poniedziałek, 6 grudnia 2010

09.12.05 // Życie jest piękne, gdy mamy dla kogo żyć.


Temat nie nowy i już przez sunsilkowe mamusie poruszany; ale teraz nadeszła pora, żebym i ja mogła pochwalić się moimi skarbami.
Moje życie jest piękne, bo mam dla kogo żyć, bo mam się o kogo troszczyć, mam kogo kochać, na kogo narzekać i marudzić, kogo strofować i pouczać, mam komu przekazywać wszystkie życiowe mądrości nabyte na trudnej ścieżce życia, mam kogo dopingować i mobilizować w osiąganiu małych i dużych celów, mam z kim dzielić wszelkie radości, mam komu wycierać łezki porażek, bólu, złości, mam komu pomagać w rozwiązywaniu problemów, mam dla kogo zarabiać i na kogo wydawać, mam kogo karmić, ubierać, opierać, zapewniać rozrywki i stosowną wiedzę, mam kogo przytulać, ściskać, całować, mam z kim rozmawiać o wszystkim i o niczym, mam z kim grać, rysować, jeździć, pływać, mam na kogo patrzeć i podziwiać, że to ze mnie, z moich komórek, z moich genów, no i Misia oczywiście, powstały te dwie kochane istotki. Zaznawszy macierzyństwa wiem, że bez nich moje życie było by tylko egzystencją.


komentarzy [49] Komentuj z głową »
13.12.05 00:34, Man
// skasuj komentarz
Pppppppppaaaaaaaaaaa Dobranoc;)
13.12.05 00:30, Man
// skasuj komentarz
To dłuższa historia-odpowiedz brzmi tak/nie;)a laseczka? Zadzwon do Donaise-pomoże-mieszka w akademiku-zna pewnie pare;D
13.12.05 00:24, Man
// skasuj komentarz
Ide sobie-pa;)
13.12.05 00:20, Man
// skasuj komentarz
Mnie to najbardziej bawia fajne laseczki-może spróbuj:))))))))))))???
13.12.05 00:10, Man // Hmmm... ok-może tak:
// skasuj komentarz
Smutna prawda o mężczyznach: 20-letni mężczyzna to KELNER - rozleje zanim doniesie 30-letni mężczyzna to DRWAL - rąbie co popadnie 40-letni mężczyzna to WIRTUOZ - długo stroi, krótko gra 50-letni mężczyzna to METEOROLOG - z przodu opad z tyłu wiatry 60-letni mężczyzna to MŁYNARZ - siedzi na workach i bawi się sznurkiem
12.12.05 23:59, Man
// skasuj komentarz
Wiec i łzy>? Hmmm...
12.12.05 23:55, Man
// skasuj komentarz
No przeciez widze jak piszesz-a już na tyle Cie znam, by wiedziec, że cos sie stało.
12.12.05 23:50, Man
// skasuj komentarz
Nieiwiel jest pojęciem-wbrew pozorom) baaaaardzo szerokim;)) Ale widze posmutniałas...Łaj????
12.12.05 23:32, Man
// skasuj komentarz
Jeszcze młoda jestes-i nie raz sie zdziwisz malenka!:)
12.12.05 23:26, Man
// skasuj komentarz
To nie tak... Mnie trzeba siła zmusic-a wtedy staje sie spontaniczny!;)
12.12.05 22:52, Man
// skasuj komentarz
Spokojnie bejbe-jak się spreżę, to normalnie i w tym tygodniu odpisze-taki będę!;D)))
12.12.05 22:48, Man
// skasuj komentarz
Wszystklo jest, tylko,ze cholera ciezko jest sie przybrac i odpowiedziec;)))) A klimaty zawsze niezmienne;)))
12.12.05 22:37, Man
// skasuj komentarz
Jesli Zombie zyje-to i owszem-jest ktoś żyw:)
leń
12.12.05 17:05, green_eyes
// skasuj komentarz
potrafisz mnie rozśmieszyc :))))))
12.12.05 17:00, Man
// skasuj komentarz
Zaiste-niezbadane sa wyroki Boże...ale wszelkie znaki na Niebie i Ziemi wskazuja,ze istnieje taka ewentualnośc moje dziecko:)
12.12.05 16:31, Man
// skasuj komentarz
Jam ci jest-witay białogłowo!:)
spokojna
12.12.05 16:15, lovelka
// skasuj komentarz
I pomyśleć, że moja mama ciągle narzeka...
