek:):*
spokojna
23.04.06 14:25, Yoanna
// skasuj komentarz
Nio rureczka raz:) lody dojda pozniej:P hehehehe:) Nie ni:) c do arbuzowych! Och arbuz to jest bajer w ustach, pysznosci jakich mało, ale lody arbuzowe , przynajmniej te które jadlam sa dalece w smaku od pierwowzoru:)
23.04.06 14:09, *Dagulinda* // jak dobrze
// skasuj komentarz
ze mieszkam na podkarpaciu :D
zajęta
23.04.06 12:57, just_me
// skasuj komentarz
jak już dojdze do tego zejscia rzekomego to ja się chętnie tu w piekiełku zaopiekuje:D bedziemy się razem smażyć.... aaaa co!:D
zadowolona
23.04.06 12:48, PrettyWoman // i co?
// skasuj komentarz
jak się tzrymasz??
23.04.06 09:51, *Nyguz*
// skasuj komentarz
ale się rozpisałam :P
23.04.06 09:51, *Nyguz*
// skasuj komentarz
Filiżaneczki - dwie pierwsze kosztowały po 30 zł a komplet 2 - 42 zł. Tradycja jest ze osoby broniące się przygotowują poczęstunek dla komisji - kanapki, ciasta, kawa i soki. No i kwiaty dla komisji to podstawa i prezent dla promotorki też. Normalnie koszty rozkłądaja sie na wszystkie osoby któe się bronią. Tylko ze mna jest inaczej - bo ja bronię się sama :\ Reszta magistrantów mojej promotorki nie skończyła pisać prac i żeby mnie nie wstrzymywać zorganizowano obrona tylko dla mnie - dodatkowo nie ma innych osób od innych promotorów którzy bronia się tego dnia i w tym składzie komisji. Więc zorganizowanie całości i koszty spadły na mnie. Kanapki sobie odpuściłam :) bo przecież to potrwa 10 minut - zgłodnieć nie zdążą ;) a co do kwiatów i prezentu - to własnie poszłam na sposób i kupiłam komisji filiżanki i na to mały stroiczek z 1 gerbra i czegoś zielonego za 5 zł ;) a promotorka dostanie podwójny zestaw jako prezent ;) Jak bym miała kupić kwiaty ta zapłaciłąbym po 50 zł za bukiet x3 to już 150 zł plus prezent dla promotorki za minimum 100 zł :\ i poczęstunek :\ no i jestem 300 zł w plecy. A nie stać mnie na to - wiec postanowiłąm załatwić to w ten sposób :) A jeszcze obroną mi odwołali i przełożyli więc jak by były kwiaty to nie wiem co bym z tymi bukietami zrobiła.
23.04.06 09:42, *Nyguz*
// skasuj komentarz
hahah apo wpisach to ci powiem ze większość sunsilkowiczek i ogień to nie zadobre połaczenie :)
23.04.06 09:41, *Nyguz*
// skasuj komentarz
nie nie nie zejdziesz na zawał tylko doznasz lekkiego szoku który może i negatywnie wpłynie na twoje zaczowanie czy zdrowie ale nie pozatawi w dłuzszej perspektywie czasu żadnych śladów - a kasa zostanie :D
zadowolona
23.04.06 08:53, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, a może chcesz mnie adoptować? ;) jesteś wyborową mamunią :) złoty medal masz ode mnie, a te kupony z Glamoura to ważne tylko 22 kwietnia (Dzień Glamour) zakupiłam sobie spodzienki i bluzkę w Reserved :) i zamiast 15o zeta zapłaciłam 1oo fajno! :) dobra, lęce się zbierać na chrzciny, mum mnie pośpiesza buzi :* +
zakochana
22.04.06 23:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Dała jej wyrok na koniec wakacji ;D ja nie wiem, beznadziejne takie listy! Najgorsze, ze niektorzy w to wierzą! A jak taaaam mija zycie?:d Szczesliwa pani jest?:D
szczęśliwa
22.04.06 23:12, kunomiśka // o nie...
// skasuj komentarz
tylko nie to, nawed nie myśl o tym żeby nas opuścić, nie ma mowy! jak ty odejdziesz to nie bedzie już ten sunsilk, nawed o tym nie myśl.... pozdrówki i plusik :) :*****
spokojna
22.04.06 22:38, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
I wrozka wywrózyła :)
zakochana
22.04.06 22:29, *Nastka
// skasuj komentarz
Sunsilk robi psikusy a prima aprilis juz byl :P Co do pogody ;> Ja sie nie zgadzam na to zeby jutro padalo :P Wspaniala pogoda i prazacym sloneczkiem ma byc w calej Polsce i juz :D I dziekuje za babcie - teraz zdrowko jej sie bardzo przyda :-)
spokojna
22.04.06 22:27, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
wyratuje Cię ;) choc nie ukrywam ze z biletem kolejowym w lapce byloby mi latwiej :)
nieszczęśliwa
22.04.06 22:18, ..........
