niedziela, 5 grudnia 2010

01.12.06 // co za dzień!

Tak mnie jakoś dzisiaj coś nosiło, rozpierało od środka, coś euforycznego, szalonego, takie jakieś uczucie, o którego istnieniu już dawno zapomniałam.
Takie szczęście jakieś, taka promienistość, lekkość, taka pogoda ducha.
Reeety, jakie to piękne uczucie.

I to tak z nienacka mnie wzięło , niespodziewanie, z ukrycia się na mnie rzuciło, bez ostrzeżenia tak... i jak na razie trzyma.
Oj trzymaj ty mnie trzymaj szczęście moje, optymizmie ty mój utracony, radości życia ty moja, bo bez was to ani rusz zaczynać każdy kolejny dzień.

Tak wygląda stan mojej duszy na chwilę obecną, nawet tęsknota mnie taka zdjęła za sunsilkowym domkiem, że przegnałam dzieciaki i zasiadłam przy klawiaturze.

A remont?
No cóż, remont ma się ku końcowi.
Ściany cudne, kolory się trzymają, klimat i atmosfera ciepła w postaci "soczystego melonu", "pachnącego cynamonu" i "indiańskiego lata" radują serce i oczy.
Podłoga wycyklinowana i polakierowana lśni jak lustro. Czystość spoziera z każdego kąta.
Noooo....mówiąc ogólnie, bo jeszcze czekamy na zamówione meble i w związku z tym cały dobytek zalega w pudłach w pomniejszych pokojach. Ale co tam, wszystko po kolei, wszystko w swoim czasie, ole!

Jakie to cudne, gdy nic nie jest w stanie zmącić mojej euforii, nawet obolały tyłek, w który co dwa dni szpikują mi zastrzyk na rozluźnienie krtani, to w związku z tym moim nieszczęsnym nauczycielskim gardziołkiem. Jest bynajmniej poprawa i już nie skrzeczę, jak późny Rod Steward. Hmm, dobre: przez pośladki do gardła :)

A na koniec, a na koniec najlepsza nowina dzisiejszego dnia!!!!!!!!

Tak, tak sunsilkowe ciocie i wujkowie: NIEISTOTNA URODZIŁA SYNKA!!!!!

ILONKA JESTEŚ WIELKA!!! DZIELNA I WSPANIAŁA!!!

Moje serdeczne gratulacje, każda nowa istotka na tym świecie, to nadzieja na lepszy świat. Powodzenia w wielkim trudzie wychowywania małego człowieczka na dojrzałego, mądrego człowieka.

Rety, co za dzień :)


