poniedziałek, 6 grudnia 2010

06.04.06 // życie w kolorze słonecznym


Słońce! Kocham słońce, jego blask , jasność którą wkoło otacza, marzę o nim, tęsknię, wypatruje, a tu ciągle nic.
No niby coś tam, namiastka jakaś, jakaś żałosna skapka z nieba, mikroskopijna cząstka mocy. Wszystko nie to, żeby rozgrzać zamarznięte po zimie ciałko, żeby rozruszać i wtłoczyć w nie energię.
Co to słońce w sobie ma, oprócz witaminy D, że wraz z nim wracają nam chęci do życia, wszystko staję się piękniejsze, łatwiejsze, wyrazistsze.

Słońce cudotwórca, znachor, magik, boże, jak tęsknię...

Znowu sflaczałam, nie lubię tego stanu, ale niestety niełatwo z nim walczyć.
Nic się nie chce, ani ręką, ani nogą, głowa ciężka, wzrok przyćmiony, myśli niejasne, wszechogarniająca senność...macie tak?

A niech tylko trochę przyświeci ta leniwa podniebna żarówa, to normalnie czuję w sobie supermana...hmm, ok...superwomenkę i mogłabym wtedy góry, mury przestawiać.

No dobra, wiem, że nie odkryłam żadnej Ameryki swoimi wynurzeniami, ale skoro natrętnie pisałyśmy o zimie i wreszcie sobie poszła, to i może tym sposobem uda się przyciągnąć słoneczko, ale już takie prawdziwe.
Póki co wróciła do łask zimowa kurtałka, kozaki nadal ogrzewają stopki, bo w Olsztynie zimno, jak cholera. Mam dość zimna, chcę życia w kolorze słońca!!!

* * * * * * * * *
W rewanżu dla Martencji Pomidorka moje osobiste, własnoręcznie, we własnej ziemi wyhodowane krokusiki i przebiśniegi, dużo ich, to się babo podziel z dziewczynami, niech też trochę wiosny wąchną. Śliczne, prawda? Choć jeszcze z braku słoneczka stulone biedaczki i drżące, ale jeszcze trochę i pokażą się w pełnej krasie :)


