niedziela, 5 grudnia 2010

(archiwum- Sunsilk) 10.08.06 // wakacyjne smęcenie




mój mążuś :*


a tu moja cudna Dorotka, z zaskoczenia ją wzięłam :)


wiszę pod mostem


 sielanka
Życie człowiecze takie krótkie,
rodzimy się,
dzieciństwa nie pamiętamy,
szaleństwa młodości mijają na bzdurach, gonitwie za dorosłością, lub smętnym rozpatrywaniu, czemu omija mnie wszystko co dobre,
potem kończymy szkoły, zaczepiamy się w jakiejś pracy, zawieramy związki mniej lub bardziej formalne i mniej lub bardziej udane,
obarczamy się dziećmi lub innymi kłopotami i toczymy swoją gnojną kulkę życia pod górkę z uporem godnym Syzyfa.

Dni płyną od jednego oczekiwania na coś, do kolejnego, od piątku do piątku, od święta do święta,
pory roku mijają jedna za drugą,
wirujący, niekończący się kalejdoskop.

Dzieci dorastają, pojawiają się pierwsze zmarszczki, pierwsze siwe włosy, niedomagania,
kończymy 30 lat, 50, 70 i schodzimy z tego ziemskiego padołu w nieznane.

Dobrze, jeśli pozostanie coś po nas, najczęściej jednak wystarczą z dwa pokolenia, żeby nie zostało nic.
A zresztą co nas pośmiertnie będzie to obchodzić.

Taka sobie smętna gorycz wieczorna mną zawładnęła, przespałam prawie cały dzień, czyli zmarnowałam. Kolejny dzień mojego prostego życia na zatracenie.

Przespałam, bo maraton w pracy związany z dyżurem wyczerpał moje akumulatorki,
ale gdybym była bogata i nie musiała poddawać się takim układom, pewnie też przesypiała bym życie , tyle, że z nudów.
Cóż więc za różnica.

Wieczorny spacer na działki...w powietrzu pachnie ...jesienią.

Gdzie mój optymizm? Znowu gdzieś go posiałam?

...uczciwy znalazca proszony jest o oddanie, nagrody nie przewiduję, mogę się ewentualnie podzielić.

* * *
Każdemu, kto wyląduje w Mikołajkach polecam mały aquapark w Hotelu Gołębiewskim. Niezły ubaw dla młodych i starych, pływaków i pływających inaczej.
Dobry relaks za nieduże pieniądze.
Wiem, bo byłam z rodzinką i przyjaciółmi.
Wszyscy zachwyceni.

Pozytywne wspomnienia, dobry sposób na handrę.

komentarzy [63] Komentuj z głową »

15.08.06 18:14, Carolinaaa
// skasuj komentarz
A ja wybieram się na granicę czeską do większego (z tego co słyszałam) aquaparku. Zobaczymy co to będzie :P Akumulatorki już naładowane?

spokojna
15.08.06 17:36, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Serdecznie gratuluje zdobycia Tytylu Miss

zadowolona
15.08.06 15:44, Iv
// skasuj komentarz
jak życie mija ??

zadowolona
15.08.06 14:03, pani_zuczek
// skasuj komentarz
masz WIEEELKĄĄĄ racyjkę z tym przemijaniem i opisem wyglądu życia człowieka to straszne smutne ale niestety jak najbardziej prawdziwe :( pozdrawiam i daje trochew optymizmu :D :D :D :DD :D :D :DD :D :D :DD :D :DD :) :) :):) :) :) :):):) :) :) :)) :) ;P

15.08.06 12:27, Red_Tie
// skasuj komentarz
nienawidzę niczego przesypiać, bo uparcie uwarzam, że warto łapać życie za kopyta, nie zastanawiając się nad tym 'czy wypada' i 'co ludzie powiedzą'. bo właściwie na to tracimy 50% naszego ziemskiego życia - na zastanawianiu się nad swoją bezradnością, neiuczciowością. Na rozpatrywaniu swoich techniczności i marzeń. Carpe Diem, ludzie, carpe diem.

