niedziela, 5 grudnia 2010

11.10.06 // kocham remonty ;)

No dobra, koniec marudzenia, biorę się w garść!

Mam dość ponurej gęby w lustrze, podkrążonych ślepiów i smętnie opuszczonych kącików ust.

Prostuję plecki, robie głęboki wdech i zaczynam myśleć i działać w pozytywnej aurze.
Tym bardziej , że mam powody do radochy.
W sobotę zaczynamy remont.

Oj tam , no dobra, może przesadziłam z określeniem, nie remont, a małe malowanko zaledwie dwóch pokoi: sypialni i dzieciakowego, ale to już wielki krok do przodu.

Ciągle brakowało czasu i funduszy, aż potrzebna była refleksja ze strony mojej Sylwii:
- mamo, zobacz jaki ten nasz pokój dziecinny.

I wtedy przejrzałam na oczy!

Faktycznie!

Pastelowe, stonowane, niebieskawe ściany, gwiazdki na suficie, obrazki ze zwierzątkami, pluszaczki...
A tymczasem moja starsza latorośl wyrosła już z tego pokoiku, jak motyl z kokonu i pragnie podkreślić bardziej wyraziście swoją osobowość.
Junior musi się podporządkować, na szczęście jego siostra nie jest fanką różowych lalek Barbie...wręcz przeciwnie, więc nowa wersja została zaakceptowana.

Jak na razie w wyobraźni powstała całkiem ciekawa koncepcja, ale nie powiem nic więcej na ten temat, bo taka jedna osobniczką chciałaby wiedzieć co i jak, a ja chcę jej zrobić niespodziankę.
Wykazałam się silną wolą i szaleńczą asertywnością.
Ha!!! Niespodzianka i już, ani słowa więcej.

Tak więc wiecie już co będę robiła w weekend.
Na razie gromadzę pudła, żeby popakować wszystkie rzeczy, mamy tez już za sobą wyprawę po farby, wykładzinę i wszystkie niezbędne duperele.

No i trzymajcie kciuki, żeby kolor w puszce okazał się na ścianie takim, jakim powinien okazać się, ...bo różnie podobno to bywa ;))))



* * *

SOBOTA 09.15- ZAAAAAAAACZĘŁO SIĘĘĘĘĘĘĘ!!!!!!!!!