// skasuj komentarz
Nogom i stopom należy zapewnić regularny odpoczynek - to najszybsza metoda na usunięcie zmęczenia. Ułożenie stóp powyżej pozycji serca powinno zredukować wszelkie ich opuchnięcia heheh do tego dobry soczek i fotel i relax gwarantowany cmok:)
nieszczęśliwa
22.04.06 22:11, .......... // :d
// skasuj komentarz
ooo tu wlasnie tu zostawie ostatni + w dzisiejszym dniu cmok
22.04.06 22:10, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
A fortunka dobra rzecz;P
22.04.06 22:09, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Tak na wszelki wypoadek to ja ci też powiem : do zobaczenia na drugiej stronie. papa Żegnaj! ;P
22.04.06 21:22, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
nie ma nic piękniejszego od tych "listeczek" i od maleńkich kwiatuszków.... Mmmmmmmm cudo;P
zmęczona
22.04.06 21:09, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
haha no ja sie domyślam ze by bylo problemow. ach ci faceci z nimi zle bez nich jeszcze gorzej. wiem ze wywoluje śmiech ;) hehe az ta moja brzydka mordka :P
22.04.06 20:56, *Lady Butterfly*
// skasuj komentarz
a jest taki fanclub?;DDD echhhh, wiem, tylko jeśli większość ludzi zareaguje podobnie do Ciebie <wyrzuci list do kosza>, to nikt nie będzie mógł zareagować...a może by tak zadzwonić do "uwagi", by dziennikarze się tym zajęli?;DD
22.04.06 20:51, neossiah
// skasuj komentarz
o tak rozumiem :) czasami podswiadomosc nam plata psikusy :) chcesz sobie pospac a tu myk nie mozesz usnac ;) Ciebie bola stopy od chodzenia a mnie miesnie brzucha po biegach przelajowych ;) tak to jest jak sie robi marszrute (po parku czy supermarkecie) bez treningu :)
zajęta
22.04.06 20:47, Pulpecja * Dudzinka moderator // :DDDD
// skasuj komentarz
Łapuś - jestem...hmmm.. :DDD Ty to jesteś... no nie mogę.... Ty już wiesz co... sama spiszę i wydam - zobaczysz :DDD No... ------ zapracowana jestem...ehh.., ale jestem...no wiesz...hmm.... :D
zmęczona
22.04.06 20:42, anielska dziewczyna // ;)
// skasuj komentarz
Sama nie wiem co gorsze... listy od wrózek, czy takie, które ja dostaję, że niby wygrałam parenaście tysięcy, ale żeby je otrzymać musze zadwonic na ich infolinie 0 700;)), albo wplacić jakies 100 zl na poczcie ... skoro wygralam, 100 tysiecy to niech sobie to 100 zł odejmą od tej kwoty i resztę przyslą ... ;))))))) a Twoje zycie wróżka tylko na 99 zł wyceniła?? to oburzające !!! ;)
spokojna
22.04.06 20:40, venila moderator
// skasuj komentarz
hoo o dzizes
chora
22.04.06 20:38, ufffam
// skasuj komentarz
Ludzie lubią bajki pisać ... 99 zł ... szkoda że niektórzy się na to nabierają. Dobrze że nie wierzysz w te bzdury:*
zakochana
22.04.06 20:08, *Nastka
// skasuj komentarz
Dziwne... Ale nie zegnaj sie z nami!
nieszczęśliwa
22.04.06 20:05, .......... // olaboga hehehhehhe
// skasuj komentarz
buhahahah aja dzis wlasnie pisze o wrozbach horoskopach i szzesliwych liczbach ale same mile rzeczy :) i darmowo:D buziole jak mija wekend??cmok
spokojna
22.04.06 20:04, Yoanna
// skasuj komentarz
a po za tym to jka zdrówko Mamusi, Babuni i Prababuni?? Pozdrawiam cieplusko raz jeszcze;*
22.04.06 19:50, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
W ciągu następnych paru lat wygram fortunę... ;P Tak wróżą moje senki;P A wróżki to bujda;D nie przejmuj się;P
zakochana
22.04.06 19:27, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
heh no ludzie to juz naprawde nie mają co robic:| znowu jakies naciagania? eeeh dorbze,ze to wyrzucilas;p ciekawe ile ludzi ise na to nabierze:|
spokojna
22.04.06 19:25, Yoanna
// skasuj komentarz
Ach ach, to okropne! i co teraz?? bedzies zoczekiwac 23 maja, z takim strachem?? aha ah...Buehehehheheheheheeeehheheheheh:) ale szczerze?? to cholerie głupie wysyłanie takich pierdół jest.. przeciez o brzmi jak jakas grozba.. mzona by było w sumie do odpowiedzialnosci karnej kogos takiego posadzic..ja wime ze nie warto..tak sobie czysto teoretycznie mysle:) pozdrawiam:***********************
22.04.06 19:19, *Dagulinda* // woooow,
// skasuj komentarz
ciekawie ciekawie.nie wierze w takie rzeczy, ale mimo wysztsko czasem moga przestraszyć, i dac do myslenia..