komentarzy [61] Komentuj z głową »
zakochana
06.12.06 20:09, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
heheh tobie to fajnie:):)):j aci oddam troche moje cielska chcesz??/to w ramach swiat:):):)hehehehe
szczęśliwa
06.12.06 20:02, Adrianna // a no złapałaś! :)
// skasuj komentarz
lecę juz, zabieram się do pracy! :)
samotna
06.12.06 20:00, krootkaa
// skasuj komentarz
no własnie te wolne dni tak szybko mijają:( ja to tylko czekam nałikend wreszcie :(:(
zakochana
06.12.06 19:55, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
a u Ciebie byll Mikolaj???????pewnie nie bo Ty jestes ta zla:):):):hihihihi bo to zla kobieta byla:):):)
zakochana
06.12.06 19:55, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
O ty!!!ja niejestem ananas:):)heheh jak cos to arbuz:):):heheh ja bylam w pracy jak codzien:/mam jz jeje dosc ale coz takie zycie:):):)potem dowiedzilam sie ze mikolaj zgubil moj prezent:(:(:(i bede gp miala w piatek dopwiero:):):)heheheh
szczęśliwa
06.12.06 19:51, Adrianna
// skasuj komentarz
a no własnie komu sie nie chce??? :)))) dla tej przyjemności jestem nawet w stanie zwiać z pracy! :)))))))
szczęśliwa
06.12.06 19:44, Adrianna
// skasuj komentarz
To Ty jestes zberaźnica, bo chce Ci się i tu i tam! :P
zakochana
06.12.06 19:44, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
no wlasnie niebylo mikolaja:(:(:(foch:(:(:(:(heheh ale bedzie wpitek moj poiwdeizl ze mu tak powiedzial:):):heheheheh a Ciebie slonce nigdy niebede miala dosc ciesze sie ze o mnie pamietasz:*:*:*:*:*:*muuaaaa:*:*:*::*
szczęśliwa
06.12.06 19:30, Adrianna
// skasuj komentarz
task ale nad tym działam w nocy! :P
szczęśliwa
06.12.06 17:56, Adrianna // <>
// skasuj komentarz
no dokładnie!!!! Od dwóch lat jestem pod opieką lekarza, bo miałam małe kłopoty, także teraz jest najbardziej dogodny czas! :)))))
samotna
06.12.06 15:25, krootkaa
// skasuj komentarz
i postaram się być dzielna ! heeh.. jak dzien minął? + :)
zajęta
06.12.06 14:42, ramka2
// skasuj komentarz
Ja ostatnio zrobiłam się bardzo leniwa,więc to nie po mnie,ale ona chyba z Ciebie bierze przykład:)Ty jesteś pracuś nad pracusie.Zostawiam mikołajkowe życzenia,wielkie buziole i oczywiscie + :):):)
zadowolona
06.12.06 12:59, do widzenia
// skasuj komentarz
niechaj trwa Twoj dobry humor caly czas! :)
zakochana
06.12.06 08:38, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Jestem jeste muaa:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*:slonko:*:*:*:
zakochana
06.12.06 08:37, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie Święty Mikołaj przyjdzie do Ciebie, razem wspomnicie dawne czasy, popróbujecie Świąteczne frykasy, potem odleci i skryje Go mrok, lecz Ty się nie martw - wróci za rok
nieszczęśliwa
06.12.06 00:23, .......... // :)
// skasuj komentarz
Już Mikołaj grzeje sanie, Czego pragniesz niech się stanie, Każde z marzeń skrytych w głębi Święty Dziadek może spełnić, milego mikolajowania!!!:D:D:D
zadowolona
05.12.06 22:11, Iv
// skasuj komentarz
ja mam bakterie helicobakter pylori :/
samotna
05.12.06 21:23, krootkaa
// skasuj komentarz
ja wierze ze po tej burzy wkoncu wyjrzy słonce:( jak dzien minął?
szczęśliwa
05.12.06 20:58, Adrianna
// skasuj komentarz
jejku Nieistotna urodziła, ale super, zaraz poklecę jej pogratulować!!! A co do mojego powiększania to chyba wtedy zmienię wpis jak zajdę! :)))) Taskże poważnie nad tym pracujemy! :)))))
zadowolona
05.12.06 20:39, Iv
// skasuj komentarz
a ja miałam dzionek nawetok, poza tym ze co zjem to mnie żołądek boli :/ ehh ide z psinką na spacerek :P
zakochana