komentarzy [42] Komentuj z głową »
19.10.06 07:02, *Dota*
// skasuj komentarz
Ciociulek, dobrze żeś sie nie zakopała dokumentnie w tych farbach i docierasz do pracy. Już nie mogę się doczekać , kiedy wkroczę w twe STARO- NOWE PROGI.
rozczarowana
18.10.06 17:21, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
no jak tam kochana, przezyłas ten weekend remontowy? jak efekt;)?buziaki sle:*:*:************
zakochana
18.10.06 14:39, Dżustina
// skasuj komentarz
jeszcze nie po?^^
zajęta
18.10.06 14:31, LULU
// skasuj komentarz
ja tez mam zamiar zrobic malowanie, ale czasu brak..mam zamiar pomalowac pokoj w paski:))
zadowolona
17.10.06 19:06, 4maleeena
// skasuj komentarz
I jak tam demolka idzie? Pokaż fotki!
nieszczęśliwa
17.10.06 18:44, .......... // buzkaaaa
// skasuj komentarz
łapkoooooooooo ijak remont???:D nie zamurowal cie nikt bo jakos cie nie widze:D
spokojna
17.10.06 16:11, lovelka
// skasuj komentarz
Wróciłam. Strasznie się bez Was wynudziłam. I jak ten remont? Możemy liczyć na fotorelację? Ja też będę miała remont. Czas pomalować pokój, bo mebelki mam ładne, a ściany już wyblakły i się przybrudziły. Na jednej ścianie położymy tapetę. Tata się wścieka, bo coraz to nowe rzeczy wymyślam wraz z mamą;). Ale z nas dekoratorki;).
szczęśliwa
17.10.06 12:48, Margie
// skasuj komentarz
jak poszło malowanie pokoiku??dzieicaczki szczęśliwe?pozdrowienia dla Dotki pa
zajęta
16.10.06 16:24, ramka2
// skasuj komentarz
Jak się udał remont?Pozdrowienia,buziaki i + :)
szczęśliwa
16.10.06 14:07, Lady M.
// skasuj komentarz
plusik :)
samotna
16.10.06 13:23, krootkaa // .
// skasuj komentarz
remontyy sąą fajnee ooooOj..;] +
zakochana
16.10.06 06:35, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Caluski oby wszysko wyszlo ladnie:):):):):P
szczęśliwa
15.10.06 21:52, Beacia i jej trójeczka // A tu
// skasuj komentarz
jeszcze remont.Ciekawe jak idzie.Właśnie wróciłam od mamy pomagałam jej sprzątać po remoncie bleee.Mam dość :)
foch
15.10.06 20:02, Owszy
// skasuj komentarz
Ja za remaotami nie przepadam.
zadowolona
15.10.06 19:30, Iv
// skasuj komentarz
i jak tam remoncik ??
foch
15.10.06 15:49, pink_butterfly
// skasuj komentarz
I jak tam remont idzie? Wszystko po mysli? Kolory farb sie zgadzaja z zamierzeniem???
zakochana
15.10.06 13:55, Dżustina
// skasuj komentarz
ej, mozesz pogadac z moja mama? zeby zaczela robic remont, bo juz rzygam bialymi scianami? ;(
szczęśliwa
15.10.06 08:02, monikka
// skasuj komentarz
Jak remont? Buziaki.
zakochana
15.10.06 03:34, Frage
// skasuj komentarz
:) to trzymam kciuki:) tylko demi nie pomalujcie przypadkiem:)!!!:P
zadowolona
14.10.06 19:28, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, kopę lat! ależ zmieniłaś swój image ;-) nie poznaję! ;*
sexy
14.10.06 13:58, Czarnoksiężniczka // :***
// skasuj komentarz
Pociesze Cie Kochana ;) Ja remont mojego pokoju przechodze już pół roku i wszystko się ślimaczy i ślimaczyć bedzie do wiosny bo powoli się wszystko kupuje i robi - brak kasy ;) Pozdrówka ;*
zakochana
14.10.06 10:49, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
noooo jak ja "kooocham" remonty:D kochana masz moje blogoslawienstwo!:**
zakochana
14.10.06 01:48, Dżustina
// skasuj komentarz
odwrotnie od rozowych barbie?? czarne kosciotrupy xD oj tam, no :P ide spac ;)
zadowolona
13.10.06 23:27, do widzenia
// skasuj komentarz
jaka fajna krasnalowa czapa :D
zajęta
13.10.06 22:57, just_me
// skasuj komentarz
Dostałam polecenie od Lovelka ażeby ucałować 4łapke:))) to wlasnie czynię:*******
sexy
13.10.06 22:42, clymenia
// skasuj komentarz
a jaki kolor ma być ej farby żeby był prawidłowy? pozdrawiam:)
zadowolona
13.10.06 18:44, 4maleeena
// skasuj komentarz