22.04.06 18:30, *Lady Butterfly*
// skasuj komentarz
są różne sposoby na wyciągnięcie od ludzi pieniędzy...a wyobraźnia ludzka nie ma granic...:/ chyba się tym nie przejęłaś??:*
22.04.06 17:18, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
ah... jakie to cudowne. Powsadzałam kwiatki i uporządziłam grządki;) Cudowna robota;D
zadowolona
22.04.06 16:15, PrettyWoman // och
// skasuj komentarz
mam jednak nadzieje że los będzie dla Ciebie litościwy i jutro oszczędzi Cię
spokojna
22.04.06 14:22, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
och nie martw sie , wplac na moje konto jedynie 50zl a ja 23 marca Cię ocale, jedyna taka tania oferta, tylko u Nieistotnej :) :) :)
szczęśliwa
22.04.06 13:30, Adrianna
// skasuj komentarz
jejku!!!! Co tez ludzie nie wymyślą!!!!!! Teraz już na wszystkim można zarobić, a najwięcej na ludzkiej naiwności!!!!
spokojna
22.04.06 11:25, lovelka
// skasuj komentarz
Nie martw się, pewnie takie listy zostały wysłane do wszystkich rodzin w Polsce, i każdemu z nas coś się 23 maja stanie;). Czekam z utęsknieniem, bom ciekawa co za klątwe na nas przygotowali. A swoją drogą skąpa jesteś niesłychanie, ze nie chciałaś uchronić siebie i swojej rodziny od zła za jedyne 99, 99 złotych;).
zajęta
22.04.06 10:49, just_me
// skasuj komentarz
jak coś to napisz kiedy pogrzeb a ja już zaczne zbierac kase na jakiś duży znicz:D:D:D:D
22.04.06 10:46, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
+ za wróżkę na zdjęciu;P ;*
zajęta
22.04.06 10:46, just_me
// skasuj komentarz
eeehhhh... miło było Cie poznać... :P
22.04.06 10:46, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ej no! A jak ona cie znalazła? Skąd miała twój adres? Bo to jakieś podejrzane.... ;P
szczęśliwa
22.04.06 10:38, Ania
// skasuj komentarz
nie ma to jak dobra wrózba :-)Milego dnia :-)
zakochana
22.04.06 10:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jedyne slowo, ktore w tym wpisie mnie zasmucilo to ZEGNAC. Nie umrzesz i zostajesz z nami a taki list dostala tez moja babcia miesiac temu. Buuuuuuuuuuziiiiiiiiiiiiiii
22.04.06 09:43, *Nyguz*
// skasuj komentarz
A może tym złym i wstrząsajacym wydarzeniem będzie wygrana w totka :) bo szoku doznasz i ten szok to właśnie ta złaczęść ;)
zakochana
22.04.06 09:15, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Traktujesz te koperty jak moja mama :P i bardzo dobrze. Kiedyś mojej kolezance wrózka przepowiedziala 2 udane wyjazdy za granice (byla raz w Stanach i powiedziala, że wiecej tam nie pojedzie) Miala poznac przystojnego bruneta i wojskowego. Z przystojnym brunetem byla 4 miesiace, a wojskowego jak nie widac tak nie widac (a z nim miala wpasc we wrzesniu tamtego roku) Natomiat na chwile obecna jest bardzo szczesliwa z przystojnym b....londynem :D
zadowolona
22.04.06 08:59, iwonne
// skasuj komentarz
haha co za ściema ;)parszywa naciągaczka ;) hyhy wyceniła Twoje życie na 99 zeta, dobre ;) czego to nie wymyślą phiiii na zakupach byłaś mmmmmm :) wiesz, że ja chyba się dziś wybiorę, wycięłam se kupony z Glamoura do Reserved i House'a 30 % zniżki i mam w planie poszaleć, a co :)
22.04.06 08:27, neossiah
// skasuj komentarz
ale prawda jest taka , ze zakupy to najlepszy poprawaicz nastroju ;) zakupy wenwetrznie buduja ;)
22.04.06 00:30, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
masz + i nie gadaj głupot.. zreszta co Ty myslisz, że tak łatwo odejśc? To uzaleznienie moja droga, nie da się odejść!!!!!!!!! ;*
22.04.06 00:29, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
dlaczego miałabys odchodzić? bo ktoś Ci wysłał list, że coś złego Cie spotka.. to naciągactwo jakieś!!!!!!!!!! i co to ma do sunsilka? Ja Ci nie pozwalam!!!!!!!!!! :(
22.04.06 00:29, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
ejjj ja nic z tego nie kumam?!
zmęczona
22.04.06 00:28, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
zartownisia ;) nie odejdziesz nie pozwolimy. ach te panie wrózki ja juz podobno 5 razy mialam znalezc meza, 3 razy bylam w ciazy i wogole. :) tak po każdej buzy wstaje słonce. kiedyś i dla mnie wstanie. :*
22.04.06 00:27, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22.04.06 00:27, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
pożegnać???????????????????????????????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)