05.12.06 20:20, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no wlaaasnie. w tym polroczu jestem strasznie zabiegana, Adas tez czasu dla siebie nie mamy w sumie w ogole;/ :( dlatego uwazam, ze sylwester we dwoje, gory, spacery i mam nadzieje, ze snieg bedzie:P jest idealny!:)) oj kochana ja wiem, coz to znaczy remonty w domu. masz dosc, ale spojrz jak cena mieszkania Twego poszla do gory;D w sumie teraz sa takie ceny mieszkan, ze jakby moja mama sprzedala nasze to moglibysmy dom kupic :P LOL :PPP ach no i te wspomnienia co do remontu ;D i juz za miesiac zapomnisz jak wygladalo stare mieszkanie:P
zajęta
05.12.06 16:37, ramka2
// skasuj komentarz
Łapeczko,biedna Halinka jest bardzo zapracowana i stąd ta jej "niedostępność".Szkoda,że mieszkamy tak daleko od siebie bo chętnie bym jej pomogła w obowiązkach.Niestety mogę jej tylko pomóc "dobrym słowem"Pozdrawiam cieplusio,zostawiam buziaki i +.
spokojna
05.12.06 15:56, lovelka
// skasuj komentarz
DZiadek zaczał malować wychodza czarne smugi. Dziadek zły, ja zrozpacza. Aj, sypie mi się ten remont... :*
samotna
05.12.06 10:30, krootkaa
// skasuj komentarz
+ ci zostawiam..
samotna
05.12.06 10:30, krootkaa
// skasuj komentarz
chyba nie jestem dzielna:(
samotna
05.12.06 04:58, *sylwuszek*
// skasuj komentarz
i zycze udanego wtoreczku :)
samotna
05.12.06 04:57, *sylwuszek*
// skasuj komentarz
oj,to juz musialas do obowiazkow wracac.niedobrze :p ale przynajmniej troszke sobie poleniuchowalas i odpoczelas od tych wszystkich zawirowan!! mam nadzieje,ze Ci to dobrze zrobilo :)
smutna
04.12.06 23:29, hari
// skasuj komentarz
no to póki co jeszcze się tym cynamonowym nie nacieszyłam;) choć i tak cynamon w ogóle ubóstwiam:]
zadowolona
04.12.06 23:28, Iv
// skasuj komentarz
a mi sie chce spac wiec tez znikam :* papapa
smutna
04.12.06 23:22, hari
// skasuj komentarz
uwielbiam mój cynamonowy:] na pewno nie chciałabym mieć już innego koloru w pokoju:)
zadowolona
04.12.06 23:20, Iv
// skasuj komentarz
hehehe nie taki znó maniak :) hehe a nie spie bo foteczki jeszcze dodaje ale zaraz znikam spać bo żołąekmnie boli i trza isc bo rano trzeba stać :P
zadowolona
04.12.06 23:17, Iv
// skasuj komentarz
hehehe spokojnie :) u mnei narazie sie powoli zaczyna a klimat dopiero będzie za jakiś czas.. choć szczerze boje sie ze bezie za dużo roboty żeby go poczuc :(
zadowolona
04.12.06 23:14, Iv
// skasuj komentarz
a no pierwsza :)
samotna
04.12.06 19:56, krootkaa
// skasuj komentarz
ja czekam wkoncu na ten dzień ! :( co tam słychac?
smutna
04.12.06 14:22, hari
// skasuj komentarz
pachnący cynamon jest też na moich ścianach;) pozdrawiam:)
zakochana
04.12.06 12:44, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Hej sloneczko:*:*:*muaaa jak tam pani zapominalska:):)hehehe
zadowolona
04.12.06 11:43, iwonne
// skasuj komentarz
czesc Rudzia. wpadlam, zeby dac Ci buziak. ;* tak zupelnie niespodziewanie. ;-)
samotna
04.12.06 03:02, *sylwuszek*
// skasuj komentarz
udanego poniedziałku zycze :) aby był on wyjatkowy :)
zakochana
04.12.06 00:07, Dżustina
// skasuj komentarz
juz sie usmiecham, widzisz? xD
zakochana
03.12.06 23:54, Dżustina
// skasuj komentarz
hmm wiesz, to zalezy jakie bachorszczaki w gimie by sie trafily, ja tam pamietam, ze w mojej klasie ciezko bylo nauczycielom odpekac 45 minut :) ale nio... w przedszkolu masz pelne rece caly czas... ale chyba i powolanie masz :D
nieszczęśliwa
03.12.06 23:43, ..........
// skasuj komentarz
aa jak na zlosc na 14:00do 22:30 wrr wole rano ale tak wypadlo:D:Da ty
nieszczęśliwa
03.12.06 23:36, .......... // :):):):)
// skasuj komentarz
dziekuje w imieniu mamy:D:D:Dcmok lapkaaa:D:D:D
zakochana
03.12.06 23:02, Dżustina
// skasuj komentarz
aaaa :D to wyobraz sobie co bys miala, jakbys w gimnazjum byla xD
zakochana