15.08.06 09:46, Man
// skasuj komentarz
Smęcisz i smęcisz tylko kurde....i smecisz!

samotna
14.08.06 23:13, Lisica_Łachudra
// skasuj komentarz
Optymizm posialas mowisz, poczekajmy az wykielkuje i wyrosnie z niego duuurzy krzak z ktorego kazdy bedzie mogl czerpac do woli ;)

spokojna
14.08.06 15:57, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
Mój humor też sie zepsuł w ostatnich dniach. Stałam się nerwowa, nie mogę spać po w nocy, stałam sie smętna. Zatraciłam swoją spontaniczność :/. Nie wiem czy to wina pogody czy też nagłych problemów. Pewnie i tego i tego. Też przesypiam dni :). Trzymaj się buziol ;*

zmęczona
14.08.06 14:38, Oliwcia
// skasuj komentarz
nooo smecisz niemiłosiernie :P

zmęczona
14.08.06 12:46, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
nie mam czym sie wzmacniac. jeszcze moja mamuska nie daje znac co z tym lekarzem ani nic. i siedze tutaj jak na szpilkach.

spokojna
14.08.06 11:08, lovelka
// skasuj komentarz
No a ja w końcu nie byłam w tym kinie. Cieżko ostatnio mi cokolwiek zorganizować... Siostra jutro wraca i się zastanawiamy, czy jej powiedzieć, czy przetrzymać ja do września, zeby zdąrzyła się z pracy zwolnić i załatwić dziekankę na zaocznych. Brat mi wrócił ze wsi, więc i dostęp do komputera będzie ograniczony, ale dam radę. Jeszcze dziś coś napiszę, tylko narazie myślę co. A na stay alive poszłabym, ale troszkę się boję. Ale pójdę, rodzice są na posterunku to mnie najwyżej obronią przed jakimś wirtualnym kosmitą. Boże! Przecież nie dawno niczego się nie bałam!

spokojna
13.08.06 23:02, szczęściara1976 // ale fajne
// skasuj komentarz
baseny! lepsze niz myw Egerze mielismy! mam kilka fotekz basenow tamntejszych ale czesc jeszcze nie wywolana aczesc na CD ktore zabral moj luby:)i odda jak przegra plyte;))

zmęczona
13.08.06 22:01, Oliwcia
// skasuj komentarz
ja nie chce byc stara!!!!!!!!

13.08.06 20:15, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ej kurde bylam w tym aqua parku!~:P

13.08.06 20:14, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Czesc ty 4-łapna zdzirko!!!! Zdzicho tzn... o lol. Tak mi się wyrwalo;'D;D buehhe:P co tam?;D

zakochana
13.08.06 19:53, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Dobry:):)tez kiedys bylam na basenie w golebiewskim w mikolajka super tam jest naprawde tak sie ubawilam ze szok caluje i lap +:*:*:*

zajęta
13.08.06 18:42, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja nie umiem plywac

13.08.06 17:01, nick_basia
// skasuj komentarz
Superowy basen....:P

spokojna
13.08.06 13:03, lovelka
// skasuj komentarz
Takie jest życie. Cóż ja więcej mogę powiedzieć. Często nie doceniamy tego co mamy, nie wiemy co możemy. Marnujemy siebie, swoje możliwości, innych. A z tą jesienią to nie przesadzaj, pewnie czeka nas jeszcze kilka ciepłych dni;).

12.08.06 23:57, Sheol
// skasuj komentarz
Nie tylko chrześcijaństwo, owszem...Ale siłą rzeczy piszę o tym,co tutaj się dzieje...

12.08.06 23:54, Sheol
// skasuj komentarz
Łapko, wierz mi, że o niczym innym nie marzymy...Ale naprawdę, widoków na odkładanie większej kasy nie mamy teraz. Jakby ktos nam teraz chatę podarował, to raczej starczyłoby na rachunki i może małe meble,jakieś firanki, itd., ale nic więcej. Poczekamy, aż skończę te studia i albo znajdę fajną pracę w zawodzie,albo fruuu do UK myć talerze.

spokojna
12.08.06 23:24, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
szczerze mówiąc to chciałabym, aby moja pasja połączyła się z "zawodem"... nie wiem jeszcze jak, wiem że to trudne, bo jest duża konkurencja, ale może... to takie marzenie na razie

spokojna
12.08.06 22:00, Cava3
// skasuj komentarz
mojej kumpeli kiedyś stanik zjechał i wyskoczyła z wody stoi po pas i gołym biustem świeci .. Myśmy ze smiechu nie mogli słowa wydusic .. ludzie patrzą i tez sie smieją .. a ona patrzy na nas i tez sie cieszy /.. dopiero po chwili ktoś wybełkotał coś i pokazał palcemna stanik ... a ona biena jak burak czerwona sie zrobiła .. i juz sie nie śmiała :P