komentarzy [58] Komentuj z głową »
spokojna
08.04.06 20:38, lovelka
// skasuj komentarz
A co do sukcesu, to sama w końcu nie wiem, czy chce go odnieść. Marzy mi się mały domek, piesek, kotek i córeczki. To jest chyba sukces, ale nie zawodowy.
spokojna
08.04.06 20:37, lovelka
// skasuj komentarz
Nie to nie kłótnia z rodzicami, to irytacja na niektóre osoby. Ale nie ważne:). Bez internetu nie mogłabym teraz żyć! Przecież dzien bez sunsilka to dzień stracony:P. Odniosłam dziś wielki sukces! Kupiłam buty! I to okazyjnie za 59,99:D. Nie są to buty moich marzeń ( bo takich jeszcze nie wyprodukowali), ale sa niezłe;). Uff już się bałam, że dostanę grzybicy od noszenia kozaków:D.
zakochana
08.04.06 16:57, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jaaaaaaaaakie piekne kfiotki :P:P wybacz kochana, ze dopiero teraz odpisuję ;*** ale dopiero dzis weszłam na kompjuterka:)) buziaczki :*:*:*:*:*:**
zakochana
08.04.06 14:53, *buskowianka*
// skasuj komentarz
oj a u mnie tyle slonka, że szok. Wczoraj bylam na grilku, moze cieplo nie bylo, ale przezylismy. Latam juz prawie z gołym brzuszkiem (no z kawałkiem gołego brzuszka) bo trzeba sie pochwalic 3 miesieczną praca :) a przy tym jest cieplutko. No nic zmykam do pracy. Buzka i usmiech dla Ciebie i Demi
08.04.06 14:23, Nikttaki // :)))))
// skasuj komentarz
Kocham słońce!!! Kocham ciepełko i wiosne tez kocham:)))) Pozdrawaim +
leń
08.04.06 14:12, green_eyes
// skasuj komentarz
pikny miś.
spokojna
08.04.06 13:09, venila moderator
// skasuj komentarz
tez kocham slonce ide sie chyba zaraz dotlenic na balkon.
zmęczona
08.04.06 13:07, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
Morałek już jest wystawiony na aukcji :)) a pomysłów na wiosnę i lato jeśli chodzi o biżu mam całe mnóstwo :) niech no się dorwę do robienia koralikowych zakupów ;)))
spokojna
08.04.06 10:03, lovelka
// skasuj komentarz
Faktycznie baner jest przeszkadzajski, no ale co tam. Trudno:P.
spokojna
08.04.06 10:02, lovelka
// skasuj komentarz
Oj heretyczko:P. Mi tam spowiedź nie przeszkadza, mogę się przejść raz na jakiś czas, w niedzielę do kościoła chodzę, bo mama postawiła warunek, że albo niedzielna msza, albo religia. Prosty rachunek zrobiłam 45razy 2to już 90 plus 2 przerwy daje nam 110 minuta, a to 1h i 50 minut religi, a kościół to tylko 60 minut do tego w niedzielę. Wybór był łatwy, prawda?
spokojna
07.04.06 23:29, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Pomimo ze wiekszosc z moich wpisow nie jest optymistyczna to szala jest w rownowadze, o drobnych przyjemnosciach ktore sprawiaja nam przyjemnosc poprostu nie pisze, ale to nie znaczy ze ich nie ma, tylko ja nie lubie pisac o pierdolach.. ech ten moj blog cos ostatnio smutnawy sie stal, no coz nie bede tego zmieniac na sile..
07.04.06 23:27, SpaceMan
// skasuj komentarz
Pa! Nie dojdzie do 300:)
07.04.06 23:25, SpaceMan
// skasuj komentarz
Dzwon! Do! DORO..:)
07.04.06 23:19, SpaceMan
// skasuj komentarz
Pękasz mała!
spokojna
07.04.06 23:07, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
To druga babeczka ktora byla mi wzorem jak chcialbym wygladac w przyszlosci, to byla Mama moich przyjacioł..
07.04.06 23:07, SpaceMan
// skasuj komentarz
Wykrecasz sie
zmęczona
07.04.06 23:05, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
to nie koniec:)) po prostu wyprzedaje te rzeczy, żeby zacząć robić nowe :)
07.04.06 22:49, SpaceMan
// skasuj komentarz
Wiec dzwon!:)
07.04.06 22:34, SpaceMan
// skasuj komentarz
Heh Powiedz,ze Ci szkoda tych paru groszy,a nie kombinujesz;D
zadowolona
07.04.06 22:02, iwonne
// skasuj komentarz
