wtorek, 7 grudnia 2010

03.12.05 // Gdzież to ja dzisiaj byłam...

Trochę posmęcę i opowiem wam, gdzie i jak spędziłam dzisiejszy dzień. Kolejną sobotę, zamiast w domowych pieleszach, przy boku męża, dzieci i psa, spędzam po za domem. No, cóż, w moim zawodzie cały czas trzeba się doszkalać, nie można zakostnieć i lecieć po schematach i może to i dobrze, bo świat cały czas pędzi na przód, my się zmieniamy i dzieci też, a musimy być cały czas partnerami codziennego dnia. Z tą też myślą i hasłem przewodnim na ustach wyruszyłyśmy wesołym, zielonym autobusikiem do Barczewka niedaleko Olsztyna. Gospodarstwo turystyczne położone w lesie, zajazd, zwierzaki i takie tam bajerki, w środku odpowiedni wystrój, dobre żarełko i kilkanaście godzin wtłaczania nam, do umysłów, zaprzątniętych myślami o domu i odpoczynku po całym tygodniu pracy, wiedzy o recyklingu, ochronie przyrody i sposobach zaszczepiania miłość i szacunku do powyżej wymienionej, a także, co ważniejsze pozyskiwania funduszy na te działania. Czy wiecie, że w Polsce nie jest już tak źle z odzyskiwaniem produktów wtórnych, powoli wchodzimy do czołówki wśród państw unijnych. Kto by pomyślał, obiegowa opinia stwierdza raczej coś innego. Teraz niech wam zadrży ręka, zanim wrzucicie butelkę, gazetę i puszkę do jednego pojemnika, a co!!! :)



