niedziela, 5 grudnia 2010

20.06.06 // Gwiazdy telewizji

No ładnie! Pomodorek mnie uprzedził, ale pewnie nie u niej jednej pokaże się dzisiaj taka notka.

A wszystko z powodu Edytki, naszej Lei, która o 22. 30 całą swoją rodzinę,
wszystkich przyjaciół,
znajomych bliższych i dalszych,
sąsiadów,
blogomanów (czyt. sunsilkowian)
czyli większość Polaków oraz Czechów,
wszystkich tych, którzy posiadają kanał TVN Style zgromadziła tłumnie przed ekranem telewizora :)

I co?

Wyszło wspaniale!!!

Brawo Lea!

Co prawda wszystko śledziłam dość nerwowo, łypiąc jednym okiem i tak jak Martusia, próbując chwytać co lepsze momenty obiektywem aparatu.

A nie jest to takie proste zrobić zdjęcie "telewizorowi", uwierzcie, to gorsze niż fotografowanie dzieci i zwierząt.
Albo jest odblask, albo się zmienia niespodziewanie kadr, albo mina nie taka, lub nie ta osoba wpycha się na ekran, bo zmienili ujęcie kamery, albo jeszcze insza inszość.
Generalnie, ciężko było, ale co nieco się udało.
Co prawda nie mam oficjalnego pozwolenia Edytki, ale myślę, że nie będzie zła, jeśli pozwolę sobie na choć jedno zdjęcie z jej sławnym już teraz obliczem.

A tak wogóle, to powtórzę, to co napisałam już w komentarzu:

Lea!!! wypadłaś wspaniale, cudownie zrobione włoski, perfekcyjny makijaż (ach Ci styliści), promienisty buziak z zabójczym uśmiechem, zero śladu tremy, inteligentne, zwarte, logiczne wypowiedzi ( mi by tam język skołowaciał na wstępie), czyli całość na szóstkę!!!

BRAWO!!!

Tylko jedna rzecz zepsuła mi ten wieczór...świadomość, że w studio telewizyjnym zabrakło jeszcze jednej, wspaniałej osóbki, która miala tam być. Niech żałują! Ich strata!!

A i jeszcze jedno, wczoraj w telewizji wystąpiła nasza sunsilkowa, szanowna koleżanka i ...na pani prezenterce moja szanowna, śliczna bluzeczka :)
No proszę, sławy wzorują się na Czterołapce, miło mi, ha!!! Ale to ja byłam w niej pierwsza na sunsilku droga pani!!! ;)



