wtorek, 30 października 2012

trzydziestego października tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątego roku...


Mądra, piękna, rozsądna, troskliwa, zaradna, uczuciowa, wrażliwa, uczciwa, sumienna, szczera, otwarta, opiekuńcza, odpowiedzialna, szlachetna, uprzejma, wspaniałomyślna, pogodna, delikatna, dobra, czuła, wytrwała, towarzyska, wspaniała- moja córcia, moja maleńka dorosła córeczka.
Kocham Cię skarbie najmocniej na świecie. Jesteś moim szczęściem, moim sercem, moim sensem życia i niestety, nie masz wyjścia, musisz być szczęśliwa, w całokształcie znaczenia tego słowa, bo nie możesz unieszczęśliwiać swojej durnowatej matki, że tak egoistycznie zażyczę sobie w dniu, w którym spotkałyśmy się po raz pierwszy na tym świecie te parę lat temu.
No, Cię Kocham :*                             

ziemniakowe serce for you





2 komentarze:

  1. A co to za paskuda? pfe
    hehe Co mi nie powiedziałaś,że taka notka :)
    Też Cie kocham, mocnooooo :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)