wtorek, 7 grudnia 2010

05.12.05 // Życie jest piękne...

Życie jest piękne!
O tak, pomimo wszystkich narzekań, przeciwności losu, ciągłego wspinania się pod górkę, ciągłych wzlotów, upadków, kompromisów, szaleństw, jest piękne i warto je szanować. Warto pamiętać, że jest tylko jedno i niestety nie tak długie, jakbyśmy chcieli. Temat miesiąca, pomimo tych filozoficznych przemyśleń nad cierniami życia i przemijaniem, nastraja mnie optymistycznie. Zmusza do myślenia o tym,co w życiu jest dla mnie ważne, co mnie cieszy, kogo i co kocham, co mnie fascynuje, do czego dążę.
Temat woda, temat wartki, jak rzeka, niby prozaiczny, a jednak poruszający w sercu najczulsze struny.
Zastanawiam się, którą z nich dotknąć najpierw?
Pierwsza w moim życiu była przyjaźń. Tak, życie jest piękne, bo ona jest koło mnie, przy mnie, ze mną, jesteśmy razem już tyle lat, nasze życie splotło się ze sobą nierozerwalnie. Siostry syjamskie, bez szansy na rozdzielenie, nie istnieje pojęcie: moje życie, jest nasze życie, ,nasze wspomnienia, nasza przyszłość. Nie opiszę naszych losów w szczegółach, bo na wpis wielkości księgi nikt nie miałby czasu i ochoty. Uwierzcie mi na słowo, taka przyjaźń nie trafia się często, dlatego cenię ją, jak największy skarb i wiem jedno, życie z nią u mego boku ma inny wymiar, jest piękne! Z moją Dorotką!

Jakość czarnobiałych zdjęć okrutna, wiem, ale spróbujcie spojrzeć na nie przez pryzmat serca.


komentarzy [46] Komentuj z głową »
spokojna
13.12.05 21:04, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
jakoś zdjęć jest wspaniała!!!! naprawdę uważam, że to świetne zdjęcia, pełne pasji, wspomnień i emocji!!! a o to chyba chodzi... nie tylko o to, żeby były techniczne i niemówiące o niczym!!! przyjaźni zazdroszczę, choć i ja ostatnio wiem, że mam na kogo liczyć... wydawało mi się, że ta przyjaźń już umarła, ale odżywa i bardzo się z tego cieszę :-)
szczęśliwa
11.12.05 18:18, Kgmilka // O jejej :)
// skasuj komentarz
Olsztyn jest najpiekniejszym miastem na swiecie , bo to moje rodzinne miasto . Teraz mieszkam we wrocliwu gdzie studiuje, ale bardzo tesknie za Olsztynem no ale juz za tydzien jade do niego :) co do zdjec to rewelacja wydaja sie takie naturalne , pelno w nich zycia usmiechu radosci są wspaniale za kazdym razem jak ogladam takie zdjecia rodzicow wdaje mi sie ze zycie z tamrych czaso pomimo ze bylo ciezko bylo takie takie pelne przjazni, znajomych. Dzis brakuje tego w zdjeciach ..... Mikolaj ...... na jednym ze zdjec widoczny jest mikolaj :) znam tego mikolaja , przychodzil do nas do przedszkola jak bylam mała :) Serdecznie pozdrawiam i zycze Spokojnych pelnych milosci Swiąt oraz szczesliwego i pelnego zdrowia oraz radosci Nowego Roku :)
07.12.05 18:41, Man
// skasuj komentarz
Przeczytałem mejla!:)))))) Odpowiem na dniach;))))))
07.12.05 18:38, stokrotk@
// skasuj komentarz
Spojrzałam na te czarno-białe zdjęcia przez pryzmat serca i są piękne naprawde przyjazń jest najpiękniejsza . Mi się niestety nie udała nie mam przyjaciółki bo mnie zawiodła. Zazdroszcze wam jej ;)))
zakochana
07.12.05 15:31, hell
// skasuj komentarz
my jestemy b grzeczne.=)
zakochana
07.12.05 14:45, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
takie zdjecia to fantastyczna pamiatka :)
07.12.05 10:59, minimati
// skasuj komentarz
piękne... bardzo lubię takie zdjęcia... oddają klimat...
spokojna
07.12.05 10:40, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
zajzyj tam http://kobieta.gazeta.pl/kobieta/0,61007.html i zycze powodzenia
06.12.05 21:15, Mały_biały_pies // Odp
// skasuj komentarz
Udały się moje zawody, właściwie to turniej =D (siatkówka)
spokojna
06.12.05 20:32, venila moderator
// skasuj komentarz
mhmm./ podobaja mi sie te zdjecia ;]
spokojna
06.12.05 20:01, Cała ja:)
// skasuj komentarz
Przyjazn to jeden z najwiekszych skarbow:)milo sie czyta o tak silnej i wyjatkowej wiezi:)...