Noo, to czeka Cię bałagan :) Pamiętasz, jak u siebie zdemolowałam łazienkę i przedpokój i pokazałam to na blogu? Nie posprzątałam tylko uciekłam do Anglii :) Jak masz coś do zdemolowania, to ja bardzo chętnie, charytatywnie :)
zadowolona
13.10.06 09:35, Iv
// skasuj komentarz
witaaaaaam :D czemu sie tak do nie nie odzywasz coooo ?? jestem ciekawa jak pokój będzie wyglądał :D
szczęśliwa
13.10.06 08:35, Margie
// skasuj komentarz
Witaj czterołapko...Biedna,zaganiana,doba dla Ciebie za krótka a tu jeszcze zmagania z remontem....ale cóż trzeba dla dzieciaczków to zrobić:))powodzenia:))
zajęta
12.10.06 22:13, *patka*
// skasuj komentarz
noo to poodzenia w malowaniu. Oby dzieciom się podobało ;)
spokojna
12.10.06 22:09, -sylwia-
// skasuj komentarz
Również chciałabym zobaczyć finish, bo mój pokoik też idzie w obroty i nie mam koncepcji co do wyboru koloru na ściany, chyba dlatego że jest ich multum... może więc u Ciebie podpatrze może przypadnie mi do gustu i co nie co zgapie ;-)
szczęśliwa
12.10.06 21:20, Beacia i jej trójeczka // W sansilku
// skasuj komentarz
też malujesz czy przerwa na relaks :)
zakochana
12.10.06 20:12, *buskowianka*
// skasuj komentarz
hehe różnie bywa, oj róznie. No a ja naweekendzik jade do chatki :) Czyli weekend w pociagach. Buziaki
zakochana
12.10.06 19:25, elninio
// skasuj komentarz
oooo aż jestem ciekawa tej niespodzianki...hmmm...z Twoimi zdolnościami...to czuję, że wyjdzie coś pięknego! :) Mam nadzieję, że pochwalisz się efektem! :) Pozdrawiam ciepło :) +
szczęśliwa
12.10.06 13:49, monikka
// skasuj komentarz
No wiec trzymam kciuki:) Moj kolorek na scianie jest zupelnie inny niz chcialam, ale juz sie przyzwyczailam, hihi. Buziaki.
rozczarowana
12.10.06 11:20, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
no kochana to ty daleko mieszkasz nie ja:P:P:P. a co do remontu to ja mam nadzieje zobaczyc efekt na zdjeciach:) a co do weekendu to ty bedziesz sie zajmowac malowaniem, a ja P:) i juz nie moge sie doczekac! trzy dnia dla nas<jupi>
zajęta
12.10.06 10:09, ramka2
// skasuj komentarz
No tak,to cała Łapka,zamiast w weekend wypoczywać,bierze się za remont.Mam nadzieję,że Ty nie będziesz się zbytnio forsować,ale jakoś nie bardzo w to wierzę.Cieszy mnie Twój entuzjazm i zapał.Nareszcie widać starą,radosną Łapkę(oczywiście nie w sensie wiekowym:)) Wczoraj jak do mnie wpadłaś,to mnie już nie było:(Szkoda,bo ja tu wpadam jak po ogień i zaraz zmykam.Zuzanka ma się świetnie,pięknie rośnie i radośnie bryka po moim ogródku.Jak Halinka przyjedzie to zrobi jej trochę zdjęć.Pa Łapeczko,życzę Ci powodzenia w remoncie,zostawiam uściski,buziaki i +.
nieszczęśliwa
12.10.06 04:34, .......... // :)
// skasuj komentarz
znasz muche plujkeee?jupiii hehehe:D a grypa powoli szuka nowej ofiary :)" .milego dnia mkne do pracy cmok 4 ranoo wrr zimno jak w ...:D
szczęśliwa
11.10.06 22:56, Beacia i jej trójeczka // Przyszedł czas was
// skasuj komentarz
rozdzielić i zrobiłam to ja ;).Jesteś bardzo dominującą osobowością :) i Dorotce ciężko jest wyjść z Twojego cienia.Tam się czuje bezpiecznie nie ryzykuje, nie wychyla się i jednocześnie podcina sobie skrzydełka :(.Nie wiem co by jej dodało wiary we własne możliwości? Jak nie chcesz nie będę drążyć tematu :))).Ale.......
spokojna
11.10.06 22:09, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no to zaciskam :)))))
zajęta
11.10.06 20:46, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
No to trzymam kciuki :)))))))) za kolor i ... wiesz za co... szalona - przepracowana Kobieto :))))) Buziaki :)))))))))))
szczęśliwa
11.10.06 20:45, nata_
// skasuj komentarz
hehe no sie domyslilam ;] ale gdzie pracujesz??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)