12.12.05 16:07, Man
// skasuj komentarz
Knock, knock! pukam do Nieba bram...:)
12.12.05 13:40, minimati
// skasuj komentarz
zaskoczyłaś mnie tym co napisałaś... dlatego, że ogólnie jestem znana z pesymizmu... ale bardzo Ci dziękuję... Twój komentarz sprawił usmiech na mojej twarzy... P.S a może to Ty rozsiewasz ten opytmizmy hmm??? w końcu dzięki Tobie się uśmiecham :))) +
szczęśliwa
12.12.05 11:57, Agusia:) // +
// skasuj komentarz
Dziś do Ciebie trafia nagroda z mojego "buziakowego" konkursu! czyli + ! GRATULUJE zwycięztwa;))Już niedługo wszyscy będą nagrodzeni:D:D Pozdrawiam!
szczęśliwa
11.12.05 16:30, Agusia:)
// skasuj komentarz
Wpadnij do mnie na teścik!
11.12.05 15:01, Kasia24 // urocze te zdjęcia
// skasuj komentarz
może i ja za kilka lat docenię urok macierzyństwa :)
11.12.05 14:55, minimati
// skasuj komentarz
+ :)
11.12.05 14:55, minimati
// skasuj komentarz
śliczne dzieci... mają to po mamusi :)))
leń
11.12.05 14:44, green_eyes
// skasuj komentarz
:):):)
leń
11.12.05 14:17, green_eyes
// skasuj komentarz
on jest rozowy, tylko czasami cięzko jest pogodzić sie zpewn8ymi sprawami, a ostatnio z moją psychiką jest nienajlepiej. ps. odzywamy sie z mamą. To byl tylko miesiąc... wycięty z naszego zyciorysu. coz.. moze AZ miesiąc.
spokojna
11.12.05 13:06, venila moderator
// skasuj komentarz
ładna masz córe ;]
szczęśliwa
11.12.05 12:28, Ania
// skasuj komentarz
tak maciezynstwo to coś pieknego :-))))))))
11.12.05 11:24, Man
// skasuj komentarz
Jaka sliczniutka szklaneczka!!!!!!!!!!!!!!;D))))))))) Buźka!:)
spokojna
11.12.05 10:44, szczęściara1976 // teraz dopiero czytalam kom u mnie
// skasuj komentarz
nie pisalm do Ciebie tylko ogolne przemyslenia;) aja do tej pory lubie sie przytulic do ojca lub mamy:)) wiec nie dziwimnieze Toja corka to robi:))) a jako 15 latka jednak jeszcze nie chadzalam tak swoimi drogami;)) gdzies od 17 r zycia;)) pozdrawiam:)))
smutna
10.12.05 21:55, hari
// skasuj komentarz
w sumie macierzynstwa nie zaznalam wiec moze sie nie wypowiem:) ale z tego co widze to musi byc wspaniale:) pozdrawiam:)
leń
10.12.05 15:52, green_eyes
// skasuj komentarz
=). Po ile dzieci mają lat ? są przepiekne :) nie dziwota, z pieknych rodzicow ;) Pozdrawiam Beatko.
szczęśliwa
10.12.05 12:32, Agusia:)
// skasuj komentarz
Jakie fajne małe bobaski! Uwielbiam patrzyć na takie malutkie dzieci! :)) Już się nie moge doczekać kiedy sama będe takie miała;))) Pozdrawiam!
zakochana
10.12.05 12:18, hell
// skasuj komentarz
mmm ja wlasnie po sniadanku zjadlam sobie z mother omleta takiego big 1 cm. a fladra hmm nigdy nie jadlam fladry.
