poniedziałek, 6 grudnia 2010

22.12.05 // Życie jest piękne...

Życie jest piękne, gdy otaczają nas bliscy, kochani ludzie, serdeczni przyjaciele, bliżsi i dalsi znajomi, kiedy w takiej chwili jak ta, na moment przed najpiękniejszymi świętami w całym roku mamy komu złożyć życzenia i powiedzieć kilka miłych słów.

Oto życzenia dla Was kochani, dla wszystkich mieszkańców sunsilkowego domku:

A atmosferą serdeczną przepełnionych,
B bombkowych,
C choinką pachnących,
D domowych,
E emanujących ciepłem,
F familijnych,
G gwazdką rozjaśnionych,
H humoru pełnych
i
J jemiołą zielonych,
K kuszących smakołykami,
L leniwych,
Ł łaski pełnych,
M melodyjnych kolędą,
N nostalgicznych,
O otwartych,
P pogodnych,
R radosnych,
S stukrotnie bogatych,
T tradycyjnych,
U utęsknionych przez rok cały,
W wymarzonych,
Z zbliżających wszystkich przy choince i wigilijnym stole,
Ź źródłem szczęścia płynących

ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

Ż życzy Beata




komentarzy [33] Komentuj z głową »
leń
25.12.05 22:15, green_eyes
// skasuj komentarz
=)))) buzioll na dobranoc
spokojna
25.12.05 21:45, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
czuje sie jak beczka.wyżarłam wszystkie uszka przepyszne.myślisz,że pękne?ojacie.masakra jest ze mna chyba.i głos straciłam.oja.glupio jest nie moc mowic.ej tez Cie wiesz? i męża co mu dupsko wycałowałam =). i dzieciory oszołomy jedne =). i w ogole.sie dziele z wami pierogiem,bo uszek juz nie mam.no.i nie zapominac o Jagodzi.bo bedzie rózga. =).mmm;*
25.12.05 21:42, Narazie papa
// skasuj komentarz
Hehehe ja tez sie najadłam strasznie :) I moj brzusio sie pewnie zwiekszył :) a Ty co tam mialas dobrego?:> pozdrawiam ;*
25.12.05 21:04, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
;-)))
25.12.05 21:02, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
4-łapeczki wiesz od Jarka? Toć ja ci to sama napisałam.. ajjj jak zaganiana kobieta jest mało spostrzegawcza ;-) patrz mój komentarz wyżej ;-) :-*
zadowolona
25.12.05 16:40, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Dziekuje i równiez zycze wszystkiego naj... i spełniania marzeń, życzonka u mnie były równiez:)
zajęta
25.12.05 16:36, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Dziękuję i wzajemnie :)))) Śliczną masz choinkę :))) U nas niestety nie ma na taką miejsca i tylko na parapecie taka malusia stoi.... Buziaki :))))
zakochana
24.12.05 22:16, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
wesołych świąt :D
szczęśliwa
24.12.05 16:50, Agusia:)
// skasuj komentarz
Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie niech Cię aniołek ode mnie uściśnie i przekaże serdeczne życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia!!! Wesołych Świąt!
zadowolona
24.12.05 12:25, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
W tym dniu radosnym, oczekiwanym,gdzie gasną spory, goją się rany życzę Ci zrowia, życzę miłości,niech mały Jezus w sercach zagości,szczerości duszy, zapachu ciasta,przyjaźni, która jak miłość wzrasta,kochanej twarzy, co rano budzi, i w okół pełno życzliwych ludzi.
24.12.05 00:46, Kaś
// skasuj komentarz
alfabecik:) pozdrawiam i zycze wesolych swiat!:)
23.12.05 22:54, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ooo jak ładnie to wszystko napisane :) pozdrawiam :*
zakochana
23.12.05 22:47, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Piękna choina:D:D:D ja jutro dam tutaj moje fotki z pieknie umytym swiecacym domem:P no i z choina tez:P buzkaaa:*:*:*
spokojna