06.12.05 19:22, Mały_biały_pies // Czesc
// skasuj komentarz
Moja Suzi jest jeszcze szczeniaczkiem i często po zjedzeniu jej sie odbija. To troche śmieszne =))) Mnie osobiście najbardziej śmieszy to że czasami dostaje czkawki... =D Apropo jedzenia i wagi naszych pociech, to ja sie chyba nie wypowiem (moja tłuściocha nie mieści się w skali na wadze=)))), ale czasami wyglada jakby połknęła balon.=) pozdro i +
zakochana
06.12.05 19:17, hell
// skasuj komentarz
a pewnie ze sie zabiore z jagodem. ha my razem z jednego a nawet wiecej mieszkamy 14 km od siebie a wiecej chodzimy do jednej sql a wiecej.... do jednej klasy:D
zakochana
06.12.05 18:56, hell
// skasuj komentarz
lubie z oirzechami ale wole goplane truskawkowa:D:D mm pychota., wogole poszlabym sobie teraz na pizze ale nie mam z kim:D
spokojna
06.12.05 18:55, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
ja wolno chodze.i tez tesknie.tylko sie mi zdaje ze bardziej.wrazliwy gupi jagod.dobra ide bo krzycza na mnie nerwostany.to potesknisz jeszcze muah malenia;*
spokojna
06.12.05 18:44, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
myślisz,że jak teraz wyjde to na którą będę?
zakochana
06.12.05 18:36, hell
// skasuj komentarz
a czekolada moze byc. nie pogardze niczym co slodkie:D
spokojna
06.12.05 18:33, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
łochh a ja wlasnie zjadlam 6 kanapek.jezuuu,grubas.ale co łobiadu nie mam normalnego.aj.zupy,jak ja zup nie lubie.aj. i co? przyjade do Ciebie co;D
spokojna
06.12.05 17:49, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
naprawde cUdaKi.ja nie mam zdjec prawie w ogoleani z dziecinstwa,ani potem.dopiero teraz i to takie ulotne,bo gdzies tu trzeba wykasowac tu cos.z imprez.jakies takies.z resszta malo mnie tam.bo na takich imprezach zawsze jestem zalatana.od znajomych do znajomych tu pogadac tam potanczyc.i dlatego rzadko kiedy mnie uwieczniaja aj. =). z reszta taka morde;D hehe...radosc jest najpiekniejszym tworzywem jakie nas wypelnia mm. a grzywe dawaj,zaraz ja przyczepie,uwazaj na czolo.bo je znowu popsujesz;D utniesz i w co bedziesz buziole dostawac? =). zjadlabym spaghetti.mmm.
06.12.05 17:35, Kasia24 // pięknie
// skasuj komentarz
patrzy się na takie zdjęcia - mimo szarości są tak naprawde pełne ciepłych barw :)
spokojna
06.12.05 17:15, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
hehe fota nie z dziś =). a nota do tematu.kiedyś uczyłam ludzi wypatrywać ziarenka szczęścia we wszystkim co ich otacza. =). choć sama czasem nie umiem tego wcielać w życie lubie powtarzać to ludkom =). a tiii.jużsie wykrecasz co by mi tej grzywy nie dac,dobbraa.halny wieje w inna strone.czytałam w radiu (:P). jestem nienormalna.a dzisiaj humor nijaki.zmeczona jestem,ale nie umiem spac po polusniu.aj.czekam na nocke.mrY;*
zakochana
06.12.05 17:14, hell
// skasuj komentarz
a do 2 fuck jestem teraz spiaca zaatsanwaiam sie czy nie walnac sie. a mikolaja nie bylo o malo nie wlzalam do tego komina za nim ehy.dostalam czekolade bu ale obciuach.