komentarzy [64] Komentuj z głową »
spokojna
23.06.06 23:37, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
:-))) dobrze, ze na sunsilkowiczki można liczyć... ja wróciłam zmachana do domu i nie miałam już siły jechac do mamy, żeby obejrzeć program, czego strasznie żałuję :-( czasem jednak brak telewizora jest dokuczliwy :-( uwaga o bluzeczce bardzo słuszna. TY byłaś pierwsza!!! ;_))
22.06.06 08:34, WerkaZ
// skasuj komentarz
Gratuluję!!!
szczęśliwa
22.06.06 08:28, Pyza
// skasuj komentarz
gratuluje czterołapko!!!!
sexy
22.06.06 08:22, lija
// skasuj komentarz
Uściski, uściski i gartulacje!!!!
szczęśliwa
22.06.06 08:15, a-a-a
// skasuj komentarz
GRATULUJĘ :))) Już niedługo Ciebie zobaczymy w TV :D Buziaki :)))
rozczarowana
22.06.06 01:21, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
GRATULUJE KOCHANA:)
22.06.06 01:14, _Dragon_fly
// skasuj komentarz
plusiczek dla ciebie :) +
zadowolona
21.06.06 23:08, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Gratuluje gwiazdko sunsilka :)
21.06.06 23:08, Plapla // Hey....gwiazda....:))
// skasuj komentarz
Gratulacje:)))))
zajęta
21.06.06 21:29, *Zazula*
// skasuj komentarz
Gratuluje nagrody glownej!!!!!!!
zakochana
21.06.06 19:47, Monisi@ // :)))))
// skasuj komentarz
serdecznie gartuluję dostania się do tej rekalmy!! :*
szczęśliwa
21.06.06 19:18, **.n.**
// skasuj komentarz
gratuluje występu w reklamie^^ hie hie... bede sie chwalić, że moje znajome są w reklamie:D życzę miłej zabawy:D
szczęśliwa
21.06.06 19:07, Agusia:)
// skasuj komentarz
GRATULACJE! Teraz czekam na reklame...będe się wszystkim chwalić że Was znam!!!:D:D
spokojna
21.06.06 18:57, lovelka
// skasuj komentarz
Wiedziałam, że zobaczę Cię w reklamie! Gratuluję!!!!
zajęta
21.06.06 18:49, *patka*
// skasuj komentarz
gratuluje. a bluzeczka ladniutka :)
szczęśliwa
21.06.06 18:21, Adrianna
// skasuj komentarz
Nagroda zasłuzona!!!!!! :)))) SUPER GRATULACJE!!!!!
spokojna
21.06.06 18:04, szczęściara1976 // gratu
// skasuj komentarz
lacyje:)
szczęśliwa
21.06.06 17:57, Ania
// skasuj komentarz
Gratuluje reklamy :-)Zasluzona wygrana :-)
spokojna
21.06.06 17:53, szczęściara1976 // a kto jeszcze mial byc?
// skasuj komentarz
?
zajęta
21.06.06 17:19, just_me
// skasuj komentarz
gratuluje reklamy:) wez Demi ze soba!!!:)
spokojna
21.06.06 16:51, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
zasłuzyło sie:))gratuluje!!
zakochana
21.06.06 15:45, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no teraz ty bedziesz gwiadą w telewizji :) gratuluje!!!! i ciesze sie razem z Toba :)
zakochana
21.06.06 15:44, Ivett
// skasuj komentarz
GRATULACJE :) zasluzylas na wygrana :)
zadowolona
21.06.06 14:56, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! wiedziałam!!!!!!!!!! byłam pewna!!!!!!!!!!!!!! suuuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!! gratuluję!!!!!!!!!!! moja gwiazdo!!!!!!!!!!!!! pamiętaj, że byłam najwierniejszą Twoją fanką!!!!!!!!!!!! ;) ;**********
zajęta
21.06.06 14:52, lea moderator
// skasuj komentarz
i mamy nową gwiazdkę :) jedną z czterech teraz ja będe Ciebie oglądac w TV i baaardzo często :D:D:D
leń
21.06.06 14:42, green_eyes
// skasuj komentarz
gratuluje :-)
zajęta
21.06.06 14:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buziaczki
szczęśliwa
21.06.06 14:23, Żabka moderator
// skasuj komentarz
GRATULACJEEEEEEEEEEEEEE
21.06.06 14:22, Man
// skasuj komentarz
P.S. czy masz jeszcze watpliwosci kto z naszej dwójki kogo lubi, a kto nie?;DDD takie pytanie zadałbym, gdybym był wredny;)))))))))
nieszczęśliwa
21.06.06 14:15, .......... // :)buziaaa
// skasuj komentarz
gratkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii olee cztery lapyy sa slawneee:D
21.06.06 14:11, Man
// skasuj komentarz
No 4-łqpko-teraz bede Cie pokazywał wszystkim znajomym :) Gratulacje!:)))
21.06.06 14:03, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
GRATULUJEEEEEEEEEEEEE@!!!!! DO ZOBACZENIA W REKLAMIE!!!!
spokojna
21.06.06 14:02, without_wings
// skasuj komentarz
GRATULUJEEEEE:] czekamy na reklameee mmm:):):);*
21.06.06 09:00, Plapla // Żałuję,nie ogladałam..:((( I nawet nie wiem,o co chodziło...
// skasuj komentarz
buuu....:((...a bluzia jest naprawde sliczna....
20.06.06 22:52, neossiah
// skasuj komentarz
ladna bluzeczke masz;) a ja zapraszam Cie do udzialu w malej kompetycji;) szczegoly u mnie;)
leń
20.06.06 22:43, green_eyes
// skasuj komentarz
oglądałam =)
zakochana
20.06.06 22:17, *buskowianka*
// skasuj komentarz
hehe i ja to wszystko przegapiłam :/ buuu
spokojna
20.06.06 20:16, Yoanna
// skasuj komentarz
przychodze do mojego Ulubionego Ulubienca;***** i daje to nic nieznaczacego pkusaka ale niech bedzie ze to jakis dowod pamieci:***Muaaa;*
spokojna
20.06.06 19:38, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