szczęśliwa
12.08.06 21:52, tweety102 moderator // :)
// skasuj komentarz
wkoncu mam te foto :) nie wiem tlyko czy na bloga je wrzucic w next wpisie cyz na maila podeslac :)

spokojna
12.08.06 21:43, Cava3
// skasuj komentarz
haha poszłas na tą największą ??!! co sie kręci od samej góry ?? :D ja poszłam na góre popatrzyłam i zeszłam :P Doszłam do wniosku ,ze jeszcze chce życ :P hehe no nieźłe :D a na cebuli tez byłas ? :P

spokojna
12.08.06 20:30, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
jak juz będę sama wiedziała, co ze mną :-) na razie ciągle jeszcze jestem na wychowawczym... do stycznia... potem pewnie dostanę wymówienie i jeszcze nie wiem, co dalej...

spokojna
12.08.06 20:20, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
to może mailikiem? mój to od007@wp.pl... strasznie mi miło, że tak wiele osób tutaj mnie kojarzy :-) o piesku: ja bym się może i zdecydowała, ale wiem, że piesek będzie wyłącznie moim obowiązkiem... dzieci chcą, dopóki nie mówię, że trzeba będzie po nim kupki z trawnika sprzątać... ale może kiedyś, jakiegoś niewielkiego... bo z kolei do bloku duży to bez sensu... Pozdrawiam cieplutko :-))

spokojna
12.08.06 19:30, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Ja jestem nią zachwycona!!! jak chce to potrafi :) po czasie zobaczylam ze napisalam to w dwuznaczny sposob, ze w nocy to sie od faceta czegos innego chce hehe

spokojna
12.08.06 19:23, Cava3
// skasuj komentarz
haha byłabys tak zajeta walką o zycie ,ze nawet nie miałbys czasu myśleć o zawrotach :P

spokojna
12.08.06 18:54, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Ja sama juz mu nagadalam dzisiaj, ze dzieczynom ich faceci w nocy robia co tylko one chca, ze woda, ze kanapka itp i powiedzialam ze ja tez tak chce i ze na to zasluguje.. i juz trening zapowiedzialam.. bede go w nocy testowac, zanim dzieckos sie urodzi by go nauczyc nocnego wstawania, lenia.. a ze swnia z niego to juz powiedzialam milion razy.. w nagrode (chcial sie polizac) przyniosl mi piekny kosz piknikowy :) zaraz Ci fotki pokaze na blogu :)

spokojna
12.08.06 18:50, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
Naprawdę nie wiesz, jak mam na imię :-)) Ola... niestety nie mam GG. Można mnie znaleźć na skypie. Co 2-3 dni dodaję zdjęcie na plfoto (tam jestem Dmosia)... no i mailik :-)) p.s. własnie Basia zapragnęła mieć Demi ;-))

leń
12.08.06 18:17, rudowłosa
// skasuj komentarz
Za dużo roboty z pasemkami! Ja i tak nie farbuję częściej niż, co trzy miesiące. Chodzę z odrostami, co mi tam...

leń
12.08.06 18:04, rudowłosa
// skasuj komentarz
Doszły :) Dziękuję bardzo, a dla Sylwi wyrazy współczucia!

spokojna
12.08.06 16:07, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
Becia!,tak sobie leci ten czas,szybko w miare chociaż czasem dni dłużą sie przeokropnie i myślimy sobvie no bądź już następny,ten lepszy.po co to są złe chwile,coś nie wychodzi,coś wychodzi i w ogóle.po co smutki i radości,chwile złości i miłości.po co.ano po to co by monotonnie nie było,tak samo i wszystko co chcemy.bo toż to wtedy masakra by była,nie uważasz? a Ty przecież masz dwójke wspaniałych dzici,kochanego męża,cudowną przyjaciółkę,wspaniały dom,cudowny charakter.Ciebie nie da sie zapomnieć.o.i już.a dla rodziny na pewno jesteś całym światem.więc nie burz mu go i nie klep się po głowie,co by specjalnie bolała od większej ilości przemyśleń,o! plusior kochana :)

spokojna
12.08.06 10:22, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
mnie czasem też dopadają myśli "po co tu jesteśmy?"... lepiej się nad tym za dużo nie zastanawiać i zyć jak najlepiej... wykorzystać swój czas... Basen świetny tam. Już kiedyś o nim słyszałam. My chodzimy na taki zwyky z czepkami :-( nienawidzę czepków!