komentarzy [32] Komentuj z głową »
smutna
05.12.05 23:03, hari
// skasuj komentarz
a u mnie oczęta niebieskie, a u kumpeli zielone;)
smutna
05.12.05 23:00, hari
// skasuj komentarz
takiego widziałam tylko na fotkach;) mój ma jedno oko brązowe drugie niebieskie;P
zakochana
05.12.05 22:37, hell
// skasuj komentarz
kochanie Twoj wiuersz jest najpeikniejszy. hmm ja naciagalam curlyyy olsnij mnie.
zakochana
05.12.05 22:34, hell
// skasuj komentarz
sobota partyyyyyyyy. zajebiscie bylo. dopiero dzisiaj odesdpalamos 14 20 do 20 05 mowie Ci nie wiem ile razy na parkiecie ze smiechu lezalam. jeszce dochodze do siebie. a wogole jestem glodna cholernie glodna a nie mam chleba juz na chacie. ratujjjjjjjjj
zadowolona
05.12.05 22:28, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
żeczywiście masz świetną prace :)
05.12.05 20:13, punkgirl
// skasuj komentarz
też mam zielone oczki:)
zadowolona
05.12.05 16:48, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
fajny wypadzik :)
spokojna
05.12.05 15:53, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
przykleje sobie na dół:P mge na dół;P ?:>
spokojna
05.12.05 15:52, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
pr\zykleje super glu,bede wymiatac? =). a to inna impreza ale ta tez pewnie mialam wypisana na twarzy,tyle ze ta fota byla robiona zaraz po przebudzieniu jeszcze na imprezie=). cho mi zrobisz obiad =). mm (+).
zmęczona
05.12.05 11:38, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
cieszę się, że podoba Ci się ten pomysł :) Zawsze możemy założyć wspólny pokoik na sunsilku i spróbować pokazać jakies fajne rzeczy innym :)
05.12.05 10:55, Róża
// skasuj komentarz
Jak pamiętam, to segreguję. :)
04.12.05 23:26, Mały_biały_pies // ojjj...=)
// skasuj komentarz
Olsztyn jest super !!! Ja osobiście trenuje taniec towarzyski i tam są najlepsi tancerze. Mówie to bo nie wszędzie to miasto jest doceniane, a obok Olsztyna jest takie przepiękne miasteczko - Olsztynek polecam!!!
smutna
04.12.05 22:39, hari
// skasuj komentarz
oj, jestem świadoma - i nadal się jeszcze dokształcam. ale husky to wymarzony piesek mojego braciaka:)
04.12.05 20:34, Man
// skasuj komentarz
Temat d...co?;))))) Nadpobvudliwośc? heh spróbuj posiedziec kilkanascie godzin zobaczysz jak fajnie-a co do towarzystwa-nie znałem Cie wtedy;))
spokojna
04.12.05 16:52, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
grzywe cchce,grzywe =)).
04.12.05 13:02, Magot
// skasuj komentarz
Negocjacje dotycza raczej możliwych sytuacji :) Choć z Uniwerkiem musimy negocjować np. dofinansowanie wyjazdów na turnieje :)
spokojna
04.12.05 11:50, lovelka
// skasuj komentarz
Ciekawe, przyznam jednak, że nie segreguje śmieci. Myślałam żeby to zmienić, ale jakoś tak chęci reszty domowników zabrakło... Wstyd i hańba. Może to będzie moje postanowienie noworoczne?
04.12.05 10:54, Man
// skasuj komentarz
A ten osiołek to jakis podwodny transport? Bo nie wiem, czy zdzierzyłbym. Nie nie boje sie-ale kilkanascie godzin w 1 miejscu-to nie dla mnie
szczęśliwa
04.12.05 00:52, Agusia:)
// skasuj komentarz
Całe życie trzeba się uczyć;)) Pozdrawiam!
spokojna
04.12.05 00:42, szczęściara1976 // a ha
// skasuj komentarz
no to juz rozumiem o co chodziz tym ciapulkiem;) ja inaczje rozumialamalez drugiej str takie mile to jejzdjecie ..ze az sie zdziwilam:)milej nocy
04.12.05 00:18, Man
// skasuj komentarz
Australia? w zasadzie tak:) Pare lat temu zrezygnowałem z wyjazdu na Karaiby-własnie ze wzgledu na dlugosc lotu:) Pa;) Dobrej nocy-skoro tak;)
leń
04.12.05 00:14, green_eyes
// skasuj komentarz
smutno mi. świat jest taki niesprawiedliwy. taki zly w ten czas. ehh. idę spać. Dobranoc Beatko =).
04.12.05 00:01, Man
// skasuj komentarz
Wiesz-nie tyle capnięcia sie boje, co tego, co Ci w pyszczku zostanie....';D A dobra d..a nie jest zła-no nie?;) I wcale nie musi byc Lopezowa:)
spokojna
03.12.05 23:55, szczęściara1976 // no dlatego pytam czemu aj captakiem nazywasz?? mowieze ksywka czy jak to nazwiemy mi sie kojarzy negatywnie:0 nie kolezanka tylko to jak ja tu nazwalas:))))))))))
// skasuj komentarz
:)))))))))))))
spokojna
03.12.05 23:49, szczęściara1976 // ja tez jestem
// skasuj komentarz
zielonooka:)a czemu "ciaptak"?jakos mi sie to negatywnie kojarzy
03.12.05 23:47, laila_ali
// skasuj komentarz
Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie świątecznym :] Pozdrawiam :]
03.12.05 23:41, Man
// skasuj komentarz
Gdy czterołapiaste szczerza sie-to nigdy nie wrózy nic dobrego;d
szczęśliwa
03.12.05 23:34, Ania
// skasuj komentarz
no wlasnie problem chyba w tym ze malo sie mówi o naszych osiagnieciach , zwykło sie na wszystko narzekać ..a przeciez wejscie do tej czołówki to juz jest coś .......pozdrawiam :-)
03.12.05 23:25, Man
// skasuj komentarz
Tajemniczy usmiechh Mona Lisy?;)
03.12.05 23:01, Man
// skasuj komentarz
DokładnieTy! czytająca własnie na molu:)
03.12.05 22:50, Man
// skasuj komentarz
No i kto zaczyna te wszystkie zboczone tematy co?;)
03.12.05 22:12, Man
// skasuj komentarz
Aleście sprytne bestyje sa- tak szybko posprzatac ze stołu flaszencje i ogóry -że o chlebie i sale z cebulą nie wspomne-ze i fotograf sie nie kapnał?;D))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)