03.12.06 20:38, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Chyba mi na nim zalezy, ale ja tego nie chce. On jest zajety i chyba jest mu z nia dobrze. Dlaczego wdarł sie do mojego zycia w taki spsosb?? Wczesniej nawet nie zwracalam na niego uwagi, nawet nie umiem okreslic dlaczego :( Myslalam, ze umiem z tym walczyc, ze to pokonam. Tak pokonuje, gdy sie nie widzimy. Czy milosc nie jest dla mnie?? Chyba musze zrobic tak, by wiecej go nigdy nie spotkac. Wtedy wszsytko bedzie dobrze. Ja nie chce mu burzyc zycia i nie chce tez stracic naszej przyjazni. Bedzie mi go brakowa, ale tak trzeba. Musialam sie przed Toba wyplakac :( Jak ja mam poznac kogos nowego, skoro nie umiem zaufac nikomu z nowopoznanych, a z dawnopoznanymi jestem juz na takiej stopie przyjazni, że zwiazki juz nie wchodza w gre. Jak oszukac serce??
03.12.06 19:52, *Dota*
// skasuj komentarz
Ciotku, ja chce do ciebie. Wracaj mi do pracy. Ty leniu chorobowy.Wracaj, ja będę za ciebie gadać, a ty będziesz ruszać rękami, żeby nie nadwyrężyć swego gardziołka. I kończ do cholery ten tasiemcowy remont. Szampan mi się mrozi i mrozi do oblewania ty ścian.
zmęczona
03.12.06 12:58, Oliwcia
// skasuj komentarz
dawaj troche tej energii
leń
02.12.06 23:17, green_eyes
// skasuj komentarz
eee no to świetnie! Beata dawno mnie tu nie było.!
zakochana
02.12.06 22:11, Dżustina
// skasuj komentarz
oj no nauczyciele maja niewesolo ze swoimi strunami glosowymi, a gdzie uczysz i czego? :3
zadowolona
02.12.06 12:25, Iv
// skasuj komentarz
ja mysle ze tydzien to za małożeby nadrobić :P
spokojna
02.12.06 11:20, lovelka
// skasuj komentarz
Kupili mi te rękawiczki, ale jak na razie nie mam gdzie ich ubrać, bo za ciepło;). Ja wczoraj miałam przestawianie mebli, teraz szpachlujemy dziury, w poniedziałek dziadek mi maluje, a we wtorek wielkie tapetowanie. Potem dourządzam, dourządzam i mam śliczny pokoik;). ALe już dość mam tych remontów, bo na mnie krzyczą...
spokojna
02.12.06 11:16, lovelka
// skasuj komentarz
Urodziła!? Cholera! A ja obiecałam, że wyślę jej paczkę i że zdąże przed bobasem... A niech to... Muszę pędzić na pocztę! Mam dla dzidzi skarpetki i kubeczek:)).
nieszczęśliwa
02.12.06 10:29, .......... // :D:D:D:D:D
// skasuj komentarz
tu altomatyczna sekretarka gojda mamy godzine 10:28 sobota pogoda na dzis ma byc slonecznie i wesolo ...dzien dobry !!!!!!!!!!!! wstajemy:D:D:D
zajęta
02.12.06 03:56, ramka2
// skasuj komentarz
Dziękuję Ci Łapeczko kochana za bardzo,bardzo miłe życzenia.Ogromnie mnie cieszy Twój optymizm.Trzymaj tak dalej.Zostawiam pozdrowienia,wielkie buziaki i +.:):)
spokojna
01.12.06 23:38, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
hehe no widzisz ;P mi tu włosy rosną i wszystko inne a Ty dopiero wpadasz, to tak jakbys nie widziala pierwszych zabkow swojego dziecka nie? :) bede bić,bo to nie ma co sie oszczedzac w tym momencie ;) a Ty ciągle... piękna ma! :)
samotna
01.12.06 23:37, krootkaa
// skasuj komentarz
okk:PP no to dobranoc;*
samotna
01.12.06 23:28, krootkaa
// skasuj komentarz
hehe:PP pokaz potem kolory wszystkie ścian:>>
szczęśliwa
01.12.06 23:22, Lady M.
// skasuj komentarz
no wrócilas ;)
zakochana
01.12.06 23:21, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hiahiahiahia:D:D:D:D niee wiem, co tam sprzedają bo tam nie poszlismy:P jakies zulki tam siedzialy;/ no kochana strasznie sie ciesze, ze u Ciebie tak dobrze!:))) dawno Cie z Nami nie bylo mam nadziejeee, ze teraz bedziesz czesciej;> a Ilonkaa jest niesamowita!:))
spokojna
01.12.06 23:19, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
cholero Ty jedna, dostaniesz ode mnie za tak długie nieodzywanie sie do Jagódki ;P a ta cholera jak urodziła jak dopiero 12 miał byc?? aaaaaaaaa Filip jeden sie pchał na świat no :) ;*
zadowolona
01.12.06 22:56, Iv
// skasuj komentarz
:) hehe to sie ciesze :D
zadowolona
01.12.06 22:34, Iv
// skasuj komentarz
no ja mam nadzieje zejuz wracasz :) hehe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)