sexy
11.08.06 21:40, lija
// skasuj komentarz
a no widac że fajnie :-)

spokojna
11.08.06 19:49, Cava3
// skasuj komentarz
tak wspomniał mi o waszym spotkaniu :) a w Gołebiewskim to ja też jeszce zagoszcze .. można sie wyszaleć ..jak ktoś lubi wode oczywiście :)

zakochana
11.08.06 18:56, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
i co łapka sie wypływała za wszaystkie czasy???? pozdrawiam

zajęta
11.08.06 17:22, lea moderator
// skasuj komentarz
oo byliscie w Mikołajkach ? a mój brat jeździ do nich do Wisły o ile nie pomyliłam nazwy ;)

leń
11.08.06 17:20, rudowłosa
// skasuj komentarz
działka dobra na wszystko.

11.08.06 16:59, Man
// skasuj komentarz
Prorok, czy co?;)))))))

zadowolona
11.08.06 15:27, PrettyWoman // eee
// skasuj komentarz
nie chce jeszcze zapachu jesieni !!!

zajęta
11.08.06 14:22, Joanna Mela // Łapko ty moja kochana...
// skasuj komentarz
i to ty mówisz o przemijaniu? O przeczekiwaniu od piatku, do piatku? kochana - ty?! Góra optymizmu? Wulkam energii? I jeszcze na dodatek na spacerze śwrodku lata wywaczałaś jesień?????!!!!!! oj coś sie Meli widzi, ze chyba za malo się ze swoją psinka bawisz....A moze to jakies irzeczywiste klopoty, które nastrajaja cię melancholijnie?

11.08.06 14:14, madlenn
// skasuj komentarz
Więc jesteś prawdziwą szczęściarą. Trudno, żeby dwoje, obcych sobie ludzi tak porostu się dogadało! Wiadomo, że w każdym zwiążku pojawiają się różnice zdań i problemy, które wydają się nie do przeskoczenia, ale prawdziwa miłość i współpraca potrafi pokonać wszystko! dlatego GRATULUJĘ :] buziakkkk

zajęta
11.08.06 13:31, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
Ja je kiedyś na Alle kupiłam :D Słodkie są :)))) http://www.allegro.pl/item118920817_witraz_dekoracyjna_firanka_osiem_wzorow_zobacz_.html Buziaki :)))

spokojna
11.08.06 13:11, Cava3
// skasuj komentarz
oooo hihi ja nawet wiem gdzie to jest :D Byłam tam jakis czas i nawet zrobiłam notkę :P Oj fakt niezły ubaw .. :)

zajęta
11.08.06 12:44, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Nooo takie jest życie, ale je lubię właśnie dlatego, że jest pełne niespodzianek jeśli tylko troszkę się o to postaramy :)))) Fajnie mieliście na basenie... i takie z Was rusałeczki.... ehhhh ja też chcę być rusałką a nie słoniem morskim :D Oooo chciałam basen a tu mi za oknem okropnista ulewa się zaczęła... ale ja mam moc... tylko czasem mi te moje czarki nie wychodzą :DDD Buziaki :)))))))

szczęśliwa
11.08.06 12:40, Żabka moderator
// skasuj komentarz
wiesz.. najbardziej denerwuje mnie to ze ci co tak na poczatku odwoływali sie do regualminu teraz mówią zupełnie cos innego ze jest on niepotrzebny. Pewnie masz racje, bede robić to co uwazam za słuszne.

szczęśliwa
11.08.06 12:23, Żabka moderator
// skasuj komentarz
no przykro mi mój optymizm tez gdzies mi zwiał. Ja się ni episze na takie wodne zabawy bo jak wiesz pływac nie umiem i co najwyżej mogłabym sie pomoczyć.

leń
11.08.06 09:46, rudowłosa
// skasuj komentarz
Ach, to ja idę na działeczkę!

zadowolona
11.08.06 09:20, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, a co to za brak optymizmu? no nie poznaję.! nie myśl tyle o przemijaniu. żyj dniem dzisiejszym. i ciesz się każdym drobiazgiem. mówię Ci. to najlepsza recept na szczęście. :D buziole ;***** +