23.12.05 20:33, lovelka
// skasuj komentarz
Cudowny alfabet. Wszystkiego dobrego!
spokojna
23.12.05 20:00, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
dziekuje mis... ja to jestem wredna wiem.ale zabiegana masakra.poza tym pare rzeczy mnie ostatnio dopadło i tak jakoś.ale jestem z wami.z Toba.mraÓ;*
23.12.05 14:28, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
hej Bejb;* Dziękuje Ci za pomoc w szukaniu stancji. Znalazłam, już się przeprowadziłam. Mieszkam w M1 w dwiema koleżankami, nie jest ciasno, biorac pod uwage to, że nienawidze byc sama jest gud:-) Mieszkam na Warszawskiej, więc do Kortowa mam bardzo blisko, a calkowity koszt oplat to max. 280 zl... ściskam cie mocno i jeszcze raz dzięki! ;*
spokojna
23.12.05 13:21, lovelka
// skasuj komentarz
Mama się chciała poradzić co do babci i tak jakoś wyszło z tym prezentem. Już wiem, co mama dostanie na urodziny;). Szkoda tylko, że to dopiero w maju. Dzięki za pomysł. Masz u mnie +
zmęczona
23.12.05 13:01, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
ja wczoraj choinke ubierałam... koło 3 godzin mi to zajęło (siostry mi nie chciały za bardzo pomagać;)) Piękne życzenia :)) W tym roku jakoś tak wszystko na ostatnią chwile robimy u mnie w domku i juz muszę uciekać pomagać dalej:) Pozdrawiam serdecznie i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT :)***
23.12.05 00:22, Kasia24 // piękne życzenia
// skasuj komentarz
a i choinka urocza... u mnie choinka już jest, ale jak na razie zieloniutka - jeszcze wszystkie ozdoby w pudełkach w piwnicy :) za to śniegu coraz mniej!!!
leń
23.12.05 00:00, green_eyes
// skasuj komentarz
rozwiązanie konkursu - zapraszam!
22.12.05 23:29, Man
// skasuj komentarz
No!:)
leń
22.12.05 23:25, green_eyes
// skasuj komentarz
ajj nie chce mi sie tej wigilii ;)) spij slodko :))*
zakochana
22.12.05 23:25, hell
// skasuj komentarz
prze moment poczulam sie jak mrowkojad na polowaniu:E:D odkurzacz wlaczony.bo wiesz slimaki sa wstreptne takie obslizgle. kiedys uczylam sie na pamiec przepisu po francusku bo babka nam kazala. dobra.lece sprzatac dobranoc moja droga.
zakochana
22.12.05 23:18, hell
// skasuj komentarz
juz wysikalam sie. dzielna bylas. matkoo czas ceremonie zaczac. wiesz co osoatnio bralam slub[bylam facetem we fraku niby] z moim szatnem nawet ksiedza mialysmy . niestety zwiazek nasz uniewazniono pozniewaz zadzwonil dzwon zanim skonczyla sie ceremonia.
leń
22.12.05 23:09, green_eyes
// skasuj komentarz
:):) nie boj sie nie zrobilabym CI tego :D:D
leń
22.12.05 23:05, green_eyes
// skasuj komentarz
a czemu mam nie lubic? uwielbiamm :) ps. a jesli chozi o to, ze nie ma cie w moich ulubionych - to neichacy wykasowalam a zalogowalam sie u venilii i nie moglam sie wylogowac ;d i stad to niedomowienie :)
22.12.05 22:58, Man
// skasuj komentarz
I...i...i...cobysmy za rok doczekali;D)))))))))))))))
szczęśliwa
22.12.05 22:58, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ale śliczne życzenia:) a choinka.. eh.. robi wrazenie
zakochana
22.12.05 22:55, hell
// skasuj komentarz
a dlaczego? bo sie zaraz poszcze:D
zakochana
22.12.05 22:55, hell
// skasuj komentarz
szybko przyjemnie i namietnie trzeba to polaczyc.:d
zakochana
22.12.05 22:50, hell
// skasuj komentarz
jak chcesz. no problem:D matkoo tylko zrobmy szybko:D
zakochana
22.12.05 22:43, hell
// skasuj komentarz
tak jemiola to jest to.=)
szczęśliwa
22.12.05 22:26, Ania
// skasuj komentarz
Sliczna choineczka :-)Wesołych Świat :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)