cześć kochana moja :) ja dziś twardo wypuściłam sie w kurteczce wiosennej i nawet ciepło było ;) taaaaa słonecznych snów
szczęśliwa
07.04.06 21:43, nata_
// skasuj komentarz
nowa nocia :]zapraszam
07.04.06 21:38, SpaceMan
// skasuj komentarz
Po co masz csekac? Zadzwon zaraz:)
07.04.06 21:34, SpaceMan
// skasuj komentarz
Nie zasłuzyłas! Ale lubie Dorotke!
07.04.06 21:06, SpaceMan
// skasuj komentarz
Za co? Mało Ci jeszcze?
07.04.06 21:04, SpaceMan
// skasuj komentarz
Hehehe gratulacje mój 200-ny komie:) Plusik:)
07.04.06 21:00, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Przeprasdzam... że przywróciłam Ci te złe wspomnienia a dziadQ z workiem z burakami na plecach. Wybacz! =D
07.04.06 20:13, juz nie tu.
// skasuj komentarz
u nas w krakowie dzisiaj juz cieplutko bylo , wiec moze juz zima nie bedzie chciala wrocic? a z tym sflaczaniem:P tez mam czasami - nie lubie tego stanu.:*
07.04.06 20:06, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Hmmmm..... Nie... :P
07.04.06 19:16, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Fajno Kwiatko... =D Busiak za fajno kwiatko=***
spokojna
07.04.06 17:04, lovelka
// skasuj komentarz
Wszystkie byście tylko chciały żebym okna myła. Mama już zapowiedziała, ze poniedziałek dostaje miskę, szmatkę płyn i jadę.
sexy
07.04.06 17:03, Angelaaa
// skasuj komentarz
łapy..... ;p
sexy
07.04.06 17:02, Angelaaa
// skasuj komentarz
cztery łaby pies kudłaty ;)
spokojna
07.04.06 17:00, lovelka // Lovelindo? Ożesz Ty!
// skasuj komentarz
Ładne imię Melania, co nie? Pozdrów koleżankę córki? A Sylwia jak sobie wzięła? Ja tam mam Katrzarzyna. A byłam u laryngologa, bo mój pediatra jest nie wyżyty i karze mi latać po wszystkich lekarzach i wszystko sprawdzać. Tak już ma, za wszelką cenę chce u mnie chorobę wykryć. Babsztyl był tak nie miły i przpłukał mi uszy, dziwne uczucie, woda mi w głowie bulgotała. Jej. Zmęczyłam się. A Mela nasikała mamie do łóżka. Ale afera była...
szczęśliwa
07.04.06 15:55, Adrianna // masz rację...
// skasuj komentarz
jest ze mnie leniuch! :) Jejku już sa przebiśniegi?! Ale super, ja tylko widziałam krokusy! :)
spokojna
07.04.06 13:47, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
mamuśka hodowca,no tak,zdolna w kazdej dziedzinie;] ;* +
zajęta
07.04.06 11:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
przesliczne te kwiaty!!!!!!!! u mnie tez swieci piekne slonce i piekna pogodsa w moim sercu..pozdrawiam
07.04.06 08:07, Plapla // Kwiatuszki śliczne:)
// skasuj komentarz
U rodziców w ogrodku sa na razie tylko przebiśniegi,nawet stokrotki jeszcze sie nie "wykluły"...A misia nie uszyje,bo nie mam cazsu,kupię i wyśle,jutro sobota,skocze z Paulą na zakupy i na pewno jakies ślicznego Puchatka znajdziemy:))
sexy
06.04.06 23:27, -.-Psycho-.-
// skasuj komentarz
uszyć? i gdzie później wysłać? no mogę spróbować, choć he he moje zdolności krawieckie są nikłe. ile mam na to czasu? :)
zmęczona
06.04.06 22:45, anielska dziewczyna // może być i truskawkowa... :)
// skasuj komentarz
truskawkowa miłość będzie słodsza ... :)) a ja mam słabość do tego co słodkie;)
smutna
06.04.06 22:43, hari
// skasuj komentarz
charakterystyczne golasy to ludzi pracujący jako modele:P w liceum plastycznym może też takich mają:) ja niestety ogólniaka kończyłam więc nie wiem;)
smutna
06.04.06 22:28, hari
// skasuj komentarz
może nie aż tak mało - tylko mało śladów po sobie zostawiam;) teraz się poprawię;) a Foreścik za 4 dni skończy pół roku;) pozdrawiam:)
zmęczona
06.04.06 22:25, anielska dziewczyna // pomidorowa miłość...
// skasuj komentarz
;) hmmm.. lepsza taka niż żadna ;)
06.04.06 22:22, SpaceMan
// skasuj komentarz
O sztuczne krokusiki:)))))))
zmęczona