11.08.06 08:44, *inka*
// skasuj komentarz
widze ze sie fajnie bawiłaś :) a jak optymizm gdzieś posiałaś to niech ci teraz wyrośnie i zakwitnie :P

leń
11.08.06 08:43, green_eyes
// skasuj komentarz
hahaha! dokladnie.. ja zjezdzając ta rurą i dostając na pierwszym zakrecie wodą w twarz... modlilam sie, zeby się to juz skonczylo...a ja jechalam jeszcze i jechalam..masakra. to nei dla mnie. za to bardo podobala mi się ta rzeczka, któa plynela w jedna strone i ja probowalam isc w owrotna.nie wiem czy mnie zrozumialas ;D w kazdym rzie masz ja na foto ;D super. w golebiewskim bylam w zimę, takze skorzystalam jeszcze z basenu/jacuzzi na powietrzu. wyobrazasz sobie pada snieg, a ty na podworku w stroju kapielowym? :) super :)

11.08.06 01:24, Sheol
// skasuj komentarz
Nie,nie,jeszcze tu z Wami trochę pobędę :) Teściowie robią nam prezent 13-go, ale niewykluczone, że dopiero dzien później dokonam przeprowadzki :) Może w międzyczasie będę wpadał do chaty po coś, to nie omieszkam popisać trochę, ale raczej nie każdemu..o Tobie na bank nie zapomnę :) Hm, wspólne mieszkanko z Przyszłą Panią Sheol'ową to moje marzenie, niestety oboje zarabiamy razem akurat tyle, że po opłaceniu niezbędnych bajerów i zafundowaniu sobie jakiegoś ciucha, kosmetyku,wyjścia gdzieś, książki,itd. zostaje akurat tyle,żeby sobie do tej wymarzonej chatki 2 klepki podłogowe kupić :) Póki co-czekamy-może któreś z nas nagle się dowie, że miało hiperbogatego krewniaka w Australii i jesteśmy dziedzicami jakiejś fortuny :) Aleś mnie marzeniami na koniec dnia zarzuciła. Plusa za karę chwytaj :)

zakochana
11.08.06 00:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
czy ta pieknosc po lewej, na 3ciej fotce to ta panienka, która poznalam w Warszawie???:DDDD buuuuuuuuuuuziiiiiiiiiiiiiiaczki Beatko :** posnij o pomidorkach=)

11.08.06 00:31, madlenn
// skasuj komentarz
uhhh! nie wiem czy ten wpis to optymistycznie czy pesymistycznie mnie nastawił! bo z jednej strony wszystko co złe mija, ale razem ze złym mija też dobre...?!?!? a zdjęcia...? widać, że wszyscy dobrze się bawili!!!

11.08.06 00:07, Man
// skasuj komentarz
Hehehe słodkich snów mamuska-jakby co-wiem co kupic;D;D;D

10.08.06 23:59, Man
// skasuj komentarz
Cos Ty za bardzo starasz sie zaprzeczyc-ale przeciez dokładnie wiesz,ze mnie takl łatwo nie zmylisz, nie zbedziesz byle czym..heh cos w tym musi byc-tylko 1 prosba-nie nazywaj go Jarenty prosze!;D

10.08.06 23:50, Man
// skasuj komentarz
JHa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Więc zgadłem!:-) Wiedziałem-bede wujkiem, wuujkiem, trallala;)

10.08.06 23:39, Man
// skasuj komentarz
łapa! ja tam swoje wiem-i napisze tu-mysle,ze Tobie brakuje niemowlaka! Zgadłem?;)))))))))))))

10.08.06 23:27, Man
// skasuj komentarz
Ten nstrój to pokłosie telefonu ode mnie i rozmowy na GG?>;) Poza tym nie Twoja, a moja Dorotka-zeby mi to było ostatni raz! No!:-) Buzka;)

leń
10.08.06 23:20, green_eyes
// skasuj komentarz
mhm basen w hotelu golebiewskim jest ekstra. ae jak zjechalam ze zjezdzalni to myslalam, ze wypluje serce;] poza tym biustonosz mi spadl i majtki w tylek mi wlazly..ale to nic ze ratownik siedzial na przeciwko :)))

szczęśliwa
10.08.06 22:49, tweety102 moderator // ..
// skasuj komentarz
jelsi chodzi o foto to bedzie jutro bo dzis dopieor sobie sprawilam stacje dokujaca do tej cyfrowy bo kurde mole nie dalo sie kablem :/ Strzelilabym sobie takie Mikolajki, a jzu nie Golebiowskim nie wspomne, odrobina luksu to cos co popraiwloby mi nastroj w te deszczowe dni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)