spokojna
10.12.05 10:38, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
misiu nienawidze ryby =(. ale dziekuje pięknie ślicznoty,te Twoje maluchy =)). później wpadne sie rozpisac bo dopiero wstalam,a pies czeka,porzadki czekaja no i ja,co by mnie ubrac....muahhh=*
zajęta
10.12.05 09:53, lea moderator
// skasuj komentarz
masz cudowna rodzinkę ... napewno jesteście razem bardzo szczęśliwi- całusy dla Was wszystkich :*
10.12.05 09:50, Man
// skasuj komentarz
Rybka ma byc ciepła, a wódeczka zimna!:))
szczęśliwa
10.12.05 09:23, Lady M.
// skasuj komentarz
dzieci to skarb :p Musicie byc fajną rodzinką :)))))
zajęta
10.12.05 00:52, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))))))))))
// skasuj komentarz
No pewnie, że poczekam :))))) U mnie też szaleństwo.... Wyprawiam w niedzielę Misiowi imieniny.... a to się wiąże z ogromnymi porządkami, które muszę poczynić w naszej lekko zapuszczonej norce :DDDD Buziaaaaki - idę spać - padam na ryjek :)))
szczęśliwa
10.12.05 00:49, Żabka moderator
// skasuj komentarz
dzieciaki cudne:)) pozdrawiam
zajęta
10.12.05 00:21, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
Racja :))))) Gratuluję dzieciaków :)))) A kiedy napiszesz mi mailika ? :PP Pozdróweczki :))))
spokojna
09.12.05 21:56, szczęściara1976 // a tak ze pzowole sobie jeszcze
// skasuj komentarz
;) sylwia juz duza dziewczyneczka jest:) ile ona ma latek?
spokojna
09.12.05 21:53, szczęściara1976 // hym ja tez mam dla kogo zyc itd itd choc nie mam dzieci:)
// skasuj komentarz
moze nie bylo takw Twoim przypadku ale jesli ktos ma puste zycie dopoki nie ma dzieci..to hym..powinien nad soba sie zstanowic..dzieci sa czescia zycia anie caloscia,przeciez kiedys odejda.w swiat ...jesli beda calym swiatem to co potem zostanie?? jak odejda?? nie pisze do ciebie ale jakos tak mi do glowy przyszlo
zakochana
09.12.05 21:43, Dżustina // wyrzucilas mnie. :(
// skasuj komentarz
nie zaznalam, wiec sie nie wypowiadam. ;)
zmęczona
09.12.05 21:41, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
wyglądacie i napewno jesteście szcześliwą rodzinką :) dzieci są największym i najpiękniejszym skarbem dla rodziców:) Fajne zdjęcia, Sylwia jest do Ciebie podobna:))
spokojna
09.12.05 21:36, Cała ja:)
// skasuj komentarz
Jestem ciekawa jak moja mamusia by omnie i omojej siostrzyczce napisała:)...pogratulowac i pozazdroscic tylko:) i + oczywiscie a fotki super:)
09.12.05 20:45, Man
// skasuj komentarz
No skoro wymoczuyłem sie w Yakuzzzzzzzi czas na cos dla ducha;D Zamawiam ten dolny kawał rybki-a Sylwioa niech nam polewa te "wode";d
zakochana
09.12.05 19:55, hell
// skasuj komentarz
aa tez mialam takie okulary pomaranczowe:D:D w kapeluszu tez sie wozilam:DD: flkadra boshe daj mi mi sie jakas swinka ostanio wlaczyla wpieprzam ile wzlezie:D:D mialam dzisiaj ochote na parowki ale przypomnialo mi sie ze jest post:D ide bo moja lazienka sie utopi w wodzie:D
zakochana
09.12.05 19:43, hell
// skasuj komentarz
.=) / ja juz pospr\tzatalam lece do wanny. a wogole dostalam wczoraj od swojego siostrzenca kochanego drzewko chionke a pien byl taki jak choina:D:D cudo cudo moj brzdacal.=)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)