06.04.06 22:20, anielska dziewczyna // aaa...;)
// skasuj komentarz
no mam nadzieje, że kiedyś (oby niebawem;)) na jakiegoś pana od czerwieni wpadnę ;)) a może on wpadnie na mnie :P hihihi
zmęczona
06.04.06 22:18, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
nie masz kominka <kominku>;))??? no to wielka szkoda:))) ja uwielbiam siedzieć przy kominku i patrzeć się w ogień... ehhhh... aż się rozmarzyłam :)
06.04.06 22:01, Narazie papa
// skasuj komentarz
Mam wzrostu 1.65 albo 1.68 nie wiem wiem ze cos około 1.70 :P A i z tym odchudzaniem wiem ze juz raz obiecywalam dlatego teraz nie moge Was zawieśc bo tak tylko obiecuje i obiecuje i nic :P A co do tego ze jestem zgrabna to tłuszczyk mi sie wylewa na brzuszku ;( Ale jakos musze sobie z tym poradzić :P ;*
06.04.06 22:01, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
cgeci mam , siła buy sie znalazła ale nie mam czasu... ;/ ;/ ;/
szczęśliwa
06.04.06 21:45, Lady M.
// skasuj komentarz
sliczne krokusiki ! :) a przebiśniegi tez niczego sobie :) jak dobrze że ta wiosna wkońcu do nas zawitala :)
zmęczona
06.04.06 21:44, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
ja też chcę słoneczka (bo blada jestem jak ściana;)). W niedziele było tak pięknie i ciepło, a wczoraj w Częstochowie padał śnieg z deszczem ;((( ehhh...
06.04.06 21:29, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
jakie piekne przebisniegi...chyba wybiore sie na długi długi spacer w poszukiwaniu wiosny...!!
06.04.06 21:28, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
jezu ja to dopiero sflaczałam...mielismy sprawdzian sprawnosciowy i robilismy brzyszki w tramtym roku na minute miałam 49 a teraz 39 ;/ to sie nazywa spadek formy...
06.04.06 21:27, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
ehh no ja tez dzisiaj wyłowiłam kyrtałke zimowo...bo w swietokrzyskim wiało nie milosiernie!! ;))ale nie damy sie wiosna regeneruje siły na walki z potenym wrogiem-zima ;) nie dobrze ze mna - gadam głupoty...
06.04.06 21:26, Narazie papa
// skasuj komentarz
A u mnie ciepełko haha :P Chcesz troche?? ;) Ja w wiosenno - jesiennych bucikach i wiosenno - jesiennej kurteczce :) Faaaajnie jest słoneczko świeci tralala ;) A za misia zabiore sie prawdopodobnie pod koniec weekendu bo wczesniej to czas nie pozwala ... :( Buziaczki ;*
spokojna
06.04.06 20:55, without_wings
// skasuj komentarz
ja tez w zimowej kurtce dzis.niestety trzeba bylo. bo wiosenne slonko juz niby bylo ale... sie zmylo:( / :*:*
spokojna
06.04.06 20:44, lovelka
// skasuj komentarz
Piękne te kwiatki:). Ja też w kozakach i w kurtce zimowej, nie tylko dla tego że nie mam jeszcze półbutów i wpadam w szał, ale we Wrocławiu też zimno. I wziął mnie leń przedświąteczny, a tu kupa nauki. Naszczęście jeszcze tylko jutro i poniedziałek 2 lekcje, a potem jestem już cała sunsilkowa. Chociaż mama grozi, że będe w tym roku myć okna:(.
zakochana
06.04.06 20:30, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
heeeeeeeej słonce swieci nad naaaami ogrzewa nasze nagie ciała proomieniami! ;D:D:D
spokojna
06.04.06 20:14, szczęściara1976 // no ja mam
// skasuj komentarz
juz dosc zimny zimna,niby wiosna a jakos tak:(((
06.04.06 20:05, curly999999999
// skasuj komentarz
przyznam się bez bicia....to ty zmotywowałaś mnie żeby uszyć misia. Zmotywowałam się i uszyłam go w jeden dzień, jest już w drodze do Warszawy bo wysłałam go dzisiaj priorytetem. Wielkie dzięki! Wczesniej jakoś nie wierzyłam że potrafię cokolwiek uszyć, nawet nie liczyłam że mi się uda, a jednak. Fotki mu nie zrobiłam bo tak jakoś wyszło. Chciałam ci tylko podziękować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)