:]]] widzę, ze prawie wszystkie Sunsilk'owiczki promują Lea :]]]. I dobrze :]. Tylko, żeby nasza koleżanka nie poczuła się pewnie, bo nie będzie już chciała z nami rozmawiać ;P
szczęśliwa
20.06.06 18:57, Adrianna
// skasuj komentarz
oooooooo LEa w telewizji ale super! Choć do mnie zapraszam na spacer nad jeziorkiem! :))))
zakochana
20.06.06 18:57, Myszunia // Hejka!
// skasuj komentarz
Jak dzień Ci mija? Co u Ciebie? Czekam na komcia od Ciebie. Pozdroo... ;*
sexy
20.06.06 18:48, lija
// skasuj komentarz
widziałam, widziałm....
zakochana
20.06.06 18:44, hell
// skasuj komentarz
kurwa przegapilam. a zdjecia sa w trakcie wysylania do mnie
spokojna
20.06.06 17:36, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Lea jest boska i udowodnila to po raz kolejny... Cudo
szczęśliwa
20.06.06 14:52, **.n.**
// skasuj komentarz
u mnie nowa notka ;) serdecznie zapraszam ;) buziaki:**
szczęśliwa
20.06.06 14:52, **.n.**
// skasuj komentarz
hie hie... twoja bluzeczka jest sławna:D joke
szczęśliwa
20.06.06 14:50, **.n.**
// skasuj komentarz
a jak tam praca nad teczką na nauczyciela dyplomowego?? mam nadzieję ze do produ :D
szczęśliwa
20.06.06 14:49, **.n.**
// skasuj komentarz
widze, że wszyscy dzisiaj pisza o występie lea w tvn style... a ja nie mogłam oglądać bo nie mam tego kanału ;( buuu
szczęśliwa
20.06.06 14:48, **.n.**
// skasuj komentarz
big cyce skiby super...
zadowolona
20.06.06 14:09, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Masz sławną bluzkę, teraz już wszyscy będą takie nosić :) A ja niestety tego nie widziałam, bo nie mam tego kanału :(
rozczarowana
20.06.06 13:31, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
:)))))))))))))zdjecia i tak wyszły ci super;)
zadowolona
20.06.06 13:08, iwonne
// skasuj komentarz
no i standardowo + ;*
zadowolona
20.06.06 13:07, iwonne
// skasuj komentarz
swoją drogą mój język też kołowacieje na widok kamery ;d
zadowolona
20.06.06 13:06, iwonne
// skasuj komentarz
heheh Rudzia moja ikono mody ;d ehhhh ta Pulina M. ostatnio też przywdziała takie spodnie jak moje, no ja nie wiem no chyba własnego stylu nie ma ;p
zakochana
20.06.06 10:40, Ivett
// skasuj komentarz
Wystep byl naprawde udany.. A co do bluzeczki to powinnas do nich napisac :) ze to Ty bylas pierwsza :D :D
spokojna
20.06.06 10:06, lovelka
// skasuj komentarz
Oj, dziękuję za kwiatka! :))) Odwdzięczam się plusem:P. Idę się uczesać i spadam, bo umówiłam się z koleżanką na film: "Czterdziestoletni prawiczek"- nie ma to jak ambitne kino o poranku. Ale coś trzeba robić... Dowiedziałam się dzisiaj że mam wszystko w d.... i wychodzę zamiast siedzieć w domu z moim bratem i robić mu obiad. Zapomnieli już, że codziennie latam z mamuśką na zakupy, sprzatam cały dom w soboty, a nigdzie nie byłam od 2 tygodni. Ehhh moja siostra wypomniała- lokalny domator- co to nawet na noc ostatnio nie wraca:|. Idę pokarzę im jak to jest mieć wszystko w dupie. Wrócę to coś skrobnę. Kurcze mógłby sunsilk dać już te wyniki castingu, bo ciekawość mnie zżera, czy Cię w reklamie zobaczę:).
szczęśliwa
20.06.06 09:57, Żabka moderator
// skasuj komentarz
no rzeczywiście czytałam juz o tym u POmidoraski ale gdybym ja tez ogladała to sama bym jako 3cia zrobiła o tym wopisa:) WARTO bo w końcu znamy GWIAZDE ekranu! jak tak mozna zeby czterołapce kraść styl.. eh... nie ładnie nie ładnie ze strony prezenterki. pozdrawiam i +
nieszczęśliwa
20.06.06 09:54, .......... // :)
// skasuj komentarz
lea to gwiazda w 100% :)brawoo cmok lapka
zajęta
20.06.06 09:51, lea moderator
// skasuj komentarz
kochanie dziękuję za maila - odpisałam słoneczko +
zakochana
20.06.06 09:00, Monisi@
// skasuj komentarz
o! i u Ciebie widze Lijka gości!! :D z fotek Twoich i Pom widać, że Lea prezentowała się cudnie :) a jakie zabawne te cycusie Big Cyca ;D Pozdrawiam i + zostawiam! ;]
zajęta
20.06.06 08:34, Pulpecja * Dudzinka moderator // Ahh...
// skasuj komentarz
ależ jestem niemota - teraz już widzę jaka bluzka :DDD;PPP
zajęta
20.06.06 08:34, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
Nioo - bosko wyglądała Leusia :)))))))))))))))))) I strasznie uroczy ma uśmiech prawda ? :))))) Jejju - zaraz powtórka - która bluzka ??? Pokaż - daj porównać :)))) Eee tam... ja tam bym im nic ciekawego nie powiedziała i jestem pewna, że bym była bardzo niezadowolona ze swojego wyglądu :P Buźki :))))))))
spokojna
20.06.06 08:32, lovelka
// skasuj komentarz
Te buty Skiba dostał od Majewskiego;)
spokojna
20.06.06 08:31, lovelka
// skasuj komentarz
Chciałam to zobaczyć, ale nie mam tego kanału! Lea obiecała, że umieści fotki jak wygladała, a tu proszę ubiegłaś ją:). Jejku, ale ślicznie wyglądała. Niech uważa, bo jej jeszcze angaż dadzą! Oj Ty stylistko prezenterek:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)