spokojna
06.12.05 16:35, lovelka
// skasuj komentarz
Miedzy mną a moim bratem tez 6 lat różnicy, a front czasem jest, ale raczej przeciw tacie;)
spokojna
06.12.05 16:13, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
maj sexi sexi lova;D (+).
spokojna
06.12.05 16:13, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
zdjęcia są piekne =). wrażenie cUdnE. i w ogóle. Ty wiesz. a włosy beda cool,kiedy sie mam ich spodziewac?;D =)). Żytcie jest piękne bo tworzą je piekne miejsca i ludzie. =). ale kazdy widzi je inaczej...
szczęśliwa
06.12.05 11:15, Agusia:)
// skasuj komentarz
Fajne foty! Musisz mieć cudne wspomnienia! Czasy szkoły średniej chyba zawsze będą będą mile wspominane:D:D Pozdrawiam!
zmęczona
06.12.05 10:55, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
a co do pracy to powiem Ci, że nawet nie mam tak dużo na głowie ... zaraz jadę po jakies drobne upominki dla rodziców, bo wcześniej nie zdązyłam ;(
zmęczona
06.12.05 10:53, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
przyjaźń jest naprawdę piękna :)) zdjęcia też bardzo fajne :)
zakochana
06.12.05 01:18, hell
// skasuj komentarz
spalam od 14 30 do 20 a nawet po:D:D
06.12.05 01:08, Man
// skasuj komentarz
Ok- mejl jest -miałem zle ustawione sortowanie-jutro przeczytam i odpowiem-buźka;)
06.12.05 01:04, Man
// skasuj komentarz
Podejrzewam,ze z goła du.a po rynnie nie zwykł łazic;D pa;)
zakochana
06.12.05 01:03, hell
// skasuj komentarz
mam jeszce komin. dobranoc.
06.12.05 01:03, Man
// skasuj komentarz
Jarku-bo tak mi na imie:) Podeslij jeszcze raz-papapa wyłaczam sie!;)
06.12.05 01:01, Man
// skasuj komentarz
Słodkiego Mikołaja w ciepłych gaciach-pa;)
06.12.05 01:00, Man
// skasuj komentarz
No przeciez nie pisujesz do mnie listów;)
06.12.05 00:57, Man
// skasuj komentarz
Buźka-wiesz w co!:))))))).......................................... .....................w raczke swintucho w rączkę!!!!!!!;D pa;)
06.12.05 00:56, Man
// skasuj komentarz
Hihi czekam, czekam;D)))
06.12.05 00:55, Man
// skasuj komentarz
A slubu nie bralismy i pewnie dlatego Cie jeszcze lubie;D
06.12.05 00:54, Man
// skasuj komentarz
Ale to takie gadanie-dla chcacego nie ma nic trudnego moja droga.
06.12.05 00:54, Man
// skasuj komentarz
Teraz pewnie napiszez,że nie masz mojego numeru!
06.12.05 00:53, Man
// skasuj komentarz
Ja czekalem znacznie dłuzej-moglas dac sygnał telefoniczny!
zakochana
06.12.05 00:45, hell
// skasuj komentarz
mmam bbb przyjaciolke a rczej moze mialam bo sie przeprowadzilam. i dupa. an no masz racje nie wzielam to pod uwage ze Mikolaj chodzi jak spimy.fuck . widzialas kiedys mikolaja bez kubraka[?] a wogole co dla mnie masz[?]
06.12.05 00:45, Man
// skasuj komentarz
Ż e posłuże si e cytata:"02.12.05, cztery-lapy Wiesz co, my sie nie powinnismy stykać o takiej porze, kiedy rozum zasypia, a budzą się potwory...głupoty; nasze dialogi są imbecylne, że tak je określę";DDD)))))))
06.12.05 00:42, Man
// skasuj komentarz
A i owszem mam:)
zakochana
06.12.05 00:29, hell
// skasuj komentarz
3maj i nie puszczaj przyzni. ja w nia az tak nie pokladam serce moze dlatego ze nie wierez w czysta szczera do bolu przyjazn. nie wazne. ps/ glodna wlasnie opchalam sie zupa chinska. boshe jest 00 30 a mikolaja nie ma chyba niezasluzylam fuck.
06.12.05 00:24, Man
// skasuj komentarz
Pierwszy.;D))) Potem sie wpisze;))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)