wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 05.11.05 // Opowiem wam o... działce jesienią

brama do mojego raju

wrzesień

wrzesień

październik

październik


jesienny pies

listopad

listopad
Listopad, jesienne klimaty, koniec sezonu, żegnajcie codzienne eskapady na działkę. Kocham to miejsce, kocham na równi z moją panią, obie czujemy to samo: spokój, relaksująca zieleń, ćwierkot ptaków, bo dookoła las, aż dziw, że niedaleko blokowisk, ulic, wielkiego miasta uchował się taki azyl. Działka, to wolność, nie ma smyczy, obroży, zakazów, dookoła tyle ciekawych rzeczy do poznania i zapachów, ale nie będę się powtarzać. Bynajmniej na słowa: Demi na działkę, dostaję dzikiej głupawki ze szczęścia. Dla mojej pani, to miejsce szczególne, tym bardziej, że nigdy nie podejrzewała siebie o zapędy do rolnictwa. Teraz grzebie przy tych roślinkach, jak oszołom, a ja jej dzielnie pomagam. Oczywiście działka, to tylko nazwa, absolutnie żadnych grządek pod sznurek, wyłącznie sama natura, drewno, kamienie i rośliny, rośliny, rośliny, mały ogród botaniczny i co lepsze ona zna każdą z nich po imieniu, zna każdy listek, nową gałązkę, kwiatek, cieszy się, gdy rosną, smuci, gdy marnieją; Niezależnie od pory roku jest tam PIĘKNIE!!! Co zresztą udowadniam na zdjęciach. Tak więc ja kocham moją panią, ona kocha mnie, a obie kochamy działeczkę- kółko wzajemnej adoracji :))).



komentarzy [10] Komentuj z głową »

zadowolona
07.11.05 18:59, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
śliczne foty

zajęta
07.11.05 12:49, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))))
// skasuj komentarz
Taką działeczkę to też bym bardzo kochała :))))))) Ehh...ale bym się wytarzała w tej trawce z Tobą :PP :DDD Pozdrawiam :)))))

spokojna
06.11.05 16:37, venila moderator
// skasuj komentarz
haloo jak mija dzien ?;]

spokojna
06.11.05 16:17, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
każdy ma swoją dyndałke =)

spokojna
06.11.05 00:34, *szwagierka moderator // :-)
// skasuj komentarz
ja jeżdże czasem na działkę do rodziców... pięknie tam... sama niestety nie mam zacięcia działkowego i wszelkie ogródkowe sprawy zaniedbuję :-( w domu z kwiatków przetrwali tylko najwięksi twardziele :-)

05.11.05 23:07, Kaś
// skasuj komentarz
fajny ogrodek:)

zakochana
05.11.05 21:11, Dżustina
// skasuj komentarz
dwa biale psy :D jeden pies na drugim psie i dalej oba sa biale ;)) <ściana>

sexy
05.11.05 21:09, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
No to połączmy nasze siły i Kilerek do Demi i dadza czadu :D pozdrawiam ;*

spokojna
05.11.05 19:15, venila moderator
// skasuj komentarz
no rosochata morda wymiata. proste =)

spokojna
05.11.05 19:09, venila moderator
// skasuj komentarz
okej. wybacze, tylko nie rob jej krzywdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)